Miten määritellään takautuva televisiomaksu, jos tarkastaja saa selville että minulla on televisio? Onko takaraja päivämäärä, jolloin minulle viimeksi soitettiin tv-lupahallinnosta ja ilmoitin että minulla ei ole televisiota?
Vai määräävätkö tv-hallinon mulkerot takautuvan maksun ihan mutu-pohjalta tai pärstäkertoimen mukaan?
takautuva televisiomaksu
4
613
Vastaukset
- 500 euroa...
http://www.tv-maksu.fi/index/tietoa/ukk.html
Mitä seuraa, jos televisioilmoituksen jättää tekemättä?
Tuolloin joutuu maksamaan tarkastusmaksun 100 euroa sekä televisiomaksun takautuvasti kaksinkertaisena siltä ajalta, jona televisiota on käytetty ilman ilmoitusta, kuitenkin vähintään 60 euroa. Takautuvaa kaksinkertaista maksua voidaan periä enintään yhden vuoden ajalta.- make...
Kyllä minäkin tuon tiesin, mutta kuka lopullisesti määrittelee takautuvan maksun suuruuden? Riittäkö tosiaan pelkkä oma ilmoitukseni, kuten toinen kirjoittaja jo väitti?
- 4+18
make... kirjoitti:
Kyllä minäkin tuon tiesin, mutta kuka lopullisesti määrittelee takautuvan maksun suuruuden? Riittäkö tosiaan pelkkä oma ilmoitukseni, kuten toinen kirjoittaja jo väitti?
Ilmoitusta, niin "Teemme ratkaisun ykispuolisesti (mielipuolisesti)" Marjatta Palinin allekirjoituksella. Tarkoittaa silloin että suurin lasku luultavasti tulee. Kirjoita sinne, niin saat ainakin lisäaikaa ja juridisen käsittelyn, ei maksa mitään (paitsi viestintävirastolle).
Oma tapaus kävi niin että lopuksi tuli 160e maksua siitä että päästänyt kyylää sisälle olessani pihahommissa. Eivät he sillä 160e paljoa koostuneet ainakaan yle. En ole varma teinkö väärin maksaessani ne laskut, mutta ei ollut tiukka tilanne silloin.
- Yksinkertaista
Sanot silloin paskavirastoon, että sinulla on ollut tv käytössä vaikka 3viikkoa. He eivät pysty todistamaan millään jos et itse ala kyylälle paljastamaan.
näin siis tulee 160e, ei 500e. Hölmö toki pääsee rahoistaan helpommin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768