Hei!
En tajua tietokoneiden sielun elämästä juuri mitään, ostin dvd laitteen jossa on muistitikku paikka. Ajattelin että katson sen kautta dvd leffoja, mutta mitä noille imageille (4, jotain gigaa) täytyy tehdä että ne pystyy siirtämään tikulle ja vielä katsomaan sen sillä laitteella? Ja vastaukset mielellään yksinkertaisesti! KIITOS!
dvd-leffa muistitikulle?
15
330
Vastaukset
- apua antava
internetistä ja se pitäis siirtää muistitikulle ja saada näkyviin dvd-soittimessasi joka on kytketty telkkuun?
- pihalla1979
just näin
- Vejä vattu päähän
Yksinkertainen vastaus: Googlasin tietoja laitteesta jonka merkki on 'sillä laitteella'. Ei löytynyt speksejä jotta näkis mitä muotoja se toistaa natiivina ja mitä vaaditaan tikulta toimiakseen. OLE HYVÄ!!!!
- pihalla79
Philips DVP3520, leffat imagena koneella. EDELLEEN KIITOS!
- 27
Jos leffa on koneellasi, ei muuta kuin muistitikku usp paikkaan kiinni ja sen jälkeen menet vaikkapa omiin videoihisi jos sinne olet leffasi laittanut, klikkaat elokuvaasi hiiren oikealla nappulalla ja valitse, siirrä.
siihen usb paikkaan mihin tökkäsit tikun.- 29
Minun dvd leffat on keskimäärin kokoa; 500mt.
- 17+4
29 kirjoitti:
Minun dvd leffat on keskimäärin kokoa; 500mt.
sä olet saanut 500mt DVD leffoja? Höpäjät vaan, että ne olis jotain DVD leffoja.
- 24
et lapsi osaa-
Itellä on tikulla 200 elokuvaa niin enköhän tiedä asiasta aika paljon. - 3
17+4 kirjoitti:
sä olet saanut 500mt DVD leffoja? Höpäjät vaan, että ne olis jotain DVD leffoja.
Paikkaa en kerro koska linkit on kielletty.
Aika surkeaa jos et itse löydä dvd luokan elokuvia mitkä mahtuu 500 mt kokoon.
Niitä kun useat nääs osaa laittaa pieneen kokoon kun jättää kaiken paskan pois. - 29
17+4 kirjoitti:
olen laittanu tuubiin tämän elokuvan ja sen koko oli 550Mt ja täyttänee varmaan DvD luokan?
http://www.youtube.com/watch?v=Of29429Pzms
- Giganörtti
Näyttäsi tuo Philips syövän vain DivX-formattia tikulta joten jos tikkua välttämäti haluaa käyttää niin ne imaget pitää muuntaa. Googlaa "DVD to DivX". Tietysti voi ne imaget polttaa DVDlle niin ne voi kattoa ihan siis perinteiseen tapaan levyltä. Ja teknisesti helpointa on sitten vetää johto koneelta telkkariin ja kattella näin.
- _-_
Parempi jättää se leffojen varastaminen. Ennemmin tai myöhemmin saat niiden mukana parasiitteja, ja sitten tulet tänne kyselemään neuvoja koneen puhdistamiseen.
- 38
http://www.divxfinland.org/index.php/Etusivu
Olen muuten sama jolle täällä asiasta tietämättömät aukoo päätään, helppo aukoa nuppia jos asiasta ei tiedä.
Minä kyseiseen paikkaan Suomentanut monta elokuvaa.
Ja miten saata teksti elokuvaan?
No näin:
olet ladannut leffan koneellesi, tee videotiedostoosi uusi kansio nimeä se vaikka elokuvan mukaan, laita elokuvasi kansioon ja samaan kansioon myös subin jonka olet ladannut paikasta minkä linkin annoin.
nimeä subi elokuvan nimellä ja laita näin, jos elokuvasi vaikka on esim, hostel.. elikkä silloin tekstitiedosto nimetään:
hostel.sub
näin saat tekstin elokuvaan kun alat sitä kattelemaan- Jojoon siis
Menehän nyt siitä peelo vaikka vessaan häpeämään, lol. Jos sinä olet suomentanut leffoja niin minä olen Amerikan Keisari.
'Helppo aukoa nuppia jos asiasta ei tiedä.' Kliseinen väite joka ei edes tarkoita mitään. Tollaista väittää 12 vuotiaat penskat hiekkalaatikolla. Elikkä elikkä elikkä...tulee mieleen subfinlandin piikkitissit ja muut alle 15 v. suomentajat joiden kieli ei ole vielä kehittynyt. - 16
Jojoon siis kirjoitti:
Menehän nyt siitä peelo vaikka vessaan häpeämään, lol. Jos sinä olet suomentanut leffoja niin minä olen Amerikan Keisari.
'Helppo aukoa nuppia jos asiasta ei tiedä.' Kliseinen väite joka ei edes tarkoita mitään. Tollaista väittää 12 vuotiaat penskat hiekkalaatikolla. Elikkä elikkä elikkä...tulee mieleen subfinlandin piikkitissit ja muut alle 15 v. suomentajat joiden kieli ei ole vielä kehittynyt.vittuile rauhassa.
vähän tällä koneella kirjoitus karkailee ja on välillä kuin juosten kustua jälki.
Tosi vain on että tämä paskakoneeni on nytten kannettava jossa näppäimistä on risa, usp johdolla on toinen näppäimistä toisen päällä ja siitä johtuen välillä siis kirjoitus saattaa näyttää kummalta.
Sen jännä mitä tulee mieleen mutta se se ei tosiaan aina eikä usein ole totuus.
Empä tiedä mitä käännöksiä nykyään paikassa rassataan koska en enää suomenna yhtään mitään.
Tuli jo opeteltua 15 vuotta sitten tuo englannin kieli ja ei tarvitte niin hirveästi tekstejä.
Ja elokuvan suomennus ei ole sitä mukavinta hommaa, joten ei viiti enää asiaan perehtyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202243Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3031216- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642