Miksiköhän lasten vanhemmat usein valittavat, että on hankalaa, kun lapset pitkästyvät, riitelevät yms. automatkoilla lomalle? Pitää olla autotv, pelit yms. Mielestäni mielikuvituksen puutetta vanhemmilta. Kun omat (2 kpl) , nyt jo vähän isommat lapsemme olivat pienempiä, ei minun tarvinnut istua kuin ruustinna edessä puolisoni vieressä, vaan situin jomman kumman kanssa takapenkillä. Kesäreissuilla laskimme matkan varrella nähtyjä järviä ym. ja talvisin eri värisiä valoja, tai autoja yms. Menomatkalla oli toinen lapsista takna, tullessa toinen. Eipä tarvinneet lapset elokuvia matkaan, eikä keskinäisiä nahisteluja. Monet kivat reissut on tehty ja tehdään vieläkin. Sopusoinnussa.
lapset ja automatkat
2
455
Vastaukset
- matkaviihdettä
Meillä molemmat lapset ovat pienestä saakka olleet helposti pahoinvoivia autossa, eivätkä voi esim lukea tai pelata liikkuvassa autossa, siksi on pitänyt keksiä jotain muuta puuhaa... tarinoiden kertominen on ollut yksi kiva ajantappokeino, vaikkapa niin että jokainen sanoo yhden sanan kerrallaan ja siitä muodostuu kertomus joka usein saa loppua kohden mitä mielikuvituksellisempia käänteitä.
Nykyään jo hiukan vanhempien lasten kanssa matkat menee kivasti kun kuunnellaan koko porukka jotain hyvvää äänikirjaa esim Aarresaari tempasi meidät aikuisetkin mukaan ja kerran jäimme 3 tunnin ajon jälkeen koko perhe jopa parkkipaikalle vielä hetkeksi kuuntelemaan yhden jännän kohdan loppuun. (En tarkoita nyt mitään peinten lasten satukasetteja vaan ihan kunnon pitkiä kirjoja luettuna.) - EtupenkIN Epeli
Etupenkillä saa istUA vasta 12 vuotiAS...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882