Hiustenvärjäystä yms. SB:llä?

Ensikuussa SB:lle

Onkos Sunny beachilla kampaamoita, kauneushoitoloita tms.? Ja "uskaltaako" sellaisissa käydä? Nimimerkillä tietämätön ja ennakkoluuloinen... Ja hinnastoa kenelläkään tiedossa? Esim. mitä maksaa pitkät puoleen selkään saakka olevien hiusten värjäys? Kokemuksia jos joltain löytyisi...

5

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikoinaan

jossain kampaamossa siellä, tais olla vuosi 2005. Leikkasin ja värjäsin hiukset ja maksoi 25e. Mulle leikattiin sellaset olkapäille ylettyvät hiukset ja värjättiin alaosa. Hyvin kampaaja ymmärsi (ja oli vielä mies ;D) mitä halusin ja tykkäsin kovasti.

• tosihalpaa

Sinne vaan.

• ap

Oho, onpas halpaa :D Täytyy sit vaan mennä näköjään :) Onko ne kampaamot jossain syrjemmässä, vai löytyykö niitä esim. kukkaiskadun läheltä? Basaarialueelta? Kuukauden päästä menossa, ja hotelli sijaitsee lähellä kukkaiskatua.

• am
        ap kirjoitti:

Oho, onpas halpaa :D Täytyy sit vaan mennä näköjään :) Onko ne kampaamot jossain syrjemmässä, vai löytyykö niitä esim. kukkaiskadun läheltä? Basaarialueelta? Kuukauden päästä menossa, ja hotelli sijaitsee lähellä kukkaiskatua.

Tultiin just SB:ltä. Oltiin hotelli Neptun Beachissa ja kävin hotellin parturissa. Mulla pitkien hiusten värjäys maksoi 60 levaa eli 30€. Ja todella hyvä tuli.

• -

hotelli mercuryssa on hyvä kampaamo jossa kaksi työntekijää,nuori poika ja vanhempi nainen,pelkkä leikkaus oli 7e (14lev) ja leikkaus värjäys 30e (60lev). hiukset eivät vahingoitu.jos näkevät että hiukset huonossa kunnossa,käyttävät miedompaa ainetta. ja hiusten pidennys olisi ollut 60 e. olivat taitavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40