Galleristin ongelma!

Gallerian portilla lukee:

Tärkeä tiedote!

Olemme ottamassa pian käyttöön Galleria-palvelun korvaavat Minä-profiilit. Tästä johtuen perjantain 8.7. klo 16:00 jälkeen Gallerian profiiliin tehdyt muutokset ja lisätyt kuvat eivät siirry uuteen profiiliin.
Tätä aiemmin järjestelmässä olleet tiedot säilyvät.

Kysymys kuuluu, mihinkähän vuoteen ko. tiedoite mahtaa viitata? Tämä vuosi se ei ainakaan voi olla, sillä 8.7 oli torstaina!

17

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en mä vaan tiedä

neljän vuoden kuluttua perjantaina, tai sitten ei.

• Suoliloota julkaisee tiedotteen kerrankin ajoissa! :)

• enpä ollut kiinnittänyt koko asiaan huomiota. Tosiaan....:))
      No onhan ne sitä päivämäärää jo useaan kertaan muutenkin muuttaneet.

• nääs! :)

• suntioko
        norMix kirjoitti:

nääs! :)

[ tai sitten ei ] niin kuin iisakin kirkosta

• suntioko kirjoitti:

[ tai sitten ei ] niin kuin iisakin kirkosta

että tämä Suoliloota on ikuisen muutoksen alla. Just kun edellinen päivitys on jotenkin saatu toimimaan, lyödään seuraava sisään!

• topela

mullekin on helpompa muistaa viikonpäivät kuin päivämäärät.
      Ootko huolissas ettet ehtinyt päivittää kaikkia nikkejäs?

• Ymmärsin että sen siirron aikana tehdyt muutokset eivät näy profiilissa, mutta sen jälkeen voi tehdä muutoksia niinku ennenkin.

• huolellisesti viisi (5) vuotta valmisteltuani ajattelin julkaista uuden galleriasisällön ja nyt joudun lykkäämään sitä hamaan tulevaisuuteen! Epistä! :(

• Anjaniina.

ensimmäinen päivä oli jo kesäkuun alussa...näkyy olevan taas niitä uudistuksia jooita eivät osaa tehdä ;)))

• palkata projektinvetäjäjän Olkiluodosta! :)

• muutakin häikkää. Yritin äsken arvostella erään kirjoituksen niin rupesi ruoja väittämään että olin sen jo arvostellut. Pah..sanon minä, en taatusti ollut.

• Rajansa kaikella

Kiintiö täynnä ?

• Rajansa kaikella kirjoitti:

Kiintiö täynnä ?

olla niinkin, että liikaa antanut ja pitää siirtyä jakelemaan - No en viitti, koska aikoja sitten päätin, että en yhtään miinusta anna vaikka kuinka aloitus olsi huono.
        Miinukset kun saavat kuitenkin pahan mielen toiselle.

• en tätä peukuttelusysteemin syvintä olemusta oikein tajua enkä myöskään käytä. Vaan saisihan se toimia, jos kerran laitetu on.

• teillä muilla vaikeuksia päästä tonne galleriaan?

• Iltaisin usein niin jumissa ettei pääse. Voisivat oikeastaan vaihtaa sen "Väliaikaisesti pois käytöstä" tekstin vaikkapa muotoon "Poissa käytöstä kuten norMaalisti" :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      7984
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5941
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3342
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3083
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1718
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      211
      1695
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      339
      1427
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1202
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1199
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1121
    Aihe