Tapsa telkkarissa

jippii!!

Tapani Kansa on ensi viikon lauantaina TV1:llä 17.7 Arto Nybergin ohjelmassa haastateltavana !

8

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo! :) Sen ohjelman nimi on " Kesäduuniblues" ja se tulee siis TV1:ltä klo. 21.15
      Se täytyy muistaa katsella enslauantaina ja taltioida digiboxille myös ! :)

• ihmettelijä22

Mitä sinä muuten täällä teet! Uhosit taannoin poistuvasi täältä LOPULLISESTI! Ei tunnu olevan selkärankaa, on niin raukkamaista uhota ja huudella täällä lopullisesti poistuvasi, kun et kuitenkaan sitä tehnyt. Tee palvelus meille kaikille ja etenkin Tapanille että häivyt takavasemmalle ja pysyt myös poissa!!!

• ihmettelijä22 kirjoitti:

Mitä sinä muuten täällä teet! Uhosit taannoin poistuvasi täältä LOPULLISESTI! Ei tunnu olevan selkärankaa, on niin raukkamaista uhota ja huudella täällä lopullisesti poistuvasi, kun et kuitenkaan sitä tehnyt. Tee palvelus meille kaikille ja etenkin Tapanille että häivyt takavasemmalle ja pysyt myös poissa!!!

On se nyt ihmeporua mun täällä kirjoittelusta.Kimmastuksissani kirjotin häippäseväni täältä, mut kai sitä nyt saa mieltänsä joskus muuttaa. Enkä mä tommosten vinkujien käskystä lähde täältä ainaskaan mihinkään. Mun kirjoitukseni tämän viestiketjun aiheeseen oli ainaskin ihan asiallinenkin

• me monet
        Justiinax kirjoitti:

On se nyt ihmeporua mun täällä kirjoittelusta.Kimmastuksissani kirjotin häippäseväni täältä, mut kai sitä nyt saa mieltänsä joskus muuttaa. Enkä mä tommosten vinkujien käskystä lähde täältä ainaskaan mihinkään. Mun kirjoitukseni tämän viestiketjun aiheeseen oli ainaskin ihan asiallinenkin

Olet niin monta kertaa uhonnut häipyä ja aina takaisin tullut. Et taida tajuta että sinä olet yksi pahimpia hurmosfaneja (joita täällä on muutama, muut on ihan asiallisia), jotka omalla kirjoittelullaan ja käytöksellään tekee vaan hallaa Tapsalle. Ei tänne enää kukaan halua tulla, ja samoin käy että itse idolianne ei kukaan jaksa enää pahemmin kiinnostaa koska teette tästä palstasta todella epämiellyttävän.

• Annu.
        me monet kirjoitti:

Olet niin monta kertaa uhonnut häipyä ja aina takaisin tullut. Et taida tajuta että sinä olet yksi pahimpia hurmosfaneja (joita täällä on muutama, muut on ihan asiallisia), jotka omalla kirjoittelullaan ja käytöksellään tekee vaan hallaa Tapsalle. Ei tänne enää kukaan halua tulla, ja samoin käy että itse idolianne ei kukaan jaksa enää pahemmin kiinnostaa koska teette tästä palstasta todella epämiellyttävän.

Sehän on tuolle Justiinaxille kyllä selkeästi ennenkin kerrottu mutta se on niin tyhmä ettei ymmärrä sitä. Pitää vaan fanaattisesti puolustaa idoliaan vaikka tekisi mitä. Että on eroa fanilla ja hurmosfanilla, joihin jälkimmäiseen Justiinax kuuluu ja on eräs pahimmista jollei pahin.

Kaikkia se Nybergin kutsuu kylään. Mahtanee jauhaa taas niitä omituisia sepostuksiaan ja Artolla on pokassa pitelemistä. Katsoisin vaan uteliaisuudesta tuon vuoksi mutta kun en pysty katsomaan koska kyseinen herra ällöttää niin pahasti.

• Painu sitten muualle oksentelemaan tältä palstalta, jos kerran niin ällöttää. Tapsa on varmasti hyvin edukseen siinäkin ohjelmassa... vaikka oliskin ollut kyllä vielä parempi juttu jos olisi laulanut.... mut kyllä haastatteluakin on ihan kiva kuunnella.

• Lorujaje

Arto Nyberg on hyvä haastattelija. Hän ei kokoajan keskeytä haastateltaviaan van antaa puhua loppuun. laila Snelman näyttäisi olevan toisena vieraana tuossa jaksossa. Hänestä en tykkää, mutta Tapsan takia täytyy katsoa tuo jakso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6504
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3078
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1320
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1211
    Aihe