Hotelli Justus

Riikaan

Heippa! Onko jollakin kerrottavaa Justus hotellista? Selasin aikasempia keskusteluja mutta tästä hotellista ei löytynyt mitään tietoa.

6

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exagon

      Itse varasin pari tuntia sitten loppukuulle kolmeksi päiväksi huoneen sieltä. TripAdvisor-sivuston mukaan hotellin paremmuusjärjestys Riikassa on sijalla 2 ja sivun mukaan vaihtoehtoja on 97.
      Olen ennenkin seurannut kyseistä sivua ennen ja jälkeen matkojen ja kyllä heidän arvostelulla yleensä määrätty totuuspohja löytyy.

      • hyvä vinkki

        Booking.comillakin on 120 hotellivaihtoehtoa tarjota Riiasta ja itsekin olen varannut hotellini sieltä. Sieltä löytyy myös eri maalaisten turistien asiakasarvosteluja yöpymistään hotelleista ja niistä saa kyllä aika hyvän kuvan hotellien hyvistä ja huonoista puolista. Olen itse yöpynyt kuudessa eri hotellissa Riiassa,jokaisessa vähintään kaksi yötä ja vilkaisin piruuttani miten Tripadvisorissa kyseiset hotellit pannaan paremmuusjärjestykseen ja voin vakuuttaa,että pieleen menee. Yleisesti ottaen voidaan sanoa,että neljän tähden hotellit ovat kaikki jo hyviä,mutta niissäkin saattaa olla asioita mitkä arsyttävät. Joku kolmen tähden hotelli voi olla parempi vaihtoehto juuri sinulle. Hinta ja tähtien määräkään ei kulje käsikädessä. Justus on kehuttu hotelli ja löytyy myös booking.comilta ja sieltä löydät paljon ihmisten kokemuksia hotellista. Itse en ole siellä majoittunut,kun en välitä yöpyä vanhassa kaupungissa.


      • exagon
        hyvä vinkki kirjoitti:

        Booking.comillakin on 120 hotellivaihtoehtoa tarjota Riiasta ja itsekin olen varannut hotellini sieltä. Sieltä löytyy myös eri maalaisten turistien asiakasarvosteluja yöpymistään hotelleista ja niistä saa kyllä aika hyvän kuvan hotellien hyvistä ja huonoista puolista. Olen itse yöpynyt kuudessa eri hotellissa Riiassa,jokaisessa vähintään kaksi yötä ja vilkaisin piruuttani miten Tripadvisorissa kyseiset hotellit pannaan paremmuusjärjestykseen ja voin vakuuttaa,että pieleen menee. Yleisesti ottaen voidaan sanoa,että neljän tähden hotellit ovat kaikki jo hyviä,mutta niissäkin saattaa olla asioita mitkä arsyttävät. Joku kolmen tähden hotelli voi olla parempi vaihtoehto juuri sinulle. Hinta ja tähtien määräkään ei kulje käsikädessä. Justus on kehuttu hotelli ja löytyy myös booking.comilta ja sieltä löydät paljon ihmisten kokemuksia hotellista. Itse en ole siellä majoittunut,kun en välitä yöpyä vanhassa kaupungissa.

        Olen kyllä Booking.comin kautta itse varannut pääsääntöisesti hotellini pitkinpoikin Eurooppaa ja myös noihin arvosteluihin sivuilla osallistunut. Silti väitän, että TripAdvisor-sivusto on mielestäni luotettavampi, olkoonkin, että osittain painottuu parempitasoisiin hotelleihin.
        Bookingin kautta menen nyt loppukuusta Justukseen kolmeksi päiväksi, enkä yhden hengen huoneesta aamiaisineen pidä kalliina hintaa 170 euroa. Näin aikuisiällä maksan silti mielelläni muutaman kympin enmmän tasokkaasta majoituksesta, jos tarve niin vaatii. Olen nuoruusiällä matkoillani ollut riittävästi kaikentasoisissa huoneissa ja mukavuuden halu on kasvanut vuosien mukana.


    • 1+20

      Yövyimme siellä vuosi sitten ja hotelli on tosi hyvä. Suosittelen. Huoneet ovat persoonallisia ja henkilökunta ystävällisiä. Eräänä iltana söimme hotellin ravintolassa ja se oli miellyttävä kokemus. Tarjoilijatytöt tekevät tosi pitkää päivää - samat tytöt olivat aamiaisella ja töissä vielä puoliltaöin. Silti hymy oli herkässä. Hotellin sijainti on loistava. Lyhyt kävelymatka joka paikkaan.

    • matkoilla

      Vietin Hotellissa yhden yön ja voin suositella kaikille . Hyvä sijainti, hyvä palvelu jne.

    • käynytiela

      Olin 3 yötä ja voin ehdottomasti suositella, hyvällä paikalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe