Onko aseen "puuosat" aitoa puuta? Käykö eri valmistajien lippaat? Millaisia kokemuksia aseesta muuten?
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_CY_028C.html
Cybergun AK47 kysymyksiä
5
317
Vastaukset 5
- J0UMAAAN
Aseb ''puuosat'' eivät ole aidot ja tuo on sama ase kuin Cyma cm.028 ja ase on todella hyväväksi todettu hintaansa nähden.SUOSITTELEN!!!
- fbrty
Toisten valmistajien lippaat pitäisi käydä. Ainakin omaan tactical versioon sopii.
- Cullin
fbrty kirjoitti:
Toisten valmistajien lippaat pitäisi käydä. Ainakin omaan tactical versioon sopii.
Ja ellei kaikki lippaat mene, voit modata ne itse sopiviksi pienellä viilaamisella.
- dwdwq
Cullin kirjoitti:
Ja ellei kaikki lippaat mene, voit modata ne itse sopiviksi pienellä viilaamisella.
Mistä saisi ak 47 halvimmalla puuosat
- meikkää
dwdwq kirjoitti:
Mistä saisi ak 47 halvimmalla puuosat
99e taitaa olla halvimmat ak47 puuosat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479