Syy selvisi

Tauno tuli näyttämään lääkärille kovasti kärsineen näköistä, vereslihalle hankautunutta värkkiään. Näytti ihan siltä että heppikin oli juuri putoamaisillaan ja sen päästä tippui kellertävää nestettä.

- Ohhoh. Enpä muista ennen tällaista nähneenikään. Kuinkas monta kertaa päivässä te vaimonne kanssa puuhailette?, kysyi tohtori.

- Kolmesti. Aamulla kerran heti heräämisen jälkeen, kerran ruokatunnilla kotona käydessäni ja illalla kerran ennen nukkumaanmenoa, vastasi Tauno.

- Aivan, mutta kyllä tämä vehje sillä tavalla on rakennettu että se sen kestää. Jostain muusta tämän tulehduksen pitää johtua...

- No toden sanoakseni on mulla kyllä töissä yksi lähettityttö jota minä pistelen aina aamu- ja iltapäivän kahvitauoilla, tunnusti Tauno.

- Hmm.... onhan se aika paljon kieltämättä... siitähän tulee jo viisi varvia päivässä jos te sen joka päivä teette...

- Ja sitten vielä töiden jälkeen ennen kotiin menoa käyn huorissa....

- No se on sitten selvä asia. Liiallisesta rasituksesta tämä johtuu ja..., aloitti lääkäri mutta ei ehtinyt pidemmälle kun Tauno otsaansa pyyhkien huokaisi:

- Huh huh. Ja mä kun pelkäsin että se johtuu runkkaamisesta.
0589
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

vitsimestari kirjoitti:

Tauno tuli näyttämään lääkärille kovasti kärsineen näköistä, vereslihalle hankautunutta värkkiään. Näytti ihan siltä että heppikin oli juuri putoamaisillaan ja sen päästä tippui kellertävää nestettä.

- Ohhoh. Enpä muista ennen tällaista nähneenikään. Kuinkas monta kertaa päivässä te vaimonne kanssa puuhailette?, kysyi tohtori.

- Kolmesti. Aamulla kerran heti heräämisen jälkeen, kerran ruokatunnilla kotona käydessäni ja illalla kerran ennen nukkumaanmenoa, vastasi Tauno.

- Aivan, mutta kyllä tämä vehje sillä tavalla on rakennettu että se sen kestää. Jostain muusta tämän tulehduksen pitää johtua...

- No toden sanoakseni on mulla kyllä töissä yksi lähettityttö jota minä pistelen aina aamu- ja iltapäivän kahvitauoilla, tunnusti Tauno.

- Hmm.... onhan se aika paljon kieltämättä... siitähän tulee jo viisi varvia päivässä jos te sen joka päivä teette...

- Ja sitten vielä töiden jälkeen ennen kotiin menoa käyn huorissa....

- No se on sitten selvä asia. Liiallisesta rasituksesta tämä johtuu ja..., aloitti lääkäri mutta ei ehtinyt pidemmälle kun Tauno otsaansa pyyhkien huokaisi:

- Huh huh. Ja mä kun pelkäsin että se johtuu runkkaamisesta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu