24.8-31.8:tta SB:lle...

Muita tulijoita?

Elikkäs 24.8:tta lähtö Sanny beachiin, viikon reissu ja lento lähtee Porista, onkos muita tulijoita täällä? On Lomamatkojen kautta muistaakseni, pakettimatka siis.

10

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaja

Eikö tosiaan ketään ole tulossa Sunny beachiin elokuun lopulla? :O Hotellina meillä on Park Continental :)

• ei ikinä

kuka piru sinne menis kun voi mennä muuallekin, ei hän siellä ole muuta kuin vanhoja mummo ja pappoja tuulipuvuissaan. kamala paikka.

• Totuus!
        ei ikinä kirjoitti:

kuka piru sinne menis kun voi mennä muuallekin, ei hän siellä ole muuta kuin vanhoja mummo ja pappoja tuulipuvuissaan. kamala paikka.

Vai vanhoja mummoja ja pappoja Sunny Beachilla, hahahahaha!!!!! Sehän on näin kesällä meidän nuorten bailuparatiisi jossa bileet jatkuvat suunnilleen yötä päivää. Huomaa että edellinen kirjoittaja ei ole käynyt lähelläkään SB:tä ainakaan heinä-elokuun bailukauden aikana. Itse olen lähdössä myös Park Continentaliin mutta meidän lähtö on jo ensi tiistaina.

• humppaa
        Totuus! kirjoitti:

Vai vanhoja mummoja ja pappoja Sunny Beachilla, hahahahaha!!!!! Sehän on näin kesällä meidän nuorten bailuparatiisi jossa bileet jatkuvat suunnilleen yötä päivää. Huomaa että edellinen kirjoittaja ei ole käynyt lähelläkään SB:tä ainakaan heinä-elokuun bailukauden aikana. Itse olen lähdössä myös Park Continentaliin mutta meidän lähtö on jo ensi tiistaina.

mää käynkin vain sadekaudella ja silloin siel on eläkeläistanssit joka ilta

• tyylipuku
        humppaa kirjoitti:

mää käynkin vain sadekaudella ja silloin siel on eläkeläistanssit joka ilta

Kivat sulle:)

• Wakawaka92

Hei mää ja mun kaverit ollaan lähössä 23.8! eli päivän ennen teitä ;) ollaan hotelli jantrassa! ei mitään hajua missä päin se siel on mutta kuulemma joku nuorisohotelli :) ja meijän lentolähtee helsinki-vantaalta!

• minä123454321

Jantra on maineensa veroinen nuorisopaikka eli 90% hotellin asukkaista on 18-22 vuotiaita skandinaaveja...kannattaa varata korvatulpat koska allasbaarista tuleva musiikki kuuluu suurimpaan osaan huoneista ja se soi 08.00-03.00 :) henkilökunta ja baarin porukka on todella mukavaa ja sielä on myös todella hyvä meno

• hgftier43

Muistaakseni ihan lähellä rantaa..hyvällä alueella, pitkä matka ei mihinkään.. toki käytävän äänet kuuluu hyvin huoneisiin..ihan ok. koisipaikka:)

• wakawaka92
        minä123454321 kirjoitti:

Jantra on maineensa veroinen nuorisopaikka eli 90% hotellin asukkaista on 18-22 vuotiaita skandinaaveja...kannattaa varata korvatulpat koska allasbaarista tuleva musiikki kuuluu suurimpaan osaan huoneista ja se soi 08.00-03.00 :) henkilökunta ja baarin porukka on todella mukavaa ja sielä on myös todella hyvä meno

täytyy siis muistaa noi korvatulpat ! :D

• sunny beach

ens lauantaina ois lähtö eipä oo aikasemmin tullu käytyä kyseissä paikassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      385
      8458
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2810
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1152
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      998
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      896
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      792
    Aihe