Hei!!
Haluaisin vuokrata 1.8 tai aiemmin alkaen huonetta tai yksiötä vuoden loppuun saakka. (Lähden tammikuussa vaihtoon) Asunnon kunnolla ei ole mitään väliä, etsin mahdollisimman halpaa, sanotaan alle 300 euroa kuussa majoitusta, huonetoverien iällä/ sukupuolella ei väliä, lemmikit tai tupakointikaan ei haittaa, eli tarjotkaa käytännössä mitä vaan halpaa luukkua tuolle ajalle jos löytyy :) Toive on, että jos asunto on jossain perämetsässä, et bussipysäkki olisi lähellä. Olen työssäkäyvä 20-v opiskelijatyttö.
TAMPERE huonetta/yksiö 1.8 alk.
Heyny**
2
307
Vastaukset
- Heyny**
Nii joo tässä : [email protected] voi ottaa yhteyttä :)
- SALLAPA
Minulla olisi tarjolla huone Epilässä, olohuone, keittiö ja sauntilat yhteikäytössä. Kalustettu, pesukone, kuivausrumpu, tv ym. Vuokra 360€/kk, sis.veden ja sähkön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132656Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221267- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2441026Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511023Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63934Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41732
- 35719