24.8-31.8:tta SB:lle...

Muita tulijoita?

Elikkäs 24.8:tta lähtö Sanny beachiin, viikon reissu ja lento lähtee Porista, onkos muita tulijoita täällä? On Lomamatkojen kautta muistaakseni, pakettimatka siis.

10

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaja

Eikö tosiaan ketään ole tulossa Sunny beachiin elokuun lopulla? :O Hotellina meillä on Park Continental :)

• ei ikinä

kuka piru sinne menis kun voi mennä muuallekin, ei hän siellä ole muuta kuin vanhoja mummo ja pappoja tuulipuvuissaan. kamala paikka.

• Totuus!
        ei ikinä kirjoitti:

kuka piru sinne menis kun voi mennä muuallekin, ei hän siellä ole muuta kuin vanhoja mummo ja pappoja tuulipuvuissaan. kamala paikka.

Vai vanhoja mummoja ja pappoja Sunny Beachilla, hahahahaha!!!!! Sehän on näin kesällä meidän nuorten bailuparatiisi jossa bileet jatkuvat suunnilleen yötä päivää. Huomaa että edellinen kirjoittaja ei ole käynyt lähelläkään SB:tä ainakaan heinä-elokuun bailukauden aikana. Itse olen lähdössä myös Park Continentaliin mutta meidän lähtö on jo ensi tiistaina.

• humppaa
        Totuus! kirjoitti:

Vai vanhoja mummoja ja pappoja Sunny Beachilla, hahahahaha!!!!! Sehän on näin kesällä meidän nuorten bailuparatiisi jossa bileet jatkuvat suunnilleen yötä päivää. Huomaa että edellinen kirjoittaja ei ole käynyt lähelläkään SB:tä ainakaan heinä-elokuun bailukauden aikana. Itse olen lähdössä myös Park Continentaliin mutta meidän lähtö on jo ensi tiistaina.

mää käynkin vain sadekaudella ja silloin siel on eläkeläistanssit joka ilta

• tyylipuku
        humppaa kirjoitti:

mää käynkin vain sadekaudella ja silloin siel on eläkeläistanssit joka ilta

Kivat sulle:)

• Wakawaka92

Hei mää ja mun kaverit ollaan lähössä 23.8! eli päivän ennen teitä ;) ollaan hotelli jantrassa! ei mitään hajua missä päin se siel on mutta kuulemma joku nuorisohotelli :) ja meijän lentolähtee helsinki-vantaalta!

• minä123454321

Jantra on maineensa veroinen nuorisopaikka eli 90% hotellin asukkaista on 18-22 vuotiaita skandinaaveja...kannattaa varata korvatulpat koska allasbaarista tuleva musiikki kuuluu suurimpaan osaan huoneista ja se soi 08.00-03.00 :) henkilökunta ja baarin porukka on todella mukavaa ja sielä on myös todella hyvä meno

• hgftier43

Muistaakseni ihan lähellä rantaa..hyvällä alueella, pitkä matka ei mihinkään.. toki käytävän äänet kuuluu hyvin huoneisiin..ihan ok. koisipaikka:)

• wakawaka92
        minä123454321 kirjoitti:

Jantra on maineensa veroinen nuorisopaikka eli 90% hotellin asukkaista on 18-22 vuotiaita skandinaaveja...kannattaa varata korvatulpat koska allasbaarista tuleva musiikki kuuluu suurimpaan osaan huoneista ja se soi 08.00-03.00 :) henkilökunta ja baarin porukka on todella mukavaa ja sielä on myös todella hyvä meno

täytyy siis muistaa noi korvatulpat ! :D

• sunny beach

ens lauantaina ois lähtö eipä oo aikasemmin tullu käytyä kyseissä paikassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40