Venetelakka

ghjfhjhikhlkljkljklj

Terve!

Olen hankkimassa 5-6 metristä pulpettivenettä mökillemme, joka sijaitsee suuren selän rannalla. Rannassa on kiinteä laituri ja ranta on kivien/kallion peittämää.

Olen funtsinut vaihtoehtoja missä venettä säilyttää kesän aikana. Poiju ja laituriin "telakoiminen" olisivat yksi vaihtoehto, muta tuulisellä säällä eivät taida olla hyviä vaihtoehtoja, sillä mahtaakohan painon päässä oleva poiju kestää pidempää aikaa myrskyisää.

Katselin netistä AluTrack venetelakkaa, joka voisi olla ratkaisu ongelmaan. Rantaa pystyy muokkamaan kaivinkoneen kanssa sellaiseksi, että tuollaisen venetelakan saa siihen helposti asennettua. Ainoa iso miinus ja este on vaan sen hinta (n. 3000 euroa).

Onko kenelläkään tietoa kuinka saisin rakennettua vastaavan ratkaisun rantaan huokeammin kustannuksin?

5

1800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffjfjfjfjfjfj

Osta painekyllästettyä lautaa, esim 50 x 150, kaksi rinnan ja väliin trailerirullastoja riittävän monta. Vinssillä vinssaat venen siihen tarvkittaeaaa. Hyvällä säällä poijussa ja laiturissa.

• masa

www.vu-tek.fi

• perätuuppari

Ai tuo se firma olikin! Mulla on ollut tuollainen muutaman vuoden. Pulpettipaatti nousee komiasti, siihen sai kauko-ohjattavan vinssin. Vaikka onkin tukevaa tekoa, tuo on helppo purkaa osiin, meillä tehdään rannanparannustöitä kesällä (kaupunki sohlaa) niin ton saa siirrettyä helposti. Suosittelen!

• Venetela

Ei sillä ettekö nuo valmiit venetelakat ole hyviä mutta halvemmalla pääsee kun hommaa pari painekyllästettyä kakkosnelos lankkua ja kiinnittää poikittain pari
      säädettävää venetelaa ja yläpäähän vinssiteline vinsseineen hinta max 200e.

Ja se vinssi tietysti mitoitettu veneen painon mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe