2.11 syntyneitä?

Minsku

Kertokaa kaikki tai etes joku 2 marraskuuta syntyneet, millasii ootte. Löytyykö samanlaisii piirteitä kun mulla vai oonko mä vaan yks tyypillinen skorppari.

15

2101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joujou

      jeps. mä oon syntyny 2.11.1985 klo 8.37 kemissä.
      mitenköhän mä kuvailisin itteäni..
      noh, oon ainakin tosi mustavalkonen tyyppi (joko-tai) ja kaikissa asioissa vähän sellanen ääripää
      (tosi villi-tosi rauhallinen, siivo-kauhee sotku,terveysintoilu-mässäily, urheilu-löhöily ym ym). tykkään aina rauhottua johonkin paikkaan enkä olla koko ajan menossa, mutta aina välillä pitää tehä jotain repäsevää että jaksaa puurtaa arjessa. mä en voi elää täyspainosesti jos en aina saa jotain muutosta mun elämään. toisaalta, jos mun elämässä ei oo ongelmia, mä hankin niitä jollakin tavalla.
      Oon aika vaatimaton silleen, etten todellakaan koskaan kehu itseäni enkä voi ymmärtää ihmisiä jotka näin tekevät. osaan asettua toisen ihmisen asemaan. Olen vähän itsekäs mutta osaan peittää sen. niin, ja osaan näytellä todella hyvin halutessani.
      Mä tarvin rinnalleni järkevän kumppanin, sillä järkeä mulla ei aina omassa päässä ole tarpeeksi. Jos esim. tehdään jotain villiä, haluan aina olla se villimpi osapuoli ja jos toinen todellisuudessa on se villimpi en tunne itseäni omaksi itsekseni. Järkevyys ei sovi minulle.
      Lähimmät ihmiset pitää mua tosi avoimena, mutta ne ei tiedä koko totuutta. Mä osaan kertoa asiat aina silleen, että saan salattua asiat jotka haluan salata. kaikkea en kerro kertakaikkiaan kenellekään.
      Tässä yks piirre mikä ärsyttää mua itseäni tosi paljon minussa: oon liian myötämielinen tai mielistelevä. Siis kukaan ei välttämättä huomaa tuota ominaisuutta, mutta jos on esimerkiksi tilanne jossa kumpikin osapuoli haluaa toista ja toinen osapuoli kärsii toisen valinnassa niin minä haluan aina olla se kärsivä osapuoli sillä en voi nauttia mistään jos toinenkaan osapuoli
      ei nauti. Ja jos tiedän toisen osapuolen nauttivan, monesti uhraudun.

      • Anonyymi

        Ajauduin ihan sattumalta tähän keskusteluun ja vau miten selvästi joujou kuvasit MINUT! Mä olen myös syntynyt 2.11 ja niin moni sun kirjoittama asia on just niiku minä. Osa menee kyllä "perusskorppari" - otsikon alle, mut kai tolla päivämäärälläkin voi olla jotain merkitystä...? 😊

        -Maaria-


      • Anonyymi

        Olen kala mutta tunnen aika syvällänikin tuon kertomuksesi. Aika arkkityyppiskorpioni olet. Noi viimeiset sanat sopivat myös itseeni, vaikka olenkin kala. Kala uhrautuu ja liian helposti. Molemmat ovatkin vesimerkkejä ...


      • Anonyymi

        mä tykkään skorppareista. mä oon aurinko härkä mutta oon perinyt skorpparin piirteitä äidiltäni kun äitini kartta on kaksonen-skorpioni painotteinen ja isäni kartalta oon perinyt ravun ominaisuuksia lisään oman syntymämerkin eli härkä ominaisuuksia löytyy mutta esim härällä ominainen piirre itsepäisyys ei ole mulla ainakaan hallitseva piirre. Oon välillä tai aika usein melko joustava ihminen, mut aika ajoin iskee se itsepäisyys toki. Skorpioni on minusta ehkä paras merkki koska skorpparissa on niin monia vahvuuksia. Skorppareissa ihailen syvyyttä, tunne elämän rikkautta ja jotakin sellaista inhimillisyyttä. He on kokonaisia ihmisiä . ihmisiä isolla I:llä. tiesitkö sen että härkää ja skorpionia yhdistää ainakin yksi juttu eli se että molemmat merkit ovat hitaiden energioiden merkkejä. Se voi johtaa siihen että on haasteita tietyissä jutuissa. Varsinkin jos on paljon hitaita energioita ja on kokenut elämässään paljon vaikeuksia niin se voi aiheuttaa paljon vaikeuksia esim tehdä duunia.


      • Anonyymi

        tuun parhaiten toimeen vesimerkkien ja maamerkkien kanssa, erityisesti rapu, kalat ja skorpioni sekä härkä joijen kanssa tulen parhaiten toimeen. Tulimerkkien kanssa tulen joten kuten toimeen, mutten aina niin hyvin ja sitten ilmamerkkien kanssa on usein enemmän sitten haasteita tulla toimeen. Kaikkeen on usein rationaalinen eli järjellinen selitys eli tässä tapauksessa se voisi olla astrologia tiede eli oma kartta ja omilta vanhempien kartoilta saadut jutut sekä toki omaan toimintaamme ja luonteeseen vaikuttaa myös ympäristö jossa olemme kasvaneet, kaveripiiri , elämänkokemukset jne. Oon itse ns suvaitsevainen luonteeltani eli mun mielestä homot ja lesbot on yhtä arvokkaita kuin heterot. Mä joskus otin yhteyttä johonkin ennustajaan niin hän taisi sanoa että oon ollut joskus aiemmassa elämässäni syrjitty vakavasti uskontopiirissä jonka seurauksesta tässä elämässä on vaikeuksia paljon kun tuhansina paloina oleva sielu. Me emme tiedä kaikkia maailman totuuksia, mutta henkinen maailma voi olla myös totta. Jumalaan en usko oikein. mutta elämään fyysisen jälkeiseen elämään uskon että on jokin toinen taso. On mulla yksi vahva kokemus/todiste siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kala mutta tunnen aika syvällänikin tuon kertomuksesi. Aika arkkityyppiskorpioni olet. Noi viimeiset sanat sopivat myös itseeni, vaikka olenkin kala. Kala uhrautuu ja liian helposti. Molemmat ovatkin vesimerkkejä ...

        Onks 2,5, syntyneitä ootteko vähän outoja ja luotaantyötäviä niinkuin määkin!

        Vastaa heti?


    • sepastiina

      Niin olen syntynyt 2.11.1958 klo:05.10.Lappeenrannassa.Lunteeltani olen erittäin itsepäinen ja näin ollen haluan aina sanoa viimeisen sanan.Osaan myös "mielistellä"ihmisiä eli olen omasta mielestäni melko hyvä näyttelemään.Aika usein kuitenkin ajattelen,että mitähän muut ihmiset minustakin luulevat.Minulla on myös salaisuuksia ,joita en kerro edes mihelleni.Loukkaannun erittäin helposti ,mikäli joku huomauttaa minulle aivan mitättömästä asiasta.

      • Anonyymi

        2.11 klo 11,30 oon syntynyt.

        Pidän marraskuun pimeydestä, kesä aika kauheeta. Luonne skorppari.

        Kirjotellaan lisää...


    • Anonyymi

      Kaikki tuossa yläpuolella hyviä skorppionien kirjoituksia.

      • Anonyymi

        ei muuten ole ihan kaikki sillä mun kirjoitukset on aurinko härältä eli vastasin tuon erään skorpparin viestiin omat analyysini, pohdintani. Olen siis aurinko härkä joka kokee olevansa jopa enemmän ehkä skorppari kuin härkä, johon on looginen selitys koska oon perinyt äitini horoskooppikartalta paljon juuri sitä skorpionia koska olen utelias luonne ja otin selville asian ja kas kas kummaa äitini kartta onkin skorppari -kaksonen painotteinen ja mun luonteessani onkin ehkä eniten juuri noita kahta sekä on toki myös sitä härkää ja mun isäni rapuluonnetta.


      • Anonyymi

        neitsyt luonnetta on myös minussa kun mun nousumerkki on juuri neitsyt. =)
        kaikkeen on usein looginen selitys.


    • Anonyymi

      Kohta syntymäpäivä meillä......!

    • Anonyymi

      Jihaa

    • Anonyymi

      2.11 tänään......ihanaa

      • Anonyymi

        Onko pareem syntyä aamulla ,keskipäivällä vai iltsella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe