Tapsa telkkarissa

jippii!!

Tapani Kansa on ensi viikon lauantaina TV1:llä 17.7 Arto Nybergin ohjelmassa haastateltavana !

8

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo! :) Sen ohjelman nimi on " Kesäduuniblues" ja se tulee siis TV1:ltä klo. 21.15
      Se täytyy muistaa katsella enslauantaina ja taltioida digiboxille myös ! :)

• ihmettelijä22

Mitä sinä muuten täällä teet! Uhosit taannoin poistuvasi täältä LOPULLISESTI! Ei tunnu olevan selkärankaa, on niin raukkamaista uhota ja huudella täällä lopullisesti poistuvasi, kun et kuitenkaan sitä tehnyt. Tee palvelus meille kaikille ja etenkin Tapanille että häivyt takavasemmalle ja pysyt myös poissa!!!

• ihmettelijä22 kirjoitti:

Mitä sinä muuten täällä teet! Uhosit taannoin poistuvasi täältä LOPULLISESTI! Ei tunnu olevan selkärankaa, on niin raukkamaista uhota ja huudella täällä lopullisesti poistuvasi, kun et kuitenkaan sitä tehnyt. Tee palvelus meille kaikille ja etenkin Tapanille että häivyt takavasemmalle ja pysyt myös poissa!!!

On se nyt ihmeporua mun täällä kirjoittelusta.Kimmastuksissani kirjotin häippäseväni täältä, mut kai sitä nyt saa mieltänsä joskus muuttaa. Enkä mä tommosten vinkujien käskystä lähde täältä ainaskaan mihinkään. Mun kirjoitukseni tämän viestiketjun aiheeseen oli ainaskin ihan asiallinenkin

• me monet
        Justiinax kirjoitti:

On se nyt ihmeporua mun täällä kirjoittelusta.Kimmastuksissani kirjotin häippäseväni täältä, mut kai sitä nyt saa mieltänsä joskus muuttaa. Enkä mä tommosten vinkujien käskystä lähde täältä ainaskaan mihinkään. Mun kirjoitukseni tämän viestiketjun aiheeseen oli ainaskin ihan asiallinenkin

Olet niin monta kertaa uhonnut häipyä ja aina takaisin tullut. Et taida tajuta että sinä olet yksi pahimpia hurmosfaneja (joita täällä on muutama, muut on ihan asiallisia), jotka omalla kirjoittelullaan ja käytöksellään tekee vaan hallaa Tapsalle. Ei tänne enää kukaan halua tulla, ja samoin käy että itse idolianne ei kukaan jaksa enää pahemmin kiinnostaa koska teette tästä palstasta todella epämiellyttävän.

• Annu.
        me monet kirjoitti:

Olet niin monta kertaa uhonnut häipyä ja aina takaisin tullut. Et taida tajuta että sinä olet yksi pahimpia hurmosfaneja (joita täällä on muutama, muut on ihan asiallisia), jotka omalla kirjoittelullaan ja käytöksellään tekee vaan hallaa Tapsalle. Ei tänne enää kukaan halua tulla, ja samoin käy että itse idolianne ei kukaan jaksa enää pahemmin kiinnostaa koska teette tästä palstasta todella epämiellyttävän.

Sehän on tuolle Justiinaxille kyllä selkeästi ennenkin kerrottu mutta se on niin tyhmä ettei ymmärrä sitä. Pitää vaan fanaattisesti puolustaa idoliaan vaikka tekisi mitä. Että on eroa fanilla ja hurmosfanilla, joihin jälkimmäiseen Justiinax kuuluu ja on eräs pahimmista jollei pahin.

Kaikkia se Nybergin kutsuu kylään. Mahtanee jauhaa taas niitä omituisia sepostuksiaan ja Artolla on pokassa pitelemistä. Katsoisin vaan uteliaisuudesta tuon vuoksi mutta kun en pysty katsomaan koska kyseinen herra ällöttää niin pahasti.

• Painu sitten muualle oksentelemaan tältä palstalta, jos kerran niin ällöttää. Tapsa on varmasti hyvin edukseen siinäkin ohjelmassa... vaikka oliskin ollut kyllä vielä parempi juttu jos olisi laulanut.... mut kyllä haastatteluakin on ihan kiva kuunnella.

• Lorujaje

Arto Nyberg on hyvä haastattelija. Hän ei kokoajan keskeytä haastateltaviaan van antaa puhua loppuun. laila Snelman näyttäisi olevan toisena vieraana tuossa jaksossa. Hänestä en tykkää, mutta Tapsan takia täytyy katsoa tuo jakso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      172
      3982
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      81
      3159
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      24
      2246
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      47
      2165
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      73
      1998
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1351
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1278
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1270
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      58
      1058
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      778
    Aihe