koiralle sijaiskotia

ajanpuute

Elämän tilanteeni on tällä hetkellä sellainen että minulla ei ole aikaa koiralleni. Ainakin näin alkuun haluaisin kokeilla sijaiskoti systeemiä, sillä en millään haluaisi luopua kokonaan rakkaasta ystävästäni.

Koira on neljävuotias jack russell tyttö. Kiinnostuneet jotka ette halua sitoutua koiraan vuosikausiksi mutta kuitenkin koiran kanssa olemisesta pidätte ottakaa yhteyttä =)

2

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • giugug

      Hm..no en saarnaa mutta mieli tekisi...tämä on niin tätä päivää. ajattelemattomuutta.

      Yksi vaihtoehto on antaa koira pienestä maksusta toisten kuljetettavaksi säännöllisesti..4hkerhot esim.
      Jotkut allergisuuteen taipuvaiset joilla ei omaa koiraa voisi ehkä oikeasta halusta eikä rahasta haluta harrastaa koirasi kanssa. Sinulla on aktiivinen rotu joka kaipaa toimintaa joten sinun on se itsekin hyväksyttävä eli järjestettävä aikaa..hakutehtävät sisällä vievät energiaa pois myös ja aivokapasiteetin hyödyntäminen lenkillä eli koulutusta samalla kun koira purkaa energiaansa muutenkin on hyvä eli mielikuvitusta kehiin. voit tehdä noutoja, hakuja, uimaretkiä, pieniä pyörälenkkejäkin kun säät sallii etc.

      koira ei ole heittopussi joka vain annetaan pois kun kiirettä pukkaa. Älä ota enään koiraa tämän jälkeen kissa voisi olla sinulle parempi vaihtoehto. :( en provosoi mutta huomattavasti helpompi ja ei vaadi niin paljon aktiivisuutta omistajalta..ja miksi valitsit juuri russelin joka on yksi aktiivisimpia rotuja. :(

      lapset annetaan sijaiskoteihin ei koiria..sijoituskoira on eri asia.

      • -Duality-

        ilmoittasit koirasi apulaan tai vastaavaan paikkaan paikkaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3101
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      166
      2246
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      67
      2004
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1439
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      82
      1408
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1324
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1241
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1110
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1103
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe