Miten tilanne on? Pääseekö YTHS:n kautta kuinka helposti* gynekologille? Olen aloittamassa syksyllä opiskelut ja pohdin tässä, menenkö yksityiselle nyt vai odotanko syksyyn, jotta pääsen käyttämään YTHS:n palveluita.
(*Ongelmani on TODELLA pitkä ja epäsäännöllinen kuukautiskierto (alkoi e-pillereiden lopettamisen jälkeen), ja tk-yleislääkäri vain minulle totesi, että on ihan normaalia.
Itse haluaisin nyt kyllä jo selvittää, onko elimistössäni jotain vialla vai johtuuko muka vieläkin e-pillereiden lopettamisesta, kun siitä on kuitenkin jo vuosi aikaa... Apua ei näytä yleislääkäristä olevan.)
YTHS + gynekologi
6
3783
Vastaukset 6
- ddddddddo
muistaakseni 1,5 vkossa gynelle hesassa..mulla syynä oli patti rinnassa..en tiedä, jos arvottavat jotenkin kiireellisyyttä. syksyl VOI olla paljon porukkaa aikoja varaamassa ja hiukan voi olla eroja, mihin yths:ään oot menossa. mut kylhän toi sun ongelma (asiaan vihkiytymättömälle) kuulostaa oikealta ongelmalta, joten miks et pääsis suht hyvin. yksityisellä kuten julkisellakaan et voi silti olla varma palvelun laadusta, gynekologien taso vaihtelee mielestäni yksityisellä paljon samankin firman sisällä. oon yksityisellä mm. ollu gynellä, joka ei edes tehny sisätutkimusta, pöytääkään ei ollu huoneessa!?
- sanujj
Jyväskylässä jonot ainakin naisgynelle on 4-6 viikkoa
- ap
Ei tällä asialla nyt mikään viikon tai kahden kiire ole, mutta sitä tosiaan mietin, että pääsenkö YTHS:nkin piirissä vain yleislääkärille (jolloin voin yhtä hyvin mennä jo nyt yksityiselle itse) vai pääsenkö gynekologille (jolloin en nyt viitsi yksityiseen gynekologiin omia vähäisiä rahojani pistää)...
Mutta kaipa nyt syksyyn siis odotan ja kyselen YTHS:ltä sitten. - Megsy
ap kirjoitti:
Ei tällä asialla nyt mikään viikon tai kahden kiire ole, mutta sitä tosiaan mietin, että pääsenkö YTHS:nkin piirissä vain yleislääkärille (jolloin voin yhtä hyvin mennä jo nyt yksityiselle itse) vai pääsenkö gynekologille (jolloin en nyt viitsi yksityiseen gynekologiin omia vähäisiä rahojani pistää)...
Mutta kaipa nyt syksyyn siis odotan ja kyselen YTHS:ltä sitten.Veikkaan, että kyllä ne sut gynelle pistää, mutta voithan aina pyytää aikaa gynekologille.
- Anonyymi
Hki YTHS, asiaton gynekologi.
- Anonyymi
Jäänyt eläkkeelle, mutta lääkäreistä kannattaa ottaa selvää ennen vastaanottoaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532