tappoiko helle

leikkausko

mun nätisti kukkineen lobelian vai mistä lie kyse. Se oli niin nätti ja täyteen kukkia puhkesi juuri ennen tätä hellejaksoa, nyt sitten tänään näyttää että se nyykähtää, ja multa on kuitenkin kosteaa, ettei kuivuudesta kyse. Eilen en edes kastellut, kun oli ollut sadetta ja amppeli on vähän sellaisessa paikassa, että vettä voi hiukan siihen sataa, mutta ei kuitenkaan kovin paljon, muuten amppeli on puolivarjoisessa paikassa, mutta kuumuusko sen nyt vei. Täällä oli tänään varmaankin sellainen 28 astetta.... Liika märkyys, sitä en usko syyksi. Tasainen kosteus ollut. Auttaisiko se, että leikkaa matalaksi - kovin pitkät versot ei kyllä olekaan... Sääli, mutta niinhän se on: Mikään ei ole ikuista.... Mutta olisi nyt vain jatkanut.... Puutarha.netin jossakin jutussa oli että ränsistymiseen auttaa leikkaus ja parin viikon päästä kukinta jatkuu, toisaalta sanottiin sitten että helle tappaa kun pitkään jatkuu...

1

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos on mahdollista, siirrä varjoisempaan paikkaan, ja anna vettä vain tosi tarpeeseen. Epäilen, että on jossain vaiheessa ollut liian märkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe