Gimmani poikakaveri

Oonko mustis?

Pirulliseks meni kun tyttöystäväni sai ajokortin, siitä lähtien on kaikki ollu täyttä helvadaa. Se käy nyt yhtä miestä tapaamassa josta se sanoo että se on vain hänen ystävä. Hän on tapaillu sitä miestä koko kevään ajan ja väittää että eivät ole harrastaneet seksiä. Luotan tyttöystävääni, mutta hän haukkuu mua mustasukkaiseksi. Nyt ne suunnittelevat yhteistä matkaa Tanskaan, puhe on ollut viikon kestävästä reissusta. Mitä vain kyselen, aina saan saman vastauksen: "Täytyyhän ystävää saada tavata ja lopeta toi mustasukkaisuus kun tiedät että en sua jätä."

Olen saanut suostuteltua että kolmas ja mahdollinen neljäskin henkilö lähtee heidän kans reissulle. Se, että kaksi tyyppiä liikkuu yhdessä, on mun mielestäni jo parisuhde. Tyttöystäväni mielestä se on pelkkä kaveruussuhde.

Kumpi meistä on väärässä?
Olenko mustasukkainen?
Aina ku se nimittää mua sillä nimikkeellä, loukkaannun hirveesti.

3

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • txk,yh

Vaikka moni muuta väittääkin, uskon että vastakkaista sukupuolta olevien henkilöiden on mahdollista olla ihan puhtaasti vain kavereita. Tässä tapauksessa asiasta tekee oudon se, että tyttö ei ilmeisesti halua sinua mukaan silloin kun tapaa tätä miestä. Eikai tilanteessa voi tehdä oikein muuta kuin tehdä selväksi, että sinua loukkaa se jos tyttöystäväsi liikkuu muiden miesten matkassa. Kysysisin myös, että miksi hän ei halua sinua mukaan. Ja seuraavan kerran kun hän nimittää sinua mustasukkaiseksi, kysy että onko siihen aihetta.

• 4+14

jos tyttöystäväs on tosissaan sun kanssas ja välittää tunteistaan, vähentää tän toisen äijän tapaamista tai ottaa sut mukaan reissuunsa. pettämisen epäily tollasessa tilanteessa on ihan normaalia, turhaan muijas siitä sulle valittaa, jos nyt tajuaa käytöksensä kannaltasi.

• korvatunturin jim

Muista tehdä jouluostokset ajoissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe