Pirulliseks meni kun tyttöystäväni sai ajokortin, siitä lähtien on kaikki ollu täyttä helvadaa. Se käy nyt yhtä miestä tapaamassa josta se sanoo että se on vain hänen ystävä. Hän on tapaillu sitä miestä koko kevään ajan ja väittää että eivät ole harrastaneet seksiä. Luotan tyttöystävääni, mutta hän haukkuu mua mustasukkaiseksi. Nyt ne suunnittelevat yhteistä matkaa Tanskaan, puhe on ollut viikon kestävästä reissusta. Mitä vain kyselen, aina saan saman vastauksen: "Täytyyhän ystävää saada tavata ja lopeta toi mustasukkaisuus kun tiedät että en sua jätä."
Olen saanut suostuteltua että kolmas ja mahdollinen neljäskin henkilö lähtee heidän kans reissulle. Se, että kaksi tyyppiä liikkuu yhdessä, on mun mielestäni jo parisuhde. Tyttöystäväni mielestä se on pelkkä kaveruussuhde.
Kumpi meistä on väärässä?
Olenko mustasukkainen?
Aina ku se nimittää mua sillä nimikkeellä, loukkaannun hirveesti.
Gimmani poikakaveri
3
479
Vastaukset
- txk,yh
Vaikka moni muuta väittääkin, uskon että vastakkaista sukupuolta olevien henkilöiden on mahdollista olla ihan puhtaasti vain kavereita. Tässä tapauksessa asiasta tekee oudon se, että tyttö ei ilmeisesti halua sinua mukaan silloin kun tapaa tätä miestä. Eikai tilanteessa voi tehdä oikein muuta kuin tehdä selväksi, että sinua loukkaa se jos tyttöystäväsi liikkuu muiden miesten matkassa. Kysysisin myös, että miksi hän ei halua sinua mukaan. Ja seuraavan kerran kun hän nimittää sinua mustasukkaiseksi, kysy että onko siihen aihetta.
- 4+14
jos tyttöystäväs on tosissaan sun kanssas ja välittää tunteistaan, vähentää tän toisen äijän tapaamista tai ottaa sut mukaan reissuunsa. pettämisen epäily tollasessa tilanteessa on ihan normaalia, turhaan muijas siitä sulle valittaa, jos nyt tajuaa käytöksensä kannaltasi.
- korvatunturin jim
Muista tehdä jouluostokset ajoissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777