Miten tilanne on? Pääseekö YTHS:n kautta kuinka helposti* gynekologille? Olen aloittamassa syksyllä opiskelut ja pohdin tässä, menenkö yksityiselle nyt vai odotanko syksyyn, jotta pääsen käyttämään YTHS:n palveluita.
(*Ongelmani on TODELLA pitkä ja epäsäännöllinen kuukautiskierto (alkoi e-pillereiden lopettamisen jälkeen), ja tk-yleislääkäri vain minulle totesi, että on ihan normaalia.
Itse haluaisin nyt kyllä jo selvittää, onko elimistössäni jotain vialla vai johtuuko muka vieläkin e-pillereiden lopettamisesta, kun siitä on kuitenkin jo vuosi aikaa... Apua ei näytä yleislääkäristä olevan.)
YTHS + gynekologi
6
3115
Vastaukset
- ddddddddo
muistaakseni 1,5 vkossa gynelle hesassa..mulla syynä oli patti rinnassa..en tiedä, jos arvottavat jotenkin kiireellisyyttä. syksyl VOI olla paljon porukkaa aikoja varaamassa ja hiukan voi olla eroja, mihin yths:ään oot menossa. mut kylhän toi sun ongelma (asiaan vihkiytymättömälle) kuulostaa oikealta ongelmalta, joten miks et pääsis suht hyvin. yksityisellä kuten julkisellakaan et voi silti olla varma palvelun laadusta, gynekologien taso vaihtelee mielestäni yksityisellä paljon samankin firman sisällä. oon yksityisellä mm. ollu gynellä, joka ei edes tehny sisätutkimusta, pöytääkään ei ollu huoneessa!?
- sanujj
Jyväskylässä jonot ainakin naisgynelle on 4-6 viikkoa
- ap
Ei tällä asialla nyt mikään viikon tai kahden kiire ole, mutta sitä tosiaan mietin, että pääsenkö YTHS:nkin piirissä vain yleislääkärille (jolloin voin yhtä hyvin mennä jo nyt yksityiselle itse) vai pääsenkö gynekologille (jolloin en nyt viitsi yksityiseen gynekologiin omia vähäisiä rahojani pistää)...
Mutta kaipa nyt syksyyn siis odotan ja kyselen YTHS:ltä sitten. - Megsy
ap kirjoitti:
Ei tällä asialla nyt mikään viikon tai kahden kiire ole, mutta sitä tosiaan mietin, että pääsenkö YTHS:nkin piirissä vain yleislääkärille (jolloin voin yhtä hyvin mennä jo nyt yksityiselle itse) vai pääsenkö gynekologille (jolloin en nyt viitsi yksityiseen gynekologiin omia vähäisiä rahojani pistää)...
Mutta kaipa nyt syksyyn siis odotan ja kyselen YTHS:ltä sitten.Veikkaan, että kyllä ne sut gynelle pistää, mutta voithan aina pyytää aikaa gynekologille.
- Anonyymi
Hki YTHS, asiaton gynekologi.
- Anonyymi
Jäänyt eläkkeelle, mutta lääkäreistä kannattaa ottaa selvää ennen vastaanottoaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923964Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922029Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871833- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101596Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.731553- 1671551
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671462Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317