En ymmärrä EN!

Tinatinkerbel

Mietin tässä... sitä MJisAlive juttua. Kun puhutaan että todisteet ei riitä elossa olon puolesta. Niin sitten kuolemanko riittää??? Ja mitkähän todisteet??? Ensinnäkin en ole törmännyt yhteenkään viralliseen todistukseen kuoleman vakuuttamiseksi. Mutta elossa olosta VAIKKA MITEN PALJON! Niin että te jotka väitätte kuolemasta olevan FAKTAA niin voisitteko ystävällisesti ne kertoa ja laittaa linkkiä tms että voin itekin ne nähdä. Kiitos etukäteen ;) Tosin taitaapi jäädä ne saamatta...KUN NIITÄ EI OLE

9

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä arvostelukyky?

      Kyllä taitaa nyt valitettavasti olla niin, Tinatinkerbel, että todistamisen taakka on teillä, jotka uskotte elävään MJ:hin. Normaali arkijärki riittää kuolinfaktojen ymmärtämiseen.

      • ISITTHIS0987567898

        Olikohan enää elossa silloinkaan kun kuoli?R.I.P


      • Pähkinää purtavaksi
        ISITTHIS0987567898 kirjoitti:

        Olikohan enää elossa silloinkaan kun kuoli?R.I.P

        oikeesti kuollut, kun oli elossa, ja, elossa kun pitäisi olla kuollut....ja milloin oli kaksoisolennot kehissä? Olisipa nyt mielenkiintoista nähdä jotain niistä kaksoisolennoista, joiden on väitetty olleen mm. This is it elokuvassa. Luulen, ettei elokuvassa ollut kakoisolentoja, vaikka niitä on ollut monissa tilanteissa.


      • ninn_
        Pähkinää purtavaksi kirjoitti:

        oikeesti kuollut, kun oli elossa, ja, elossa kun pitäisi olla kuollut....ja milloin oli kaksoisolennot kehissä? Olisipa nyt mielenkiintoista nähdä jotain niistä kaksoisolennoista, joiden on väitetty olleen mm. This is it elokuvassa. Luulen, ettei elokuvassa ollut kakoisolentoja, vaikka niitä on ollut monissa tilanteissa.

        Olen Tinatinkerbelin puolella, miksi vain meidän pitäisi esittää todisteita? Olen kyllästynyt tähän, vastailemaan uudestaan ja uudestaan samoihin kysymyksiin joita tulee erinäisiltä epäilijöiltä. Sitten kun vastaukset haetaan ja linkitetään, ja kehotetaan lukemaan se ja se kohta foorumilta, niin ei vaivauduta. Heitetään se seuraavakin kysymys tänne palstalle, vaikka vastaus löytyisi jo sieltä minne on ohjattu. Annamme avaimet löytää samat tiedot ja asiat kuin mitkä me tiedämme, mutta te ette viitsi edes lukea taustatietoja tai yhtikäs mitään, vaan jatkatte kyselyä. Etsikää vastauksia myös itse.

        Missä arvostelukyky?, ei, se taakka ei ole vain meidän. Ja beLIEversit ovat mielestäni jo näyttäneet ison nipun todisteita, (tokkopa olet niitäkään lukenut), joten RIPMJ:hin uskovien olisi aika näyttää omansa. Kuolinfaktat, tarkennatko? Se että TMZ kertoo MJ:n kuolemasta melkein 7 minuuttia ennen virallista kuolinaikaa? Vai tarkoitatko kenties yli puoli tuntia peruuttavaa ambulanssia, joka ei huomannut vieressä nököttävää liikenneympyrää? Vai sittenkin kuolinsyytutkimusta, jossa ei mainita oikeaa nimeä, vaan kolme eri nimeä? (ja joka muutenkin on vajavainen) Totuus on se, että niitä niinkutsumiasi "kuolinfaktoja" ei ole. Tai kuten Tinatinkerbel jo sanoi, voitteko näyttää? Olisin halukas katsomaan niitäkin, ja jos todisteet riittäisivät, voisin myös uskoa MJn poismenon. Minä nimenomaan haluan nähdä ne, tällä hetkellä kun on enemmän todisteita jotka puoltavat elossaolemista, niin uskon sihen.

        Pähkinää purtavaksi, minä uskon että esimerkiksi London o2 pressikonferenssissa ollut ei ollut MJ. (ääni on erilainen yms koko henkilössä on jotain niin epämichaelmaista). Joe Jackson paljasti muutamaa viikkoa aikaisemmin että TII:ssä vilisee kaksoisolentoja, ja tästäkin on monta mielipidettä.
        http://img651.imageshack.us/img651/3095/50tiidoubles.jpg Mutta esim tuossa kuvassa jokin näyttää olevan hullusti, tokin voihan se johtua meikistä, valaistuksesta, who knows.. :/
        Mutta esim. E'Casanovahan olisi hyvin voinut olla TII:n teossa. Tosin muistan lukeneeni että Casanova oli vakavasti sairas, ja tehnyt jo testamentinkin tms, muutama vuosi sitten. Laita vaikka YouTubeen hakusanaksi "michael jackson body doubles" tai "michael jackson impersonator" tms, pitäisi näkyä videoita joissa monia MJ-kopioita.


      • Pähkinää purtavaksi
        ninn_ kirjoitti:

        Olen Tinatinkerbelin puolella, miksi vain meidän pitäisi esittää todisteita? Olen kyllästynyt tähän, vastailemaan uudestaan ja uudestaan samoihin kysymyksiin joita tulee erinäisiltä epäilijöiltä. Sitten kun vastaukset haetaan ja linkitetään, ja kehotetaan lukemaan se ja se kohta foorumilta, niin ei vaivauduta. Heitetään se seuraavakin kysymys tänne palstalle, vaikka vastaus löytyisi jo sieltä minne on ohjattu. Annamme avaimet löytää samat tiedot ja asiat kuin mitkä me tiedämme, mutta te ette viitsi edes lukea taustatietoja tai yhtikäs mitään, vaan jatkatte kyselyä. Etsikää vastauksia myös itse.

        Missä arvostelukyky?, ei, se taakka ei ole vain meidän. Ja beLIEversit ovat mielestäni jo näyttäneet ison nipun todisteita, (tokkopa olet niitäkään lukenut), joten RIPMJ:hin uskovien olisi aika näyttää omansa. Kuolinfaktat, tarkennatko? Se että TMZ kertoo MJ:n kuolemasta melkein 7 minuuttia ennen virallista kuolinaikaa? Vai tarkoitatko kenties yli puoli tuntia peruuttavaa ambulanssia, joka ei huomannut vieressä nököttävää liikenneympyrää? Vai sittenkin kuolinsyytutkimusta, jossa ei mainita oikeaa nimeä, vaan kolme eri nimeä? (ja joka muutenkin on vajavainen) Totuus on se, että niitä niinkutsumiasi "kuolinfaktoja" ei ole. Tai kuten Tinatinkerbel jo sanoi, voitteko näyttää? Olisin halukas katsomaan niitäkin, ja jos todisteet riittäisivät, voisin myös uskoa MJn poismenon. Minä nimenomaan haluan nähdä ne, tällä hetkellä kun on enemmän todisteita jotka puoltavat elossaolemista, niin uskon sihen.

        Pähkinää purtavaksi, minä uskon että esimerkiksi London o2 pressikonferenssissa ollut ei ollut MJ. (ääni on erilainen yms koko henkilössä on jotain niin epämichaelmaista). Joe Jackson paljasti muutamaa viikkoa aikaisemmin että TII:ssä vilisee kaksoisolentoja, ja tästäkin on monta mielipidettä.
        http://img651.imageshack.us/img651/3095/50tiidoubles.jpg Mutta esim tuossa kuvassa jokin näyttää olevan hullusti, tokin voihan se johtua meikistä, valaistuksesta, who knows.. :/
        Mutta esim. E'Casanovahan olisi hyvin voinut olla TII:n teossa. Tosin muistan lukeneeni että Casanova oli vakavasti sairas, ja tehnyt jo testamentinkin tms, muutama vuosi sitten. Laita vaikka YouTubeen hakusanaksi "michael jackson body doubles" tai "michael jackson impersonator" tms, pitäisi näkyä videoita joissa monia MJ-kopioita.

        MJ olisi elossa! Itsenikin mielestä todisteita elossa oloon on hirveästi. Olen kuunnellut ja lukenut melkein kaiken mahdollisen aiheeseen liittyen. Pressitilaisuuden "MJ" oli kyllä aivan outo. Mutta taas tietyt persoonalliset ykstiyiskohdat, kuten kädet, olivat kuten MJ:llä. - Hyvin sekavaksi menee!!!


      • Missä arvostelukyky?
        ninn_ kirjoitti:

        Olen Tinatinkerbelin puolella, miksi vain meidän pitäisi esittää todisteita? Olen kyllästynyt tähän, vastailemaan uudestaan ja uudestaan samoihin kysymyksiin joita tulee erinäisiltä epäilijöiltä. Sitten kun vastaukset haetaan ja linkitetään, ja kehotetaan lukemaan se ja se kohta foorumilta, niin ei vaivauduta. Heitetään se seuraavakin kysymys tänne palstalle, vaikka vastaus löytyisi jo sieltä minne on ohjattu. Annamme avaimet löytää samat tiedot ja asiat kuin mitkä me tiedämme, mutta te ette viitsi edes lukea taustatietoja tai yhtikäs mitään, vaan jatkatte kyselyä. Etsikää vastauksia myös itse.

        Missä arvostelukyky?, ei, se taakka ei ole vain meidän. Ja beLIEversit ovat mielestäni jo näyttäneet ison nipun todisteita, (tokkopa olet niitäkään lukenut), joten RIPMJ:hin uskovien olisi aika näyttää omansa. Kuolinfaktat, tarkennatko? Se että TMZ kertoo MJ:n kuolemasta melkein 7 minuuttia ennen virallista kuolinaikaa? Vai tarkoitatko kenties yli puoli tuntia peruuttavaa ambulanssia, joka ei huomannut vieressä nököttävää liikenneympyrää? Vai sittenkin kuolinsyytutkimusta, jossa ei mainita oikeaa nimeä, vaan kolme eri nimeä? (ja joka muutenkin on vajavainen) Totuus on se, että niitä niinkutsumiasi "kuolinfaktoja" ei ole. Tai kuten Tinatinkerbel jo sanoi, voitteko näyttää? Olisin halukas katsomaan niitäkin, ja jos todisteet riittäisivät, voisin myös uskoa MJn poismenon. Minä nimenomaan haluan nähdä ne, tällä hetkellä kun on enemmän todisteita jotka puoltavat elossaolemista, niin uskon sihen.

        Pähkinää purtavaksi, minä uskon että esimerkiksi London o2 pressikonferenssissa ollut ei ollut MJ. (ääni on erilainen yms koko henkilössä on jotain niin epämichaelmaista). Joe Jackson paljasti muutamaa viikkoa aikaisemmin että TII:ssä vilisee kaksoisolentoja, ja tästäkin on monta mielipidettä.
        http://img651.imageshack.us/img651/3095/50tiidoubles.jpg Mutta esim tuossa kuvassa jokin näyttää olevan hullusti, tokin voihan se johtua meikistä, valaistuksesta, who knows.. :/
        Mutta esim. E'Casanovahan olisi hyvin voinut olla TII:n teossa. Tosin muistan lukeneeni että Casanova oli vakavasti sairas, ja tehnyt jo testamentinkin tms, muutama vuosi sitten. Laita vaikka YouTubeen hakusanaksi "michael jackson body doubles" tai "michael jackson impersonator" tms, pitäisi näkyä videoita joissa monia MJ-kopioita.

        väittelyä ratkaise.

        ninn_, vaikka laittaisin tähän sata linkkiä, väittäisit todennäköisesti, että ne kaikki valehtelevat. Voit halutessasi helposti mennä journalistisesti arvostettujen verkkolehtien arkistoihin aineistoja lukemaan. Uutiset ja koko kokonaisuus ovat aivan uskottavia: henkilön kuolema, ruumiinavaus ja sen tulokset, hautajaiset jne. En ole huomannut omaisten enkä muidenkaan avainhenkilöiden kommenteissa mitään lavastukseen viittaavaa - olenpa minäkin seurannut tarinaa alusta lähtien ja kuunnellut muutamia avainhaastatteluja useamman kerran.

        Pyrin itse lukemaan ammattiuutisointiin keskittyviä, luotettavina pidettyjä sivustoja. Niille hoax-pelleily ei ole levinnyt. Karsintaa ja valintoja on pakko tehdä, muuten kukin meistä viettäisi koneella aikaa ympäri vuorokauden. Tästä olemme varmasti yhtä mieltä.

        Motiivia MJ:n kuoleman lavastamiselle on erittäin vaikea löytää. Esim. poliittisen murhan yhteydessä ihmiset vaikenevat tai valehtelevat kuolemanpelosta, rahasta, tai säilyttääkseen asemansa (ja siltikin monet avaavat suunsa myöhemmin). MJ:n tapauksessa valehtelun ja salailun ainoa motiivi olisi rahan lisäksi "hyvän shown" luominen tai hämärä ajatus "kyllä tuon Maikkelin nyt täytyy päästä lepäämään". Eivät nuo kyllä vakuuta minua varsinkaan niiden kohdalla, joiden maine on mennyt. Tai vaikka MJ:n halu päästä veloista: on helpomiakin tapoja kuin megajulkkiksen tekeytyä kuolleeksi.

        J_L tuolla toisessa ketjussa on oikeassa: ei tästä inttämisestä taida olla hyötyä kenellekään...


      • Missä arvostelukyky?
        ninn_ kirjoitti:

        Olen Tinatinkerbelin puolella, miksi vain meidän pitäisi esittää todisteita? Olen kyllästynyt tähän, vastailemaan uudestaan ja uudestaan samoihin kysymyksiin joita tulee erinäisiltä epäilijöiltä. Sitten kun vastaukset haetaan ja linkitetään, ja kehotetaan lukemaan se ja se kohta foorumilta, niin ei vaivauduta. Heitetään se seuraavakin kysymys tänne palstalle, vaikka vastaus löytyisi jo sieltä minne on ohjattu. Annamme avaimet löytää samat tiedot ja asiat kuin mitkä me tiedämme, mutta te ette viitsi edes lukea taustatietoja tai yhtikäs mitään, vaan jatkatte kyselyä. Etsikää vastauksia myös itse.

        Missä arvostelukyky?, ei, se taakka ei ole vain meidän. Ja beLIEversit ovat mielestäni jo näyttäneet ison nipun todisteita, (tokkopa olet niitäkään lukenut), joten RIPMJ:hin uskovien olisi aika näyttää omansa. Kuolinfaktat, tarkennatko? Se että TMZ kertoo MJ:n kuolemasta melkein 7 minuuttia ennen virallista kuolinaikaa? Vai tarkoitatko kenties yli puoli tuntia peruuttavaa ambulanssia, joka ei huomannut vieressä nököttävää liikenneympyrää? Vai sittenkin kuolinsyytutkimusta, jossa ei mainita oikeaa nimeä, vaan kolme eri nimeä? (ja joka muutenkin on vajavainen) Totuus on se, että niitä niinkutsumiasi "kuolinfaktoja" ei ole. Tai kuten Tinatinkerbel jo sanoi, voitteko näyttää? Olisin halukas katsomaan niitäkin, ja jos todisteet riittäisivät, voisin myös uskoa MJn poismenon. Minä nimenomaan haluan nähdä ne, tällä hetkellä kun on enemmän todisteita jotka puoltavat elossaolemista, niin uskon sihen.

        Pähkinää purtavaksi, minä uskon että esimerkiksi London o2 pressikonferenssissa ollut ei ollut MJ. (ääni on erilainen yms koko henkilössä on jotain niin epämichaelmaista). Joe Jackson paljasti muutamaa viikkoa aikaisemmin että TII:ssä vilisee kaksoisolentoja, ja tästäkin on monta mielipidettä.
        http://img651.imageshack.us/img651/3095/50tiidoubles.jpg Mutta esim tuossa kuvassa jokin näyttää olevan hullusti, tokin voihan se johtua meikistä, valaistuksesta, who knows.. :/
        Mutta esim. E'Casanovahan olisi hyvin voinut olla TII:n teossa. Tosin muistan lukeneeni että Casanova oli vakavasti sairas, ja tehnyt jo testamentinkin tms, muutama vuosi sitten. Laita vaikka YouTubeen hakusanaksi "michael jackson body doubles" tai "michael jackson impersonator" tms, pitäisi näkyä videoita joissa monia MJ-kopioita.

        Joe Jackson on esim. Wikipedian mukaan KOKENUT tai VÄITTÄNYT, ei suinkaan "paljastanut", että This is itissä olisi kaksoisolentoja. Ja mikä ero se mahtaakaan näillä sanavalinnoilla olla? Siinä sinulle itsellesi pähkinä purtavaksi.


    • Dariussss

      juurikin näin. =)

      L.O.V.E

      • R.I.P...

        Kuollu on ;( R.I.P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe