En saa ikinä poikaystävää!

löytää mutta pettyy

Kunpa saisinkin, muttakun en. Oon 16, kiusattu, pulleahko, en oo ikinä seurustellu tai pussannu ketää. Aina vaan ihastun mut ne vaan vitsailee mun kanssa ja juoksevat paremmannäköisten, pidempien (157 cm!) ja kivempiäänisten tyttöjen kaa (oma ääni on kun pikkulapsen, pieni, korkea eikä saa selvää) ja hirvittävät pullaposket, jotka pomppaa esiin kun vähänki hymyilee. Kuvissa näkyy pieni suu kahden valtavan pallon välissä. Jos menen jonnekkin saan ehkä vähän vilkuiluja, mutta päät kääntyy välittömästi takaisin rupattelee muiden kaa. Kaikki muut vaan menee ympärillä naimisiin tai kihlohin.
Asiaa ei helpota, että oon uskovainen, saan räkäset naurut ja kamut häpee, uskovaisen poikaystävän haluan muttei kukaan halua mua tytökseen. Oon toivoton tapaus, ei kukaan ikinä tuu hyväksyy mua. Kyllähän kaikki nalkuttaa että oon joo kiva, nätti, reilu ja varmasti tyttöystäväainesta mutta eihän kehut auta kotona kun ovesta astuu nii heti tulee räkäset naurut tai huudot naamalle! Jos ny oikein laittaudun ja kappas, joku poika sanookin terve. Vastaan terve, nii ilme muuttuu kyl heti tosi erikoiseks: "mitä sanoit?", mukavaa. Kukaan ei saa selvää puheesta, eihän mistään tuu mitää jos en voi ees rupatella kenenkään kaa. Ehkä mä vaan luovutan. Mä oon liian pullee ja rumaääninen ja pätkä (herättää pelkkää huvittuneisuutta) ja muutenki huono tyttöystäväks kellekkään järkevälle pojalle.
Pitäs varmaan juosta bileissä ja juoda polttaa jne. mut en haluu antaa elämäni mennä sille polulle, vaikka jonkun narkkarin sieltä saisinkin (epätodennäköistä). Juoksen nuortenilloissa ja vilkuilen kuinka muut kuiskii ja naureskelee mulle. Miksi, oi miksi mä oon tämmönen?! Haluun olla rakastettu

6

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina!

      aälä huoli meikä vaikka onkin tämmönen perhanan luuseri alkomaholisti niin huolisin tommosen tytön samntien muista et ulkonäkö ei merkkaa juuri mitään todellinen kauneus on sisäistä!

    • zhes5ey

      et ainakaan tolla asenteella mitään saa.. paranna mahdollisuuksias ja ole edes itsevarma.

      • jjjjjjjjjjjjjjhfj

        Sanohan mistä ammentaa itsevarmuutta, kun kaikki hyljeksii


    • miesh!!

      siis etkö kato dr.philiä !?!?!? ''KONTROLLOINTI'' on kaiken A ja O !!!!
      sanoit olevas pulleahko, yks asia mistä ei kovin moni poika diggaa. heivaat ylimääräset kilot helvettiin.
      ja olet uskovainen? taitaa aiheuttaa juuri tuon raittiuden sun muun? eristää sut muusta teinimassasta? tuo eristäytyminen ei ainakaan paranna sun mahiksias saada poikaystävää, ite ateistina sanon suoraan et näytät jeesuksel keskisormea ja pyyhit persees raamattuun.
      OHJAT KÄSIIN THERES NO EASY WAY OUT!

      ps.. en ole juonut paljoa

      • aloittaja16vuotta

        Voihan se olla että uskonto on out, mutta en rupee sitä hylkäämään sen takia että teinipojat ei usko luomiseen vaan siihen että tyhjyys pamahti ja ihminen tuli apinasta. Kiitos neuvoista, mutta ei oikee iskeny. Niin, ja en usko kallonkutistajiin, joten en kato dr. Pilliä


    • AikuinenJo

      Älä turhaan hätäile, sinulla ei ole minkään valtakunnan kiire. Itse olen 30 ja vasta nyt aloitin ensimmäisen suhteeni, olen korviani myöten rakastunut ja odottaminen kannatti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe