Galleristin ongelma!

Gallerian portilla lukee:

Tärkeä tiedote!

Olemme ottamassa pian käyttöön Galleria-palvelun korvaavat Minä-profiilit. Tästä johtuen perjantain 8.7. klo 16:00 jälkeen Gallerian profiiliin tehdyt muutokset ja lisätyt kuvat eivät siirry uuteen profiiliin.
Tätä aiemmin järjestelmässä olleet tiedot säilyvät.

Kysymys kuuluu, mihinkähän vuoteen ko. tiedoite mahtaa viitata? Tämä vuosi se ei ainakaan voi olla, sillä 8.7 oli torstaina!

17

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en mä vaan tiedä

neljän vuoden kuluttua perjantaina, tai sitten ei.

• Suoliloota julkaisee tiedotteen kerrankin ajoissa! :)

• enpä ollut kiinnittänyt koko asiaan huomiota. Tosiaan....:))
      No onhan ne sitä päivämäärää jo useaan kertaan muutenkin muuttaneet.

• nääs! :)

• suntioko
        norMix kirjoitti:

nääs! :)

[ tai sitten ei ] niin kuin iisakin kirkosta

• suntioko kirjoitti:

[ tai sitten ei ] niin kuin iisakin kirkosta

että tämä Suoliloota on ikuisen muutoksen alla. Just kun edellinen päivitys on jotenkin saatu toimimaan, lyödään seuraava sisään!

• topela

mullekin on helpompa muistaa viikonpäivät kuin päivämäärät.
      Ootko huolissas ettet ehtinyt päivittää kaikkia nikkejäs?

• Ymmärsin että sen siirron aikana tehdyt muutokset eivät näy profiilissa, mutta sen jälkeen voi tehdä muutoksia niinku ennenkin.

• huolellisesti viisi (5) vuotta valmisteltuani ajattelin julkaista uuden galleriasisällön ja nyt joudun lykkäämään sitä hamaan tulevaisuuteen! Epistä! :(

• Anjaniina.

ensimmäinen päivä oli jo kesäkuun alussa...näkyy olevan taas niitä uudistuksia jooita eivät osaa tehdä ;)))

• palkata projektinvetäjäjän Olkiluodosta! :)

• muutakin häikkää. Yritin äsken arvostella erään kirjoituksen niin rupesi ruoja väittämään että olin sen jo arvostellut. Pah..sanon minä, en taatusti ollut.

• Rajansa kaikella

Kiintiö täynnä ?

• Rajansa kaikella kirjoitti:

Kiintiö täynnä ?

olla niinkin, että liikaa antanut ja pitää siirtyä jakelemaan - No en viitti, koska aikoja sitten päätin, että en yhtään miinusta anna vaikka kuinka aloitus olsi huono.
        Miinukset kun saavat kuitenkin pahan mielen toiselle.

• en tätä peukuttelusysteemin syvintä olemusta oikein tajua enkä myöskään käytä. Vaan saisihan se toimia, jos kerran laitetu on.

• teillä muilla vaikeuksia päästä tonne galleriaan?

• Iltaisin usein niin jumissa ettei pääse. Voisivat oikeastaan vaihtaa sen "Väliaikaisesti pois käytöstä" tekstin vaikkapa muotoon "Poissa käytöstä kuten norMaalisti" :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      182
      11326
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5392
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      39
      2313
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1745
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1403
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1246
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1219
    Aihe