Loma alko. Voi ottaa meikäläinenkin rennosti. Voi nukkua pitkään ovi auki, nukkua tuoksuvissa lakanoissa ja herätä lokkien nauruun. Ihana aamu... paitsi että mikä helvetti tois pistävä paskanhaju on! Ai niin, se on röökinsavua. Sillä mun naapurilla on ilo ja autuus ketjupolttaa tossa parvekkeellaan. Ja sehän ei koskaan häiritse ketään eikä kantaudu asuntoihin. Kyllä tää kurkkuun käyvä katku on ihan mun omaa syytä, mitäs asun kaupungissa ja mitäs asun talossa jossa on parvekkeita ja mitäs pidän ikkunoita auki helteellä!
P.S.
Miten nää polttajat onkin aina niitä jotka myös ryyppää aika rajusti. Ja miten niillä aina onkin hirveet silmäpussit ja mustat silmänaluset, kun ne rappukäytävässä tervehtii...
Röökinkatkua - IHANAA!
7
489
Vastaukset
- savuton ympäristö
Kohtalo toverisi,asun kerrostalossa jossa 3 kerrosta,asun 3:nessa,naapuri polttaa,alakerrasta nousee pilvi,sitten vielä talon toiselta puolen Venäläinen Igor mahorkan katkuineen,mitään ei voi,nyt keksin kun lähden matkalle viikoksi,laitan ämpärillisen kalanperkaus jätteitä parvekkeelle,tälläisena kuumana päivänä haju varmasti,leijuu ympäristöön,katsotaan onko vaikutusta,kun viikon muhii,varmaan hyviä matoja kalareissulle..
- MULKKU aina
Hanki vittuu elämä äläkä itke tissiposki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tilaa ja ilmaa
No onneks sanoit jotain (edes) positiivistäkin "niistä polttajista ja juopoista" .
Saattaa kuitenkin olla ettei siellä sunkaan talo...YHTIÖSSÄ ihan kaikki sulle moikkaa, vai???
Ootte te sellasii marakattei te KT_asukkaat ettei oo paremmast välii...
Ja aina jotain napisemista jostain, kylässä tai kotona. Totta , myönnä pois.
Ahdistuneet TSADILAISET, (huom. kirjoitusvirhe) koitatte korjata omaa pahaa oloanne muiden väheksymisellä , aliarvostamisella (tosin en väitä että teidän ketään tarviis nostaa jalustalle, mut et ees pitää ihmisenä, kosk ette ehkä kuitenkaan oo muita parempia, VAI?
Jos se sun moikkaava naapuri pärjää vaan sen "oman helpottajan" kanssa, nii oo tuomitsematta.
Ja lähe säkin pois sieltä kooteestä, ees kesäks;-) Vaiks tänne ;-) (enkä ees polta) ;-.)
Mikko- Kaupunkilainen 66
Toiset nyt vaan tykkää kattella sitä mettänreunaa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.
Ja toiset elää ihmisten ja kulttuurin keskellä, kuten suurin osa maailmaa. - Anselmi11
Kaupunkilainen 66 kirjoitti:
Toiset nyt vaan tykkää kattella sitä mettänreunaa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.
Ja toiset elää ihmisten ja kulttuurin keskellä, kuten suurin osa maailmaa.Voi voi. Ei se ole helppoa kaikilla. Kannattaa varmaan avata se suu ja sanoa sille *iljettävälle* tupakoitsijalle jos häiritsee! Laita se ovesi kiinni, jos häiritsee niin paljon! Minä ainaki poltan ,enkä lopeta! Jokaisella on oma elämä ja saa tehdä elämälleen, mitä tykkää! En ymmärrä minkä takia kerrostalo asunnoissa on aina noita marisija akkoja ja ukkoja!
- wert65434erty
Turha satuilla, jos ei ole omakohtaista kokemusta.
- sdf6543sdfg
Anselmi11 kirjoitti:
Voi voi. Ei se ole helppoa kaikilla. Kannattaa varmaan avata se suu ja sanoa sille *iljettävälle* tupakoitsijalle jos häiritsee! Laita se ovesi kiinni, jos häiritsee niin paljon! Minä ainaki poltan ,enkä lopeta! Jokaisella on oma elämä ja saa tehdä elämälleen, mitä tykkää! En ymmärrä minkä takia kerrostalo asunnoissa on aina noita marisija akkoja ja ukkoja!
No onhan se kiva pitää partsin ovi kiinni, kun huoneessa on 31 astetta lämmintä. Mistä teitä molopäitä sikiää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964