Onko muilla mokkula takkuillut tänään aamusta lähtien?
Mulla on ollut pari viikkoa käytössä se Nokia CS-15 Nettikaista 2M ja se on tähän asti toiminut ihan hyvin.
Tänään on kuitenkin ollut ihan onnetonta. Olen mittaillut nopeutta muutamaan kertaan ja se on ollut vain luokkaa 130 - 200 kbit/s. Normaalisti nopeudet on olleet meillä Maskussa noin 10 kertaiset.
Eilen illalla kaikki toimi ihan hyvin mutta aamulla, kun aamulla avasin koneen, alkoivat ongelmat.
Kokeilin pariin otteeseen käynnistää koneen uudelleen, muttei se auttanut.
Onko muilla, joilla mokkula normaalisti siis toimii, ollut tänään lauantaina vastaavia ongelmia?
No... Sammutin koneen, irrotin lopulta mokkulan ja kokeilin välillä kiinteätä laajakaistaa ja se toimi normaalisti. Laitoin sitten mokkulan uudestaan kiinni koneeseen ja tätä kirjoittaessa se mokkula taas toimii ihan normaalisti, eli nyt nopeus on karvan alle 1500 kbit/s.
Ilmeisesti se vika löytyy täältä minun koneelta, mutta mikäs tämmönen ilmiö on? Onko tyypillistä mokkuloille?
Mokkulan nopeus tänään
3
466
Vastaukset
- sRYto6Zh5D
Radioverkot nyt vain ovat sellaisia. Jossain toimii. Toisaalla ei. Tänään toimii täällä. Humenna ehkä jossain muualla.
... se nettitikkujen toimivuus tosiaan on. Eräät ystäväni ovat varmuuden vuoksi hankkineet kaikkien kolmen verkon sim-kortit ... tänään toimii operaattori sejase mutta huomenna tuojatuo
- rthnr5
"Onko muilla mokkula takkuillut tänään aamusta lähtien?"
Ei, edelleen toimii hyvin Huawei E169 ja nettikaista 384. Olen uppinut tässä kuussa jo 20 gigatavua mokkulalla eikä mitään ongelmia ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657365Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142698Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk502013Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141491Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901395Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611224Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271169- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1141071