olen koittanut yhdistää 3 vuotta vanhan 2009 päivitetyn kakkoskoneen. Aamulla kun tein liitännät, sain telkun näyttöön työpöydän kuvan, mutta näppis/hiiri eivät toimineet. Suljin Sonyn ja koitin uudelleen, mutta sen jälkeen kuvaruutu ilmoittaa joka kerta "ei tahdistu".
Olen Sonyn asetuksista valinnut liitännät PC. ja HDMI 1,2 ja 3, mutta ei toimi. Voisiko joku selittää. missä mahtaa olla vika? Olen joutunut sammuttamaan PCn virtakatkaisimella joka kerta, koska hiiri ja näpis eivät toimi.
Sony Braviaan
Oshie
3
425
Vastaukset
- kertoi jo...
ja windows versio on...?
- reijoviitanen
Ja mitä teet kaapeleiden kytkemisen jälkeen?
Kokeilepa laskea näytön tarkkuutta ennen televisioon liittämistä.- ossiiiiiiiii
oli langaton näppäimistö/hiiri. Yhdistiköhän molemmat koneet samaan aikaan? Vieläkään kuva ei tule valitsemalla Sonyn tuloliitäntään PC, mutta HDMI1 toimii. Ja Windows seiska on käytössä, mutta hyvä näin. Kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201782Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79927
- 85861
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117787- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726