Anonyymit pahantuuliset

muitten vika

Riepoo, polttaa ja korventaa sielua tai sitten ihan muuten vaan harmittaa. Avaudu anonyymisti. Sympatiaa ei heru.

Aloitan:

Olen niin pettynyt kun tahdostani huolimatta eivät mitenkään muut autoilijat voi pysyä poissa tieltä silloin harvoin kun minä lähden liikkeelle. Eipä auta kellonajat, ei kelit. Aina siellä pitää olla törttöilemässä ja tukkimassa kulkuväyliä. Enhän minä edes usein aja maantiellä. On se kumma, miten näin yksinkertainen asia ei menen päähän. Pois sieltä silloin.

184

4021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tadamm

Ja sen kerran kun minä käyn kaupan lihatiskillä, niin eikö siellä ole joku mummeli tai pappa joka kiilaa editseni vaikka on numerolaput.
      Aivan kamalaa touhua, vaikka kyllä minäkin kiilaan jos joku ei heti sillä sekunnilla ole käsi pystyssä. Sehän on niitten harmi ja moka. Turhaan siinä kenenkään itkeä jälkeenpäin jos vein sen viimesen silakan.

• muitten vika

Siis hyvä kun muistutit. Arvauskeskuksessa käyn kerran vuodessa ja eikös ilmoittautumistiskillä seiso joku täti-ihminen kyselemässä että missäs hänen vatsakalvonlimakalvo-tulokset on. Kaksi ihmistä siinä niitä hakee ja aikaa kuluu. Lääkäri hänelle juuri kaikki oli selittänyt, mutta eikö siinä vaan sitten kysele ja minä siinä takana odotan ja naputan jalalla lattiaan. Sekin täti, terveen näköinen. Tuskin vatsassa mitään vikaa oli. Kunhan tunki edelleni.

• mä vaan
        muitten vika kirjoitti:

Siis hyvä kun muistutit. Arvauskeskuksessa käyn kerran vuodessa ja eikös ilmoittautumistiskillä seiso joku täti-ihminen kyselemässä että missäs hänen vatsakalvonlimakalvo-tulokset on. Kaksi ihmistä siinä niitä hakee ja aikaa kuluu. Lääkäri hänelle juuri kaikki oli selittänyt, mutta eikö siinä vaan sitten kysele ja minä siinä takana odotan ja naputan jalalla lattiaan. Sekin täti, terveen näköinen. Tuskin vatsassa mitään vikaa oli. Kunhan tunki edelleni.

Tää on niin totta !!

• Mummojo
        muitten vika kirjoitti:

Että sitten riepoo nuijat koirapelkurit, jotka kurkku suorana huutavat perkelettä, kun koiran näkevät. Koirat kuulemma tappaa ihmisiä. Että sellasta on tää random-koirien elämä. Pelkkää verenhimoa ja tappamista.

• tolkuton+

eivät ymmärrä antaa istumapaikkaa minule. Outoa! Eivätkö näe miten rasittunut olen koko päivän töissä istuttuani. Joku tolkku pitäisi olla!

• muitten vika

Ja haisevat hajuvesille ja ties mille. Minä kyllä muistan ajan kun raskaanakin olin ja ruuhkabussiin tungin. Ei tietoakaan, että olisi istumapaikan saanut. Kaiken lisäksi haisivat hajuvesille ja ties mille, eivätkä tippaakaan ajatelleet, että olisivat myöhemmällä tai jopa aikaisemmalla bussilla menneet.

Nykyisin puhuvat kännykkään jatkuvasti ja teinit kiroilevat. Ei mitään huomaavaisuutta kellään. Järkyttävää!

• HerrasMi

Miule anto ruuhkaBusissa ulkolainen kiharaää istuinpaikan,kysyin miksi?-sanoi minun olevan maankansalainen ja minulla olevan etuoikeuden istuinpaikkaan-jokos teittiä Nyt keittää?.Mutta samallamatkalla sattui KÄSITTÄMÄTÖN vastoinkäyminen-kysyin nuoreltanaiselta tykkääköhän näin matkalla käyttää jalassa Stringit-sanoi mitä se teille kuuluu.Tämmöisiä mämä ihmiset ovat,ei mitään ihmisten "tapoja" ole.

• vesuvius
        muitten vika kirjoitti:

Ja haisevat hajuvesille ja ties mille. Minä kyllä muistan ajan kun raskaanakin olin ja ruuhkabussiin tungin. Ei tietoakaan, että olisi istumapaikan saanut. Kaiken lisäksi haisivat hajuvesille ja ties mille, eivätkä tippaakaan ajatelleet, että olisivat myöhemmällä tai jopa aikaisemmalla bussilla menneet.

Nykyisin puhuvat kännykkään jatkuvasti ja teinit kiroilevat. Ei mitään huomaavaisuutta kellään. Järkyttävää!

ja pitävät perkeleet kenkiään penkeillä!

• tänäänkin taas yks pablo körötteli edelläni kylällä.
      Mun auton mittari näytti 10km/h!
      Teki mieli kokeilla, kumpi on kestävämpi, Astran keula vai Lexuksen perä.

Ja jos mun pitäis äkkiä vaan kipasta ärkkäriltä röökiaski, edellä on joku muori tai pappa sadan veikkauskupongin kans.
      Joka peliä eri lippu, sit pähkitään, uusitaanko, otetaanko rahana vai vai vai.............

• muitten vika

Ja nyt tuli mieleeni parkkihalliepisodi. Siis minä käyn parkkihallissa korkeintaan kuusi kertaa vuodessa. Nytkin se oli melkein tyhjä, mutta eikös minun vieressä olleen auton ihmiset olleet juuri silloin autossaan kun piti itseni lähteä pois. Pitävät siinä sitten etuovea auki ja vaimo istuu etupenkillä ja mies puhuu puhelimeen ja minä en meinaa päästä autooni. Miten ne siihen juuri pysäköivät? Halli oli miltei tyhjä. Järkkyä!

• muitten vika kirjoitti:

Ja nyt tuli mieleeni parkkihalliepisodi. Siis minä käyn parkkihallissa korkeintaan kuusi kertaa vuodessa. Nytkin se oli melkein tyhjä, mutta eikös minun vieressä olleen auton ihmiset olleet juuri silloin autossaan kun piti itseni lähteä pois. Pitävät siinä sitten etuovea auki ja vaimo istuu etupenkillä ja mies puhuu puhelimeen ja minä en meinaa päästä autooni. Miten ne siihen juuri pysäköivät? Halli oli miltei tyhjä. Järkkyä!

meen aamuvuoroon töihin, kylä on typötyhjä, ei ristinsielua missään, pitäs äkkiä poiketa pankkiautomaatilla, just kun pääsen autosta ulos, kuin tyhjästä ilmestyy joku, joka ehtii automaatille just ennen mua.
        Sanomattakin selvää, että tyyppi räpeltää siinä ikuisuuden.

• toisten vika
        minttupuu kirjoitti:

meen aamuvuoroon töihin, kylä on typötyhjä, ei ristinsielua missään, pitäs äkkiä poiketa pankkiautomaatilla, just kun pääsen autosta ulos, kuin tyhjästä ilmestyy joku, joka ehtii automaatille just ennen mua.
        Sanomattakin selvää, että tyyppi räpeltää siinä ikuisuuden.

AIVAN. Sama juttu jos kaupungissa vaikka keskellä yötä yrittää ylittää kadun, niin eikö joku auto siihen just silloin tule ja vielä toinen ja kolmaskin. Koettu on.

• on aina joku edessä?

• Teotwawki kirjoitti:

on aina joku edessä?

jopa täällä kotona!
        Yritäpä laittaa yksi pikku roska roskikseen, niin eikö äijä seiso just sen kaapin edessä!!

Dee dee deeeeeee.......

• tolkuton+
        minttupuu kirjoitti:

jopa täällä kotona!
        Yritäpä laittaa yksi pikku roska roskikseen, niin eikö äijä seiso just sen kaapin edessä!!

Dee dee deeeeeee.......

kyllä ratkean! Vaikka tässä ketjussa piti vaan kärvistellä niin mulla on hauskaa!!
        HIHIhiiiii !!!!

Aina käy näin, ikinä ei onnistu, naurattaa kun pitäisi olla kiukkuinen! Kyllä nyt suututtaa ;))

• Adria

Toi on paha, hitto kun kyrsii joskus marketissa valittu väärä kassajono, jono jossa otetaan noita lottoja vastaan ja pähkäillään niitten kanssa, ikäänkuin nauttien kun saadaan jonoa aikaan.

Ugh!

• ftjdtyjarwsstrhstb
        Adria kirjoitti:

Toi on paha, hitto kun kyrsii joskus marketissa valittu väärä kassajono, jono jossa otetaan noita lottoja vastaan ja pähkäillään niitten kanssa, ikäänkuin nauttien kun saadaan jonoa aikaan.

Ugh!

sama täällä! juuri tänään, ku ajattelin käydä alkossa ni meninkin ostamaan sitten tupakkiaskin illanviettoa varten ja jonoahan siinä oli hiukan. Kun olin jonottanu siinä minuutin niin huomasin keulimmaisen mummon joka oli siinä tiskillä ni ei saanu selvää lottokupongeista ja sitten hän otti laukusta vanhat kupongit ja ja rupes selvittelee et oliko se kuponki nyt tämä vai oliko se se vanha VOI TSIIISUS!!! eikä siinä vielä kaikki.. Ajattelin et noh antaa mummon siinä ihmettellä jonkun aikaa ni itse käyn nyt alkossa ja lähdin jonosta. Sitten kun alkosta olin pullon ostanut niin huomasin kaukaa, että jes nyt ei ole ketään siinä veikkaustiskillä! Lähdin kävelee sinnepäin ni eikös 2 pappaa ja 3 mummoo sit juossu siihen ekana ja sama rumba alko taas!!!

T: anna mun kaikki kestää

• sudu kukkonen
        tolkuton+ kirjoitti:

kyllä ratkean! Vaikka tässä ketjussa piti vaan kärvistellä niin mulla on hauskaa!!
        HIHIhiiiii !!!!

Aina käy näin, ikinä ei onnistu, naurattaa kun pitäisi olla kiukkuinen! Kyllä nyt suututtaa ;))

huumehörhöt ja homot pitäisi köijätä ahvenanmaalle kalajouhotehtaan energiaksi.

• tedu
        sudu kukkonen kirjoitti:

Eikö se nyt unohtunut messistä?

• Antero Rokka
        sudu kukkonen kirjoitti:

Nämä 'töitä ikuisesti etsivät' heimokansalaisetkin kuuluvat samaan paikkaan.
        Vaikka onhan näitä yhteiskunnan elättejä yhellä mäelläkin loisimassa ja lomaetuja nautiskelemassa ja harrastamassa harrastekerhojen laskuun mitä mieleen juolahtaa.

• Antti Hernekeitto
        Antero Rokka kirjoitti:

Nämä 'töitä ikuisesti etsivät' heimokansalaisetkin kuuluvat samaan paikkaan.
        Vaikka onhan näitä yhteiskunnan elättejä yhellä mäelläkin loisimassa ja lomaetuja nautiskelemassa ja harrastamassa harrastekerhojen laskuun mitä mieleen juolahtaa.

varhais-eläkeläiset = weijat Helsingin taivaalla =

Pussihousuihin ja nahkaan pukeutuneet malmilaiset ?

• henrjii

• heguli Å

• töiden jälkeen käpäsemässä kaupassa rättiväsyneenä, ilahdut kun näet tosi lyhyen kassa jonon, kiirehdit hiukan askelia, et kerkeet mennä siihen, no, ehditki, MUTTA,,, jostain rätitistä tai tavarasta puuttuu viivakoodi, kassa siinä sit soittamaa tiettyy pisteeseen, pisteen myyjä ei heti edes vastaa,,,puh..huh..hemmetti, ko ottaa päähän, ei jaksas ei sit millää oottaa, miten hitossa just nyt piti tääki sattua tähän saumaan):

• toisten vika

Tuokin niin tuttua. Vaikka edelläsi olisi vain yksi niin eikös senkään maksajan maksukortti ei toimi tai sitten rahat ei riitä. Viereinen pitkä jono kylläkin etenee jouhevasti ja kymmenes siinä jonossa ollut on päässyt ennen sinua ulos. Itse seisot jonossasi pelkästään siitä syystä, että olet iltasanomista lukenut murphun lain. Jos vaihdat jonoa, juuri se jono jossa seisot ei vedä. MOT.

• enobis

menin ruuhkaiseen matkatoimistoon. Oli varausnumerot yms. piti vaan maksaa yks vaivainen risteily.
      Niin eikö siihen eteen osunu joku, joka pohti ja kyseli, kyseli ja pohti, ei tienny suunnilleen minne menis, koska menis. mikäs hotelli..millainen, ja vaikka mitä, meniköhän lainkaan! Että jos ois vähä miettiny aiemmin,
      edes maata tai maanosaa..
      Jossain vaiheessa sain hoidettua valmiin asiani.
      Onneksi tuo nykyisin helpompaa, netti/puhelin/maksuautomaatti...

• netti on hyvä keksintö. Ei tarvitse näppiseltä poistua ja matka on tilattu, maksettu, lähtöselvityskin samaan syssyyn.:-)

• Teotwawki kirjoitti:

netti on hyvä keksintö. Ei tarvitse näppiseltä poistua ja matka on tilattu, maksettu, lähtöselvityskin samaan syssyyn.:-)

mä oon ahterini joutunu tuolilta nostaan, kun oli niin viimekädessä varaus, eikä oo kotona printteriä..
        Ja kuitin halusin/tarvin, ei ois pankistakaan postissa ehtinyt!
        Kaikkia "hienouksia" en todellakaan osaa..
        :)

• EI NIIN KIIREKÄÄN
        Sibone kirjoitti:

mä oon ahterini joutunu tuolilta nostaan, kun oli niin viimekädessä varaus, eikä oo kotona printteriä..
        Ja kuitin halusin/tarvin, ei ois pankistakaan postissa ehtinyt!
        Kaikkia "hienouksia" en todellakaan osaa..
        :)

NO SE NYT ON HELPPOA OSTA SEMMOINEN KÄNNY JOHON SAAT S-POSTIN, JA SE ESITETÄÄN LIPPULUUKULLA.
        JA MIKÄ PAKKO SE TUOLLA TIELLÄ ON AUTOILLA KUN PITÄÄ AJAA PERUUTUSPEILISTÄ ETEENPÄIN, EI TULE SITTEN SEURATTUA NOPEUSMITTARIA 80 RAJOITUSALUEELLA TULLAAN AIKATAULUTETUN AUTON ETEEN AJAMAAN 30KM/H, KYLLÄ SIINÄ RUPEAA HIKI NOUSEMAAN PINTAAN, VARSINKIN , KUN ITSELLÄ ON RAJOITTIMELLA VARUSTETTU AJOPELI.

• EI NIIN KIIREKÄÄN kirjoitti:

NO SE NYT ON HELPPOA OSTA SEMMOINEN KÄNNY JOHON SAAT S-POSTIN, JA SE ESITETÄÄN LIPPULUUKULLA.
        JA MIKÄ PAKKO SE TUOLLA TIELLÄ ON AUTOILLA KUN PITÄÄ AJAA PERUUTUSPEILISTÄ ETEENPÄIN, EI TULE SITTEN SEURATTUA NOPEUSMITTARIA 80 RAJOITUSALUEELLA TULLAAN AIKATAULUTETUN AUTON ETEEN AJAMAAN 30KM/H, KYLLÄ SIINÄ RUPEAA HIKI NOUSEMAAN PINTAAN, VARSINKIN , KUN ITSELLÄ ON RAJOITTIMELLA VARUSTETTU AJOPELI.

JOTTA huomenta :))
        En mäkään sitä s-postia jokapaikkaan kaipaa. Jos/kun hankin uuden kännyn, otan mahdollisimman simppelin. Jos monimutkaisemman, tuskin viitsin kaikkiin hienouksiin tutustua, kun vähemmilläkin pärjää..

Jos joku on tullu sun eteen ajeleen hitaasti, se tuskin olin mä.. Pari rapsut on tullu hankittua, a' n. 500 egee... Et se oli noin kilsa vaille molemmissa, että ois kortti lähtenyt.
        Tästä on aikaa jo hiukka, ja ihme ja kumma, otin vähä opikseni.. En kuitenkaan ihan noin paljoa.
        Miten ne muuten pääsee sun ohi, jos 30 km/h ajavat, ja sä sitä kasiakymppiä köröttelet?)

Tosin, en sun viestiä hlökohtaisesti ottanut.. mutta vastasin nyt, kun oli tuossa mun nickin perässä..

• vasso-Q

Alkaa pikkkuhiljaa ärsyttämään kun ei mikään ärsytä. Enkä parhaalla taidollanikaan saa ketään ärsyyntymään. Yritän olla pahalla tuulella eikä onnistu. Epistä.

• toimia ärsytyskoneena? Kun luet aloitukseni tarpeeksi monta kertaa, niin sitten voit vähän vi'''la ja minä vastaan mitalla.:-D)))))))))))

• vasso-Q
        Teotwawki kirjoitti:

toimia ärsytyskoneena? Kun luet aloitukseni tarpeeksi monta kertaa, niin sitten voit vähän vi'''la ja minä vastaan mitalla.:-D)))))))))))

Äh. Hyvä yritys :D Etkä siltikään ärsytä, perskules.

• vasso-Q

Digitaalikellot ja niitten kuulakärkikynää vaativat näppylät ja tämä ikiaikainen kesä-talvi-aikaan siirtyminen. Tseesus miten ärsyttävää.

• Viikonlopulla oli pippalot ja eikös per...le virtsarakontulehdusta pukannu pintaan, no sain lääkkeet ja homma oli hanskassa. Vaan kuinka ollakaan pippeloitten ja hauskan pidon jälkeen tyrä alkoi vihottelee, eto venkula, niin mitättömän pieni mutta kiivas ; (

Nyt kävelykin sujuu ja piti mennä yhteislaulutilaisuuteen niin eikös juuri silloin alkanut satamaan vettä, ....kele, mutta jotai kivaakin tapahtui opettelin käyttämään vanhanaikaista mankelia ; ) tuli puhtaan sileitä lakanoita. Pienet ilot, niistä kootaan tasapaino.

• vauhtia vauhtia

Meen hakemaan bensaa kun kylmäasemalla ei ole ketään. Eikö sinne kurvaa joku käppänä molemmin puolin mittaria just kun olen siihen menossa. Kaivetaan lompakkoa ja oiotaan seteleitä. Pitää tankata kottero täyteen kuin ei vähemmällä pääsisi eteenpäin! Tarvitaan kuitti. Istutaan kotteroon ja laitetaan lompakko talteen (kuka sen omasta autosta vie), oikastaan sivupeilit ja säädellään turvavyötä. Tupakiksi vielä pistetään ennen kuin saavat romunsa käyntiin. Jokunen jopa tyhjentelee tuhkiksensa ennen lähtöä, tai pesee tuulilasin keskellä kirkasta päivää. Tehkööt muualla, minulla on kiire!!

• RIMMIR

varsinkin bensa-asemilla. Auto tankattuna jätetään se siihen tankkauskohteeseen lukittuna, ettei vaan kukaan muu voisi tankata autoaan. Jono senkun vain pitenee ja yksi toisensa jälkeen hermostuu. Itse Audimies tietenkin mennyt huoltoaseman vessaan vahaamaan viiksiään. Koko huoltoaseman piha huutaa tyhjillään olevia parkkipaikkoja. Kyllä potuttaa ja ketuttaa.

• minullapa seisoo

Ei kylmäasemalla voi pestä ikkunoita, ainakaan aseman vehkeillä.
        Olet vaan niin hermona koka sinulla ei enää seiso.

• ....................
        RIMMIR kirjoitti:

varsinkin bensa-asemilla. Auto tankattuna jätetään se siihen tankkauskohteeseen lukittuna, ettei vaan kukaan muu voisi tankata autoaan. Jono senkun vain pitenee ja yksi toisensa jälkeen hermostuu. Itse Audimies tietenkin mennyt huoltoaseman vessaan vahaamaan viiksiään. Koko huoltoaseman piha huutaa tyhjillään olevia parkkipaikkoja. Kyllä potuttaa ja ketuttaa.

Ruotsalainen Audi pappa oli Norjassa edessäni 8% nousussa eikä saanut vauhtia kuin 50 km vaikka oli Audi A4 2.4 litrainen nousua oli noin 7 kilometriä arvatkaa oliko mäenpäällä jonoa kun ei voinut ohittaa , kun pappa oli noin puoli metriä vastaantulevienkin kaistalla.

Sama luttu Norjalaiset autoilija aina mutkissa ja valillä suorallakin tiellä vasen etupyörä vastaantulijoiden kaistalla.

Luulisi , että he olisivat jo tottuneet ajamaan omalla puolellaan.

• tadamm

Entäs sitten kun ruokatunnilla yrität soitella virastoihin, niin johan joudut jononpäähän kuuntelemaan jotain ällöttävää diippaduuta jopa koko tunniksi, läpi ei pääse. Onko pakko kaikkien soittaa samaan aikaan kuin minä..häh..kysynpähän vaan.

• Adria

Riepoo tyypit jotka työntävät nokkansa joka asiaan ja tietävät kaikista ihmisistä kaiken ja elävät elämäänsä ikäänkuin muiden ihmisten kautta.

Ugh!

• kohde...

mutta unohdit mainita kateuden. Jotkut elävät siitä. Kohteeksi voi joutua pienimmästäkin ja irti pyristeleminen on työlästä. Hypätköön pituutta ja pitkälle nämä tyypit. Vi....taa !

• ...
        kohde... kirjoitti:

mutta unohdit mainita kateuden. Jotkut elävät siitä. Kohteeksi voi joutua pienimmästäkin ja irti pyristeleminen on työlästä. Hypätköön pituutta ja pitkälle nämä tyypit. Vi....taa !

kuulla, mikä syy Adrialla on nälviä/kadehtia handekia.
        Ei mulle kuulu, mutta kun en ymmärrä.
        Löytyykö selitystä?
        Haukuttujen, sorrettujen ja muiden sen sellaisten puolella.

• lusmuilua
        ... kirjoitti:

kuulla, mikä syy Adrialla on nälviä/kadehtia handekia.
        Ei mulle kuulu, mutta kun en ymmärrä.
        Löytyykö selitystä?
        Haukuttujen, sorrettujen ja muiden sen sellaisten puolella.

Saattaapa Adria vaikka vastata, mutta ei vastaa tällä tavalla keittiön kautta lusmuillen. Varmimmin perustellun vastauksen saat omalla rekatulla nimimerkillä.

• lusmuilua kirjoitti:

Saattaapa Adria vaikka vastata, mutta ei vastaa tällä tavalla keittiön kautta lusmuillen. Varmimmin perustellun vastauksen saat omalla rekatulla nimimerkillä.

Raukkisko oon, jos muka pelkään olevani 'mustalla listalla' mielipiteineni.
        Hällä väliä, en välttämättä tunne palstan vakkareita kovin hyvin.
        Mutta, jos esim. tuntuu että joku elää elämäänsä muiden kautta, vai mikä syy lieneekään, parjaukseen/herjaukseen, so what!?!

Sanonta kysyvä ei tieltä eksy, ei mun kohdalla muuten pidä paikkaansa, useasti oon eksynyt ;)

• Adria
        Sibone kirjoitti:

Raukkisko oon, jos muka pelkään olevani 'mustalla listalla' mielipiteineni.
        Hällä väliä, en välttämättä tunne palstan vakkareita kovin hyvin.
        Mutta, jos esim. tuntuu että joku elää elämäänsä muiden kautta, vai mikä syy lieneekään, parjaukseen/herjaukseen, so what!?!

Sanonta kysyvä ei tieltä eksy, ei mun kohdalla muuten pidä paikkaansa, useasti oon eksynyt ;)

En mä nyt tosta raukkiksena olemisesta tiedä, paitsi tietenkin jos pelkää kaikkia mahdollisia listoja. Mutta muuten täällä palstalla ja livessäkin, väritön, mauton, aistiton ja hajuton ihminen on yleensä myös vailla mielipiteitä. Puskien mielipiteet on asia erikseen, ne saattavat haista kauaksikin, mutta muuten ne ei hetkauta mua millään tavalla, yleensä. Puskailkoot.

Olisitko halunnut kysyä jotain, kun totesit, ettei kysyvä tiellä eksy?

• Adria kirjoitti:

En mä nyt tosta raukkiksena olemisesta tiedä, paitsi tietenkin jos pelkää kaikkia mahdollisia listoja. Mutta muuten täällä palstalla ja livessäkin, väritön, mauton, aistiton ja hajuton ihminen on yleensä myös vailla mielipiteitä. Puskien mielipiteet on asia erikseen, ne saattavat haista kauaksikin, mutta muuten ne ei hetkauta mua millään tavalla, yleensä. Puskailkoot.

Olisitko halunnut kysyä jotain, kun totesit, ettei kysyvä tiellä eksy?

kysyneeni jo, tuossa ylempänä, lusmuilu loppui!
        Puhutaan valikoivasta kuulosta, eikö näkemiselle lukemiselle vois tehdä saman.
        Toinen juttu sitte, jos haluaa tarkoituksella ärsyyntyä..

• lillukanvarsi
        kohde... kirjoitti:

sun pitäisi pyristellä...Anna niitten olla kade...Me ainakin olemme saaneet kaiken mitä meillä on, omalla työllämme ansaituilla tuloilla...Jotkut matkustelevat, ostavat vaatteita, käyvät kauneushoitoloissa ja nautiskelevat muuten elämästä ja ovat sitten kateellisia meille, kun meillä kesämökki.

• 24
        kohde... kirjoitti:

Kaikenmaailman luuserit on niin saatanan kateellisia jos joku on saanut pienestä palkastaan jotain hankittua kovalla työllä.

Ostin uuden skootterin,kiinalainen 125 kuutioinen ja sehän luokitellaan kevariksi. Johan rupesi saatana löytymään kateellisia paskoja jotka mussuttivat tähän tyyliin: "kyllä sulle olis ihan mopokin välttäny,mitä sää ny tommosen menit ostaan"

Kyllä se vaan on hienoa kun iso nelitahtikone jyskyttää persiin alla,mopot on luusereille ettäs tiedätte kateelliset vatipäät saatana.

• toisten vika

Entäs sitten yleisötapahtumat. Aina se kaikken pisin parimetrinen äijä tulee seisomaan juuri minun eteeni vaikka hyvin näkisi takaanikin. Jos istumapaikan saan vaikka miten hyvästä paikasta, niin siinä edessä istuu valtavan tukkalaitteen omaava ihminen. Takana olevat puhuvat keskenän koko näytöksen ajan. Toinen heistä on tietenkin nähnyt esim. leffan ja paljastaa juonen heti alkutekstien aikana.

• kortit pois!

aivottomat idiootit moottoritiellä palaavat ohituksesta suoraan muutaman metrin päässä eteen roiskuttamaan kaikki kurat ja loat ohitetun tuulilasiin, vaikka tyhjää ohituskaistaa olisi silmän kantamattomiin. Vähissä on aivojen kapasiteetti kun ei voi ajaa sitä ohituskaistaa sen verran pitkälle ettei aiheuta haittaa ohitetulle autolle.

• taas on tiet tukossa

ottaa reippaasti paddiin, suurin osa ei osaa antaa tietä oikeille autoilijoille. Mennään peräkkäin kuin sirkuskulkue leirintäalueelta leirintäalueelle vauhdin hyytyessä ylämäissä. Pitäisi osata päästää muut ohitse tai sitten hankkia semmonen auto millä pystyy ajamaan tien sallittua nopeutta.

• lillukanvarsi

ja karavaanari ottavat toisensa huomioon. Meillä oli parikymmentä vuotta vaunu ja kuskimme kyllä huomioi takanatulijat ja veti sivuun tai näytti vilkulla, milloin sopii ohittaa...

• Pikis'

Jotka hymyilee ikäänkuin minulle mutta takanani seisoo se hymyn kohde,pitäisivät naamansa peruslukemilla kunnes oon mennyt erestä pois.

• hymyillä ensin sinulle ja vasta sitten takanasi seisovalle.
        Mua tympäisee ihmiset, jotka eivät vastaa, kun niiltä kysyy jotain, mutta en suutu kuitenkaan.

• Anceli kirjoitti:

hymyillä ensin sinulle ja vasta sitten takanasi seisovalle.
        Mua tympäisee ihmiset, jotka eivät vastaa, kun niiltä kysyy jotain, mutta en suutu kuitenkaan.

Tänäänkin seisoin luutani kanssa oikein tomerana ja nainen siis tosi nätti hymyili mun lävitse takana olevalle.
        Sellanen syö miestä.
        Muistahan lämmitellä siellä ahon laidassa,ehkä jopa kuljet ilman paitaa.

• piikkiö kirjoitti:

Tänäänkin seisoin luutani kanssa oikein tomerana ja nainen siis tosi nätti hymyili mun lävitse takana olevalle.
        Sellanen syö miestä.
        Muistahan lämmitellä siellä ahon laidassa,ehkä jopa kuljet ilman paitaa.

levittänyt hartioita, ettei nainen olis nähnyt takanasi olevaa.
        En kulje ilman paitaa, joku tolkku sentään minunkin touhuissani ;))
        32 lämpöastetta oli tänäänkin, varjossa siis, ei tehnyt mieli kuljeskella juuri missään, vaahteran varjossa
        istuskelin, no kasvimaata kastelin, kaikki kuivuu.
        Mutta eikö ole ihanaa, kun on lämmin kesä, eikö vaan olekin :))

• Anceli kirjoitti:

levittänyt hartioita, ettei nainen olis nähnyt takanasi olevaa.
        En kulje ilman paitaa, joku tolkku sentään minunkin touhuissani ;))
        32 lämpöastetta oli tänäänkin, varjossa siis, ei tehnyt mieli kuljeskella juuri missään, vaahteran varjossa
        istuskelin, no kasvimaata kastelin, kaikki kuivuu.
        Mutta eikö ole ihanaa, kun on lämmin kesä, eikö vaan olekin :))

aamuyöt jolloin piti lähteä auraamaan on muistissa,en valita pikku hikeä.

• piikkiö kirjoitti:

aamuyöt jolloin piti lähteä auraamaan on muistissa,en valita pikku hikeä.

on mukavaa, kun aurinko on laskenut, sanoi mies ja lähti naapurin pellolle.
        Juu, meillä on muitakin ongelmia kuin pienet helteet, näiden kanssa pärjätään.

• Mua sitten inhottaa nuo töpeksijät. Miksi pitää räkäistä joka viiden metrin päähän. Niin ja kaduille kusijat. Tuolla keskustassa on eräskin katu joka on merkattu tosi hyvin.

• -.-.,-.,,,-.,.-.,-

Kuka voi olla Suomessa pahan tuulinen, kun kaikilla on hyvin?????

• sdfghjhgfd

Käypä heinolassa.

• samilja

No johan onkin, höh ja pah.

• Heikunkeikku

...ainaskin kymmenen metrin korkuunen torni, joka on kasattu liivatelehtilevyistä. Tää torni sitte sulatetaan suuremmanpuoleisessa saavissa, mut isoommas, jossa on sen verran kuumaa vettä, mitä sinne ny menee.

No, joo, aletaan pikkuhiljaa pääsemään asiaan.
      Paitsi ei ny vielä ihan.

Tää suuremmanpuoleinen-mut-isompi-saavi, jossa liivatelevyt on sulaneet, niin ne sitte se lieju kumotahan mihinkähän määrään vettä, jotain kuutioon, tai jotain, tai emmmää tiedä, mut kuiteski.

Noh..

Oon asiassa melkeen kohta.

Sitte...

Tää kuutiollinen-tai-jotain-vettä tällätään meriveden päälle. Taputetaan sopivasti, aika hellähkösti.

Tästä saatta oivallisen kuvan, mimmonen on hyytelötäytekakku. nams, sanon, mutta jatkan asiaani.

kakusta nyt ei ole kysymys, vaan kertakaikkisen Pläkästä meren pinnasta. Niinku hyytelökakkupinta, mut merestä ny kyse.

Tämmöstä joko Pläkää tai melko pläkää on kaks iltaa ja päivää ollu. Kertakaikkisen ihanaa ja mahtavaa ja vieläpä, ku oli vieraskin saares.

Ja HEEVETTI ja sata törkiää rumaasanaa lisäks sanon nyt, kun kerta saa sanoa, niin on se sitte Heeeeeevetin kumma, kun nää säätiedotustyypit alkaa radios suoltamaan suorastaan sanonkos mitä, en sano, koska oon fiksu, mutta sen verran sanon, että jos sanoisin niin se sana haisis. Kovaa.

Noh. Joku käppänä radios sanoo, että myrskyä ja tuulta ja sadetta ja puuskia ja ja ja.... ja on nyt illalla tulos ja yöllä tuuloo niin lujaa, että mikä-se-metrimäärä-ny-olikaa.

Tietysti mä uskoin. Miksen olis. KAUHIA kiirus pakata ja järjestellä paikat ja lähteä saaresta kaupunkiin.

Tässä nyt olen, enkä muuta voi.

MISSÄ ON SE LUVATTU TUULI ??????

Kysyn vaan. HÄH ????

Ihan tyyntä tai lähes. Lämmintä ja juuri semmosta, että kait mä heevetti olisin mieluummin ollu vielä huomiseen saares, ku täälä tyynyydes ihmettelemän, että missä se LUVATTU tuuli.

Säätietäjät ei tiedä, ne flatajaa. Hyi. Nyyhkyttää mua :(

Ja lopuksi vielä, että ei tää mun vastaus mikään pitkä ollu. Luulette vaan. Tai ootte liian hitaita lukemaan. Tai jotain.

Niin. Ja jos ei kohta tuule, niin täältä pesee, eiku tuulee ja suutun vieläki kovempaa. :/ *pihisten puhisten ponkeeraa parvekkeelle jäähdyttelemään kiukkusavua pääknupin ylimmästä osasta*

• mies mitäkä

Kun viinakset ei pysy päässä,vaan aina yöllä käy varkaita,jotka vievät viinat päästä ja paskovat suuhun.Ja sitten toiseen aiheeseen,miksi kaikki viinakset maistuu viinalle,hyi helvetti,miksi ei valmisteta mautonta alkoholia.Ja sitten toisiin aiheisiin...Miksi ei valmisteta loma-pakkauksia,vaikka viiden tai kymmenen litran pulloja,tietysti mauttomia,hajuttomia,värittömiä,että ottaa selvään kaaliin:)

• Korppis

Minuakin vit... vaikka juon vain viinejä niiden aamuinen jälkimaku. Kehuvat alkossa kuinka täyteläisen pehmeitä tai hedelmäisen raikkaita ne ovat, mutta aina aamulla olo on vähemmän raikas ja pakonomainen vietti juoksuttaa pihan perille täyteläisyyden tunteen purkuun.

• lillukanvarsi

saavani yksin nauttia valkenevasta kesäaamusta, mutta nuo seinänaapurit alkoivat ilmeisesti saunoa, kun pihalle tulivat hölisemään kesken löylyjen, ryökäleet...Naapuritaloyhtiössä tulivat prkl parvekkeelle möykkäämään...Se siitä kesäaamun rauhasta ja lokitkin rääkyvät läheisellä luodolla....Oliks tässä nyt tarpeeksi näitä valituksia?

• lillukanvarsi

ottaa mua päähän. Miksi niitten pitää olla niin pieniä, että polvet hädin tuskin mahtuu sisäpuolelle? Minä olen aika lyhyt, hattu päässä ja kengät jalassa ehkä keskimittainen ja silti ne kopperot tuntuvat pieniltä...Tosin mulla tapana vuorata reunus ja istua etureunassa, mutta talvipalttoossa se homma aika hankalaa...Oikeastaan se paperiteline niissä vessoissa ottaa vielä enemmän päähän. Paperin pää jossain kateissa ja yritän kiskoa sitä esiin vuoratakseni pytyn ennen istumista...Siinä kiukku nousee ennen hikeä!

• hellettä pakoon

Ja kyllä nyt suututtaa kun helle vaan jatkuu, ei jaksa tehdä mitään ei olla missään ja kenen syy ?????
      Naapurikin soitteli ja kehtasi pyytää rannalle mutta kuka nyt menee aurinkoon ehdoin tahdoin makaamaan en ainakaan minä !!!!!!!!!!!!!
      Ja mikään ei mene niinkun minä tahtoisin vaan kaikki ihan päin mäntyä vaikka niitä ei ole lähimaillakaan.

Huh kyllä helpotti kiitos

• Heikunkeikku

Joo, kyllä se vaan helpottaa olotilaa, kun vähän aikaa tasapökkää hyppää ja kirmuseeraa kurkkutorvi pitkällä.

Mua kans risoo, kun ekakski mun piti lähteä tänään Alajärvelle ja olla sielä muutamia päiviä, niin se reissu siirtyi myöhemmälle, kun tuli toises pääs muita hommia. Noh, sitte aattelin, että käskenpäs tänään ystäväni kylään. Lupaski, mut soitti hetki sitten, että lähtee sittenkin uimarannalle lastenlasten kera. Pyysi minuakin mukaan. En varppuna lähtis uimarannalle, vaikka maksettais. Kaikin keinoin yritän ihmisvilinää vältellä.

On mulle vähän liian kuuma ilma, ei hutsi olla tuola pihalla. Lääh-puuh.

Kohta vedän naaman sisuksiin perunoita ja porkkanaa, jos sitte keksis jotakin vilvoittavaa tekemistä.

Mikään ei nyt tänään mene, kuten tahdon.

Huh, kyllä helepotti tääläki pääs.

• GloriaJoy

ja se on kurjaa :-(( ... Miu vihaa w-exploreria ja adoperin flashplayereita ja firefoxin yhteensopimattomuutta falhplayerin kaa facebookis ja youtuubin ja flashplayerin kiemuroita ja erityisesti et exploreriin ei mikään näytä saavan yhteyttä ja miu on ihan t i l t is s ä jo itekin ... hitto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .. miulla on liian pienet aivot

• GloriaJoy

tartuin härkää sarvista kii ja nyt on po kaikki ok .... viipotelkoot team-apujoukot omilla teillään, kyllä mummukka rulaa

• ei voi mittää vaikka kuinka aurinko paistaa ja näyttää kauniilta ja luonto loistaa ja ja...
      niin hiki on kamala, ei jaksaisi kovin töitä väännellä :(

• The_Evil_Of_Silence

Puhumattakaan bussikuskeista, jotka he ovat useimmiten tylyjä asiakkaille, ainakin omasta mielipiteestäni. >;P

• Talvea rakastan

Helle vie hermot.... Lapset ja itse kuulun "riskiryhmään" Helteitä vihaan ja se saa minut raivoihin.....

• Savonlinna sai väliaikaisen liikenneympyrän ohikulkutietyömaan yhteydessä, mutta kun ihmiset ei osaa siinä ajaa! Kaikissa neljässä liittymässä on liikennympyrän merkki ja kolmio ja silti ollaan kylkeen tulossa eikä sit vaivauduta vilkkuakaan näyttää kun poistutaan, mitä suotta... Eikun Savonlinnaan kaikki jotka kaipaavat autoansa lunastuskuntoon, Tavin risteyksen liikenneympyrässä toiveesi toteutuu! ;)

• Hki polliisin veli

Savonlinnassa on Suomen tyhmimmät autoilijat. He eivät ymmärrä liikennesäännöistä enempää kuin sika sähköpaimenesta. Luulisi että tuommoinen läpiajoputkikaupunki olisi opettanut autoilijat ajattelemaan eli joustamaan ja antamaan tietä sekä olla ajamatta risteyksiä tukkoon. Savonlinnalaiset ovat kuitenkin niin tyhmänitsekkäitä etteivät älyä omaa etuaan vaan kuvittelevat olevansa aina oikeassa. Tasa-arvoinen risteys on tyntematon asia, suoraan ajavalla tai leveämmällä/päällystetyllä tiellä ajava kuvittelee olevansa etuajo-oikeutettu. Punaiset valot ovat kuin samanvärinen vaate härälle, kiihdytä ja hyökkää. Kaistanvaihto risteysalueella tai risteyksen jättäminen sille kuuluvalle kaistalle on täysin utopiaa, jopa autokoulun opettajillekkin.
        Osaltaan tämä on maatalouspoliitikan syytä. Täkäläiset ovat opetelleet liikennesääntönsä pelloilla ajelemalla. Siellä ei ole ollut silloin muita ja nykyisillä pelloilla ei ole edes niitä sarkaojoa joita olis voinuy pitää kaistaviivoina vaan salaojitetuilla pelloilla saattaa ajella miten mieleen juolahtaa.
        Tämän kaiken takia savonlinnalaiset pelkäävät esim. Helsingissä ajoa koska siellä noudatetaan sääntöjä, liikenne ei muuten toimisi. Savonlinnalaiset perusautoilijathan eivät ole koskaan uskaltaneet Juvaa tai Punkaharjua pitemmälle sillä silloinhan on pelko että ei enää osaa kotiin.

Kerran Helsingissä Mannerheikintieltä kääntyi auto suoraan keskikaistalta muiden kaistojen yli vanhalle linja-autoasemalle. Poliisit sattuivat näkemään tilanteen ja ajoivat perästä torumaan.
        Poliisi sanoi että mitenkäs sitä nyt noin ryhmitytään.
        Kuskin vieressä istunut äiti-ihminen vastai kerkeästi että.... Näin myö on aina ryhmitytty. Aikuiset etteen ja lapset takapenkille.
        Tämä kertomus on tosi.

• hyytelömunkki
        Hki polliisin veli kirjoitti:

Savonlinnassa on Suomen tyhmimmät autoilijat. He eivät ymmärrä liikennesäännöistä enempää kuin sika sähköpaimenesta. Luulisi että tuommoinen läpiajoputkikaupunki olisi opettanut autoilijat ajattelemaan eli joustamaan ja antamaan tietä sekä olla ajamatta risteyksiä tukkoon. Savonlinnalaiset ovat kuitenkin niin tyhmänitsekkäitä etteivät älyä omaa etuaan vaan kuvittelevat olevansa aina oikeassa. Tasa-arvoinen risteys on tyntematon asia, suoraan ajavalla tai leveämmällä/päällystetyllä tiellä ajava kuvittelee olevansa etuajo-oikeutettu. Punaiset valot ovat kuin samanvärinen vaate härälle, kiihdytä ja hyökkää. Kaistanvaihto risteysalueella tai risteyksen jättäminen sille kuuluvalle kaistalle on täysin utopiaa, jopa autokoulun opettajillekkin.
        Osaltaan tämä on maatalouspoliitikan syytä. Täkäläiset ovat opetelleet liikennesääntönsä pelloilla ajelemalla. Siellä ei ole ollut silloin muita ja nykyisillä pelloilla ei ole edes niitä sarkaojoa joita olis voinuy pitää kaistaviivoina vaan salaojitetuilla pelloilla saattaa ajella miten mieleen juolahtaa.
        Tämän kaiken takia savonlinnalaiset pelkäävät esim. Helsingissä ajoa koska siellä noudatetaan sääntöjä, liikenne ei muuten toimisi. Savonlinnalaiset perusautoilijathan eivät ole koskaan uskaltaneet Juvaa tai Punkaharjua pitemmälle sillä silloinhan on pelko että ei enää osaa kotiin.

Kerran Helsingissä Mannerheikintieltä kääntyi auto suoraan keskikaistalta muiden kaistojen yli vanhalle linja-autoasemalle. Poliisit sattuivat näkemään tilanteen ja ajoivat perästä torumaan.
        Poliisi sanoi että mitenkäs sitä nyt noin ryhmitytään.
        Kuskin vieressä istunut äiti-ihminen vastai kerkeästi että.... Näin myö on aina ryhmitytty. Aikuiset etteen ja lapset takapenkille.
        Tämä kertomus on tosi.

asiaa.

• Poksi_

Tupakoitsijat vievät hermot. Kokoajan rööki palaa ja kuuluu ällöttävä limayskä. Kaikki savut tulee sisälle. Tupakoitsijoille pitäisi mielestäni langettaa jokin lisävero, mitä joutuisivat maksamaan. Kuuluvat alempaan kastiin ihmisissä.

• ss

Tupakoitsijat maksavat veroja aika rutkasti. Tupakkitopan oston yhteydessä.

• hatesmoke

Kerrankin asiaa!:) Olen ihan samaa mieltä että tupakoitsijoile pitäisi langettaa todellakin lisävero ja tupakka askin hinnaksi vähintään 10 euroa.. ehkä vähentäisi näitä tapatupakoitsijoita, ku huomaisivat kuinka kiltisti se raha palaa sinne taivaan tuuliin.:/ Ja toiseksi nämä tupakanpolttajat aiheuttavat lähimmilleen sen tuskan että he joutuvat sitä tupakansavua hengittämään.:( Vihaksi pistää ja hermoile ottaa nämä sauhuttelijat! kylläpä helpotti kun joku muukin on samaa mieltä että tupakoitsijat vievät hermot!! päiväni on pelastettu, kiitos poksi_!:)

• RF

Jaa jotta mikä saa pahalle tuulelle ? No Suoli24 tietenkin.

• ZK

Vaikka olenkin NIIN avarakatseinen ihminen ja pyynnöstä autan ja neuvon muita - niin nyt näillä helteillä: Pomo haki pois huoneestani siirrettävän ilmastointilaitteen toiseen huoneeseen, koska siellä oli kuulemma kuumempi. Kolleegan huoneesta hän haki pois jalkatuulettimen, koska kollega oli lomalla. Tosin molemmat viilensivät huonettani.

Kun huomautin, että työpisteessäni on lämpötila yli 34 astetta, hän pyysi minua siirtymään toiseen työpisteeseen - muistetaan nyt kuitenkin, että 99% tarvitsemastani on omassa työpisteessäni.

Minut lomautetttiin tuotannollisten ja taloudellisten syiden vuksi 3 kk:n ajaksi -siitä huolimatta sain nyt heinäkuussa BONUKSEN, joka koski myös lomautusaikaani. Tosin siitä Bonuksesta oli vähennetty aika jonka olin lomautettuna. Apropoo- jos firmalla meni niin huonosti, että minut piti lomauttaa, niin miten sitten oli varaa kyseiseltä tilikaudelta jakaa bonusta tuloksesta? Ja minule tietysti maksettiin bonus, josta oli vähennetty lomautusaikakuukaudet.

Kun tulin töihin, minulle ei ollut osoittaa työtä- paitsi että tein kaikki rästittyöt joita oli jäänyt lomautukseltani. Omat asiakkaani ovat erikseen pyytäneet päästä takaisin asiakkaakseni -taas?

Nyt kun on loma-aika, en voi pitää vuosilomaani -olen yks'kaks korvaamaton ja kukaan ei voi tehdä töitäni lomani aikana - kun kuulemma kukaan ei osaa.

Ja on niin saatanan kuumakin ja partsin ovea ei vi pitää auki kun autoja menee koko ajan sekä mopoja. Ja Naapurissa olevan karaoke-ravintolan äänet häiritsevät ellen itse ole siellä laulamassa.

Mutta kerroinko jo, että vähänkö v-tuttaa mun työ?

• nirppis.

Joskus harmittaa tampereella asuinpaikassani (länsi-tre) jatkuvasti pärisevät (viritetyt?) mopot ja moottoriajoneuvot, rekat, bussit, koirankakat ja lika joka paikassa maassa, kyttäävät mummut "veit kerran roskasi väärään roskikseen, olet tehnyt syntiä". Juopuneet sekoilijat ulkona, jotkin haisevat matkustajat julkisilla -meinaa tukehtua, roskat. Ja turhat virastot. Se ettei senioreita ja muita päästetä kunnolla pihalle, raittiiseen ilmaan. Valtava asfalttimassa, jota hoidetaan koko ajan isolla jyrisevällä kalustolla - voi työmiesparkoja myös. Saastuttavat autot, miksei jotkut ns. hienostoihmiset voisi välillä kävellä ulkona eikä jököttää vain autossa vuodesta toiseen - tapaisi ehkä uusia ihmisiäkin, jopa.

Joskus tekisi mieli sanoa julkisessa kulkuneuvossa: "käykää suihkussa, käyttäkää antiperspiranttia, peskää vaatteenne ja käyttäkää suuvettä joka poistaa pahaa hajua, hoitakaa hampaanne, älkää syökö liikaa valkosipulia ja juoko kahvia" "ei, älä räi ja yski ilmaan tai toisen matkustajan niskaan, käytä paperia tai hihaa edes" "osta nenäliinoja" "saisiko hiljaisuutta, ei kiinnosta kaikkien kännykkäkeskustelut tai kiljahdukset, rähähdykset"

Mutta ei voi tietenkään. Jos joku otti tämän liian tosissaan, niin muistakoon että mukana oli ripaus huumoria.

• nappi ottaan kaikill

on meillä suomalaisilla perittynä mutta tuskin muilla kansoilla. Naama mutrulla ja kirosanat huulilla. Olen ruvennut ihan huvikseni tarkkailemaan meikäläisten käyttäytymistä. Se poikkeaa huomattavasti naapuriemmekin saati sitten eteläisempien kansojen tavoista. Olemme muhineet täällä eristyksissä omissa liemissämme ja sisäsiittoisesti. Vasta viime aikoina jotkut ovat hieman oppineet tavoille ulkomailla matkusteltuaan, mutta perimältä olemme kaikki silti aika juroa ja peruskielteistä väkeä.

Jos vahingossa hipaisen tuntematonta, katson silmiin ja pyydän anteeksi. Arvatkaapas mitä suomalainen tekee. Mulkaisee vihaisesti tai ei ole huomaavinaankaan. Ilme jähmeän kivettynyt kuin kuolleella kalalla. Sellaista pidetään muualla maailmassa moukkamaisuutena tai idiotismina. Meillä se on maan tapa.

Tässä maassa ei tosiaankaan saa olla iloinen ja hyväntuulinen. Jos hymyilen, kysytään sillä tietyllä venyttävällä äänen sävyllä: mikäs nyt niiin hauskaa on. Kaikenlaisia päähänpotkijoita ja kiusaajia kyllä ymmärretään. Ehkä olisi parasta jakaa aseita kaikille halukkaille ja panna pystyyn tosi suuret orgiat. Ilmaista viinaa vauhtia antamaan ja lupa purkaa paineitaan vapaasti. Puhdistaisimme maailman suomalaisista, kun listisimme toinen toisemme. Vapautuisi maamme vaikkapa somaleille ja kurdeille. He varmasti olisivat helpottuneita.

• ihan kaikki

kaikki. kiilailijat, ohittajat jotka jää etee matelee, hissuttelijat, uskovaiset, valittajat, kaikki

• asdfghjjhgf

Näin siinä käy, kun on mennyt liian kauan liian hyvin. Sota puhdistaa aina ilmapiirin ja opettaa positiivista ajattelua. Paras viihde syntyy aina sota-aikana. Karua, mutta totta.

• ottaapäähän

On se säätila sitten mikä tahansa, niin aina jonkun mielestä sataa liikaa/liian vähän/on liian kuuma/liian kylmä/lunta liikaa/liian vähän... HALOO,Suomessa kun ollaan niin kelit tosiaan vaihtelee, kannattaa vaan sopeutua vallitseviin oloihin. Kyllä tämä helle uuvuttaa jokaista, mutta ei tilanne ainakaan jatkuvalla vinkumisella parane. Ja kamalinta on kun vallitsevista sääoloista ei voi suoranaisesti syyttää ketään, tähän kun vielä syntipukki löytyisi... Samaa rotua taitavat olla kuin "alati sairaat", jotka eivät kuitenkaan loppujenlopuksi edes halua parantua vaivoistaan, kun EIHÄN SITTEN VOISI ENÄÄ VALITTAA!

• hölmöt pois

Olen samaa mieltä kuka ei tiedä missä on kaasu kortti pois.

• Swordstar

Ei oikeesti..... Vittu!!! FFS!!!!! Ei jumalauta mulla ei ooo parepaaa aikaakaan...

• - Ihmiset jotka kommentoivat ja päättävät asioista tietämättä asiasta mitään. (esim. veneilyyn liittyvät promillet ja ajokortit)

- Ohituskaistan alkaessa nopeutta lisäävät. (ajetaan 90km/h ensin, nostetaan 110km/h kaistan alkaessa ja körötellään taas kaistan loppuessa)

- Veikkausjonon mummot jotka ovat täyttäneet yhden rivin kuponkiin ja täyttäneet niitä kymmeniä!

- Vankeusrangaistukset! (hakkaat, raiskaat tai tapat ihmisen niin voit saada vain ehdollista. Voit joutua myös istumaan pahassa tapuksessa muutamaksi kuukaudeksi)

- Vuokra-asumisen kalleus

- Yhteiskuntaa hyväksi käyttävät mamut ja perheiden yhdistäminen.

- Muotihullut (ensi kevään värit on jo markkinamiehet päättääneet ja kansa ostaa)

- Mammonaa palvova yhteiskunta

• sdfghjhgf

Älä palvo mammonaa -asu vuokralla.
        ps. et kai mitään tukia saa?

• kari kylässä
        sdfghjhgf kirjoitti:

Älä palvo mammonaa -asu vuokralla.
        ps. et kai mitään tukia saa?

Ei sillä tukia saa. Elää sillä kyllä kohtuullisesti mutta täällä ollaan vaan kerta ja lapsia ei ole joten enpä viitsi tänne maailmaan perintöä jättää.

• alotus päässyt ihan suomi24 etusivulle ja kyllä nyt jurppii. :)) eiku :((

• peltoautoilija

Jos et kerran usein aja maantiellä,niin missäs sitten ajelet,eli miten ne muut voi olla tielläsi

• peltoautoilija kirjoitti:

Jos et kerran usein aja maantiellä,niin missäs sitten ajelet,eli miten ne muut voi olla tielläsi

vitsi ei tainnut ihan kolahtaa. Enkä ole aloittaja.

• saunomaan

pääsen tänään vihdoin ja viimein, niin eikös taivas ole pilvessä ja sadetta luvannut, pari viikkoo helteessa hikoillut ja töitä tehnyt niin pitääkö just tänään kelin viiletä!!! Epäreilua!

• arghhhh

Kyllä taaaaas ottaa otsalohkoon nämä niin ihanat naapurin kyylät.
      Ei ole varmaan mitään hiirenhyppyäkään pihalla ettei alkasi verhot heilumaan ikkunoissa ja
      samaa rättiä tuuletetaan kymmenen kertaa oven pielessä tai tehtäisi tikusta asiaa jos pihalla
      liikkuu joku. Tää on vaivannut jo kauan, vaan kun ei noita naapureitaan voi valita eikä
      pois muuttaminen ole nyt mahdollista.

Esim eilen illalla, minulla kävi muutama vieras ja vietettiin tässä pihalla kesäiltaa; ihan kaikessa
      rauhassa ja järjestyksessä. Koko ajan kuului ovien kopse, tuuletusikkunoita piti milloin avata, milloin
      sulkea (että kuulee puheet) toinen kyylä kävi leikkaamassa saksilla kukkapenkin olemattomia rikkaruohoja,
      huhuili kissaansa kotiin vähän väliä, pyllisteli kasvimaallansa meihin päin, vei pyykit kuivumaan klo 23,
      harjasi rappusensa kymmenkunta kertaa ja muuna aikana sen naama näkyi ikkunassa.

Aamulla kun vein koirat lenkille ja jätin sitten pihalle ne hihnaan niin kas kummaa, jo molemmat
      hyökkäsi siihen, toinen hinkkaamaan pihatuolejaan joissa ei koskaan istu ketään ja toinen joka
      potee pahaa virkayskää, tuli siihen paukuttamaan eteisen kynnysmattoa.

Kerran laskettiin tuttavan kanssa että kyttä kakkonen tuuletti samaa pyyhettä 7 kertaa oven
      raosta siinä välissä kun me istuttiin pihalla kahvilla noin puolisen tuntia.
      Samanen kyttä valitti kerran että mun koira valvottaa sitä yöt. Jännää siinä mielessä että kun
      se ei hauku yöllä ja välissä on toinen asunto johon ei ollut kuulunut mitään ja koira oli hiljaa koko yön.

Näilla raukoilla kyttääjillä kun ei ole omaa elämää niin sitten vahditaan kaikki mahdollinen mitä
      naapurit tekee.
      Jos minusta aikananaan tulee tuommoinen niin tallatkaa happiletkun päälle kiitos.

• lölölölölöl

On näköjään hulluja vapaalla jalalla suomessa.
      Ei normaalia ihmistä mummut ja papat tai liikenteessä hidastelijat hetkauta pätkääkään.
      Menkää hoitoon pösilöt.

• RÄLLÄKKÄ

On varmaan kasvanut päähän kiinni nykyään jo vähän vanhemmillakin "miehillä", sitä kun ei saatanaa saa syodessäkään pois päästä.

• pullonaama

Ottaa älyttömästi päähän kun viinasta tulee krapula.

• _SiS-

Kun ajat pitkää matkaa autolla ja eteen osuu joku joka ajaa alle sallitun nopeuden, ei se vielä mitään sen saa ohitettua mutta helvetti kun lähdet ohittamaan niin sitten aletaan sitä kaasua painamaan niin että joutuu tosissaan pistämään itse kaasua että pääsee ohi.

TAAAAIII sitten nämä ketkä roikkuvat ihan auton persiissä kiinni eivätkä uskalla lähteä ohi, tai jos lähtevät niin jäävät itse tulppaamaan siihen eteen.

sitten kaupunki oloissa vituttaa nämä joiden elämäntehtävä on pysytellä mahdollisimman lähellä sun auton takapuskuria, ihan sama lähdetkö ripeasti tai rauhassa valoista niin nämä takana ajavat eivät siitä heidän 30cm välimatkastaan luovu. vituttaa myös nämä ketkä haluavat väkisin ajaa 50km/h alueella sellasta 70km/h ja sitten tulevat vilkuttelemaan valoja sun taakse.

sit vituttaa nää Al Quaida mummot! eiii vittu voiko sitä eau de toilettea olla yhtään enempää?? jos stockmannin kemikaalio haisee niin nämä mummot pistävät kyllä sitä paskaa niskaan niin paljon että taitaa olla happipullo povarissa kun happi syrjääntyy heitä ympäröivästä ilmasta n.5m säteellä. rättipäät muka terroristeja vitut.. ihan kotisuomessa on näitä biohazard tapauksia, helevetin mummot ja papat menkää vittuun piereskelemästä mun leipäosastolta! ei ole kiva katsella "oo ihan tuoretta leipää mums" niin sitten persposket lävähtää siinä vieressä ja luumupaska haisee.. jää leivät ostamatta jumalauta! tai jos ostan väkisin niin ei ole kiva syödä leipää kun luumupaskan käry nousee jostain muistin syövereistä.

perkeleeen varhaisteinit vitun apinat! tungette ne vitun fillarit pitkin poikin pihamaata että hyvä kun pääsee ohi kävelemään, tai kuten viimeinen tapaus oli kun kävin lähi burgerilassa.. se vitun mölö jätti fillarin ihan ulko-oven eteen poikittain makaamaan, ihan vittuilun vuoksi nostin sen fillarin talon nurkan taakse että saa vähän etsiä sitä perkele!

sitten te vitun persenaamat ketkä käytätte isojen kauppojen perhepaikkoja sillä kaksipaikkaisella mersullanne kun läskiperse akkanne ei jaksa kävellä sitä 20m kaupan ovelle niin miettikää vähään, ei mulla mitään sitä matkaa vastaa ole mutta sitä on kun ne paikat ovat vähän isompia niin voin avata auton ovet ihan auki kun otan muksun takapenkiltä tai laitan sitä sinne, onnistuu se niissä normiruuduissakin mutta on se vain niin pirun helppoa niissä isoissa ruuduissa ilman pelkoa että kolauttaa oven viereisen auton kylkeen.

tätä vois jatkaa loputtomiin.

Haistakaa kaikki paska! alkoi vituttaa!

• prererere
        _SiS- kirjoitti:

Kun ajat pitkää matkaa autolla ja eteen osuu joku joka ajaa alle sallitun nopeuden, ei se vielä mitään sen saa ohitettua mutta helvetti kun lähdet ohittamaan niin sitten aletaan sitä kaasua painamaan niin että joutuu tosissaan pistämään itse kaasua että pääsee ohi.

TAAAAIII sitten nämä ketkä roikkuvat ihan auton persiissä kiinni eivätkä uskalla lähteä ohi, tai jos lähtevät niin jäävät itse tulppaamaan siihen eteen.

sitten kaupunki oloissa vituttaa nämä joiden elämäntehtävä on pysytellä mahdollisimman lähellä sun auton takapuskuria, ihan sama lähdetkö ripeasti tai rauhassa valoista niin nämä takana ajavat eivät siitä heidän 30cm välimatkastaan luovu. vituttaa myös nämä ketkä haluavat väkisin ajaa 50km/h alueella sellasta 70km/h ja sitten tulevat vilkuttelemaan valoja sun taakse.

sit vituttaa nää Al Quaida mummot! eiii vittu voiko sitä eau de toilettea olla yhtään enempää?? jos stockmannin kemikaalio haisee niin nämä mummot pistävät kyllä sitä paskaa niskaan niin paljon että taitaa olla happipullo povarissa kun happi syrjääntyy heitä ympäröivästä ilmasta n.5m säteellä. rättipäät muka terroristeja vitut.. ihan kotisuomessa on näitä biohazard tapauksia, helevetin mummot ja papat menkää vittuun piereskelemästä mun leipäosastolta! ei ole kiva katsella "oo ihan tuoretta leipää mums" niin sitten persposket lävähtää siinä vieressä ja luumupaska haisee.. jää leivät ostamatta jumalauta! tai jos ostan väkisin niin ei ole kiva syödä leipää kun luumupaskan käry nousee jostain muistin syövereistä.

perkeleeen varhaisteinit vitun apinat! tungette ne vitun fillarit pitkin poikin pihamaata että hyvä kun pääsee ohi kävelemään, tai kuten viimeinen tapaus oli kun kävin lähi burgerilassa.. se vitun mölö jätti fillarin ihan ulko-oven eteen poikittain makaamaan, ihan vittuilun vuoksi nostin sen fillarin talon nurkan taakse että saa vähän etsiä sitä perkele!

sitten te vitun persenaamat ketkä käytätte isojen kauppojen perhepaikkoja sillä kaksipaikkaisella mersullanne kun läskiperse akkanne ei jaksa kävellä sitä 20m kaupan ovelle niin miettikää vähään, ei mulla mitään sitä matkaa vastaa ole mutta sitä on kun ne paikat ovat vähän isompia niin voin avata auton ovet ihan auki kun otan muksun takapenkiltä tai laitan sitä sinne, onnistuu se niissä normiruuduissakin mutta on se vain niin pirun helppoa niissä isoissa ruuduissa ilman pelkoa että kolauttaa oven viereisen auton kylkeen.

tätä vois jatkaa loputtomiin.

Haistakaa kaikki paska! alkoi vituttaa!

He-le-ve-tti!! Joka ikinen kerta ku oon kääntymässä autolla mun kämpän kerrostalon pihalle ni siinä pyörätiellä... Siinä pyörätiellä joka vitun kerta joku hidas kävelijä on juurikin mun ajoväylällä. Ja helkkari ku tää toistuu aina.

• jeeeh.

myy autosi

• ja huh,huh

Naapurit jotka eivät lastensa perään pahemmin katso ... aina kun perheeseen syntyy uusi lapsi saa nuorin siirtyä "jonon jatkoksi" pienten , isompien "vahdittavaksi". Sitten sitä vaan mennää ja tehdään ihan mitä mieleen juolahtaa eikä kukaan opasta kuinka tulisi toimia. Naapurit sitten yrittävät hieman opastaa kun ei edes ymmärretä mikä on toisen omaa ja mitä saa tehdä. Ja arggggg ... sitä kakaroiden määrää kun kylään saapuu vieraita , pentuja sitten on eikä niidenkään perään kukaan katso eli herran huomaan vaan.

• totta!

Meille ei enään oteta kylään vieraita joilla pieniä lapsia. On niistä niin karmeat kokemukset ja meillä kun ei saa tehdä kakarat ihan mitä lystää niin kuin kotonaan saavat. En minä voi vaan istua facebookissa ja antaa kakaroiden repiä istutukset ja kaikki mitä pihasta irti saa. kerrankin erään vieraan kakara hyppi pitkin naapurien tonttejakin ja hävetä sai kun äitinsä kiljui kurkkutorvi suorana eikä kakaralla ollut korvia päässä ollenkaan.

• mynce

Sielä Cittarin kassajonossa menee 2 ihmisen hoitelemiseen (kuulumiset/sairauskertomus peräpukamaleikkauksen helpotuksesta jälkielämään) yhtäpaljon aikaa kuin stadissa 20.Lisäksi sielä hypellään suojatielle täysin äkkiarvaamatta, oikeutensa tietävä kansalainenhan tietää että siinä on "näkymätön muuri" heidän turvanaan ja kaikki autokuskit on reaktioiltaan Kimejä.

• Viakraa poskeen....

Lääkeet ottamatta.

• Oskari 40 vee

että joudut kärsimään itsestäsi 24 tuntia päivässä! Pääsee muu kansanosa helpommalla ja nauttii elostaan. Kokonaisuuden kannalta on edullisempaa, että paska on kasalla hallitusti yhdessäpisteessä kuin se että sitä lapioitaisiin joka niemessä ja notkossa. Muistathan vaihtaa öljyt ettet jää jalkoihin, sitä eivät muut törttöilijät kestäisi.

• GloriaJoy

sentään miten miehet voivtkin olla konstikkaita ja monimutkaisia ja napakeskeisyydessään niin heekutin yksisilmäisiä oli maa, kulttuuri tai mikä tahansa muu seikka taustalla: kaiken pitäisi pyöriä just siten kuten he ovat suunnitelleet, sekunnilleen täsmälleen ja piste tai muuten he tekevät omat johtopäätöksensä ja informaation tulvan pitäisi huokua toiselta puolelta maapalloa myös ihmiseltä jolla ei ole harmainta haisua, miksi joku on päätynyt tuohon ajatusrakennelmaan tai sitten alkaa kalvaa mieltä, että nyt olen sitten huomaamattani tullut pudotetuksi jotenkin vähäpätöisenä tekijänä uusien prioriteettien tähden .... . Miu on bittiavaruuden halolla ja tuhansilla salamoilla päähän lyöty. En odota kenenkään ymmärtävän tuosta sanomastani hölkäsenpöläystäkään. Herskumarepale; miu on ä r s y y n t y n y t !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Yleensä aina puhkee renkaat pyörän kun lähden fillarilla ulos.Joku viisas sano osta"puhkeemattomat renkulat"no joo maksaa enemmän kun pyörä,joten lopetin pyöräilyn ja oon kaikkien teillä!No heh!
      Ei vainenkaan tuntuu ja kyrsii että joka alamäen alla on pullosiruja ym lasiainesta!

• sdfykjhgfd

Mistä noin kalliita renkaita löytyy?

• arrriba!

mua vituttaa ihmiset jotka väkisin änkee autolla eteen niin että joudut vetään liinat kiinni ja sit ne kääntyy 10 metrin jälkeen pois. Puskuriin liimautuneet autot, argh!, jotka ei mene ohi vaikka tyhjää tietä olis kilometritolkulla. Töihin mennes on vähintään yks autoilija joka jarruttelee ennen liikennevaloja vaikka ne olis just vaihtunu vihreäksi, etkä tietenkään kerkeä niistä valoista läpi.
      Sen kerran kun ajattelin asioida ison marketin asiakaspalvelussa (ei ketään missään) ja olin jo aukasemassa suutani, niin eikö eteen kiilannut joku vedenpausumuksen aikoihin syntynyt mummo sadan lottokupongin kanssa ja sen yhtä vanha ukko mulkoili pahasti ja valitti et nykynuoriso ei tajua antaa heikoille vanhuksille tieä! Kohteliaasti sanoin että vieressä olisi ollut vapaa tiski, hyvä ettei ukko saanu sydäriä siinä paikassa! Vituttaa tommonen kiilailu! Ja onko niitten vanhusten pakko mennä asioimaan pankeihin ja virastoihin just sillon kun olis lounastunti töistä, ei mitään mahiksia keretä hoitaan asioita ajoissa! Ja kassalla ruvetaan kaivaan jostain kolikkolompsasta kaikki 5- ja 10-senttiset esiin jolla maksetaan, sit muistetaan et hei, mulla on jossain bonuskortti, sitä ei löydetä ja tarjotaan kaikki kortit ennen ku löydetään se oikea. Sit mahdolliset vaihtorahat täytyy laittaa lompuukiin kolikko kerrallaan ettei vaan jono pääse lyhenemään.

Nyt vittuttaa kun verenpaine nousi ja on kauhea hiki tän helteen takia! Mutta helpotti!

• naisen auttaja

Tuo naapurin yksinhuoltaja-äiti alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään.
      Aina sillä on jokin rikki tai ei osaa käyttää. Minä sitten korjaan tai opastan. Mutta kun minulla pillua tekee mieli niin aina hän on muka väsynyt.
      Seuraavaksi olen väsynyt auttamaan.

• Saman kanssa

ole ennenkään kiitetty. Fiksuhan se naapurin täti on, tiedostaa pilluntarpees ja käyttää sitä hyödykseen jotta koneet rallattaa ja elo sujuu. Katteles poika joku muu autettava. Bilateraalinen avittaminen on mukavampaa kuin yksipuolinen joustaminen.

• naisen auttaja
        Saman kanssa kirjoitti:

ole ennenkään kiitetty. Fiksuhan se naapurin täti on, tiedostaa pilluntarpees ja käyttää sitä hyödykseen jotta koneet rallattaa ja elo sujuu. Katteles poika joku muu autettava. Bilateraalinen avittaminen on mukavampaa kuin yksipuolinen joustaminen.

Tälleenhän se kauppakuvio etenee. Kuitenkin olen auttanut, ainakin aluksi, ihan hyvää hyvyytäni.
        Kuiteskin se kienailu yms. rdellyytäisi jo jotain konkreettisempaa tarjottavaakin.Vai onko konkreettinen nyt oikea sanamuoto???
        Tiedäppä nyt näistä naisista.................

• marimikko

HEI !
      Me, jotka ajamme ammatikseksemme ...meillä on vuoro öisin ajaa rauhassa, mikäli ei juopot ja suurta
      ylinopeutta ajavat olisi riesanamme silloinkin...kyllä aikataulu on tärkeä, kun lähdetään liikkeelle...
      aamusta päivä parhain, ei ole kuuma vielä, ja on vähemmän porukkaa liikkeellä kaupoissa ja asioidessa
      muuallakin ! Jos haluatte rauhaa...muuttakaa Lappiin asumaan...siellä on Rovaniemen pohjoispuolella
      paljon rauhallisempi elämänmeno...ei ryntäillä ja räyhätä joka pikkuasiasta ! Meillä Pohojanmaallakin
      voi saara puukoosta ! Äläkää tänne tuluko...menkää Lappihin...! Jos haluatte elää kaikki samassa paikassa,
      on teidän opittava myös KÄRSIMÄÄN TOISIANNE !

• Ard

Sunnuntaiajelijat.Toki en ole mikään ammattikuski itsekkään ja varmasti ajossa näkyy jotain epävarmuutta isommissa kuvioissa mutta voi hohhoijaa näitä ketkä ajavat max 70km/h 80km/h alueella, tyhjällä monikaistaisella tiellä.Myös ihmiset jotka tulevat tuhatta ja sataa risteykseen ja tekevät sitten äkkijarrutuksen, saa aina arvailla että mahtaakohan tuo väistää vaikka minulla on etuajoikeus...vielä pahempaa menoa liikenneympyröissä...ei oo ilmeisesti suurimma osa tiellä liikkujista autokoulu aikoina ollut tietoakaan mistää ympyröistä.

Toinen on se tyyppi joka jää aina tilittelemään asioita lähikaupan kasssalle niin ettei itse pääse tekemään sitä yhtä pientä ostosta mitä olet hakemassa..ja sittenkun hän viimein pääsee siihen kohtaan missä maksaa niin tottakai hän kaivelee kourallisen 5senttisiä laskee ne itse ja sitten myyjä vielä uudelleen.

• tulla..........

Jos joku haisee hielle bussissa tai kaupan kassajonossa. Talvella voi vetää kaulaliinan naamalleen ja kesällä täytyy olla paperinenäliinoja aina taskussa tai ihan oikeasti tulee oksennus. Hajuvesien tuoksuista nautin ja mitä voimakkaampana tuoksuu niin sitä parempi, paremmin peittyy hikisten ja likaisten ihmisten paskanhajut YÖK! Kärsimystä sekin jos jonkun henki haisee oikein paskalle bussissa kun sitä ei edes pakoon pääse ruuhka- aikoina ainakaan.

• Aidosti single

Ne ämmät, jotka uhoaa sinkkuuden ihanuutta, mutta läähättävät jokaisen miehen perään. Ja nämä parilliset, jotka eivät voi ymmärtää, että sinkku voi olla vapaaehtoisesti sinkku. Olen onnellisesti sinkku, ollut reilun vuoden, ja vakaa aikomus on sinkkuna pysyäkin. Tuollaiset säälittävät miesriippuvaiset reppanat itkevät kilpaa, kuinka minunkin pitäisi "löytää elämäni mies". Ja ettei kukaan voi olla onnellinen ilman parisuhdetta. Minä olen! Imekää siitä! Monen olen käännyttänyt toisten helmoihin, ei tarvitse kyrpäänsä minulle heilutella!

• tunnen teidät

Mikset käytä oikeaa nimitystä

• 2+4 v. yh. äiti

Alumiinifoliosta tehdyt jugurttipurkkien kanet ajavat ninut hermohoitoon. Miksi ei osata tehdä heloostiavattavia ja silti pitäviä jugurttipurkkien kansia vaikka muka teollisuusyhteiskunnassa elämme.
      Nyt purkkien kannet repeytyvät joko kauppakass8issa tai viimeistään puolittain avauksen yhteydessä.
      Muuten maailman asiat tuntuvat olevan kohdallaan.

• hyytelömunkki

-kallis vuokra
      -opiskelijaelämä yleensäkin
      -kohta alkaa koulu, rutiinit ja uusi unirytmi, pelottavaa!

-kaikki tampiot jotka syö äänekkäästi; maiskuttelee, kulauttaa juomat kurkusta mahdollisimman kovaäänisesti, rouskuttaa kaikkea kovaa ruokaa niin että meinaa tulla hulluksi sitä kuunnellessa. ja ei juma, etenkin sellaset jotka ensin juo jotain eli kaataa nesteet alas niin että menee ilmaa samalla kurkkuun ja sen jälkeen vielä maiskuttelee! asdfghjklöä!!

-sosiaalivirasto
      -savonlinna ei mitään järkeä tässä persepaikassa
      -savonlinnan ihmiset
      -ja jatkuvasti menee ambulansseja mertalassa, ei vissii oikeesti porukka osaa ajaa tuossa paskaringissään tai sitten koheltavat muuten vaan. ärsyttää kuunnella pilliä koko ajan.
      -kaikki jotka valittaa röyhtäilystä, ei sille mahda mitään jos pitää röyhtäistä.

-ärsyttää niiin sairaasti nuo lähikaupoissa jonotukset. joka kerta kun olen nyt käynyt hovikulmassa kotimatkalla ostamassa jotain tyyliin muumilimpparin tai mehujään, niin just siinä lyhyemmässä jonossa kestää pisimpään, tietysti olen itse siinä jonossa. aina se tupakkakone jumittaa eikä anna sitä röökiä mitä porukka haluaa, sitten jokainen saa siinä vuorollaan painella kymmentä eri nappulaa eikä missään nimessä voi ottaa vaikka sinistä tai punaista jos ei saa sitä vihreää paskaa! kone vaan piipittää ja sitten jokaisella on jotain hiton lottohommia, asiakkaat pudottelee pikkukolikoita ja myyjä heittelee kuitteja ympäriinsä, mummo lähtee just mätettyään tavarat hihnalle vielä hakemaan jotain kakkupaperia tai maailman pienintä maustepurkkia jota se ei varmasti löydä ja viipyy ainakin pari tuntia sillä reissulla. kaiken lisäksi se miun takana oleva hikinen ja haiseva ukko alkaa pakonomaisesti työntää omia tavaroitaan hihnalle heti kun siinä on pari senttiä tilaa, sitten saan litistyä sen ja edessä olevan pahanhajuisen kummallisen teinin väliin. sitten kun viimein pääsen maksamasta, myyjä on heitellyt limpparipulloani pari kertaa ilmassa ympäri ja ravistanut pari sekuntia ja heittänyt hihnan perälle, että se varmasti yrittää kuohua yli kun avaan >:( mutta onhan sillä myyjällä tietysti muutakin ajateltavaa kuin minun limpparipulloni hellästi asetteleminen hihnan päähän.

-tietokoneen käynnistäminen uudelleen joka kerta, kun tekee jotain. "avasit juuri mozilla firefoxin, käynnistä windows uudelleen"
      -niiMpä. se on NIINPÄ, ei niimpä, niipä tmv.
      -suomalaiset sanonnat ja niitä muka hauskasti joka väliin sujauttelevat urpot

-ari koivunen ja antti tuisku.

en jaksa nyt muuta tällä kertaa. kiitos hei.

• hyytelömunkki

ainiin lisään vielä, ärsyttää kaikki jumalattoman tyhmät ihmiset, jotka parkkeeraavat pyöränsä minun pyöräni ympärille. aina jos uskaltaa jättää johonkin vähän näkyvämmälle paikalle pyörän ja menee pariksi tunniksi kaupungille, siihen on kerääntynyt sairaan iso kasa kaikkien muiden pyöriä ympärille eikä varmasti saa omaansa sieltä pois! katsokaa ihan oikeesti vähän että mihin sijoittelette pyöränne, ei niiden kaikkien tarvii olla siinä isona kekona kun ympärillä olis lisääkin tilaa! ei jaksais aina piilottaa pyörää johonkin paikkaan mitä kukaan muu ei tajua. tai jos tajuaa, niin tollo päättää viedä omankin pyöränsä sinne ja sit saman toistaa seuraavat parikymmentä pyöräilijää, joka johtaa taas siihen pyöräkasaan josta saan heitellä muiden pyörät pois. MUR.

• kun kiireessä
        hyytelömunkki kirjoitti:

ainiin lisään vielä, ärsyttää kaikki jumalattoman tyhmät ihmiset, jotka parkkeeraavat pyöränsä minun pyöräni ympärille. aina jos uskaltaa jättää johonkin vähän näkyvämmälle paikalle pyörän ja menee pariksi tunniksi kaupungille, siihen on kerääntynyt sairaan iso kasa kaikkien muiden pyöriä ympärille eikä varmasti saa omaansa sieltä pois! katsokaa ihan oikeesti vähän että mihin sijoittelette pyöränne, ei niiden kaikkien tarvii olla siinä isona kekona kun ympärillä olis lisääkin tilaa! ei jaksais aina piilottaa pyörää johonkin paikkaan mitä kukaan muu ei tajua. tai jos tajuaa, niin tollo päättää viedä omankin pyöränsä sinne ja sit saman toistaa seuraavat parikymmentä pyöräilijää, joka johtaa taas siihen pyöräkasaan josta saan heitellä muiden pyörät pois. MUR.

menet täyteen parkkihalliin ja siellä näkyy olevan yksi tyhjä kolo ja kun rupeat kääntymään siihen niin huomaat että siellä on mopo!!!!! rrrkele.

• hauska...

Tässä saa ilmaiset huvit kun lukee näitä juttuja.

Kaikki sympatiat sille joka keksi näin hyvän aloituksen.

• hyytelömunkki
        kun kiireessä kirjoitti:

menet täyteen parkkihalliin ja siellä näkyy olevan yksi tyhjä kolo ja kun rupeat kääntymään siihen niin huomaat että siellä on mopo!!!!! rrrkele.

joo joskus ihan kaupungillakin vaikka Citymarketin parkkipaikalla on ihan täyttä, sitten löytää jonkun tyhjältä näyttävän kolosen sieltä ja sinne vääntyessään huomaa että siellä onkin jonkun symi tai muu paska skootteri. ite en kyllä autoa aja, mutta muiden kyydissä ollessa näin käydessä nauran vahingonilosta vähäsen.

• munahemmo

Naispomo vie hermot. Hän käyttää aika sexyjä vaatteita ja saa minut himon riivaamaksi. Haluaisin kellistää hänet pöydälle ja hoidella hommat kuin silloin ennen. Ennen nimittäin hänen kanssaan hoideltiin hommia kun ei tiedetty että olemme samassa firmassa töissä ja kesälomareissulla sattumalta tavattuamme irstasteltiin vaikka kuinka. Kahden vuoden päästä tuli organisaatiomuutoksia ja hänestä tuli pomoni. Muuten hän on erinomainen pomo mutta ei anna enää pimpslooraa.
      Himpura vieköön.

• t

JOudutko käyttää flooraa?

• Jotain rajaa!

Suomen maantiet ja niiden käyttäjät ärsyttää. Matkaa ajaessa käy väistämättä niin, että jostakin hitaammasta kuljettajasta tarvitsisi ohi päästä (eiväthän kaikki voi Räikkösen taidoilla ja vauhdilla varustettuja olla). No sitten kun on muutama 10 kilometriä peräkkäin körötelty ja löytyy Suomesta suoraa tietä sen verran että ohitusta voisi ajatella, painaa edellä ajava (mies)kuski kaasua jalka niin suorana, että taatusti kohta suonta vetää. No tuon toiminnan tuotoksena ohittamisen saa taas muutamaksi kymmeneksi kilometriksi unohtaa. No eipä hätää, kohta löytyy taas pätkä suoraa tietä ja sama näytelmä näytellään uudelleen.
      Nuivasti suhtautuivat Autoalan Keskusliitossa ehdotukseeni ”autoihin konekiväärit keulaan” Liekö ollut väärä taho tai foorumi nostatttaa uusia rakentavia ehdotuksia... Toisaalta ymmärtäähän tuon, vähiin kävisivät miehet suomenmaasta ja sitten niitä tarvitsisi jo importoida ulkomailta ja mistä maasta niitä tuotaisiin...Vaikeaksi menisi tuokin homma, onhan se varma.

Työpaikkatupakoijat ärsyttää. Nämä ihmiset pitävät usein tapanaan kähyyttämästä päästyään kurvata työpisteeni kautta ja siinä kommentoivat olkani yli jotakin näytölläni olevaa. Tuoksu on kuin tuhkakupille juttelisi. Ei riitä, että nämä luistelevat työajasta N kertaa päivässä tyydyttääkseen addiktiotaan, vaan tulevat työhuoneeseeni ja pilaavat kultivoituneen ilman ja tunnelman. Enhän minäkään 7 kertaa työpäivässä livahda Big Brotheria katsomaan, kaikelle on aikansa mutta työaikana hanskatkaa addiktionne, perskeles!

• merengue

Koko s....nan hyvien ilmojen myötä on tullut taas se jokaöinen meteli, koulu vieressä, viinatalkoita siellä jatkuvasti, hirveä meteli kantautuu, poliisi ei tee mitään, kakarat huutaa, ostarilta porukka valuu metelöinteineen. Ei todella mitään yö rauhaa. Moottoripyörät ja autot jokapäiväisenä riesana, rajoitus 40, ei mitään väliä, täysillä paahdetaan. Täytyy varmaan laittaa sitten kiltisti ikkunat kiinni ja tukehtua.
      No, näin meillä.

• xdcfghjjhgfcx

Tässä yksi tärkeä syy miksi kannatan kylmiä ja sateisia kesiä. Kaikki matelijat heräävät horroksesta helteellä.

• putkirunkkari

Vaimo tekee asioita ihan ominpäin mitään minulta kysymättä.
      Viimeiksikin hän meni ja vaihtoi perheen kakkosauton, joka on hänen nimissään, ihan omin neuvoin.
      Entinen auto Skoda Oktavia 2003 oli paljon parempi auto kuin tämä nykyinen Nissan Qashgai 2008 joka on ahdas tyrselö, kiikkerä ajaa sekä erittäin ruma. Välirahaa olisi pitänyt tulla meillepäin mutta vaimonkouhelo oli maksanut vielä tuhansia kauppiaalle joka tietysti hymyssäsuin hyväksyi asian.
      Minä kuitenkin hankin perheen rahat...toistaiseksi. Kohta annan vaimolle reinoa...

• Mua ärsyttää moottiritiellä vasemalla kaistalla ajajat.Ajavat mittarin mukaan nippanappa 120,jolloin todellinen vauhti on noin110.Eivät tunnu tajuavan että joku haluisi tulla reipasta ylinopeutta.Sitten joutuu ohittelee vasemmalta puolelta,koska on kiire päikkäreille.Muutenkin suomen nopeusrajotukset ottaa aivoon,ne pitäis jokapaikassa hilata reippaasti ylöspäin.Jos sen seurauksena joku kuolee niin so what,kaikki kuolee aikanaan.Kaiken kivan kieltäminen vedoten terveyteen tai turvallisuuteen ärsyttää myös suunnattomasti.Sit mua ärsyttää itseni kun huomaan lukevani tätä palstaa tai 7päivää lehteä ja ihmiset yleensäkin on aika ärsyttäviä

• kaikki varpaillaan

AIkasemmin riepo ihmiset, jotka puuttuu turhan hanakasti toisten asioihin. Eräiden ihmisten kohdalla tämä alkoi aikanaan sanoista "Toi on se..." tasan ensimmäisenä kertana, kun olin heidän kanssaan tekemisissä, satuin kuulemaan sivukorvalla. Sen jälkeen alkoi tulla vaikka minkälaista ryöpytystä heidän taholtaan. Pikkuhiljaa valkeni mikä oli homman nimi ja ketkä siinä oli osallisina. Oli ihan pakko puuttua asiaan ja heittää kapuloita heidän rattaisiinsa vuorostaan.

Mutta nyt on ihan jees, kunhan he tajuaisivat jättää meikäläisen rauhaan tai tämä show jatkuu loputtomiin, vaikka se ei ole kummankaan etu loppujelopuksi. Minä haluan pitää oman elämäni, oli se millainen tahansa, ihan omanani. Heilläkin varmasti on sama asia, että heidän elämä ei kuulu paskaakaan mulle. Kyllä mä voin keksiä vaikka mitä, jos sama meno jatkuu. Tosin se on hiton tyhmää olla piikitpystyssä puolin ja toisin.

Ps. Kyllä mulle menee jakeluun ihan ekalla kerralla, kunhan heillekkin menee? I take one step, but.. En tykkää siitä, että mulle saa tehä ihan mitä vaan ja mä en muka saa edes puuttua siihen.

• jokukku

kun ihmiset valittavat asioista, joille mitään ei voi.

• ohittaa

Siis mulla on "nappi" autossa, josta saa vakionopeuden säädettyä. Rajoituksen ollessa 100 km/h, säädän nopeuteni varmuuden vuoksi n. 5 km/h yli tuon (etten vaan saa etanan mainetta) elikkäs nopeuteni pysyy ihan vakiona kokoajan. Noh, eiköhän sinne taakse sitten törmää joku häseltäjä, joka raapii päätään ja tekee kuminauhaliikettä kokoajan siellä takana, puskuriin kiinni ja sitten taas jäädään kauemmas. Aikansa kun tämä hermoheikki tätä tekee, niin sitten se päättää ohittaa. No, ei siinäkään mitään, omapa on asiansa, jos sakkolappu pamahtaa käteen. Mutta, mutta, tätä en ymmärrä, kun se sitten ohittaa, niin minkä helkkarin takia pitää kiilata se auto heti etupuskuria raappien siihen eteen, ihan sama ollaanko suoralla tieosuudella tai peräti moottoritiellä, sama homma. Ja kaikenlisäksi tämä hermokimpun kiire loppuu yhtäkkiä siihen, kun on vaan päässyt ohi, sitten körötellään sellaista 90 km/h. Mitähän näillä päässä oikein liikkuu - no ei mitään.

• plääh85

mua ottaa päähän kerrostalossa asuminen etenkin silloin jos joku saakutin kilipää asuu yläkerrassa tai seinänaapurissa ja soittaa musiikkia täysillä. tai pitää bileet joissa lauletaan karaokea kotivehkeillä. todella ottaa sellaiset itsekkäät paskiaiset päähän.... tälläkin hetkellä soi joku v**** räp/hiphop renkutus...perkele

• kerttuliina

vaikka, onhan nyt helle , ja minun pitäs kai ymmärtää...mutta siltikin...minua ottaa pattiin tuo äijän kuvatus, retkottaa päivät pitkät sohvaperunana, ja ryystää ohrapirtelöö sen kun kerkii, väliin röystäilee kuin sika
        Kuuntelin tuoss raadiosta, jotta tullut huono ohravuosi, toivottavasti niin huono, jotta loppuis ohrat, eikä sais tuota ruskeeta janojuomaa niille tehtyä, saisivat mokomat tyytyä ruskeeseen järviveteen
        Pitäskö laittaa se tuonne järveen nenälleen, sais kerralla tarpeekseen nestettä, eikä maksa mitään.....

• hyytelömunkki

kerrostalossa asuminen on silloinkin aika ärsyttävää, jos yläkerran naapuri kävelee norsun lailla. katto murenee ja seinät tuntuu muutenkin kaatuvan kohta päälle niin yhen vatipään pitää pahentaa tilannetta. muutenkin ottaa päähän, aamulla kun yritän käydä nukkumaan niin saan herätä naapurien aamutoimiin. ei siinä mitään jos haluaa puuhailla asunnossaan enkä tästä syytä naapureita, mutta ihan helvetin rasittavaa kuunnella kun se käy kusella, painaa valonkatkaisijaa, lorottaa vettä ja sitten vielä suihkuun, kylppärin oven narinaa... sit hetken hiljaista ja kohta alkaa kamala ovien paukutus ja rappukäytävässä pakko tömistellä ja kolistella ainakin sen aikaa että koko talo on hereillä varmasti. tulee taas hiljaista, sitten alkaa lokit huutamaan ja kuulostaa kun ne harrastaisi jotain rajumpaakin hommia tuossa pihalla. vihaan myös tätä hellettä ja tulisipa jo syksy ja viileät sateet plaa.
        vituttaa myös kaikki kaahailijat ja pikkutenut jotka ryyppäilee ympäri kaupunkia typerissä paikoissa, hankkikaa elämä! jos niiden mielestä oikeasti täysillä elämistä on se, että juodaan pullo red catia tai muuta paskaa ja yrjötään pitkin pusikoita niin hyvin köyhää elämää elävät. raasut.
        kyllä, olen kesäisin hyvin hyvin katkera ihminen.

• päähän

Sellainen kun jos en tajua jotain asiaa heti niin mieheni alkaa huutamaan ja kiroomaan voimakkaasti. Ei me voida muuttaa kerrostaloon vanhuudenpäivillä kuten on suunnitelmissa jos ongelma jatkuu. Hävettää sellainen käytös ja kysyinkin häneltä, vastausta saamatta että onko tuollainen käytös vanhemmilta saatu malli. Sain selville että kotona heillä äiti oli lapsiaan haukkunut aina tyhmiksi ja nyt mies haukkuu minua. Näin se kotoa saatu malli jatkuu helposti. Itse mietin aina etten vaan ainakaan tietoisesti jatka kotoa perittyjä huonoja malleja. Toinen ongelma on mieheni kantapää kävely mitä ei varmasti kerrostalon alakerran naapurit tulisi sietämään. Se pauke kuuluu omakotitalossakin jo kadulle asti. Ihme ettei koirankusettajat ole valittanut.

• ...

Menkää pariterapiaan. Ei kukaan kestä huutamista jatkuvalla syötöllä.. Voi toki ärsyttää jos ei kommunikaatio pelaa miestä, mutta ei sitä voi huutamalla tilannetta paranna.

• se onnistu kuiteskaa

Olen tehokas, keräilen kotona kaikki pahvit korjuuseen, samoin kaikki lehdet kierrätykseen ja sitten vielä pullot ja tölkit pariin muovipussiin ja eikun menoks.

Osaan jo odottaa, on muuten sattunu ennenkin, näkyy nimittäin jo kauas, että pahvinkeräyspiste pursuaa yliäyräiden, no en vie sitten pahveja tänään. Lehtikeräyslaatikoiden luukut näyttävät lupaavasti olevan kiinni, ehkä saan edes lehdet vietyä - turha vaiva, heti kun avaan luukut, niin hyvä etten jää alle. No, viekööt ukkeli ne seuraavana aamuna, tosin maitotölkit rupee kyllä näillä helteillä haisee tosi pahasti farmarissa, yäk.

Niin, mutta ne pullot, joo vienkin ne, olempahan edes jotain saanu aikaan. Suuntaan S-kauppaan, en saa autoa ihan oven eteen, joudun jättämään sen laidoille, hilaudun pullopussieni kanssa palautuspisteelle. Niinpä tietysti, tottakai jonkun tölkki on jääny tökkimään vimpaimeen ja kone huutaa piip-piip-piip, syyllistä ei näy missään eikä muuten myyjiäkään. Olkoot en kyllä jää venaamaan, meen K-kauppaan kasseineni.

K- kauppaan ajellessa toivon parasta, pelkään pahinta. Päätän, etten katso palautuspisteeseen päinkään ennenkuin oon ihan kohilla, koska epäilen......no niin tietysti, onko ihan pakko ollu tulla just tänään ja just tähän aikaan sen mustan, hehtaarin kokoisen jäteastiapussukan kanssa tänne säheltämään sen 200 pullon kanssa. Onko?! Hä?! Mä aattelen ja oottelen ja arvailen, ettei tää kummiskaan lopu hyvin. No, ei niin, pitihän se arvata. Ennen varsinaista VIIMEISTÄ PISARAA on eteeni jo kiilannu hehtaarikassin omistajan kavereita, jotka vähän lisäilevät palautuspullojen määrää ja sitten, kuinkas muuten.....rakkine jumissa PIIP, PIIP, PIIP, PIIP.

Minun osaltani tehokkuus loppui siihen.

• joka viikko

Eikä keräillä niitä nurkkiin jotta tarvitsisi seistä tunti pullokoneen äärellä kauheiden jätesäkkien kanssa. Joskus kun töiden takia emme ole päässeet kauppareisulle kuin ruuhka- aikoihin niin ärsyttää ne jotka tuo jätesäkeittäin vuoden keräämiään pulloja juuri pahimilla ruuhka - aikoina. Aika törppöjä kun eivät katso mihinkä aikaan tuovat kamalia satseja.

Etuiluilevat ihmiset vituttaa ja näkee siinä röyhkeyden jos ei ole jonotuslappuja. Pikaruokaloista kun olen hakenut muonaa niin jälkeenpäin tulleet asiakkaat vaan menevät edelle jos joku jono menee nopeemmin. Minä aina sanon että olit ennen minua jonottamassa ja päästän edelleni jos satun nopeemmin menevään jonoon. Näen ympärilleni kun en vain ajattele itseäni ja omaa etuani. Vituttaa itsekkäät ihmiset.

• hyytelömunkki

kävelen aina, etenkin lidlissä, suunnilleen silmät kiinni siihen palautuskoneelle kun ärsyttää jos se taas onkin jumissa. se on aina rikki!

• kuolen

Kyllä mä ymmärrän kesällä kukkien tuoksun, sillä on sentään joku tarkotus olemassa - houkutella kärpäsiä.
      Sen sijaan mä en ymmärrä työpaikalla näitä kesälomatuuraajia, nuoria, nättejä naisia, jotka käy vessassa suihkuttelemassa jatkuvasti lisää jotain eaudetoilettea, ei kyllä se on parfyymia, on siinä sen verran voimakas haju. Siis eihän sitätököttiä nyt tarvii enää lisätä, kun hajuvana kulkee perässä, vaikkei kulkijaa näy enää mailla halmeilla. Vai onko ne niin häveliäitä, että kun ne käy vessassa paskomassa, niin ne yrittää jotenkin hälventää sitä paskan hajua? Kyllä minä ainakin mieluummin vessassa haistelen ihan aidon paskan hajua kuin tukehdun parfyymipilveen. Paskan hajusta ei tuu kuin korkeintaan oksennus, mutta parfyymipilveen voi tällainen vähän kaikelle allerginen vaikka kuolla.

• jokin allergia

Allergialla saa huomioo kun muuten sitä ei saa. Hyvimpä olet vielä hengissä pysynyt parfyymipilvistä huolimatta. Eiks se ole aika hyvä saavutus.

• 20+8

Ihmiset jotka valittavat mutta eivät itse tarjoa parempia ideoita ja ratkaisuja, edes yritä osallistua niiden kehittelyyn (usein eivät edes hakeudu alalle, jossa voisi asiaan vaikuttaa). Sitten jos joku kehittää paremman ratkaisun, samat kitisijät etsivät siitäkin jotain mistä valittaa eivätkä edelleenkään itsekään tiedä, miten homma pitäisi tehdä. Esimerkiksi kaikenmaailman eläinten, ihmisoikeuksien, luonnon ja muiden puolesta puhujat, joilla ei ole koulutusta, tietoa, suhteita, uskottavuutta eikä mitään muuta kuin oma kiihkomielinen minä-pelastan-maailman-asenteensa ja egonsa. Keskustelua kyllä syntyy, asia saattaa saada huomiota hetkeksi, mutta mikä on tulos? Adressi, joka lähetetään "päättäjille" ja sitten odotellaan mitä uutisissa kerrotaan. Jos suotuisa päätös tulee, kunnia annetaan adressin kerääjille, eikä varsinaisille ratkaisun tekijöille. Näitä ihmisiä en ainakaan minä ihaile, sillä paremmat, kaikkia tyydyttävät ratkaisuiden kehittelyt jäävät muiden harteille ja ne aktivistitempaukset ovat liian usein pienimuotoisia, pelkkää huomiota kerääviä temppuja, jotka unohtuvat pian (esimerkiksi noin 10 valaan pelastaminen harppuunoilta heittäytymällä valaanpyyntialusten ja valaiden väliin). Harvoin saavat paremman teknologian kehittelijät, työtapojaan muuttavat yritykset jne. oikeasti teoistaan sitä kunniaa, mikä ojennetaan jollekin ympäristöjärjestölle, joka on vain valittanut asioista. Tietysti asioista pitää puhua ja näin, mutta teot voisivat ruveta puhumaan puolestaan. Terv. ekologiksi ja siitä eteenpäin kouluttautuva

• Matti Viikate

Ihan hyva, itse olen aina hyvalla tuulella niin ei ole tuollaiseen mitaan oikein.

• Joopa joo

Minäpä en viitsi valittaa.Paitsi et mua ärsyttää eniten se kun ihmiset lähettelevät lehtien tekstaripalstalle ainoastaan valitusviestejä.Naapuri teki sitä ja tätä.Yleensä naurattaa nuo tekstarit.

Olkaa ihmiset tyytyväisiä siihen mitä teillä on.Minä ainakin yritän olla tyytyväinen.Ja olen joten kuten onnistunut.

Vaikka tekeehän se hyvää kun saa valittaa.Mutta jos valitetaan siitä et naapurin koira haukkuu 24/7 niin se ei kuulu lehtien palstoille.Sen voi käydä sanomassa naapurille.

Hyvää loppukesää kaikille!!!

• naapureille

Naapureilla joilla tulee uutta kakaraa koko ajan on ainakin pinna helvetin kireellä. Ei saa valittaa metelistä tai sikiäminen häiriintyy. Minun käskettiin menemään hoitoon jos en siedä päiviitäistä tuntikausia kestävää kiljuntaa kun se on normaalia lasten leikkimistä. Mikähän hoitomuoto se auttaa sietämättömään meteliin? Joku rasva tai pillerikö? Kukako se haluaa kuulosuojaimet päässä istuskella pihallaan? Kolmen vuoden välein raskaana oleva naapurin rouva on sisätiloissa tyytyväisenä ja tuuppaa ne tekeensä pihalle naapurien iloksi.

Hyvä siinä on onnellisessa tilassaan haukkua naapurit hulluiksi ja käskeä hoitoon. Miksi ihmeessä itse ei mene hoitoon moisen pakkomielteen takia kun pitää koko maailma täyttää jotta tulee veronmaksajia sillä veronmaksajienhan takia he lisääntyy kun niin ajattelevat muita paitsi itseään.

• niin menen
        naapureille kirjoitti:

Naapureilla joilla tulee uutta kakaraa koko ajan on ainakin pinna helvetin kireellä. Ei saa valittaa metelistä tai sikiäminen häiriintyy. Minun käskettiin menemään hoitoon jos en siedä päiviitäistä tuntikausia kestävää kiljuntaa kun se on normaalia lasten leikkimistä. Mikähän hoitomuoto se auttaa sietämättömään meteliin? Joku rasva tai pillerikö? Kukako se haluaa kuulosuojaimet päässä istuskella pihallaan? Kolmen vuoden välein raskaana oleva naapurin rouva on sisätiloissa tyytyväisenä ja tuuppaa ne tekeensä pihalle naapurien iloksi.

Hyvä siinä on onnellisessa tilassaan haukkua naapurit hulluiksi ja käskeä hoitoon. Miksi ihmeessä itse ei mene hoitoon moisen pakkomielteen takia kun pitää koko maailma täyttää jotta tulee veronmaksajia sillä veronmaksajienhan takia he lisääntyy kun niin ajattelevat muita paitsi itseään.

Menen mielelläni hoitoon jos kustannetaan ja saa tärykalvot tukkoon. Ihmeellistä jos kehoitetaan hoitoon mutta ei olla valmiita maksamaan mistään sillä mikä täällä on ilmaista. Kuka ketään hoitaa ilman palkkaa? Lapsia hoidatutettaisiin isovanhemmilla ja muilla sukulaisilla ihan ilmatteeksi kun niistä tulee veronmaksajia ja vanhusten perspyyhkijöitä muka ja totuus on ihan toista. Niistä ei tule muuta kuin pummeja jotka osaa kiristää rahaa pääsääntöisesti. Vanhemmat opettaa että pitää kaikki pummia sukulaisiaan myöten ja tapella joka fyrkasta jota sukulaisilta mahdollisesti voi saada.

Nuo jatkuvasti paksuna olevat ämmät tarvitsisivat hoitoa kun on pakkomielle samoin kuin juopolla juoda niin joillain on pakkomielle tehdä kakaraa putkessa ja ihan liikaa mihinkä omat resurssit riittävätkään. Vaiettu ongelma on nykyään pakkomielteinen kakaran väsääminen johonka omat voimavat eivät riitä alkuunkaan mutta pakko on tehdä lisää!

• asdfghjkjhgd

Vai pitäisi paskiaisille käydä ilmoittamassa asia jonka luulisi jokaisen ymmärtävän. Lehteen vaan isolla otsikolla ja mielellään kuvien kanssa.

• Karsee2010

Se vasta ärsyttääkin kun mummelit ja papparaiset on joka päivä pelaamassa paikallisella
      ärrällä tai jossain missä on pelikoneita. Pitää hakata koko eläkkeensä sinne jonkun hikisen päävoiton takia!
      ÄLY HOI! Jos on noin kova hinku päästä rahoistaan eroon niin antasivat sitten hyväntekeväisyyteen.
      Sitten mennään valittaa kun ei oo varaa ostaa ruokaa.

• murinaaaa

Ärsyttää lähes kaikki. Pysähdyn autolla ennen suojatietä niin ei ne perkeleet kävele yli vaan huitoo ja käskee mennä eka luulee että ajan päälle en varmaan mene ensin. Ravintolassa ärsyttää tarjoilijat kun ei tuo laskua heti tai ei voi maksaa etukäteen, bomuskorttia kyselevät myyjät, kaverin synttärit keskellä parhaimpia lomailmoja, merkkihuolto ja muutkin huollot, kaupunkikuva, suomalaiset ja ulkomaalaiset, viininlipittäjät, kaljamahat ja raittiit, uusilla autoilla ajavat laiheliinit jotka ei syö mitään ja jotka menevät oman kassin kanssa kauppaan ostamaan tarjoustuotteita, jos minä haen hienolla autolla sisäfilepihvini auto on luotolla, naapurit, liian matalat lainakorot, pankkitukiaiset ja yritystuet yleensä, kannattamattomat yritykset ja timpurit joilla uudet transportterit ja niiden pimeät työt.

• j.v (m)

Minua ärsyttävät työpaikalla "selkään hengittäjät" joilla on jatkuvasti kauhea kiire vaikka se kello ei sen nopeammin tai hitaammin etene-,ja halu komennella muita samassa arvoasemassa työssä olevia.
      Ei siitä muuta saa kuin stressiä ja halua sanoa pahasti takaisin.

• vituttaa...

Se kun he eivät ajatte muita kuin itseään suuressa "viisudessaan". Näitä ovat juuri suurperheet joilla ei ole aikaa ajatella muita kunhan vaan itsekkäästi lisääntyy ja silloin maailma pelastuu. Paskaan hukkuvaa maailmaa pelastaa juuri sairaasti lisääntyvä yksilö kun muutakaan tehtävää ei ole. Kerran mina arvosteltiin siitä kun kehtasin olla kotirouvana ilman kakaroita että mitenkä kehtaat olla oloneuvoksena ilman kakaroita? Siis aina pitää olla liuta kakaroita jotta kotona saa maatakko vastasin? Meillä pestään pyykkiä joka päivä, siivotaan ja tehdää ruokaa joka päivä vaikkei yhtäkään kakaraa ole. Pihat huolletaan niin että kaikki kehuu jotka sen näkee... meillä ei ole mikään rempallaan. Ainoastaan naapurissa repsottaa paskapöntön kansi ja senkin menen kiinni laittamaan ettei tule variksia.

• asdfghjjkh

No olipa "viisasta".

• Nimierkki<33

Rasittavia on nuo meluusat 2-t tehariderbibieberit.

• vastata
        asdfghjjkh kirjoitti:

No olipa "viisasta".

Nytkin täällä kymmentä kelloa lähestyessä huutaa kakarat ulkona vielä kun meillä oili kahdeksalta nukkumaan menoaika niin kauan kuin muistan. Seitsemältä piti kotiin tulla ja nykyään kakarat huutaa puolilleöin. Ei vittu mitä meininkiä nykyään. Aikuiset ei saa juhlia ollenkaan kun kakarat ulvoo yötä myöten ja niitä pitää varoa ettei vaan ole pedofiili jos käy kusaisemassa tontin reunalla. Saa heti syytteen jos kersa näkee mulkun yöllä. Meille naapuri valitti yölliseistä liikkumisesta ja ilmeisesti hän vahtii valveilla öisin missä liikutaan. Minä kyllä nukun öisin enkä seuraa naapureita vaikka olisivat missä öillisessä toimissaan. Jotkut tekevät puutarha hommia öisin, sen tiedän.

• ärsyttää kans

yksinkertaiset ihmiset jotka ei ajattele elämää nokkaansa pidemmälle eivätkä edes halua kohdata (saati ratkoa) ongelmia, jotka sattuvat olemaan totuudenmukaisia.
      Tavallisessa arjessa ärsyttää liikenteessä hidastelijat, mm. ne jotka ei vaan liiku sen autonsa kanssa risteyksessä vaikka ketään ei tule. Ja ne ääliöt, jotka tukkii suojatien ja kaikki nuoret, vasta kortin saaneet pojanklopit, jotka revittelee autollaan ja on huonoja kuskeja!!!
      Ärsyttää tyhjänpäiväiset nipottajat. Eräs päivä vein rikkinäisen kodinkoneen roskiksen viereen niin kuinkas ollakaan joku akka siihen kerkes sanomaan, ettei siihen saa jättää. Mihinkäs v.ttu muualle sen tungen. Autoa ei ole jolla kuskata itse romunkeräämöön.
      Työelämässä ärsyttää kaikki vähäjärkiset valittajat, nipottajat, pätijät, turhan lässyttäjät, ilkeät ja omaan elämäänsä katkeroituneet ääliöt.

• potuttaa ja rankasti

Aivan,miksei voi ajaa satasta satasen alueella jos ilma kaunis ja tie auki.MUA VITUTTAA JA VIHATTAA MOOTTORIPYÖRÄILIJÄT.Äijät toteuttaa partakarvat hulmuten menetettyä nuoruuttaanNe tunkee niitten mopojensa kansa joka paikkaan aiheuttamaan melusaastetta.Mä menen ulos vaikkapa grillaamaan,niin eikös sen sata motoristia pörpöttele hirveen melun kaa korvan juuresta.Kyllä potuttaa.

• pyrkiä

Siellä on niin mieklenyerveysongelmaista sakkia ettei kukaan edes tajuakkaan. Ei ihme jotta kaikki pyrkisivät ennen aikaisesti eläkkeelle. Lama - aika syntyvyys lisääntyy kun ei joillakin ole muutakaan tehtävää elättää itseään kuin kakaroita väsäämällä. Minä vaikka ennemmin varastaisin kuin saattaisin itseni paksuksi. Vanhempiensa´
        mallin ryydittämänä monet nuoret pakenee paksuksi hankkiutumalla ikävyyksiä.

Monet hoitaa ongelmansa hankkiutumalla paksuksi ihan vanhempiensa mallin mukaan ja kuka on syyttämään siitä!

• Zimbanzee
        pyrkiä kirjoitti:

Siellä on niin mieklenyerveysongelmaista sakkia ettei kukaan edes tajuakkaan. Ei ihme jotta kaikki pyrkisivät ennen aikaisesti eläkkeelle. Lama - aika syntyvyys lisääntyy kun ei joillakin ole muutakaan tehtävää elättää itseään kuin kakaroita väsäämällä. Minä vaikka ennemmin varastaisin kuin saattaisin itseni paksuksi. Vanhempiensa´
        mallin ryydittämänä monet nuoret pakenee paksuksi hankkiutumalla ikävyyksiä.

Monet hoitaa ongelmansa hankkiutumalla paksuksi ihan vanhempiensa mallin mukaan ja kuka on syyttämään siitä!

Liian kuuma, pomo,työkaverit,raha,ryssät,matelijat/hidastelijat,jaarittelijat,aaaaaaaaaaaaaaaaarrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh perkele kylläpä helpotti !!

• karjala takasin
        Zimbanzee kirjoitti:

Liian kuuma, pomo,työkaverit,raha,ryssät,matelijat/hidastelijat,jaarittelijat,aaaaaaaaaaaaaaaaarrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh perkele kylläpä helpotti !!

niin.Jaksan ihmetellä joka päivä,miksi tänne otetaan ns.ryssiä.Niista vain haittaa.Eikös suomi ole jo tarpeeksi kärsinyt venäläisistä.

• älkää valittako
        Zimbanzee kirjoitti:

Eilisen päivän satoi ja tänäänkin vain 14*C. Sanoin että parin viikon päästä valitatte että on kylmä ja sataa. Ei tarvinnut odottaa kahta viikkoa.

Paskat.

• hoppaloo

Perkele että tällaisen aiheen otit esille. Eihän täällä kesää voi viettää, ainakaan rauhassa, kaikki kuuluu. Mä muutan Alaskaan.

• Harmittaa

Minua harmittaa antamaton vaimo.

• jumaliste

Minuu vituttaa naiset, jotka vinkuvat olevansa lihavia, vaikka ovat vissii -30kg alipainoisia!

• Jesaja 16:11

Näitähän olisi vaikka kuinka:
      -Atrian persereikämäiset einespakkausten päällysmuovit
      -autovero,joka piti olla väliaikainen
      -kiinteistövero,joka keksittiin ihan vain rahastamisen takia.
      -polttoaine- ja alkoholivero
      -tulovero
      -kassajonon ääliötönijät
      -kurittomat,huutavat kakarat
      -traktorivauhtia ajavat autoilijat (mummot ja papat)
      -kaikki saabistit (onneksi vähenevä maailmanvara)
      -Liian aikaisin heräävät linnut
      -Kiusaajat (varsinkin koulu-sellaiset ovat todella sikoja)
      -Huimat hinnat
      -pieni palkka
      -pomo
      -liian pieni
      -surkea valtakunnallinen tv-tarjonta
      -ostoskärryihin ei ikinä käy juuri se kolikko,joka on mukanasi
      -joku ääliö töllää
      -kiilaajat
      -euroopan omistajat (minä ensin-tyyppi-----ja näitä sitten nykyään todella riittää!!!)
      -Pyromaanit
      -Melkein kaikki se,mitä luen lehdestä,netistä,tai teksti-tv:stä huomenna
      -Moni muu
      -
      -
      -
      -
      -

• Talisker

On se niin väärin.
      Ja kun kaupan kassalla menee siihen lyhimpään jonoon, niin eikös joku ala tinkimään ja säätämään
      juuri siinä jonossa.
      Tai ei kai näin muille käy, koska ne on siinä jonossa jossa meikäläinen on :)

• Eniten ärsyttää ihmiset, jotka ei osaa olla tyytyväisiä siihen mitä nyt EDES on

• TanaKeleTtu

Eniten vi*uttaa kaikki!

• 23

Eniten ärsyttävät ylimieliset ihmiset. Tämä ilmiö on tuttu jo tarha-ajoilta ja pahimmillaan jatkuu vanhuuteen saakka, jos ihmiset eivät järkiinny jossain vaiheessa. Ylimieliset ihmiset kuvittelevat olevansa muita parempia, oli sitten syytä tai ei. Ylimielinene ihminen voi olla yhtälailla menestyvä ja yliälykäs virtuoosi kuin haiseva pummi. Ylimielisillä on mielestään oikeus arvostella ja haukkua muita ihan miten lystää. "Alempiarvoisia" ihmisiä pitää katsoa nenänvartta pitkin, eikä heille tarvitse edes puhua. Parasta on, jos pääsee nöyryyttämään näitä "surkimuksia" muiden "ylempiarvoisten" ihmisten seurassa.

Ylimielisyyteen kuuluu usein elitistiajattelu. Ihmisen on joka paikassa hakeuduttava nimenomaan paikan eliitin seuraan. Muihin kuuluu suhtautua nihkeästi ja halveksivasti ilman mitään syytä. Myös ne ihmiset, jotka ovat mukavia "alemmille" ihmisille, ovat hyvin epäilyttäviä, eikä heitä voi kunnolla päästää mukaan eliittiin. Kaikkien pitäisi olla kuten he. Ja sen mukaan aina mennään, kuka sattuu milloinkin olemaan huipulla sosiaalisessa arvoasteikossa. Jos vaikka joukon luuseri äkkirikastuu ja pistää elämänsä uusiksi, ollaan yhtäkkiä niin helvetin mielinkielin.

Ymmärtäisin, jos nämä käyttäytymisen piirteet jäisivät sinne tarhaan tai alakouluun, mutta kun vielä aikuisella iälläkin pitää tällaisia säälittäviä tapauksia katsella.

• nimiörkki

Niin, vikaa on aina muissa, muttei mitään omassa itsessä? Peilin edessä käynti on aina välillä hyvästä, sitä kautta parempi peilata muiden vikoja..

• Enemy number one

Minua vituttaa suunnattomasti julkisenpuolen sadistiset lääkärit, pedofiilipoliisit, äärikonservatiiviset tekopyhät usko ja urheile ihmiset(sellaset vanhat ryppyiset läskit jotka vain moralisoi muita!). Muutenkin kaikki tyhmät apinan tasolle jäänee ihmiset, varsinkin jos ovat päässeet johonkin vaikuttavaan virkaan ja kusi noussut hattuun. Muutenkin nämä idiootit ihmiset jotka ajattelevat olevansa parempia kun polkevat muita alemmas. En voi käsittää miten he ovat käsittäneet asian niin, että jos toiselle tulee paha olo niin siitä saa jotain "vahingon iloa", kun sen pitäisi mennä niin, että kun auttaa muita niin saa hyvän olon tunteen!

• ääärrrrr

En voi sietää neljän ruuhkia kun pitää ajaa autolla, moottoritielläkin kaikki saamarin kännykkäänpuhujat,
      hidastelevat mummot ja kaahailijat jotka paukkaa auton eteen kääntyessä tai ohituksessa.
      Ärsyttää ettiä kaupungista parkkipaikkaa, ei sieltä ikinä löydy ja kadut on saamarin ahtaat.

Ärsyttää että loma loppuu, ei todellakaan huvittais arkeen palata.
      En voi sietää kaveriani joka loputtomasti ruinaa yksipuoleisesta rakkaudestaan, josta ei saa ikinä vastakaikua. Valitusta on jatkunu 4 vuotta ja korvissa soi.

• töihin!!!

elävät veronmaksajien rahoilla, miten se voi olla raivostuttamatta ketään???

• ne muut

Eniten viuttaa poliisit, julkisenpuolen lääkärit yms joiden palkka maksetaan verorahoista ja lääkäreillä varsinkin palkka on iha reilu. Nämä sitten vain lorvivat ja käyttävät valtaansa väärin!

• Anonyymi

Älä laita huutavat Bluetooth ryhmät myyjälle reunalla HH, muut kauppa liikeetputoaa TV putous

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7420
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      50
      5578
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      62
      3122
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1433
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1077
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe