HEippa!
Etsin kennel fideliksen 26.01.2010 syntyneitä pentuja itselläni on yksi mutta muista ei ole hajuakaan? kerman värisiä ovat. saraharjun usma-fidelis lumipallo. Mount mckinley, kiilopää, kuikkapää, sokosti ja kebnekaise
ETSITÄÄN!
4
621
Vastaukset
- onnea etsintään
Etkö voisi kysyä kasvattajaa välittämään yhteystietosi sisarusten omistajille yhteydenpitoa varten?
Mulla on taas se ongelma, että kun kasvattaja ei vastaa yhteydenottoihini :(
Olisi selvitettäviä asioita, mutta niitä on paha selvittää, kun toinen ei vastaa yhteydenottopyyntöihin.
Sähköpostitilinsä on lopetettu. Numeronsa ei ole oikea enää. Uuden sain tiedustelusta. Siitäkään ei vastaa :(- msmfia
sama homma kun ei kasvattaja kerro
- Ei voi olla totta
Tuo on kyllä selvää tehtailua, näitkö emää tai missä koira luovutettiin?
Ja mitä olisit kysynyt kasvattajalta?
Mutta vaikuttaa kyllä 95 % pentutehtailulta !
Minkä ikäinen pentu on ? - oppiaikäkaikki
Ei voi olla totta kirjoitti:
Tuo on kyllä selvää tehtailua, näitkö emää tai missä koira luovutettiin?
Ja mitä olisit kysynyt kasvattajalta?
Mutta vaikuttaa kyllä 95 % pentutehtailulta !
Minkä ikäinen pentu on ?Ensinnäkin kasvattaja EI saa kertoa muiden pennunostajien yhteystietoja ihan jo tietosuojalain perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161