Onko kuka muu käynyt täällä eu:n äärirajalla? Todella upea ranta tällaisilla uintikeleillä! Itse olimme pari viikkoa sitten ja varmaan viikonlopulla lähdetään uudelleen.
Voit katsoa kuvat www.papinniemicamping.fi
Papinniemi camping
8
1081
Vastaukset
- Uukuniemi
Hieno paikka- ei kerrota muille!
- sshhh...kesä-asukki
perkele. Menee rannat piloille ja kylän rauha :/
- xx
rauhastasi! ;(
- Hulikaani1987
Hinnat perheestä ja asiakkaita huijataan lihalle se ei kuulemma ole edes biisonia sanoi yks kiire apulainen..
- Peetuska1997
Menkää sinne mut älkää syökö siel huijausruokaa kyllä ahne omistaja...
- Pullapoikakainuusta
Hieno paikka kallis ravintola ja omistajan äiti häiritsee asiakkaita
- Pihvipoika
Eiks noi tollaset lihajutut kuule sillee valvira lue? Ei kai asiakkaita voi noin sumuttaa? Laki käskee kertoo mitä syödään...
- Hyvänruuantarjoaja
Tulkaa Ruokkeelle Kesälahdelle meillä ei huijata vaan syödään kunnon ruokaa! Usein loimulohta ja rosvopaistia tilauksesta. Kuka nyt jaksaa burgereita vetää eikä ne edes terveellisiä ja jos vielä muualla lihasta huijataan, ei tykkää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718