tekstitykset

avuton o

Mitenhän saisin tekstit näkyviin elokuviin? Olen siis ladannut leffan, mutta en saa tekstejä siihen. En kyllä onnistui eri koneella mutta nykyään en enää saa. Katson leffat bsplayerilla vlc playerilla, mutta en saa tekstejä. Ja leffa ja tekstitys oovat samalla nimellä samassa kansiossa..

Osaisiko joku auttaa ja kertoa mitä voisin tehdä...?

...olikohan edes oikea osasto....

18

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      Ja nykyään en saa tekstejä edes auki, ei ole muka sellaista ohjelmaa millä saisi? .srt on lopussa, pitäskö olla eri muoto vai mitä...?

    • Väärä osasto

      Sulla on viallinen levy. Vie se takaisin kauppaan niin saat toimivan tilalle.

      Aijuu. Seuraavaksi sä väität, että olet ladannut ihan laillisen leffan. Okei, sitten voit kysyä neuvoa sieltä, mistä sen latasit.

      • ....................

        tosta oli paljo apua, en vois onnellisempi nyt olla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Väärä osasto
        .................... kirjoitti:

        tosta oli paljo apua, en vois onnellisempi nyt olla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Autan aina kun voin.


      • Kerttuli-muori
        .................... kirjoitti:

        tosta oli paljo apua, en vois onnellisempi nyt olla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kai se on tallessa? Mutta voihan sitä yrittää ilman kuittiakin vaihtaa, jos myyjä muistaisi naaman. Ja tarkista nyt ensiksi, että leffa on edes tekstitetty (Suomeksi), niin mäkin aina teen, ennen ostoa.
        Lapsoset tekee asiat yleensä liian vaikeasti.


    • ...

      sinulla sen tekstityksen perässä .sub pääte?? muuten ei tekstitys toimi vaikka on samannimisiä

      • .............

        Kun koitan ladata sen tiedoston, en saa vaihdettua päätettä enkä auki koko tiedostoa. Kysyy mitä tiedostolle tehdään, avaa ohjelmalla joku tai tallenna. Mutta sitten ei kuitenkaan voi mitään tehdä. En tajua miks on nyt tämmönen :o


      • dddddd
        ............. kirjoitti:

        Kun koitan ladata sen tiedoston, en saa vaihdettua päätettä enkä auki koko tiedostoa. Kysyy mitä tiedostolle tehdään, avaa ohjelmalla joku tai tallenna. Mutta sitten ei kuitenkaan voi mitään tehdä. En tajua miks on nyt tämmönen :o

        kannattaa lopettaa koko waretus, maksumieheks joudut kuitenki loppupeleissä ja tuskin varat riittää korvaamaan joten vankilaa tiedossa ja pitkäksi aikaa!! ihan oikein tollasille **********


      • ............. kirjoitti:

        Kun koitan ladata sen tiedoston, en saa vaihdettua päätettä enkä auki koko tiedostoa. Kysyy mitä tiedostolle tehdään, avaa ohjelmalla joku tai tallenna. Mutta sitten ei kuitenkaan voi mitään tehdä. En tajua miks on nyt tämmönen :o

        Kyllä se VLC-player toistaa .srt teksityksiäkin aivan hyvin.
        Onko teksityksen näyttä päällä? Avaa video ja sitten Video --> Teksitysraita --> Raita 1.


      • Kerttuli-muori
        dddddd kirjoitti:

        kannattaa lopettaa koko waretus, maksumieheks joudut kuitenki loppupeleissä ja tuskin varat riittää korvaamaan joten vankilaa tiedossa ja pitkäksi aikaa!! ihan oikein tollasille **********

        Vai olikin tällänen rikollinen tämä aloittaja. Ja minäkin menin sitten vastaamaan tähän. Saakohan tästä jonkun osallistumissyytteen vielä.
        Hienoa sitten istua lusimassa jonkun mustalaisämmän kanssa samassa sellissä... Sillä on kiljuämpäri hameen mutkassa ja huuruissaan tuikkii yöt moralla vanhasta tottumuksesta, nuku siinä sitten.


      • homoooooooooo
        Kerttuli-muori kirjoitti:

        Vai olikin tällänen rikollinen tämä aloittaja. Ja minäkin menin sitten vastaamaan tähän. Saakohan tästä jonkun osallistumissyytteen vielä.
        Hienoa sitten istua lusimassa jonkun mustalaisämmän kanssa samassa sellissä... Sillä on kiljuämpäri hameen mutkassa ja huuruissaan tuikkii yöt moralla vanhasta tottumuksesta, nuku siinä sitten.

        saavan palkkansa jos te persaukiset ette maksa mistään mitään? vitun sossupummit menkää töihi vitu sivarithomot!


      • fotoassimilaatio

        Mitäs pökälettä tuo taas on? Kyllä toimii kaikki muutkin tekstitysmuodot kuin pelkkä microdvd (.sub), subrip (.srt), substation alpha (.ssa) ja harvinaisemmatkin joita löytyy kymmeniä.

        Kysyjälle: avaa se .srt tiedosto notepadissa tai wordpadissa ja katso onko siellä mitään tekstiä yleensäkään. Voi olla korruptoitunut tiedosto eli ei toimisi tällöin vaikka tekisit mitä.


      • -äÖf'äfä'ä'fäd'
        homoooooooooo kirjoitti:

        saavan palkkansa jos te persaukiset ette maksa mistään mitään? vitun sossupummit menkää töihi vitu sivarithomot!

        ootko joku elokuvayhtiöiden edustaja, waretus on tätä päivää, ne on kopioita ei mitään tuotteita millä olisi arvoa.

        tutkimusten mukaan warettajat ostaa aluperäisiä cd ja dvd levyjä eniten.


      • aloitttaja

        Mutta miksi muka kaikki tiedostot ovat "vääriä" kun koitan ne avata. Osaisin kyllä ne laittaa, ladata yms, mutta en muka löydä oikeaa tekstiä. Kaikki ovat kirjottaneet teksteihin kommentteja että hyvä teksti yms, mutta minulla ei näy. Mikä vikana??


      • flölödslödldös
        aloitttaja kirjoitti:

        Mutta miksi muka kaikki tiedostot ovat "vääriä" kun koitan ne avata. Osaisin kyllä ne laittaa, ladata yms, mutta en muka löydä oikeaa tekstiä. Kaikki ovat kirjottaneet teksteihin kommentteja että hyvä teksti yms, mutta minulla ei näy. Mikä vikana??

        sulla o nyt joku vika siinä koneessa: onko sulla codekit siinä?

        kokeili vaikka tollasta GOM playeria: http://www.download.fi/audio_video/mediasoittimet/gomplayer.cfm

        eli siltä media playerin subtitles valikosta ne tekstit lisätään.

        voi ladata tonkin:

        http://www.download.fi/audio_video/codecit/ffdshow.cfm


    • aloitttaja

      Nyt onnistu. En kyllä tajua mikä oli, mutta bsplayerin sivulta onnistu. Pitää nyt kattoa saako muiltakin sivuilta.

      Mutta kiitoksia kaikille auttaneille avusta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe