ihin piilotatte pulloja

jemma pullo

Vaimo ei oikeen tykkää jumisestani. Niinpä ostan aina yhden tai kaksi kaljaa jääkaappiin ja olevinaan juon niitä koko illan. Tietenkin sitten piilotan pulloja ympäri asuntoa, joista käyn tankkaamassa lisää. Vaimo kuitenkin lysi yhden piilopullon ja on alkanut epäilemään jotain.

Millaisiin jemmoihin laitatte pulloja?

117

5156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,....

      astianpesukone pesukone vaatekaappi komero saappaat sohvantaa tveentaakse sängynalle kirjahyllyyn kirjojentaa roskis autoon jota pitää korjata tunninvälein pihapuskiin patjanalle ym ym.

      • mikkokkk

        piilojuoppoutta :)


      • Asiantiimoilta !

        Kyllä asunto/talo pitää suunnitella jo alun alkaen tätä harrastusta tai tautia silmälläpitäen. Jos kumminin ei ole valmiiksi ajateltuja nokkelia piiloja, voi käyttää luovaa mielikuvitusta pullonpiilottelussa.
        Juoma voi olla vaikka batteripurkissa tai muussa viattomassa astiassa.
        Hyvä laite on polkypyörän letkullinen juomapullo, sille voi keksiä erinomaisia sovellutuksia.
        Hätävarapulloa voi pitää asunnon ulkopuolella, kerrostalossa esim. pyöräsuojassa jne.
        Omakotitalossahan ei piilot lopu, mutta talvella helposti polku paljastaa kätkön.
        Siksi piilo ei saa olla koskaan polun päässä, vaan sen puolessa välissä ja ryypyllä käydessä pitää joka kerta käydä tietysti käydä päässä asti.

        Eräänä keinona voi pulloa pitää sängyn alla, kun harrastaa lukemista ja vaatii saada olla rauhassa.

        Samoin voi toimia tietokoneen kanssa, esim. voi modifoida tietokoneeseen tai huoneeseen letkullisen pyöräpullon ja puuhastella netissä pikku tuitelissa.
        Tietokoneen erillinen kaijutinkotelo voidaan muuttaa astiaksi.

        Salajuopottelu antaa tähän tautiin enemmän "äksöniä" ja tekee yleensä laimeasta kotiolosta hieman virkistävämpää ja jännittävämpää peliä, jossa voi toteuttaa ja kehittää itsestään taitavan piilottelijan.


    • muistelen menneitä. Tänään tuli kuluneeksi 12 vuotta edellisestä juovuksissaolostani, toisin sanoen sen loppumisesta. Jotakin ehkä muistaisin, olinhan siellä minäkin:

      Auton vararenkaan alle naiset ei juurikaan katsele; siellä kulkee muutama pullo mukavasti. Klapikasa on hyvä myös. Isävainaa muinoin piilotti pullon vaippapussiin, joka oli mummulassa "vierasvarana".

      Muutoin kannattaa terästää olutta Koskenkorvalla, esim. 4 cl/tölkki; haju ei muutu eikä makukaan paljon.

      Vaimon epäilykset voivat vahvistua, jos alat puhumaan kovalla äänellä ja kaatuilemaan, vaikka varsinainen käry ei kävisikään.

      • WC-Pöntön_vesivaraaja

        Mikä siinä muuten on, että humaltuessaan ihminen rupeaa puhumaan tarpeettoman kovalla äänenvoimakkuudella?


      • ruyudytdyt

        Kuulo huonontuu


      • Kk_
        ruyudytdyt kirjoitti:

        Kuulo huonontuu

        Itseasiassa kaikki aistit turtuu humaltuessa rajusti. SIksi en ymmärrä, miten joku voi nauttia kännissä ollessaan esim. seksistä? Tuntoaistikin on turta.


    • :oD))

      Miksi et yksinertaisesti ota eroa ja lakkaa kiusaamasta vaimoasi?

      • jemma pullo

        Miksi niin tekisin, hyvä ja kaunis nainen.


    • :oD))

      Juuri siksi, että hän on hyvä ja kaunis nainen. Jos todella arvostat häntä niin paljon, et pistä häntä kärsimään juomisesi takia (HUOM! pullojen jemmaaminen on jo onglma juomista). Hän varmaan myös sinun mielestäsi ansaitsee parempaa, jos kerran on niin hyvä ihminen.

      • mikkokkk

        kuulostat ihan eräältä ystävältäni, aloittaja siis.. ettet vain olisi hän :D


      • Kk_
        mikkokkk kirjoitti:

        kuulostat ihan eräältä ystävältäni, aloittaja siis.. ettet vain olisi hän :D

        Erittäin yleistä parisuhteessa, että mies piilottaa pulloja ja naukkailee salaa.


    • Rehellinen kuiviste

      Kerroin vaimolle liittyneeni AA-kerhoon. Ja että kerhon riitteihin kuuluu pitää kumisaappaat jalassa sisätiloissa oleskellessa. Olen siis aina kotona sisällä kumisaappaat jalassa. Vaimo ymmärtää asian.

      Sitä tosin en kertonut, että joka päivä kun käyn Alkossa, kaadan kotiin tullessa kossupullon saappaisiin.

      • mikkokkk

        Rehellinen kuiviste, taisi olla provoa tuo.


      • joskus jemmailen
        mikkokkk kirjoitti:

        Rehellinen kuiviste, taisi olla provoa tuo.

        Epäilevä vaimo on kyllä hankala, ja löytää vähänkin huonommat jemmat helposti. Autotallit ja autot jemmoina ei käy laisinkaan, koska niissä ravaaminen jos mikä herättää vaimon epäilykset.

        Jääkapissa olevat keskioluet kannattaa vaihtaa 4b oluisiin. Liottaa vain etiketit pois ja vaihtaa ne.

        Itselläni on aina ulkona muutama jemma, koska meillä on koira. Olen sitten innokas ulkoiluttaja. Roskiksessa on yksi, koska roskien vientikin menee läpi kerran illassa. Vessaan on vaikea jemmata, vaikka paikkana se olisi mitä mainioin! Olen kuitenkin tehnyt salalokeron kylppäriin irrottamalla yhden laatan ja kovertamalla sen taakse juuri kossupullon kokoisen kolon. Tätä ratkaisua suosittelen.


      • narsk----
        joskus jemmailen kirjoitti:

        Epäilevä vaimo on kyllä hankala, ja löytää vähänkin huonommat jemmat helposti. Autotallit ja autot jemmoina ei käy laisinkaan, koska niissä ravaaminen jos mikä herättää vaimon epäilykset.

        Jääkapissa olevat keskioluet kannattaa vaihtaa 4b oluisiin. Liottaa vain etiketit pois ja vaihtaa ne.

        Itselläni on aina ulkona muutama jemma, koska meillä on koira. Olen sitten innokas ulkoiluttaja. Roskiksessa on yksi, koska roskien vientikin menee läpi kerran illassa. Vessaan on vaikea jemmata, vaikka paikkana se olisi mitä mainioin! Olen kuitenkin tehnyt salalokeron kylppäriin irrottamalla yhden laatan ja kovertamalla sen taakse juuri kossupullon kokoisen kolon. Tätä ratkaisua suosittelen.

        en ihinkään juon reilusti koska olen poikamies.


      • mikkokkk
        narsk---- kirjoitti:

        en ihinkään juon reilusti koska olen poikamies.

        mitenhän vaimo sitten suhtautuu, jos jäätkin kiinni? tulipahan vain mieleen..


      • Sabina_Timo
        narsk---- kirjoitti:

        en ihinkään juon reilusti koska olen poikamies.

        Koira jo tuossa mainittiinkin. Siinä se huono puoli, että pitää olla se koira mukana kun on ryypyllä. Parasta hankkia OK-talo ja alkaa kasaamaan vaikkapa potunistuskoneita harrastemielessä iltaisin. Autotallissa on paljon hyviä piilopaikkoja. Ja jos satut saamaan tinatuksi yhden potunistutuskoneen, sen putkiin mahtuu kossupulloja aibvan erinomaisesti.

        Kuulin vinkin yhdeltä Tyrnäväläiseltä potunviljelijältä taannoin.


      • håhå
        joskus jemmailen kirjoitti:

        Epäilevä vaimo on kyllä hankala, ja löytää vähänkin huonommat jemmat helposti. Autotallit ja autot jemmoina ei käy laisinkaan, koska niissä ravaaminen jos mikä herättää vaimon epäilykset.

        Jääkapissa olevat keskioluet kannattaa vaihtaa 4b oluisiin. Liottaa vain etiketit pois ja vaihtaa ne.

        Itselläni on aina ulkona muutama jemma, koska meillä on koira. Olen sitten innokas ulkoiluttaja. Roskiksessa on yksi, koska roskien vientikin menee läpi kerran illassa. Vessaan on vaikea jemmata, vaikka paikkana se olisi mitä mainioin! Olen kuitenkin tehnyt salalokeron kylppäriin irrottamalla yhden laatan ja kovertamalla sen taakse juuri kossupullon kokoisen kolon. Tätä ratkaisua suosittelen.

        Kuinka säälittävää. Nämä jutut kuulostavat kuin tämä olisi jotenkin hauskaa teistä juopoista..
        Kuka näkee tuollaista vaivaa sen takia että voi juoda salaa ja rypeä alkoholisminsa kanssa.. surullista. :/ Voi vaimo raukat.
        Itselläni isä harrasti piilopulloja ja voi kuinka kaikki muut siitä kärsi.. Äiti teki kyllä kaikkensa ne pullot löytääkseen. Penkoi joka nurkan ja silloin meni viinat viemäristä alas.. äiti


      • Anonyymi
        joskus jemmailen kirjoitti:

        Epäilevä vaimo on kyllä hankala, ja löytää vähänkin huonommat jemmat helposti. Autotallit ja autot jemmoina ei käy laisinkaan, koska niissä ravaaminen jos mikä herättää vaimon epäilykset.

        Jääkapissa olevat keskioluet kannattaa vaihtaa 4b oluisiin. Liottaa vain etiketit pois ja vaihtaa ne.

        Itselläni on aina ulkona muutama jemma, koska meillä on koira. Olen sitten innokas ulkoiluttaja. Roskiksessa on yksi, koska roskien vientikin menee läpi kerran illassa. Vessaan on vaikea jemmata, vaikka paikkana se olisi mitä mainioin! Olen kuitenkin tehnyt salalokeron kylppäriin irrottamalla yhden laatan ja kovertamalla sen taakse juuri kossupullon kokoisen kolon. Tätä ratkaisua suosittelen.

        Vessan huuhtelualtaaseen voi piilottaa pari kossupullo, sillä se on helppo avata ja ei ainakaan minun vaimoni ole löytänyt tätä piiloa.

        Terkkuja Herra Koskenkorvalta


      • Anonyymi
        håhå kirjoitti:

        Kuinka säälittävää. Nämä jutut kuulostavat kuin tämä olisi jotenkin hauskaa teistä juopoista..
        Kuka näkee tuollaista vaivaa sen takia että voi juoda salaa ja rypeä alkoholisminsa kanssa.. surullista. :/ Voi vaimo raukat.
        Itselläni isä harrasti piilopulloja ja voi kuinka kaikki muut siitä kärsi.. Äiti teki kyllä kaikkensa ne pullot löytääkseen. Penkoi joka nurkan ja silloin meni viinat viemäristä alas.. äiti

        Oisko äidin ollut järkevämpää vain lähteä, kuin etsiä aikamiehen pulloja???


    • Juopohko

      Siinä vaiheessa kun ei uskalla julkisesti juopetella niin paljon kuin haluaa niin ollaa jo alkoholistin tiellä. Mitä järkeä tuossa on? Petät vain itseäsi sekä valehtelet päin naamaa puolisollesi.

      Tulee mieleen ex-tyttöystävän koti. Kun laitettiin ruokaa niin isännän oli pakko päästä hakemaan aina perunat kellarista. Se rassukka luuli, että kukaan ei tiedä miksi, mutta jokainen tiesi. Sai ottaa huikan salaa. Toinen oli saunanlämmitys ja halkopinosta jemmapulosta huikat.

      Tuollaista se alkoholistin elämä on. Kaikki on mietitty valmiiksi mistä sen huikan saa. Se on se elämän tärkein asia.

      • mikkokkk

        juopohko, nimenomaan. kyllä läheiset ovat hyvin perillä juopon nerouksista :D


      • juoppo keinot keksii

        Vaimo kessuttelee salaa ja minä tissuttelen salaa. Tupakointi ja juominen pysyy kuitenkin paremmin kurissa kun sen tekee muka salaa.

        Autotalli on loistava piilo, mutta piiloja pitää olla paljon, ettei ne paljastu.

        Se on sitten tietenkin paskempi juttu, kun pullo löytyy jostain selvästikkin piilotettuna, kuten vaikka vc pöntön säiliöstä tai vaikka jääkaapin alta (tositapuksia tuttavapiirissä).

        Siksi onkin hyvä käyttää piiloja joissa pulloa voi säilyttää ihan normaalisti, kuten keittiön yläkaapissa, jonne vaimo ei yllä. Jostain syystä ei ole 12 vuoden aikana saatu hankittua keittiöjakkaraa :) Jos sattuu vaimo löytämään niin voi ihmetellä että miten on päässy pikkujouluista sinne unohtumaan...


    • tepsii

      Hommaat jonkun projektiauton ja simsalabim, sinulla on hyvä syy olla projektin ääressä eli juomien ääressä. Ja autossahan on piilopaikkoja vaikka kuinka paljon.

      • mikkokkk

        "Hommaat jonkun projektiauton ja simsalabim, sinulla on hyvä syy olla projektin ääressä eli juomien ääressä. Ja autossahan on piilopaikkoja vaikka kuinka paljon. "

        niin tosi juoppo keksii aina syyn / tavan systeemattisesti juoda.


      • vaikeaksi menee
        mikkokkk kirjoitti:

        "Hommaat jonkun projektiauton ja simsalabim, sinulla on hyvä syy olla projektin ääressä eli juomien ääressä. Ja autossahan on piilopaikkoja vaikka kuinka paljon. "

        niin tosi juoppo keksii aina syyn / tavan systeemattisesti juoda.

        Mun akalla on jo niin tarkka vainu, että on jo käytännössä mahdotonta keksiä paikkoja jemmapulloille.


      • mikkokkk
        vaikeaksi menee kirjoitti:

        Mun akalla on jo niin tarkka vainu, että on jo käytännössä mahdotonta keksiä paikkoja jemmapulloille.

        "Mun akalla on jo niin tarkka vainu, että on jo käytännössä mahdotonta keksiä paikkoja jemmapulloille. "

        ehkä hyvä niin...?


      • por jemmaaja
        mikkokkk kirjoitti:

        "Mun akalla on jo niin tarkka vainu, että on jo käytännössä mahdotonta keksiä paikkoja jemmapulloille. "

        ehkä hyvä niin...?

        Kyllä hyvävainuistakin vaimoa voi harhauttaa. Se vain vaatii viitseliäisyyttä ja taitoa. Itse en ole koskaan jäänyt kiinni ja jemmapulloja on ollut varmaan jo 15 vuotta. Ja emme omista omakotitaloa, mihin olisi naurettavan helppo jemmailla, vaan asumme kerrostalossa.


      • just joo-o
        mikkokkk kirjoitti:

        "Hommaat jonkun projektiauton ja simsalabim, sinulla on hyvä syy olla projektin ääressä eli juomien ääressä. Ja autossahan on piilopaikkoja vaikka kuinka paljon. "

        niin tosi juoppo keksii aina syyn / tavan systeemattisesti juoda.

        Niin ja tosijuoppo ei kyseenalaista omaa toimintaansa.Täälläkin kaikki äänestävät kommentteja juuri sen mukaisesti.Ihan kuin olisi joku hauskakin juttu,kun pitää piilotella pulloja ja kuluttaa aikaansa pullojen piilotteluun.Hankkikaa elämä!


      • Anonyymi
        just joo-o kirjoitti:

        Niin ja tosijuoppo ei kyseenalaista omaa toimintaansa.Täälläkin kaikki äänestävät kommentteja juuri sen mukaisesti.Ihan kuin olisi joku hauskakin juttu,kun pitää piilotella pulloja ja kuluttaa aikaansa pullojen piilotteluun.Hankkikaa elämä!

        Tosi elämä on jatkuvaa tissuttelua ja pullojen piilottelua.
        Elän tosi elämää ja hauskaa on.

        terkkuja tissutteleva pullojemmari


    • tissuttaja.

      En mihinkään.
      Olin niin kuuluisa alkoholinkäyttöni vuoksi ettei tarvitsenut enää piilottaa ja yleensä ihmiset ihmettelivät jos minulla ei ollut pulloa kädessä.

      • mikkokkk

        "En mihinkään.
        Olin niin kuuluisa alkoholinkäyttöni vuoksi ettei tarvitsenut enää piilottaa ja yleensä ihmiset ihmettelivät jos minulla ei ollut pulloa kädessä."

        tunnen vähän samanlaisen tapauksen..


    • 07ymct31´7m

      Sinkkuna ei tartte piilotella. Ainoa ongelma on se, että niitä pulloja olis riittävästi, siis niitä täysinäisiä. Ne perkeleet kun tahtoo aina loppua kesken illan, riippumatta siitä, paljonko niitä oli alkuillasta. Jokin tässä mättää.

      • piilosilla.

        Itse olen useita paksuja kirjoja kovertanut ontoksi, lituska 0,5l pullo mahtuu sisälle, tai sitten taskumatti. Tiedän kirjojen olevan sellaisia, mitä vaimo ei taatusti lue. Kannattaa täyttää vaikka 80% alkoholilla, niin ei vettä tarvitse piilotella. Kaljapulloja on ihan älytöntä piilotella, kun pitäisi kontillinen saada kätköihin. Eihän siinä sitten enää itsekkään muista mihin niitä jemmaili.


      • tässä vinkki
        piilosilla. kirjoitti:

        Itse olen useita paksuja kirjoja kovertanut ontoksi, lituska 0,5l pullo mahtuu sisälle, tai sitten taskumatti. Tiedän kirjojen olevan sellaisia, mitä vaimo ei taatusti lue. Kannattaa täyttää vaikka 80% alkoholilla, niin ei vettä tarvitse piilotella. Kaljapulloja on ihan älytöntä piilotella, kun pitäisi kontillinen saada kätköihin. Eihän siinä sitten enää itsekkään muista mihin niitä jemmaili.

        Mulla on loistava jemma ison kaiuttimen sisällä. Kaiuttimen kylkeen olen tehnyt pienen reiän, josta voi pillillä imeä juomaa kun akan silmä välttää. Toimii!


      • ei näin
        tässä vinkki kirjoitti:

        Mulla on loistava jemma ison kaiuttimen sisällä. Kaiuttimen kylkeen olen tehnyt pienen reiän, josta voi pillillä imeä juomaa kun akan silmä välttää. Toimii!

        Hienoa, nyt vaimot lukee tätä ja jemmapullomme on kohta kaadettu viemäristä alas :(


    • 24-päkki

      Harrastan itse myös pullonjemmausta viikoittain. Telkkarin takana, vaatekaapissa vaatteiden seassa, isommat määrät yleensä autotallissa tai auton takaluukussa. Vessa on kyllä unelma piilo mutta ei vaan saa montaa pulloa jemmaan.

      • Janoinen putkimies

        Paras piilo on wc-pöntön vesisäiliö.
        Se on hyvä jemma varsinkin näin hellesäällä, koska säiliössä juomat pysyy sopivan viileänä..


      • juopohko
        Janoinen putkimies kirjoitti:

        Paras piilo on wc-pöntön vesisäiliö.
        Se on hyvä jemma varsinkin näin hellesäällä, koska säiliössä juomat pysyy sopivan viileänä..

        Joo toi on hyvä jemma viinalle mutta ei kaljalle koska niitä ei voi laittaa ku pari tölkkiä sinne, jos se on täynnä kaljatölkkejä ni akka alkaa ihmettelee miksei pönttö huuhtele kunnolla..


      • milk man
        juopohko kirjoitti:

        Joo toi on hyvä jemma viinalle mutta ei kaljalle koska niitä ei voi laittaa ku pari tölkkiä sinne, jos se on täynnä kaljatölkkejä ni akka alkaa ihmettelee miksei pönttö huuhtele kunnolla..

        Mulla on takuuvarma ja toimiva kikka. Eukollani on se laktoosijuttu, eikä se voi tavallista maitoa tietenkään juoda. Niinpä ostan itselleni aina tavallista maitoa, juon tai kaadan maidon viemäriin. Sitten vaan maitopurkki täyteen kossua tms. Eipä eukko arvaa, että jääkaapissa on välillä useita litroja viinaa :D

        Pitää vaan muistaa sulkea maitotölkit hyvin!


      • Akkapahis
        milk man kirjoitti:

        Mulla on takuuvarma ja toimiva kikka. Eukollani on se laktoosijuttu, eikä se voi tavallista maitoa tietenkään juoda. Niinpä ostan itselleni aina tavallista maitoa, juon tai kaadan maidon viemäriin. Sitten vaan maitopurkki täyteen kossua tms. Eipä eukko arvaa, että jääkaapissa on välillä useita litroja viinaa :D

        Pitää vaan muistaa sulkea maitotölkit hyvin!

        Heh, heh! Aloittaja taitaa olla työkaverini mies! Niin samalta juttu kuulostaa!

        Mutta tuo mainitsemanne wc-pöntön vesisäilö ei kuulosta kovin hyvältä. Kuulehan sen toiseen huoneeseenkin, jos sitä vesisäiliön kantta availee tai sulkee!


    • piiloleikistä

      Vaimohan on äärettömän tyytyväinen ja varsin tietoinen kaikista salapaikoista.
      Mikä on sen mukavampaa alkoholismin kurimuksessa, kuin salajuoppo ukko?

      Kaikkensahan tuo kuitenkin tekee näyttääkseen selvältä, eipähän ala hillua kännipäissään, kun kuvittelee, ettei humalatilaa ole huomattu. Julkijuoppona kun heittäytyi äkkipikaiseksi häiriköksi.

      Tästä piiloleikistä minä tykkään, keppanat on terästetty, tölkkejä on vaatekomerossa, kaapeissa, auton renkaiden sisällä, takakontissa, vintillä, niin, luultavasti tiedän jok´ikisen jemman, mutta pääsen helpommalla teeskennellessäni tietämätöntä.

      Monesti kierrän ukon nukkuessa jemmapaikat ja lasken kulutuksesta, kauanko vie ennenkuin tilastollinen haima- tai maksasairaus iskee, toivossa on hyvä elää.

      Ainoa, mikä tässä häiritsee on tietty kunnioituksen puute, alentavaahan tuo salajuoppous on, mutta yrittääpähän säälittävyydestään huolimatta edes käyttäytyä ihmisiksi perhettä kohtaan.

      Vaimot tietää!

      • pitikin tulla tänne

        piilotteli pulloja ja kävi "kävelyllä" ja vei roskia pari tuntia...kotiin tullessa samat laulut "mithään en oo ju hik juo hik shiis otin vain yhd hik yhd vittu kaljan.

        Aikani surkuttelin omaa kohtaloani (seksin puutetta) mutta lopulta lähdin suhteesta pois.


      • scccherlock

        Enpä oikein usko, että kukaan mies tai nainen näkisi niin paljon vaivaa, että jemmaisi auton renkaiden SISÄLLE. Taidat vähän liioitella.


    • dkljfösdfs

      Itse olen viimeksi joutunut pulloja piilottelemaan silloin kun olin teini ja asuin kotona. Mutta silloin laitoin kerran kirjoituspöytään siten että alin laatikko veks ja sinne "sokkeliin" pullo. Mahtuu useampikin jos on oikean tyyppinen kirjoituspöytä. Toinen paikka oli tietysti kaiutin. Luulisin että on sen tyyppisiä sohviakin joiden sisälle saa viinapiilon helposti.
      Kesäksi voit hommata myös tälläiset sandaalit:
      http://www.hilavitkutin.com/2007/03/29/sandaali-taskumatti/
      Ja talveksi tietysti uuno turhapuro malliset suksisauvat.

    • jännää puuhaa

      Salajuominen on kyllä hauskaa ja jännittävää puuhaa! Sekä kotona, töissä tai missä tahansa.

      • joskus kans

        Hauskalta kuulostaa puuha, ja hauskaa oli mullakin joskus! Itse en enää jemmaile. Ei tarvi, kun avioliitto päättyi jo kuusi vuotta sitten ja juominenkin noin vuosi sitten. Mutta silloin ennen:

        Mieheni jemmaili joskus autotalliimme Viron viinaa. Minä joskus piruuttani kähvelsin hänen pullojaan, kun oli riita päällä. En tietenkään saman tien pystynyt juomaan koko pulloa, joten jemmasin keittiöön. Sieltä hän yleensä löysi aika helposti, mutta sitten keksin: Säilytän etikkapulloja samassa paikassa kun jauhoja, ryynejä ym. Siirsin viinan tyhjään etikkapulloon ja kas - eipä löytänyt. Ei kyllä aina uskonut, kun sanoin, että mä join sen ja näytin tyhjää viinapulloa, mutta eipä löytänyt todisteita, hän kun ei jauho-osastolle koskaan eksynyt.

        Tai en mä tiedä, onko toi nyt hauskaa... yhtä pirua se oli koko juominen ja vielä pirumpaa, kun kotona kaksi juo.


      • siis häh
        joskus kans kirjoitti:

        Hauskalta kuulostaa puuha, ja hauskaa oli mullakin joskus! Itse en enää jemmaile. Ei tarvi, kun avioliitto päättyi jo kuusi vuotta sitten ja juominenkin noin vuosi sitten. Mutta silloin ennen:

        Mieheni jemmaili joskus autotalliimme Viron viinaa. Minä joskus piruuttani kähvelsin hänen pullojaan, kun oli riita päällä. En tietenkään saman tien pystynyt juomaan koko pulloa, joten jemmasin keittiöön. Sieltä hän yleensä löysi aika helposti, mutta sitten keksin: Säilytän etikkapulloja samassa paikassa kun jauhoja, ryynejä ym. Siirsin viinan tyhjään etikkapulloon ja kas - eipä löytänyt. Ei kyllä aina uskonut, kun sanoin, että mä join sen ja näytin tyhjää viinapulloa, mutta eipä löytänyt todisteita, hän kun ei jauho-osastolle koskaan eksynyt.

        Tai en mä tiedä, onko toi nyt hauskaa... yhtä pirua se oli koko juominen ja vielä pirumpaa, kun kotona kaksi juo.

        Miksi kyttäsit kun olet itsekin juoppo, joit piilopullot?


    • Jeemu Pökäle.

      Ihan lääkekaappiin, meillä sitä käytetään niin harvoin, että käryämisen vaaraa ei juuri ole. Toisekseen aina voi sanoa, että pitäähän lääkekaapissa lääkettäkin olla.

      • sissus sentään

        Mä ajattelin seuraavaksi kusta siihen jemmapulloon minkä löydän, mahtaakohan valkkari maistua hyvältä ?

        Sitten yks kiva ylläri olisi liuottaa antabuskapseli siihen piilopulloon, vois olla että raitistuu kun viinasta tulee
        hirveä olo :)))))))))))))


      • ssssssssssssss123
        sissus sentään kirjoitti:

        Mä ajattelin seuraavaksi kusta siihen jemmapulloon minkä löydän, mahtaakohan valkkari maistua hyvältä ?

        Sitten yks kiva ylläri olisi liuottaa antabuskapseli siihen piilopulloon, vois olla että raitistuu kun viinasta tulee
        hirveä olo :)))))))))))))

        En suosittele koska myrkyttämisestä voi tulla kovakin tuomio.


    • 13+6

      Jos oot kätevä käsistäsi niin voisit tehdä itselles vähän tavallista isommat korvikset. Kumpikin vetäis 2,5 desiä, niin voisit käydä Alkossa ja tyhjentää niihin kossun. Mieskin saa käyttää koruja, jos on riittävän hyvä syy.

      Vaihtoehtoinen pläni on se, että teet riittävän ison kalukukkaron, mitä aatelismiehetkin entisaikoina tapasivat käyttää. Naiset olis villinä ja kossu ei loppuis koskaan. Ja jos harrastat kamppailulajeja, niin voisit käyttää sitä samalla myös alasuojana.

      • ovela.

        Olen jemmaillut vahvaa alkoholia mm. ihorasva tuubeihini mitä vaimo ei käytä.


      • pinohima imee
        ovela. kirjoitti:

        Olen jemmaillut vahvaa alkoholia mm. ihorasva tuubeihini mitä vaimo ei käytä.

        Tuo onkin hyvä keino, tosin vaikea suurien määrien jemmaamiseen. Kadehdin omakotitalo asujia, heillä on jemmapaikkoja loputtomasti. Toista on näin kerrostalossa, jossa jemmaaminen vaatii jo todella luovuutta ja usein epäonnistuu.


    • vararengasta

      Rivitaloon pitää saada kunnolla kaappitilaa. Näppäränä miehenä, ja ihan vaimon pyynnöstä, tein vaatekaapin ja vaatekomeron.

      Näytin vaimolle myös missä on autossa vararengas. Perskuleen sottaista puuhaa vaan tuo vararenkaan esille ottaminen, oli siinä vaseliinia ja muuta sotkua poikineen.

    • no pain, no gain

      Tässä satavarma mutta toisaalta aika tuskallinen keino: ota kämpän siivous totaalisesti hommaksesi. Vaimo varmaan antaa mielellään sun siivota, ja ehkä antaa sitten muutakin.

      Sitten kun olet saanut teidän taloudessa siivousmonopolin, niin sitten tietty voit melko vapaasti jemmailla mihin tahansa, minne vain siivotessa tulee katsottua, mutta ei muulloin.

      Niin yksinkertaista se on.

      • hei,

        loistavaa!


    • Thussussttaja

      Siellä pitää kuitenkin asioida säännöllisesti. Ja kun valittelee ripulia, sitä useammin. Tokikin paskan tonkiminen paljain käsin on vähän keljua, mutta pitäpä sitä ei kossupaukun takia mies tekisi!!

    • '

      Ostat vaimolle viikonlopun "hemmotteluhoidon" jostain kylpylästä, mielellään halvan, että jää rahaa sitten myös omalle harrastukselle.

      Viikonlopun aikana poraat kaikki teidän asunnon seinät ontoiksi (kantavia rakenteita ei kovin ontoiksi). Kun vaimo kerrankin on poissa koko viikonlopun, niin näitä jemmoja kannattaa tehdä heti useita kymmeniä kerralla, koska vaimo kuitenkin todennäköisyydellä x löytää osan jemmoistasi ja sitten se ei enää koskaan jätä sua yksin kämpille.

    • raimoraitis

      Eräs ukko kertoi että oli leikkaamassa toisen ukon kuusiaitaa. Oli kuulemma löytynyt tasaisen välein kossupulloja mitkä ei ollut edes täysin tyhjiä. Tiä sitten onko tosi mutta ei mahdotontakaan.

    • 18+2

      Meissä jokaisessa on pieni myyntimies sisällä (toivottavasti ei kirjaimellisesti kuitenkaan). Markkinoi siis ryyppyharrastuksesi jollain fiksulla tavalla vaimollesi, niin ei tarvitse piilotella sitä.

      Sano vaikka että olet lukenut jostain parisuhdepalstalta uudesta pariskuntia varten kehitetystä seksipelistä iltojenne ratoksi: pelin säännöt menee vaikka niin, että jemmaat pulloja ja aina kun vaimo löytää yhden jemman, niin sä saat juoda pullon ja sitten vaimo saa seksiä.

      Ovelaa, vai mitä? Tämähän on selkeästi win-win-tilanne (tietenkin edellyttäen ettei sun vaimo näytä turkkilaiselta painijalta). Sä saat juoda rajattomasti viinaa ja saat lisäksi vielä panna.

      • dgtj

        juon reilusti vaimosta valittämättä jos lähtee niin lähteköön otan uuden.


      • Taiteilija123456789
        dgtj kirjoitti:

        juon reilusti vaimosta valittämättä jos lähtee niin lähteköön otan uuden.

        Aika sairasta mutta piilottamisesta tullut taidetta. Vaimolla ei hajuakaan.

        1) Ostan Ed-energiajuomapullon (muovipullo). Kun kaupasta ostettua pullon korkkia pyörittelee kuuman keittolevyn yläpuolella, se irtoaa rikkomatta korkin alapuolista osaa, eli korkki lähtee irti ehjänä. Sitten nopea pullon tyhjennys lavuaariin niin, että pullon pohjalle jää tilkka kusenväristä nestettä. Sitten päälle vajaa kossupullo ja lämmin korkki päälle. Kun jäähtyy, niin aivan alkuperäinen Ed-pullo. Saa hyvät pohjat.

        2) Osta litran kirkaspullo ja 1,5L limsapullo. Limsat maahan ja kirkas tilalle. Pullo auton takakonttiin johonkin koloon (itse sellaiseen koloon, jossa tunkki). Sieltä saa kätevästi täydennystä.

        3) Viinaa täynnä oleva 0,5l juomapullon jemmaaminen johonkin paikkaan, jossa ei käydä kovinkaan usein. Kesällä talvivaatekasseihin ja talvella kesävaatekasseihin. Vihreä spritepullo hyvä, kun kirkas ei erotu hyvin. Colapullo paljastaa, jollei saa väriä colan väriseksi. 1. kohdan korkkijuttu ei jostain syystä toimi kuin Ed-pulloissa.

        Tai ennen kotiintuloa juo autossa kunnon pohjat ja tuo mukana joku limsapullo kirkkaalla täytettynä...tai siis että sulla esim. 0,5l pepsi-pullo, lorautat siitä pois pepsiä 3/5 osaa, lisää pulloon viinaa. Kotiin tullessa pepsipullo omaan kaappiin tjms. ja illan mittaan naukkailua.


      • jos ja jos

        Jos pystyt sen viinan jälkeen :(


      • Anonyymi
        Taiteilija123456789 kirjoitti:

        Aika sairasta mutta piilottamisesta tullut taidetta. Vaimolla ei hajuakaan.

        1) Ostan Ed-energiajuomapullon (muovipullo). Kun kaupasta ostettua pullon korkkia pyörittelee kuuman keittolevyn yläpuolella, se irtoaa rikkomatta korkin alapuolista osaa, eli korkki lähtee irti ehjänä. Sitten nopea pullon tyhjennys lavuaariin niin, että pullon pohjalle jää tilkka kusenväristä nestettä. Sitten päälle vajaa kossupullo ja lämmin korkki päälle. Kun jäähtyy, niin aivan alkuperäinen Ed-pullo. Saa hyvät pohjat.

        2) Osta litran kirkaspullo ja 1,5L limsapullo. Limsat maahan ja kirkas tilalle. Pullo auton takakonttiin johonkin koloon (itse sellaiseen koloon, jossa tunkki). Sieltä saa kätevästi täydennystä.

        3) Viinaa täynnä oleva 0,5l juomapullon jemmaaminen johonkin paikkaan, jossa ei käydä kovinkaan usein. Kesällä talvivaatekasseihin ja talvella kesävaatekasseihin. Vihreä spritepullo hyvä, kun kirkas ei erotu hyvin. Colapullo paljastaa, jollei saa väriä colan väriseksi. 1. kohdan korkkijuttu ei jostain syystä toimi kuin Ed-pulloissa.

        Tai ennen kotiintuloa juo autossa kunnon pohjat ja tuo mukana joku limsapullo kirkkaalla täytettynä...tai siis että sulla esim. 0,5l pepsi-pullo, lorautat siitä pois pepsiä 3/5 osaa, lisää pulloon viinaa. Kotiin tullessa pepsipullo omaan kaappiin tjms. ja illan mittaan naukkailua.

        Korkkihomma toimii kaikilla pulloilla, kun vaan upotat pullon pään=korkki hetkeksi kiehuvaan veteen.
        T. Festarivieras


    • '

      mulla oli mielessä maailman paras jemmapaikka mutta olen niin kännissä että en nyt sitä muista

    • puukarhuri

      Jos omistat paljon nurmikko pihaa,niin juominen on helppoa kuin heinän teko,ja vielä parempaa on että pihanne pidetään aina siistinä,eritoten vaimon pyynnöstä :)

      Otat käyttöön uuden "bensakannun" joka on tietenkin täytetty alkomaholilla,ja suttaat kannun ulkoa päin näyttämään tyypilliseltä bensiini kanisterilta.Näin ollen saat pitää kannua vaikka keskellä pihaa,ja käyt nurkan takana vähän väliä"tankkaamassa",kun eivät noi naiset noiden leikkurien kulutuksista mitään tiedä,ja voihan siinä aina olla vikaa,kun kuluttaa enemmän kuin ennen.Muista vaan leikata huolellisesti ilman kiirettä,niin vaimokin tykkää,että piha on kaunis,ja mies tekee vimpan päälle tarkkaa työtä.Alkukesä on leikkaajan kulta-aikaa oheistoimintoineen,Säätä pitää seurata,välillä pitää jopa valehdella vaimolle,että huomenna sataa,jotta pääsee leikkaamaan samana päivänä.Mukava harrastus kaiken kaikkiaan,ja toivotaan hyviä nurmikon kasvu kelejä ensi kesäksi.Talvella on sitten lumitöitä,mutta se on sitten eri tarina

    • päällê

      Sängyn alapohjaan on hyvä nikkaroida taskumatin mentävä piilo. Jos sen saa tehtyä niin, että siivotessakaan ei pikku kurkkauksella pistä silmään, niin siinä on aika takuuvarma jemma.

      • näin oli ennen

        Piilottaminen kuului oleellisesti minunkin harrastuksiin. Hyvä paikka on tosiaan tuo autotalli, esim 5L öljytonkasta pohja pois ja sixpäkki menee sen sisään. Jos haluaa viedä taiteenlajin astetta pidemmälle niin sama juttu muillekki nesteille esim masinol, akkuvesi, pakkasneste yms. ja näin saat tuurilla prosentitkin kohdalleen purkkien etiketin mukaan.

        Kun asiahan on oikeasti niin, että puoliso tietää kuintenkin että olet jotain juonut (haju), niin tämä on hyväksi havaittu keino:

        Jääkaapin oveen ns. hajukaljat, jotka selittävät hajun. Sitten yksinkertaisiin piiloon (jonka puoliso tietää; tätä kutsutaan hämypiiloksi) pullo piiloon. Sitten varsinaiseen tarkemmin valittuun paikkaan; varsinaiseen piloon se mistä juodaan. Näin voit huoletta juoda pari kaljaa illan aikana ilman paheksuntaa loput sitten varsinaisesta jemmapullosta. Puoliso on tyytyväinen tarkastaessaan hämypiilon että eipä ole paljon tullut juotua.


      • se on näin

        Mutta eihän taskumatillinen riitä mihinkään. Jemmauksessa on muutamia periaatteita. Jemmoja pitää olla paljon. Jos yksi ratsataan, täytyy aina olla varakätkö.


    • alkoholistin lapsi

      Miksi niitä pulloja siis pitää piilottaa? Kun on kännissä niin kaikkihan sen näkee, eli humalaa ei voi salata. Miksi se itse juominen pitää tehdä jemmassa?

      • se on näin

        Et ymmärrä. Idea on harhauttaa puolisoa. Juodaan olevinaan ne pari keppanaa, eikä muuta. Näin saadaan alkoholin haju hengitykseen. Piilopulloista tankataan sitten lisää. Kunnon juoppo on täysin toimintakykyinen parin promillen humalassa. Ja puoliso luulee, että on otettu vaan ne pari kepukkaa, vaikka niiden lisäksi on jemmoista juotu vähintään iso kossupullo :)


      • alkoholistin lapsi
        se on näin kirjoitti:

        Et ymmärrä. Idea on harhauttaa puolisoa. Juodaan olevinaan ne pari keppanaa, eikä muuta. Näin saadaan alkoholin haju hengitykseen. Piilopulloista tankataan sitten lisää. Kunnon juoppo on täysin toimintakykyinen parin promillen humalassa. Ja puoliso luulee, että on otettu vaan ne pari kepukkaa, vaikka niiden lisäksi on jemmoista juotu vähintään iso kossupullo :)

        Mutta eikö se olisi jotenkin paremmin ymmärrettävää se jurpoilu, jos puoliso näkisi että kossu on juotu. Jos "huijaaminen" onnistuu, niin eikös se ajattele että onpa aika idiootti tuo toinen, kun tuollai toikkaroi, eikä ole edes kännissä.


      • s
        alkoholistin lapsi kirjoitti:

        Mutta eikö se olisi jotenkin paremmin ymmärrettävää se jurpoilu, jos puoliso näkisi että kossu on juotu. Jos "huijaaminen" onnistuu, niin eikös se ajattele että onpa aika idiootti tuo toinen, kun tuollai toikkaroi, eikä ole edes kännissä.

        ei täällä mihinkään, no joo, lakanoitten väliin/vaatteiden itse olen kyll' nainen mutta näin täällä. kyllä sen huomaa joka tapauksessa


    • lintujen ystävä

      Mulla on ollut pulloja piilossa mm. matalalle laitamissani linnunpöntöissä.

      • huhuuhuhuu

        Jos vaimo ei hirveesti lueskele lintukirjoja, niin kehä ykkösen sisäpuolella asuvat voi ripustella huuhkajanpönttöjä takapihalle, niin saa riittävän tilavia jemmoja jopa kepardille.


    • pelle pelokas

      Mulle tuli tämmöinen käänteispsykologinen kuningasajatus: jemmatkaa kossupulloja reilusti jääkaappiin. Laitatte niihin vaan aluksi vettä, ja selitätte, että haluatte päästä viinasta eroon, ja että kun juo vettä kossupullosta, niin se tuntuu vähän samalta kuin vetäis viinaa ja siten helpottaa viinahampaan kolotusta.

      Sitten kun olette riittävän pitkään säilyttäneet näitä vesikossupulloja jääkaapissa, niin epäilykset alkavat häipyä. Sitten voittekin laittaa kovat piippuun ja juoda avoimesti kossua suoraan pullon suusta vaikka maailman tappiin asti!

    • hyviä ideoita

      Paljon hyviä ideoita, joista otan käyttöön ainakin tuon bensatonkka kikan.

    • Voivitttu...

      Mikään ei ole säälittävämpää kuin aikuinen mies joka juo salaa omassa kodissaan :D

      • Perusjuoppo

        Meitä on monta ja ainakin yhtä monta, jotka ovat lopettaneet.


    • A.L.K.O. S.T.O.P

      Yäk! Inhoan juoppoja ja juomisen lieveilmiöitä, kuten noita piilottamisia :( Hankkiutukaa hoitoon, älkääkä kiusatko lähimmäisiänne. Tiedättekö edes, kuinka moni kärsii juuri teidän alkoilunne vuoksi...

      • sala salmari

        Ei siinnä kukaan kärsi, koska juomme salaa ja lähimmäiset eivät edes näin ollen tiedä asiasta.


      • Anonyymi

        Kärsi, kärsi ja kärsi,
        sitä kirkkaamman kruunun saat.

        näin Jeesus lupasi.


    • 21

      Äläpä sitten JUMISE !!!

    • Näin On!

      Aaanhiukseen tietenkin. Sitten onkin leppoisa ripulipaskalla ollessa ottaa pikku piristävää ruiskimisen lomassa.

    • joskus otan

      Jopas löytyi hauska ketju :)

      Pullonpiiloittelua on tullut harrastettua. Monet täällä kerrotut temput kokeiltu.

      Oma periaatteeni on pitää piilossa vain kirkkaita, ja mieluiten viron 80% juomia. Näin jemmoja on helpompi keksiä ja pullot vie vähemmän tilaa.

      Parhaat ideat täällä jo tulikin, kuten "hämypullo" ja "tuoksuoluet". Tuoksuolut on minun juttu. Vaimo luulee, että otan yhden keppanan illalla. Sillä saadaan se haju aikaan. Totuus on, että kun vaimo luulee minun ottaneen vain yhden keppanan, olen olueksi laskettuna jo ottanut noin vähintään 12 annosta, joskus 24, mutta silloin saattaa vaimon epäilys herätä. Eli tarkkana pitää olla.

      Yleensä tosi simppeli juttu on paras jemma, esim. juomat johonkin sellaiseen limupulloon, mitä vaimo ei varmasti juo ja jääkaappiin. Naiset etsii niitä piilopulloja juurikin autotalleista ja vaatekaapeista varsin tehokkaasti, joten ne ei toimi, jos vaimo on toimelias.

      Maastossa minulla on aina pari pulloa, ne on sellainen taustatuki, että aina on jotain saatavilla. Se tunne rauhoittaa kummasti.

    • Hauskaa oli

      Hauskin ketju ikinä :) Nauroin vatsalihakset kipeiksi.... akka hoitoon viikonlopuksi ja sillä aikaa kaikki seinät porataan ontoiksi :) hheehhehhehhahahh ei vittttu! Tässä minun vinkki: Kannattaa korkata pullot kerran jo kotimatkalla. Akka saattaa hyvinkin kuulla korkista lähtevän narahduksen kotona kun yrittää piilossa korkata ja muuten muovikorkkiset pullot ovat hiljaisempia.

    • Tämä oli kyllä tosi hauska. :)
      Vähän surullinen tosin mutta...

    • aspufkmwe

      Minä olen piilotellut vaatekaappiin, tai hyllyyn kirjojen tai mappien taakse. Aika tavanomaisia piilopaikkoja siis ja onhan ne paljastunutkin. Yksi vaatekomerojemma tosin paljastui mulle itselleni vasta kuukausien päästä, niin kännissä olin taitavasti jemmannut :)

      • liian hyvä jemma

        Tätä on sattunut, humalassa on keksinyt niin hyviä jemmoja, ettei sitten itsekkään muista mihin niitä pulloja on tullut laiteltua. Aina silloin tällöin löytyy pullo jostain aivan ihmeellisestä paiskasta..


    • hmmmmm...

      Olisiko aika lopettaa juominen kokonaan jos et pysty juomaan vain paria olutta?

    • Jemmari.

      Asekaappi on pyhä paikka, johon vaimo ei uskalla katsoa, kun pelkää, että paukut räjähtää. Varma paikka. Auton vararengaskotelo toinen paikka, jonne kannattaa jemmata kovavolttise, kun on niin vähän hyötytilaa viinalle.

    • iso mies

      Muijan voi ajaa hankeen jos se haittaa viinanjuontia.

      • kirvesjahanki

        Hyvä idea!


    • Kylmät kädet

      Piilopulloni ovat niin isoja, etten edes yritä piilottaa niitä kovin suurella motivaatiolla. 0.7L -litran Suomi-viina-muovipullosta en viitsi edes rapata etikettiä pois. Se aiheuttaa suuria ongelmia esim. sossussa.

      Viimeksi vartijat oli heittää mut pihalle, vaikka hörpin pussista.

      •  Kk

        Se on pelkkä myytti, että vartijat heittäisi pihalle. He ottavat vain tukevan otteen käsivarsistasi ja taluttavat rauhallisesti oven ulkopuolelle. Jos pyristelet vastaan, jalkasi vain sutivat lattiaa tai halkovat ilmaa.


      • Pissapoika
         Kk kirjoitti:

        Se on pelkkä myytti, että vartijat heittäisi pihalle. He ottavat vain tukevan otteen käsivarsistasi ja taluttavat rauhallisesti oven ulkopuolelle. Jos pyristelet vastaan, jalkasi vain sutivat lattiaa tai halkovat ilmaa.

        Pissapojasta pesunesteet pois ja viinaa tilalle. Sitten vaan virittelemään letkua niin, että etupenkillä istuessasi voit laittaa pillin suuhun ja antaa pesimen pumpun pumpata suusi täyteen tuota ihanaista taikajuomaa. Kurakeleillä voi vähän vituttaa, mutta ei muuta kuin letku suuhun ja elämä hymyilee taas.


    • Onnellinen avoliitto

      Olen tehnyt vatekaapiini valesokkelin, jonka taakse mahtuu helposti vaikka 10 kossupulloa. Avokkini ei ikinä tule löytämään piiloa.

      Juomisen suhteen käytän tuota ainoaa toimivaa kikkaa, eli hämykaljoja. Jääkaappiin yksi tai kaksi keppanaa, mikä ei aiheuta pahennusta, mutta henki alkaa haista. Sitten vaan reilusti lisää kätköstä ja kaikki menee hyvin, kaikki on tyytyväisiä :)

    • ei-piilossa-pysynyt

      Mies piti piilopulloa parvekkeella. Itse en polta niin tiesi että hyvä paikka siellä pitää pulloa talvella, saa kylmää juotavaa. No epäilykset heräs kun hän joi illan aikana 15% juomaa 7dl ja tuli kaatokänniin..

    • Jamppaxywz

      pidän kajarissa sisällä muutamaa littanaa pulloa wiinaa jiirissä,ettei akka huomaa,kuuntelen muka musiikkia makuuhuoneessa ja rewin samalla wiinaa :D

    • Asdfh4523

      Aa nustapin olen kaivertanut ontoiksi. Siitä on hyvä imaista session aikana. Paradoksaalista on, että nainen puuttuu

    • KyImät_kädet

      Vien ne Kylmiksen postilaatukkoon

    • Minnematkat

      Viimeistään helvetin lieskoissa peräsuoleen kätketty pullo palaa ikuisella liekillä itkun ja hammastenkiristyksen säestämänä.
      Toisin kävi sammuneelle Kalervolle, kun eukko pisti tulet perseen alle. Kalervolla on ollut haiseva avanne siitä lähtien.

    • Asdfh4523

      Maaninen vaihe iski jälleen sori..
      Käsi ja kauha käy tänään intensiivisesti puohitiellä

      • Patterinvälissä

        Neuroleptit ja litium ovat tuoneet iloa naapureillesi, tosin parhaimmat naurut meille tarjosi tenoxöverisi.
        Sen illan jälkeen tosin jutuistasi huokuvat siloitellut lauseet kuvastavat aivojuomujesi katoa ja kiiltävän sileitä aivojasi.


    • Lukutoukkajuoppo

      Sängynpäädyn ja patjan väliin mahtuu litteä pullo jos toinenkin. Tietenkin omalle puolelle ulkoreunaan. Illalla vetäydyn vuoteeseen lukemaan kirjaa ja väliin voi ottaa hömpsyä kun eukko tuijottaa olkkarissa telkkua. Aamulla krapularyyppy käden ulottuvilla. Lisäksi kummallakin on oma vaatehuone, sitä voi käyttää ainakin lyhytaikaisena jemmana, pidempiaikaisena riski paljastua.
      Nyt onkin sika siirtyä kirjan pariin :)

    • Asdfh4523

      Sähköansani on aivan legenda. Koska kanssajuopot eivät ole pariin vuoteen siitä enää muistuttaneet, on aika ottaa se uudestaan esille: pistorasian kautta saan luotua konfiguraation, jonka kautta saan kaikki kodinkoneet kytkettyä sarjaan. Kun sitten työn pyykkäämään, laitan astianpesukoneen päälle jne, sulake palaa. Sitten vaihtamaan se, ja sähkökaapissa on totta kai jemmapullo.

    • Kohtuukäyttäjät

      Paras paikka ”piilopulloille” on baarikaappi.
      Katseilta piilossa, mutta aivan ulottuvilla, kun tarvitsee grogin.
      Takkahuoneen sivuvaunuissa toki täytyy olla esillä aina viskiä ja giniä, samoin pieni jääkaappi täynnä tykötarpeita ja kyytipoikaa.
      Sontasepoilla ei ole baarikaappia tai se aina tyhjä.....sontasepon päivä alkaa matkalla markettiin tai kiljuämpärille.
      Miksi sitä ei voi nauttia sivistyneesti?
      Olisiko sikala sopiva katkopaikka?
      Uskoisin , että taloudellisesti olisi edullista hoitaa juoppoja karsinassa karjujen seurassa.

    • Anonyymi

      Eeppistä!

    • Anonyymi

      Sohvan runkoon. Kannattaa tutustua minkälaiset tukirakenteet siellä on. Omassa kiertää alareunassa vanerilevy n.10 cm. Sinne saa alakautta laitettua pulloja. Kätevä ottaa huikat vaikka kun leidi on käymässä vessassa ;)

    • Anonyymi

      Mulla on koko ajan iso pullo kossua tunettynä rectumiini! 😁 Ei oo vaimo löytänyt!

      • Anonyymi

        No siinäpä hyvä jemma!


    • Anonyymi

      Vaadit juoda yhden oluen. "Tuikkaat 80% sekaan". Toiminut vuosia :)

    • Anonyymi

      Miten selitätte muijalle hänen kysymyksensä, että miksi haiset niin viinalle?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe