Anteeksianto on kuin puhdistusaine, joka puhdistaa katkeruuden myrkyt.
Anna anteeksi niin pääset katkeruudesta.
Anteeksianto parantaa haavan menneisyydestä jota emme voi muttaa.
Anteeksianto vapauttaa.
Anna anteeksi
3
710
Vastaukset
- kysymys:
MITEN?
- 44
Anteeksi antaminen on Jumalallista.
Voiko antaa anteeksi, kun toinen ei pyydä?
Voiko antaa anteeksi, vaikka ei toista enää tapaa, ei näe, ei kuule?
Riittääkö se, että annan omissa vajatuksessani anteeksi?
Pitäisikö anteeksianto tunnustaa jollekin toiselle?
Pitäsikö minun pyytää anteeksi?
Onko tämä ongelma vain ja ainoastaan minun omassa päässäni? Sinä tiedät, minä en. Mutta sitä tuskin ajattelet.- Kitkerökatkero
Miten! MItenmitenmitenmitenmitenmitenmitenmiten antaa anteeksi se julmuus, jota joutuu sietämään jokajokajokajojapäivä?! Josta kärsii joka ainoan hereilläolohetken? Hurskailla jutuillako se hoidetaan ilman että mikään muuttuu? Miten minä voisin pyytää anteeksi sitä että minua jyrätään? Mikä teidän hurskaiden päissänne on poskellaan? Miksi ette voi tajuta sitä, että patenttiratkaisullanne tässä asiassa liitytte kiusaajiin, riistäjiin, hakkaajiin, raiskaajiin ja...
Pitäisikö sinunkin, arvoisa Jumalan Hurskas, kuunnella nöyrästi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 26823057
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?462124- 1961545
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1381437- 281219
- 122978
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84811Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82766- 75688