Olen nainen joka aiemmin kirjoitteli tänne paljonkin.
Sitten yksinäisyys alkoi jäytää niin paljon että oli pakko tehdä jotakin.
Laitoin tuonne suomi24 treffipalstalle profiilin.
En ole vielä löytänyt sitä oikeaa joka sopisi kumppanikseni, mutta ainakin treffeillä käyminen on lievittänyt huomattavasti yksinäisyyttäni.
Ajattelinpa siksi tulla muistuttamaan teille hyvät kohtalotoverit, että tosiaan on olemassa tuo treffipuolikin täällä suomi24:ssa.
Eli voi ainakin yrittää tehdä jotain tilanteelleen.
treffipalsta!
50
2367
Vastaukset
- Yleinen vuodattaja
Mukavaa kun olet päässyt ihan tapaamaankin potentiaalisia seurustelukumppariehdokkaita! Ja mikset olisikaan, sillä olethan nainen! Nainen tekee näissä aina sen päätöksen viimekädessä. Miehen kuuluu ottaa yhteyttä/ehdottaa ja toivoa, että pääsisi edes näyttäytymään. Naisilla on varmaan helppoa kun tarvitsee vain seuloa kaikkein jännittävimmiltä vaikuttavat miehet ja suostua tapaamisehdotuksiin.
Mullakin on ollut tuolla tuo ilmoitus tuolla jotain 7 vuotta. Olen päässyt treffeillekin ehkä kerran jokaista vuotta kohden. Joinakin vuosina ei kertaakaan ja toisinaan taas useammankin naisen kanssa. Toivoisin naisilta enemmän rohkeutta ja aloitteita. Valitettavasti en ole fyysisesti tarpeeksi näyttävä ja henkisestikin liian tunteellinen. Pettymys on suuri kun lähetän pitkän viestin kiinnostavalle naisella ja tavallisesti vastausta ei tule lainkaan tai hän lupaa kirjoittaa myöhemmin kun viestejä onkin tullut todella paljon...
Minua ottaa päähän jo tuo Treffi-palvelu. Oikein mahan pohjassa kutittaa kun viikon kahden välein onkin tullut uusi viesti! =D. Sitten kun katson, onkin siellä joku "Rovaniemellä" asuva neito. Se olla käännetty Goolge translatorilla tyyliin: "Minä haluta tutustua sinuun, sinä vaikuttaa hyvä mies. Minä olla Tatjana, minä tahto olla patjana, nytkin rako paljaana. Minä haluta tutustua teihin. Ehkä tässä olla suuri elämäsi rakkaus".- N40+
Täytyy sanoa että vuosien ajan jo kommenttejasi lukeneena tekisi todella mieli tavata jo sinut, Yksinäinen vuodattaja. Sinulla on varsin viisaita kommentteja ollut aina jaossa vaikka vaikeitakin aikoja olet selvästi kokenut. Tekisi mieli ehdottaa tällä palstalla jo kliseeksikin tullutta mies-nainen -ystävyyttä, mutta en muista oletko sinä kuulunut sen asian tuomitsijoihin....? Enkä tiedä oletko pääkaupunkiseudulta kotoisin...
Mutta sinä ja muutama muu on ollut sellaisia palstan "ylläpitäjiä" jotka haluaisin olohuoneeseeni juttelemaan ja ihmettelemään tätä maailman menoa :) - Yleinen vuodattaja
N40+ kirjoitti:
Täytyy sanoa että vuosien ajan jo kommenttejasi lukeneena tekisi todella mieli tavata jo sinut, Yksinäinen vuodattaja. Sinulla on varsin viisaita kommentteja ollut aina jaossa vaikka vaikeitakin aikoja olet selvästi kokenut. Tekisi mieli ehdottaa tällä palstalla jo kliseeksikin tullutta mies-nainen -ystävyyttä, mutta en muista oletko sinä kuulunut sen asian tuomitsijoihin....? Enkä tiedä oletko pääkaupunkiseudulta kotoisin...
Mutta sinä ja muutama muu on ollut sellaisia palstan "ylläpitäjiä" jotka haluaisin olohuoneeseeni juttelemaan ja ihmettelemään tätä maailman menoa :)En valitettavasti asu lähelläkään pääkaupunkiseutua. Haluaisin itsekin tavata syvällisesti ajattelevia naisia. En vain tiedä, miten sellaisiin tutustuisin tässä kaupungissa.
- N40+
Yleinen vuodattaja kirjoitti:
En valitettavasti asu lähelläkään pääkaupunkiseutua. Haluaisin itsekin tavata syvällisesti ajattelevia naisia. En vain tiedä, miten sellaisiin tutustuisin tässä kaupungissa.
Hups,
yleisestä oli tullut yksinäinen edelliseen kirjoitukseeni.
Onneksi et siitä piitannut ;)
Harmillista että asut kaukana :(
- Jopas on
Voi ihme.
Totta kai nainen sieltä seuraa löytää.
Yksinäisille miehille en suosittele koska tulee vain paha mieli lopulta.- Tuttu meininki
Tuo pitää harvinaisen hyvin paikkansa.
Tuli koitettua Suomi24 treffejä. Tuloksena oli vain ulkomaalaisia scam-viestejä, mutta ei ainuttakaan yhteydenottoa naisilta. Täällä kaikki aloitteet saa tehdä itse, koska naisista siihen ei tunnu olevan.
- 43545345334
Suomi24 on liian yleisesti tiedossa. Miehet taas ovat seuran hakijoina enemmistönä, joten on vaikeampaa saada yhteyksiä kuin olisi saada joltakin toiselta palstalta. (Tietysti tähän pätee se sääntö että millainen mies on ja miten osaa kirjoittaa).
- 23444
Auttaahan se Suomi24:n treffipalsta kun kerran satut olemaan nainen, niin varmuudella sitä treffiseuraa saatkin. Mutta jos sattuu olemaan mies ja laittaa profiilin sinne, niin todennäköisesti sitä treffiseuraa ei löydy ja tuntee itsensä vain yhä yksinäisemmäksi.
- näin on
Hmmm. Joku tässä ontuu. Naiset saa seuraa mutta miehet eivät. Naisiako ne naiset sitten tapaa???
- _TREFFEILIJÄ_
näin on kirjoitti:
Hmmm. Joku tässä ontuu. Naiset saa seuraa mutta miehet eivät. Naisiako ne naiset sitten tapaa???
minkälaista seuraa Treffeiltä saa? Moni vonkaa jo ensimmäisessä viestissä, joku käy läpi kymmeniä hakijoita, ei muutenkaan satu samalle aallonpituudelle sun muuta. Pois profiilit...moni roikkuu vuosienkin päästä kun on käynyt jo useita naisia läpi. On muuten varattujakin miehiä liikkeellä....valitse siinä sitten!
- näin on
_TREFFEILIJÄ_ kirjoitti:
minkälaista seuraa Treffeiltä saa? Moni vonkaa jo ensimmäisessä viestissä, joku käy läpi kymmeniä hakijoita, ei muutenkaan satu samalle aallonpituudelle sun muuta. Pois profiilit...moni roikkuu vuosienkin päästä kun on käynyt jo useita naisia läpi. On muuten varattujakin miehiä liikkeellä....valitse siinä sitten!
Pointti olikin siinä kun useampi vastaili tässä miehenä ettei ole koskaan päässyt nettitreffeille....
mutta naiset kuulemma saa.... vrt. mm. aloittajan viesti. - _sesama treffeilijä
näin on kirjoitti:
Pointti olikin siinä kun useampi vastaili tässä miehenä ettei ole koskaan päässyt nettitreffeille....
mutta naiset kuulemma saa.... vrt. mm. aloittajan viesti.että oli tavannut nettituttavuuden, joka jo netissä haukkui häntä eikä naamatusten tapaaminenkaan sujunut hyvin. et on naisissakin niitä epätoivosia. VArsinkin minun kaltaiset valaat, joita miekkoset kauniisti kiittävät ja poistuvat takavasemmalle.
- hjgfhf
näin on kirjoitti:
mutta naiset kuulemma saa.... vrt. mm. aloittajan viesti.Miehiä on treffipalstoilla mutulla heitettynä nelinkertaisesti naisiin nähden, joten naiset voivat kirjaimellisesti valita parhaat päältä. Onko silloin ihme, että keskivertomies jää jo tyystin vaille yhteydenottoja?
- _treffeilijä
hjgfhf kirjoitti:
Miehiä on treffipalstoilla mutulla heitettynä nelinkertaisesti naisiin nähden, joten naiset voivat kirjaimellisesti valita parhaat päältä. Onko silloin ihme, että keskivertomies jää jo tyystin vaille yhteydenottoja?
Sellaista mä hakisin jos hakisin. En pidä mistään extremestä
- opiskelijapoika%&%&
Olen käyttänyt tuota vaihtelevalla aktiivisuudella ja eri lähestymistavoilla joku kolme vuotta pääsemättä kirjaimellisesti kertakaan tapamaan ketään. Oma-aloitteisia yhteydenottoja ilmoitukseen ei tule koskaan ja itse lähettämiini viesteihin vastataan nihkeästi.
- yrittäjä....
asia on näin, että tämmöinen jo lähempänä 60v oleva nainen ei kovin helpolla saa seuraa treffipalstalta. On ihan asiallinen ja hyvä ilmoitus, ei kylläkään kuvaa, koska en halua kaikkien näkevän minua tuolla palstalla. Monet miehet, samaa ikäluokkaa tai vanhemmatkin, etsivät nuorempaa naista. En kyllä ymmärrä, mitä he tekisivät nuoremmalla. No jokaisen oma asiahan se on toki.
Lähetän kyllä kuvani, jos joku sitä pyytää. Kovin on hiljaista palstallani.
Olen vastannut kohteliaasti viestillä viestiin. Kaikki eivät todellakaan kiinnosta minua. Etsin siistiä miestä ja täytyy sanoa, että tuonne mahtuu kaikenlaista tossunkuluttajaa. Moni ei edes taida lukea ilmoitustaan läpi, koska on jo otsakkeessa paljon kirjoitusvirheitä. Ei paljon kiinnosta vastatakaan niille harvoille, joilla ei oikeinkirjoitus ole lainkaan hanskassa.
Saa nähdä, mitä tuleman pitää. En ole vielä heittänyt kuitenkaan pyyhettä kehään. - 14+11
yrittäjä.... kirjoitti:
asia on näin, että tämmöinen jo lähempänä 60v oleva nainen ei kovin helpolla saa seuraa treffipalstalta. On ihan asiallinen ja hyvä ilmoitus, ei kylläkään kuvaa, koska en halua kaikkien näkevän minua tuolla palstalla. Monet miehet, samaa ikäluokkaa tai vanhemmatkin, etsivät nuorempaa naista. En kyllä ymmärrä, mitä he tekisivät nuoremmalla. No jokaisen oma asiahan se on toki.
Lähetän kyllä kuvani, jos joku sitä pyytää. Kovin on hiljaista palstallani.
Olen vastannut kohteliaasti viestillä viestiin. Kaikki eivät todellakaan kiinnosta minua. Etsin siistiä miestä ja täytyy sanoa, että tuonne mahtuu kaikenlaista tossunkuluttajaa. Moni ei edes taida lukea ilmoitustaan läpi, koska on jo otsakkeessa paljon kirjoitusvirheitä. Ei paljon kiinnosta vastatakaan niille harvoille, joilla ei oikeinkirjoitus ole lainkaan hanskassa.
Saa nähdä, mitä tuleman pitää. En ole vielä heittänyt kuitenkaan pyyhettä kehään.Olen sinua nuorempi mutta kuitenkin siinä iässä kun on jo aikuiset lapset. Yhtäkään vastausta en ole saanut omaan ilmoitukseeni. Itse otin yhteyttä muutamaan mieheen, joista yksi vastasi takaisin ettei ole kiinnostunut.
- - sh
kaikki eivät voi kirjoitella treffipalstoille. Vaikka kirjoittaisivatkin, niin sitten eivät uskaltaisi tavata ketään (siitä olen ainakin omalla kohdalla satavarma). Minulle riittäisi että saisin samaa sukupuolta olevaa juttu- ja matkaseuraa, niin katselisin miehiä sitten ihan tuolta luonnosta.. niin siis katselisin vaan :) Paitsi että tällä hetkellä on työlästä kehitellä yhtään mitää uusia ystäväsuhteita.
- _lääke
on tavattu 10 vuotta sitten viimeks....sen se maalle muutto aiheutti. Musta ois ihana saada kans matkailu- ja vikittelyseuraa jonka kanssa mennä tonne "luontoon" katselemaan miehiä. Uusia pariskuntiakin ois kiva saada kaveriks kunhan vaan kumppanit itsellemme löydetään.
- N40+
Miksi sinulle on työlästä kehitellä tällä hetkellä mitään ystävyyssuhteita?
- Juu ei
Mutta tyhjän saa pyytämättäkin.
Itselläni on ollut kesän mittaan useampiakin deitti-ilmoituksia. S24:n kautta olen tavannut yhden ainoan miehen, ei napannut puolin eikä toisin. Muut vastaukset ovat olleet seksiseuran hakijoilta.
Hain kyllä jossain vaiheessa itsekin seksiseuraa, toisen saitin kautta. Ainoa jonka olen sitä kautta tähän mennessä tavannut lupaili vakihoitoa, mutta sen koommin ei hänestä ole kuulunut mitään kun yhden kerran tavattiin. Eräs toinen fyysisten ilojen tarjoaja oli jo entuudestaan tuttu palstoilta ja tapasimme kerran, kun en halunnut tavata toistamiseen, mies haukkui pataluhaksi. Keksi kaikki mahdolliset tavat millä satuttaa ja nöyryyttää. Tai yrittää sitä.
Paljon on ollut tyrkyllä poikia jotka toivovat poikuutensa poistamista. Mutta haluaisin itsellenikin jonkun ihmisen, enkä halua olla joku joka vaan hyväsydämisyyttään valaa itseluottamusta nuoriin miehiin niin että he sitten rohkenevat lähestyä MUITA naisia, ikäisiään.
Ne jotka natkuttavat että kyllä aina nainen saa seuraa voisivat miettiä että seura kuin seura ei ole se mikä lopulta tyydyttää ihmistä. Vaan se että löytää kumppanin. Tai edes ystäviä, mutta eihän panomiehistä ole sellaisiksi.- Uskotaan.
"Ne jotka natkuttavat että kyllä aina nainen saa seuraa voisivat miettiä että seura kuin seura ei ole se mikä lopulta tyydyttää ihmistä. Vaan se että löytää kumppanin. "
Mitä nalkuttamista se on?
Itehän sinä naputat siinä kun et tajua että jos mies ei löydä edes sitä seuraa niin miten vaikeaksi kuvittelen kumppanin haun olevan naiseen verrattuna?
Varmaan noin 1000 kertaa vaikeampaa.
Se on totta että vanhemmilla naisilla voi olla vaikeuksia saada kumppania nettideiteistä mutta mitä se kertoo jos nuori mies ei löydä edes seuraa?
"Tai edes ystäviä, mutta eihän panomiehistä ole sellaisiksi. "
Joo, sehän tuottaakin varmaan tyydytystä rakkausasioissa kun saa naisesta esimerkiksi ystävän.
Te naiset ette tajua minkälainen tilanne miehillä on vaikkapa treffipalstoilla ja kun siitä mainitsee että miten vaikeampaa se on verrattuna naisiin niin heti alkaa valitus.
Sinäkin saisit seksiseuraa jos haluaisit mutta nuori mies ei saa MITÄÄN. Ei MITÄÄN.
Ymmärrätkö miltä jostakin voi sellainen tuntua varsinkin jos on vielä yksinäinen?
Itse en ole varsinaisesti "yksinäinen" vaaan hieman erakkoluonne mutta nettideitit selanneena ja sain vastauksia niin nuorempien naisten vaatimukset on sellaisia että suurin osa miehistä ei niihin sovi ja kun heitä tavoittelee nettipalstalla jo useita miehiä per joka nainen niin turha luulo että siinä on mitään mahkuja.
Puhumattakaan jos vielä mainitsisi joku että on yksinäinen yms.
Jos mies sieltä hakee seuraa niin voi herkästi alkaa kuvittelemaan että on täyttä sekundaa ihmisenä ja miehenä kun naiset hylkivät.
Se ero on niin selvä että älkää naiset viitsikö papattaa jos teille muka ei ole netistä löytynyt sitä ihanan sopivaa miestä. - näin on
Uskotaan. kirjoitti:
"Ne jotka natkuttavat että kyllä aina nainen saa seuraa voisivat miettiä että seura kuin seura ei ole se mikä lopulta tyydyttää ihmistä. Vaan se että löytää kumppanin. "
Itehän sinä naputat siinä kun et tajua että jos mies ei löydä edes sitä seuraa niin miten vaikeaksi kuvittelen kumppanin haun olevan naiseen verrattuna?
Se on totta että vanhemmilla naisilla voi olla vaikeuksia saada kumppania nettideiteistä mutta mitä se kertoo jos nuori mies ei löydä edes seuraa?
Joo, sehän tuottaakin varmaan tyydytystä rakkausasioissa kun saa naisesta esimerkiksi ystävän.
Te naiset ette tajua minkälainen tilanne miehillä on vaikkapa treffipalstoilla ja kun siitä mainitsee että miten vaikeampaa se on verrattuna naisiin niin heti alkaa valitus.
Sinäkin saisit seksiseuraa jos haluaisit mutta nuori mies ei saa MITÄÄN. Ei MITÄÄN.
Ymmärrätkö miltä jostakin voi sellainen tuntua varsinkin jos on vielä yksinäinen?
Itse en ole varsinaisesti "yksinäinen" vaaan hieman erakkoluonne mutta nettideitit selanneena ja sain vastauksia niin nuorempien naisten vaatimukset on sellaisia että suurin osa miehistä ei niihin sovi ja kun heitä tavoittelee nettipalstalla jo useita miehiä per joka nainen niin turha luulo että siinä on mitään mahkuja.
Jos mies sieltä hakee seuraa niin voi herkästi alkaa kuvittelemaan että on täyttä sekundaa ihmisenä ja miehenä kun naiset hylkivät.
Se ero on niin selvä että älkää naiset viitsikö papattaa jos teille muka ei ole netistä löytynyt sitä ihanan sopivaa miestä.Nuoret miehet löytävät seuraa baarista.
Jos et sinne halua mennä niin se on sitten jo oma vika. - Juu ei
Uskotaan. kirjoitti:
Se ero on niin selvä että älkää naiset viitsikö papattaa jos teille muka ei ole netistä löytynyt sitä ihanan sopivaa miestä.Miehillä flaksi käy paremmin kun ikää karttuu. Minut jättänyt mies ihmetteli aina sitä miten vaikeaa hänen oli ollut nuorempana saada naista, mutta kun hän oli ukkomies, niin jo oli tytöntylleröiset silmäripsiään räpsyttelemässä.
Mutta jos olet vanheneva nainen, niin millaista seuraa on tarjolla?
- Haisevia juoppoja. Nami nami.
- Sinua yli 15 v vanhempia ukkoja joilla ei enää edes seiso, mutta jotka haluaisivat vielä jotenkuten kondiksessa olevan naisen palkintovaimoksi esiteltäväksi muille.
- Uskovaisia (ou jeah!)
- Maatilan isäntiä (jos ei ole eläissään lätrännyt paskan kanssa, hoitanut maatilaa jne. niin tuskinpa aloittaa sitä keski-iässäkään?)
- Kertapanijoita.
Millä tavalla se oikeasti ilahduttaa, tyydyttää ja onnellistuttaa ihmistä että on tarjolla sellaista seuraa jonka seurassa tuntisi itsensä entistä YKSINÄISEMMÄKSI? Jokainen tarvitsee kaltaisensa kumppanin. Tai edes sellaisen joka pitää lupauksensa.
Olen kokeillut seksin merkeissä kolmasti. Eka haukkui pataluhaksi. Toka lupaili vakihoitoa ja häipyi. Kolmas ei edes tullut tapaamaan, vaan piti viikkokausia narun päässä odotuttamassa, ja keksi syitä minkä takia ei muka voida tavata. En odota enää!
Jos seksiseuran hakijat eivät osaa käyttäytyä jälki- tai edes etukäteen niin vetäkööt vaikka tumppuun. - näin on
Juu ei kirjoitti:
Miehillä flaksi käy paremmin kun ikää karttuu. Minut jättänyt mies ihmetteli aina sitä miten vaikeaa hänen oli ollut nuorempana saada naista, mutta kun hän oli ukkomies, niin jo oli tytöntylleröiset silmäripsiään räpsyttelemässä.
- Sinua yli 15 v vanhempia ukkoja joilla ei enää edes seiso, mutta jotka haluaisivat vielä jotenkuten kondiksessa olevan naisen palkintovaimoksi esiteltäväksi muille.
- Uskovaisia (ou jeah!)
- Maatilan isäntiä (jos ei ole eläissään lätrännyt paskan kanssa, hoitanut maatilaa jne. niin tuskinpa aloittaa sitä keski-iässäkään?)
- Kertapanijoita.
Millä tavalla se oikeasti ilahduttaa, tyydyttää ja onnellistuttaa ihmistä että on tarjolla sellaista seuraa jonka seurassa tuntisi itsensä entistä YKSINÄISEMMÄKSI? Jokainen tarvitsee kaltaisensa kumppanin. Tai edes sellaisen joka pitää lupauksensa.
Olen kokeillut seksin merkeissä kolmasti. Eka haukkui pataluhaksi. Toka lupaili vakihoitoa ja häipyi. Kolmas ei edes tullut tapaamaan, vaan piti viikkokausia narun päässä odotuttamassa, ja keksi syitä minkä takia ei muka voida tavata. En odota enää!
Jos seksiseuran hakijat eivät osaa käyttäytyä jälki- tai edes etukäteen niin vetäkööt vaikka tumppuun.Silloin kun minä olin nuori tytön tyllerö niin kyllä sain baarista ikäistäni seuraa, mutta nyt parikymmentä vuotta myöhemmin tilanne on toinen. Yksin saa olla. Tai joitain 50-60 -vuotiaita ukkomiehiä joskus yrittää änkeä seuraan, mutta jotain rajaa nyt sentään hei. En ole niin paljoa seurannut että kenelle ne tämän päivän parikymppiset tytöt räpsyttelee, mutta ikäistäni seuraa ei minulle löydy. Ja kuitenkin niitä eronneitakin miehiä pitäisi olla olemassa.
- _viivanen
Uskotaan. kirjoitti:
Se ero on niin selvä että älkää naiset viitsikö papattaa jos teille muka ei ole netistä löytynyt sitä ihanan sopivaa miestä.toiveiden mukaan. Ihan mukavaa on olut todeta yhdessä iehen kanssa, että meillä ei ihan toiveet käy yksiin, mutta voidaan kirjoittaa toisillemme ystävinä vielä jälkeenkin päin kuinka elämässä on käynyt. Tosin tuo ystävyys loppuu aina jonkin ajan kuluttua, mutta olemme saaneet kannustusta ikätoverilta miehen metsästykseen. Ja usko pois, kyllä Treffeillä kaikenlaista tallaajaa löytyy; kummassakin sp:ssa.
- _lääkehiki
Juu ei kirjoitti:
Miehillä flaksi käy paremmin kun ikää karttuu. Minut jättänyt mies ihmetteli aina sitä miten vaikeaa hänen oli ollut nuorempana saada naista, mutta kun hän oli ukkomies, niin jo oli tytöntylleröiset silmäripsiään räpsyttelemässä.
- Uskovaisia (ou jeah!)
- Kertapanijoita.
Jos seksiseuran hakijat eivät osaa käyttäytyä jälki- tai edes etukäteen niin vetäkööt vaikka tumppuun.viimonen lause....vetäkööt sit tumppuun....on nainen ja kerrankin näillä mielenterveyspalstoilla saa nauraa kun monta kertaa maailmankuva on monella kovinkin synkkä. Nimenomaan etukäteen käyttäytyjiä on jos jonkinlaista. Lisäisin tumppuunvetäjien joukkoon vielä omasta mielestä älykkäät ja naistaymmärtävät erakkorumilukset, joilla ei koskaan ole käynyt flaksi. MInkä ihmeen takia nää lehtikasasta nousseet örvellykset ottavat aina minuun yhteyttä ja kirjoittelevat galleriasivulle älykkäitä kommenttejaan....?
- Juu ei
_lääkehiki kirjoitti:
viimonen lause....vetäkööt sit tumppuun....on nainen ja kerrankin näillä mielenterveyspalstoilla saa nauraa kun monta kertaa maailmankuva on monella kovinkin synkkä. Nimenomaan etukäteen käyttäytyjiä on jos jonkinlaista. Lisäisin tumppuunvetäjien joukkoon vielä omasta mielestä älykkäät ja naistaymmärtävät erakkorumilukset, joilla ei koskaan ole käynyt flaksi. MInkä ihmeen takia nää lehtikasasta nousseet örvellykset ottavat aina minuun yhteyttä ja kirjoittelevat galleriasivulle älykkäitä kommenttejaan....?
Itselläni alkaa olla mitta täys sellaisten miesten kanssa joilla on joku jatkuva sotatila koko maailmaa vastaan. Näitä älykköjä on koko netti täys, ja heidän mielestään "rehellisyys" on sitä että sanotaan mahdollisimman ilkeästi kaikesta ja kaikille. Onhan se omakin kieleni välillä vähän terävä, mutta en edes jaksaisi kokoajan olla etsimässä vikoja muista ihmisistä, enkä kuvittelisi että itsessäni niitä olekaan. Nämä älyköt kun eivät koskaan vahingossakaan analysoi OMAA ITSEÄÄN.
Ehkä minullakin menisi paremmin jos en fanittaisi älykkyyttä lainkaan. Mutta ainakin yritän nyt paukuttaa päähäni että älykkyys ei ole sama asia kuin ilkeys.
- 565
Nettideittailua on tullut harrastettua epäsäännöllisesti pari vuotta, mutta naiset eivät useimmiten edes vastaa mun yhteydenottoihin. Yhteensä olen lähettänyt noin sadalle naiselle viestiä ja sanomattakin on selvää, että yhtään oma-aloitteista viestiä en ole naisilta saanut.
- N40+
Olisi mielenkiintoista nähdä profiilisi.
Oletko kertonut mitään itsestäsi?
Oletko päivittänyt tekstiäsi? Välillä näkee miesten profiileja että "nyt syksyn/talven tullessa..." ja on touko-kesäkuu.... Pistää vähän ihmettelemään että onpas outoa...
Yleensä miehillä tuntuu olevan myös varsin kovat vaatimukset naisen ominaisuuksien suhteen.
Miehet haluavat naisen olevan "naisellinen nainen", hoikka, edustuskelpoinen, liikuntaa harrastava, painaa enintään 69 kg (mikä tämä mittari on??) ja omaavan korkeakouluopintoja (what the fuck??).
Normaali lihava yli nelikymppinen suomalainen nainen ei saa seuraa treffipalstalta, nähty on. - Juu ei
N40+ kirjoitti:
Oletko päivittänyt tekstiäsi? Välillä näkee miesten profiileja että "nyt syksyn/talven tullessa..." ja on touko-kesäkuu.... Pistää vähän ihmettelemään että onpas outoa...
Yleensä miehillä tuntuu olevan myös varsin kovat vaatimukset naisen ominaisuuksien suhteen.
Miehet haluavat naisen olevan "naisellinen nainen", hoikka, edustuskelpoinen, liikuntaa harrastava, painaa enintään 69 kg (mikä tämä mittari on??) ja omaavan korkeakouluopintoja (what the fuck??).
Normaali lihava yli nelikymppinen suomalainen nainen ei saa seuraa treffipalstalta, nähty on.Itseasiassa nyt kun tarkemmin ajattelin niin yksikään mies joille olen ITSE kirjoitellut ei ole ottanut yhteyttä.
- _hiki
Juu ei kirjoitti:
Itseasiassa nyt kun tarkemmin ajattelin niin yksikään mies joille olen ITSE kirjoitellut ei ole ottanut yhteyttä.
....kommentti. Ukkomiehillä voi olla jotain muutakin tekemistä. Miksi naiset ei saa pyytää kuvaa jos miehet haluaa nähdä heti, ettei ole valaan kanssa tekemmisissä. PAinuisivat Thaimaahan hakemaan naisensa, kun kaikkien pitää olla hoikkia. Meidät lihavat jätetään sit Afrikan miehille.
- N40+
_hiki kirjoitti:
....kommentti. Ukkomiehillä voi olla jotain muutakin tekemistä. Miksi naiset ei saa pyytää kuvaa jos miehet haluaa nähdä heti, ettei ole valaan kanssa tekemmisissä. PAinuisivat Thaimaahan hakemaan naisensa, kun kaikkien pitää olla hoikkia. Meidät lihavat jätetään sit Afrikan miehille.
Paitsi että mun mielestä suomalainen mies ois paras. En huoli tummaa ja muka tulista.
- _se_hiki
N40+ kirjoitti:
Paitsi että mun mielestä suomalainen mies ois paras. En huoli tummaa ja muka tulista.
en mäkään....jokin LänsiEurooppalainen taikka amerikkalainen ois kiva.....tosin Amerikka on täynnä toinen toistaan ulospäinsuuntautuvia ja todella upeita naisia...mutta ehkä jotakuta kiinnostaa ekoottinen Suomivalas...
- 54645654654
N40+ kirjoitti:
Normaali lihava yli nelikymppinen suomalainen nainen ei saa seuraa treffipalstalta, nähty on."Yleensä miehillä tuntuu olevan myös varsin kovat vaatimukset naisen ominaisuuksien suhteen.
Normaali lihava yli nelikymppinen suomalainen nainen ei saa seuraa treffipalstalta, nähty on. "
Miehillä ei ole lähes koskaan vaatimuksena "korkeakouluopinnot". Ainoastaan muutamissa tapauksista ja tietysti niissä, jotka naista saattavat kiinnostaakin.
Naisillhan tuo on enemmän sääntö kuin poikkeus. Tai se riippuu enemmän omasta kouluttautumistasosta. Jos naisella itsellään on korkeakouluopintoja on hänen hyvin vaikeaa hyväksyä miestä jolla ei ole. Jos naisella on ammatillinen tausta niin silloin ei ole aivan samanlaista merkitystä. Miehille tuolla ei ole yleensä väliä paitsi ehkä niille, jotka ovat erittäin hyvässä asemassa (käyttäjistä ehkä alle 1%:a).
Kyllä lihavatkin naiset saavat helpommin vastauksia kuin miehet. Vastausten laatu on tietysti aina vaihtelevaa, mutta onhan siellä "vara mistä valita". Tietysti monet tapaukset naiset kategorisoivat jo etukäteen "ei kannata tavata". Ne jotka taas saattavat naisia kiinnostaa niin "ei oma vaatimustaso riitä". Yleensähän nuo miehet edustavatkin vähemmistöä... - Juu ei
_hiki kirjoitti:
En minä mitään ukkomiehiä jahtaa, ainakaan tietääkseni. (Tietysti joku voi profiilissaan valehdella niin että posket paukkuu!)
Mutta kun tuli nuo valaat puheeksi niin itseäni lähestyy enimmäkseen ainakin 15 v minua vanhemmat miehet ja kyllähän sen tietää että sitä ihraa niillä on jo vaikka saippuan keittämistä varten. Tai sitten muuten vaan rupsahtaneita ja impotentteja.
Jos lähtisin vanhuksen kaveriksi niin varmaan päätyisin piakkoin hoitamaan hänet hautaan. On sentään sen verran himoja vielä itselläni jäljellä. Paitsi että vanhan kääkän kanssa tulee frigidi olo. - _hikipähiki
Juu ei kirjoitti:
En minä mitään ukkomiehiä jahtaa, ainakaan tietääkseni. (Tietysti joku voi profiilissaan valehdella niin että posket paukkuu!)
Mutta kun tuli nuo valaat puheeksi niin itseäni lähestyy enimmäkseen ainakin 15 v minua vanhemmat miehet ja kyllähän sen tietää että sitä ihraa niillä on jo vaikka saippuan keittämistä varten. Tai sitten muuten vaan rupsahtaneita ja impotentteja.
Jos lähtisin vanhuksen kaveriksi niin varmaan päätyisin piakkoin hoitamaan hänet hautaan. On sentään sen verran himoja vielä itselläni jäljellä. Paitsi että vanhan kääkän kanssa tulee frigidi olo....kun baareissakin laittavat vihkisormuksen piiloon niin miten helppo onkaan valehdella treffeillä. Ei muhun oo ottanut vanhukset yhteyttä. Ymmärrän kyllä tuskasi. Vanhusmafiako jyllää SuomiTreffeillä?
- Juu ei
_hikipähiki kirjoitti:
...kun baareissakin laittavat vihkisormuksen piiloon niin miten helppo onkaan valehdella treffeillä. Ei muhun oo ottanut vanhukset yhteyttä. Ymmärrän kyllä tuskasi. Vanhusmafiako jyllää SuomiTreffeillä?
Kaikilla treffeillä... Mutta eihän niille toki pakko vastata ole.
Siitä vain tulee helposti sellainen tunne että enkö muka enää muille kelpaa kuin taatoille, kun nämä vaarit ovat enemmistönä niistä jotka ottavat yhteyttä. Lienevät ilmeisesti vielä lukihäiriöisiä, koska olen aina määritellyt jokaiseen ilmoitukseeni ikähaitarin johon he EIVÄT sovi, mutta silti pitää vaan yrittää.
- Yleinen vuodattaja
Ai niin, sinä olet nainen... Eli ole onnellinen ja käy treffeillä! Minä menen päivällä diakonille ja sitten terapiaan. Jes! Olin saanut tänään viestin:
Hei kultaseni,
Nimeni on E*****a O*** olen tyttö, olen nähnyt profiilisi täällä ja minun spirite pyytää minua ottamaan yhteyttä tästä tärkeästä aiheesta niin ystävällisesti pyydän teitä lähettämään minulle postia tästä (@hotmail.com) niin, että aion kertoa tärkeästä asiasta ja myös antaa sinulle suloinen kuva. Odotan sinun kiireellinen ja välitön vastaus
kiitos
Miss E*****a- Kaksin kaunihimpi
Kummallista!
Laitoin profilin palstalle (olen keski-ikäinen nainen) kuvalla ja rehellisin tiedoin. Sain muutamassa viikossa monta kymmentä yhteydenottoa miehiltä, joista osa oli kivoja, osa ihan kamalia eli suorastaan törkeitä. Kävin tapaamassa kolmea mukavan tuntuista miestä sievästi kahvilassa.
Ja nyt sitten viimeisen kanssa seurustelen! Ja hyvin kulkee. Ja profiili sieltä treffeiltä on toki sitten nyt poissa, koska se teki tehtävänsä.
Hyvä paikka tuo palsta minulle ainakin oli. - Tyhjää on.
Kaksin kaunihimpi kirjoitti:
Kummallista!
Laitoin profilin palstalle (olen keski-ikäinen nainen) kuvalla ja rehellisin tiedoin. Sain muutamassa viikossa monta kymmentä yhteydenottoa miehiltä, joista osa oli kivoja, osa ihan kamalia eli suorastaan törkeitä. Kävin tapaamassa kolmea mukavan tuntuista miestä sievästi kahvilassa.
Ja nyt sitten viimeisen kanssa seurustelen! Ja hyvin kulkee. Ja profiili sieltä treffeiltä on toki sitten nyt poissa, koska se teki tehtävänsä.
Hyvä paikka tuo palsta minulle ainakin oli.Minäkin olen keski-ikäinen nainen ja profiili on ollut S24:ssä ehkä 2 kk. En ole niin laskeskellut montako yhteydenottoa on tullut, mutta ei niitä mitenkään erityisen paljon ole. Yksillä treffeillä olen käynyt, toisillakin piti mutta tapaus alkoi esitellä kaikenlaisia syitä ettei voi ja sanoin että antaa sitten olla.
Ei ole napannut edes lähellekään.
En tietenkään ole S24:n varassa. On muutamalla muullakin sivustolla ilmoituksia. Seksiä olen saanut näitä deitti-ilmojen kautta yhden kerran ja se siitä.
Enpä koe että olisi valtava suksee ollut. Seksisaitilta kuten iskuri.net kyllä saa jos kelpaa mikä tahansa, se minkä kerran huolin oli harvinaisen komea ja siksi se kai sitten häipyikin niine hyvineen. - Yleinen vuodattaja
Kummallista!
Hyvä paikka tuo palsta minulle ainakin oli.Mistäkähän johtuu että sait lyhyessä ajassa paljon vastauksia?! Kurkkaas housuun kumpi siellä on. Jos sieltä vako löytyy, on se syy tai tässä tapauksessa suuri onni ja siunaus. Naisilla on niin saatanan helppoa jos haluaa seurustella.
- Siisti poikamies
Kummallista!
Hyvä paikka tuo palsta minulle ainakin oli.Olin yli vuoden nettitreffeillä miehenä.
Lähetin varmaan 100 viestiä. Joitakin kriteerejä naisille oli.
Vastaustaste oli sellainen ettei suurin osa vastannut.
Profiilini oli aika pitkä sekä viesteissä pyrin ottamaan naisen huomioon.
Naisia otti yhteyttä ehkä 30 joista suurin osa oli huijausviestejä ja loput viestejä naisilta jotka eivät sopineet minun kriteereihin (ylipainoiset, yh-äidit sekä selvästi vanhemmat naiset)
Viestittelyt kestivät jonkin aikaa, osa pitkäänkin.
Treffejä tuli koettua pyöreät nolla kappaletta koska yhdelläkään naisella ei ollut halua tavata kun oli riittävästi kuullut minusta ja nähnyt kuvani.
Naisille paratiisi, miehille hammaslääkärin odotushuone. - Yleinen vuodattaja
Siisti poikamies kirjoitti:
Olin yli vuoden nettitreffeillä miehenä.
Naisia otti yhteyttä ehkä 30 joista suurin osa oli huijausviestejä ja loput viestejä naisilta jotka eivät sopineet minun kriteereihin (ylipainoiset, yh-äidit sekä selvästi vanhemmat naiset)
Treffejä tuli koettua pyöreät nolla kappaletta koska yhdelläkään naisella ei ollut halua tavata kun oli riittävästi kuullut minusta ja nähnyt kuvani.
Naisille paratiisi, miehille hammaslääkärin odotushuone.Etkö pidä hammaslääkärin odotushuoneesta? Minusta niissä on ihan kiva lueskella vanhoja lehtiä ja odottaa vuoroaaan. Pidän muutenkin hammaslääkärissä olemisesta. En ole sitä koskaan pelännyt. Joskus kun on porattu, en ota puudutusta. Viisaudenhampaiden poistoon sentään suostuin puudutukseen tai ne sanoivat ettei edes kysytä.
Meillä on väärä sukupuoli noille treffeille. Naisille tulee viestejä niin paljon, että kirjoittelut loppuvat ihan siksi kun tulee aina vain uusia, jännittävämpiä vastauksia. Yks tuttavanainen seurusteli kerran jonkin aikaa yhden miehen kanssa. Mies on kuulemma täysi mulkku ja mm. vei rahaa naiselta. Kysyin että miksi valitsit sen miehen? Oli kuulemma osannut puhua niin hyvin, että oli ihastunut. Toinen tuttavanainen sai vastaavanlaiselta pysyvän sukupuolitaudin. Poistin oman profiilin S24:lta. - Nihilisti88*
Yleinen vuodattaja kirjoitti:
Etkö pidä hammaslääkärin odotushuoneesta? Minusta niissä on ihan kiva lueskella vanhoja lehtiä ja odottaa vuoroaaan. Pidän muutenkin hammaslääkärissä olemisesta. En ole sitä koskaan pelännyt. Joskus kun on porattu, en ota puudutusta. Viisaudenhampaiden poistoon sentään suostuin puudutukseen tai ne sanoivat ettei edes kysytä.
Meillä on väärä sukupuoli noille treffeille. Naisille tulee viestejä niin paljon, että kirjoittelut loppuvat ihan siksi kun tulee aina vain uusia, jännittävämpiä vastauksia. Yks tuttavanainen seurusteli kerran jonkin aikaa yhden miehen kanssa. Mies on kuulemma täysi mulkku ja mm. vei rahaa naiselta. Kysyin että miksi valitsit sen miehen? Oli kuulemma osannut puhua niin hyvin, että oli ihastunut. Toinen tuttavanainen sai vastaavanlaiselta pysyvän sukupuolitaudin. Poistin oman profiilin S24:lta.Naiset ovat hyvin pinnallisia ja alkukantaisia otuksia. Valitsevat pillullaan murhaajaväkivalta ryökäleet ja sitten elävät yh- äiteinä pummeina. Se on niiltä miehiltä pois, jotka ansaitsevat leipänsä verellä ja hiellä. Sitten kun ollaan kantapäänkautta opittu, niin kiltit miehet kelpaavat.
- Huh!!!
Siisti poikamies kirjoitti:
Olin yli vuoden nettitreffeillä miehenä.
Naisille paratiisi, miehille hammaslääkärin odotushuone.Onko se naisten vika ettet sinä tai suurinpiirtein 99 % kaikista tarjolla olevista miehistä erotu mitenkään edukseen? Kun katselee noita tyypillisiä valokuvia läpi missä miehet näyttävät siltä kuin olisivat purreet kissanpaskaa tai vähintäänkin sitruunaa, eli eivät saa niin minkäänlaista hymynkaretta suupieliinsä, niin varmaan tekeekin kauheasti mieli lähteä treffeille, hah.
Tuntuu kuin miehet tekisivät kaikkensa ollakseen mahdollisimman ei-kiinnostavia ja vastenmielisiä. Ne miehet joilla on intoa kirjoitella pidempi kuvaus itsestään ovatkin sitten yleensä jotenkin erikoisia, niin että herää epäilys että mistäköhän sitä kirjoitellaan, ettei vaan pöpilästä. Tai vähintäänkin asialla on hörhö, joka sepustaa ummet ja lammet siitä miten häntä ei edes se parisuhde ensisijaisesti kiinnosta, vaan maailmanparantaminen ja tätä varten nainen olisi lähinnä hänen tuleva apurinsa jonka pitää kyetä kiertämään koko maapallo jalkapatikassa (tämäntapaisen ilmoituksen olen nähnyt).
Tai sitten koko ilmoituksessa loistaa ja paistaa vain että seksi seksi seksi, mies on niin puutteessa kuin suinkin mahdollista, mutta ei tajua sitä että liian suorasukainen asiasta vihjailu karkottaa kaikki vähänkin normaalimmat naiset. Kannattaisi ehkä samantien mainita hakevansa nymfoa, kun siitä kuitenkin on kyse.
Miehillä ilmeisesti on taipumusta äärimmäisyyteen. Joko ollaan mitäänsanomattoman tylsiä mörköjä, tai sitten noita umpihulluja. Näistäkö sitten pitäisi valita vai? - Nihlisti88*
Huh!!! kirjoitti:
Onko se naisten vika ettet sinä tai suurinpiirtein 99 % kaikista tarjolla olevista miehistä erotu mitenkään edukseen? Kun katselee noita tyypillisiä valokuvia läpi missä miehet näyttävät siltä kuin olisivat purreet kissanpaskaa tai vähintäänkin sitruunaa, eli eivät saa niin minkäänlaista hymynkaretta suupieliinsä, niin varmaan tekeekin kauheasti mieli lähteä treffeille, hah.
Tuntuu kuin miehet tekisivät kaikkensa ollakseen mahdollisimman ei-kiinnostavia ja vastenmielisiä. Ne miehet joilla on intoa kirjoitella pidempi kuvaus itsestään ovatkin sitten yleensä jotenkin erikoisia, niin että herää epäilys että mistäköhän sitä kirjoitellaan, ettei vaan pöpilästä. Tai vähintäänkin asialla on hörhö, joka sepustaa ummet ja lammet siitä miten häntä ei edes se parisuhde ensisijaisesti kiinnosta, vaan maailmanparantaminen ja tätä varten nainen olisi lähinnä hänen tuleva apurinsa jonka pitää kyetä kiertämään koko maapallo jalkapatikassa (tämäntapaisen ilmoituksen olen nähnyt).
Tai sitten koko ilmoituksessa loistaa ja paistaa vain että seksi seksi seksi, mies on niin puutteessa kuin suinkin mahdollista, mutta ei tajua sitä että liian suorasukainen asiasta vihjailu karkottaa kaikki vähänkin normaalimmat naiset. Kannattaisi ehkä samantien mainita hakevansa nymfoa, kun siitä kuitenkin on kyse.
Miehillä ilmeisesti on taipumusta äärimmäisyyteen. Joko ollaan mitäänsanomattoman tylsiä mörköjä, tai sitten noita umpihulluja. Näistäkö sitten pitäisi valita vai?Pitäisi olla joku munapystyssä oleva Mr. Perfect jolla on pelimies hymy ja miljoona pankissa. Sellainen epä älyllinen elämänystävä joka ei ole koskaan ollut masentunut koska omaa huippugeenit vain jotta mielyttäisi kaltaistasi apinan älykkyysosamäärän kantavaa ämmää.
Eipä naisissakaan ole kehumista. 99% on vain rahan ja munan perässä. Sitten itse ovat jotain hulluja työttömiä tai liian nirsoja akateemikkoja jotka ovat yhtä seksikkäitä kuin mummon alushousut.
Näistä kahdesta ääripäästäkö pitäisi valita? - Huh!!!
Nihlisti88* kirjoitti:
Pitäisi olla joku munapystyssä oleva Mr. Perfect jolla on pelimies hymy ja miljoona pankissa. Sellainen epä älyllinen elämänystävä joka ei ole koskaan ollut masentunut koska omaa huippugeenit vain jotta mielyttäisi kaltaistasi apinan älykkyysosamäärän kantavaa ämmää.
Eipä naisissakaan ole kehumista. 99% on vain rahan ja munan perässä. Sitten itse ovat jotain hulluja työttömiä tai liian nirsoja akateemikkoja jotka ovat yhtä seksikkäitä kuin mummon alushousut.
Näistä kahdesta ääripäästäkö pitäisi valita?Unohdin että olemme Henkinen sairaus -palstalla ja tietenkään yksikään tänne kirjoittavista ei voi ajatellakaan että hymyilisi deitti-ilmoituksessaan. Varmaan kaikenlaiset rauhoittavat tekevät niin väsyneeksi ettei jaksa? Tai jos käyttäisi piristäviä, tulisi sellainen mielipuolen virne lärviin että se karkoittaisi kaikki pois, joten sen takia lienee siis parempi jättää hymyilemättä.
Oikeasti tiedän ihmisiä joilla on mt-ongelmia ja silti pystyvät tarpeen tullen esiíntymään miellyttävästi mahdollista kumppaniehdokasta kohtaan, sekä järkeäkin löytyy eikä aleta räksyttämään ja uhkailemaan kuten tuo yksi eräs tässäkin ketjussa yrittää kokoajan. On varmaan helle löystyttänyt ruuveja ja muttereita pahasti päässä. - 56546
Huh!!! kirjoitti:
Unohdin että olemme Henkinen sairaus -palstalla ja tietenkään yksikään tänne kirjoittavista ei voi ajatellakaan että hymyilisi deitti-ilmoituksessaan. Varmaan kaikenlaiset rauhoittavat tekevät niin väsyneeksi ettei jaksa? Tai jos käyttäisi piristäviä, tulisi sellainen mielipuolen virne lärviin että se karkoittaisi kaikki pois, joten sen takia lienee siis parempi jättää hymyilemättä.
Oikeasti tiedän ihmisiä joilla on mt-ongelmia ja silti pystyvät tarpeen tullen esiíntymään miellyttävästi mahdollista kumppaniehdokasta kohtaan, sekä järkeäkin löytyy eikä aleta räksyttämään ja uhkailemaan kuten tuo yksi eräs tässäkin ketjussa yrittää kokoajan. On varmaan helle löystyttänyt ruuveja ja muttereita pahasti päässä.Ensin kehut ja sitten alat taas negatiivisen inkutuksen. Kuka sua jaksaa? Sinulla ei riitä ymmärrys mt- ongelmaisia kohtaan etkä tiedä heistä mitään. Vaikutan päivittäin toiseen sataan heistä ja kaikki he ovat paljon terveempiä ja mukavampia ihmisiä kuin sinä. Taidat omata multikomplekseja ja diagnooseja niin että pilleri hylly notkuu :)
- Huh!!!
56546 kirjoitti:
Ensin kehut ja sitten alat taas negatiivisen inkutuksen. Kuka sua jaksaa? Sinulla ei riitä ymmärrys mt- ongelmaisia kohtaan etkä tiedä heistä mitään. Vaikutan päivittäin toiseen sataan heistä ja kaikki he ovat paljon terveempiä ja mukavampia ihmisiä kuin sinä. Taidat omata multikomplekseja ja diagnooseja niin että pilleri hylly notkuu :)
Kehotatko heitäkin tappamaan itsensä tai olemaan lisääntymättä kuten teet täällä?
Jos olet niin hommaasi kypsynyt niin vaihda alaa. Tai tee sinä samoin kuin kehotat muille. ;) ;) ;)
Et sä oikeasti missään tuollaisessa työssä ole. Olet siellä asiakkaana... Siinä ne sun vaikutuksesi. Taidatkin olla narsisti, psyko- ja sosiopaatti joka manipuloi ihmisiä sen minkä ehtii...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855