Galleristin ongelma!

Gallerian portilla lukee:

Tärkeä tiedote!

Olemme ottamassa pian käyttöön Galleria-palvelun korvaavat Minä-profiilit. Tästä johtuen perjantain 8.7. klo 16:00 jälkeen Gallerian profiiliin tehdyt muutokset ja lisätyt kuvat eivät siirry uuteen profiiliin.
Tätä aiemmin järjestelmässä olleet tiedot säilyvät.

Kysymys kuuluu, mihinkähän vuoteen ko. tiedoite mahtaa viitata? Tämä vuosi se ei ainakaan voi olla, sillä 8.7 oli torstaina!

17

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en mä vaan tiedä

neljän vuoden kuluttua perjantaina, tai sitten ei.

• Suoliloota julkaisee tiedotteen kerrankin ajoissa! :)

• enpä ollut kiinnittänyt koko asiaan huomiota. Tosiaan....:))
      No onhan ne sitä päivämäärää jo useaan kertaan muutenkin muuttaneet.

• nääs! :)

• suntioko
        norMix kirjoitti:

nääs! :)

[ tai sitten ei ] niin kuin iisakin kirkosta

• suntioko kirjoitti:

[ tai sitten ei ] niin kuin iisakin kirkosta

että tämä Suoliloota on ikuisen muutoksen alla. Just kun edellinen päivitys on jotenkin saatu toimimaan, lyödään seuraava sisään!

• topela

mullekin on helpompa muistaa viikonpäivät kuin päivämäärät.
      Ootko huolissas ettet ehtinyt päivittää kaikkia nikkejäs?

• Ymmärsin että sen siirron aikana tehdyt muutokset eivät näy profiilissa, mutta sen jälkeen voi tehdä muutoksia niinku ennenkin.

• huolellisesti viisi (5) vuotta valmisteltuani ajattelin julkaista uuden galleriasisällön ja nyt joudun lykkäämään sitä hamaan tulevaisuuteen! Epistä! :(

• Anjaniina.

ensimmäinen päivä oli jo kesäkuun alussa...näkyy olevan taas niitä uudistuksia jooita eivät osaa tehdä ;)))

• palkata projektinvetäjäjän Olkiluodosta! :)

• muutakin häikkää. Yritin äsken arvostella erään kirjoituksen niin rupesi ruoja väittämään että olin sen jo arvostellut. Pah..sanon minä, en taatusti ollut.

• Rajansa kaikella

Kiintiö täynnä ?

• Rajansa kaikella kirjoitti:

Kiintiö täynnä ?

olla niinkin, että liikaa antanut ja pitää siirtyä jakelemaan - No en viitti, koska aikoja sitten päätin, että en yhtään miinusta anna vaikka kuinka aloitus olsi huono.
        Miinukset kun saavat kuitenkin pahan mielen toiselle.

• en tätä peukuttelusysteemin syvintä olemusta oikein tajua enkä myöskään käytä. Vaan saisihan se toimia, jos kerran laitetu on.

• teillä muilla vaikeuksia päästä tonne galleriaan?

• Iltaisin usein niin jumissa ettei pääse. Voisivat oikeastaan vaihtaa sen "Väliaikaisesti pois käytöstä" tekstin vaikkapa muotoon "Poissa käytöstä kuten norMaalisti" :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      5006
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2279
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2169
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      222
      2153
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1363
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1218
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      966
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      943
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      869
    Aihe