Viisumiapua tarvitsen

royali

Jooh eli kihlatulle ollaan viisumia yrittämässä ja hieman neuvoja tarvitaan. Ihan turistiviisumia näin aluksi haetaan mutta on sitä näemmä siinäkin hommaa. Manilan lähetystöön olen ollut yhteydessä, ja kuten täällä foorumeilla on monesti mainittu, huomasin että sinne on tosiaan aikamoisia kukkahattutätejä ja pösilöitä otettu töihin. Eipä saanut sieltä loppujen lopuksi MITÄÄN neuvoa viisumin hakemiseen.

Mutta kihlattupa on löytänyt tämmöisen järjestön joka kuulemma auttaa näissä asioissa, hoitaa paperisodan jne ja huomattavasti nopeammin kuin jos itse joutuisi käymään kaikki läpi. Pientä korvausta vastaan tietenkin. Jotenkin en vain oikein tiedä voiko tämmöiseen ulkopuoliseen luottaa. Joten kysymykseni kuuluu: Onko kenelläkään kokemusta kaltaisista järjestöistä? Järjestön nimi kuulemma olikohan RoyalTeam. Paikallisten viranomaisten mukaan kuulemma täysin asiallinen ja laillinen järjestö, mutta lähetystöstä sanoivat (erittäin töykeästi) että "juu ei pakko hoitaa kaikki lähetystön kautta"

15

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alexander.77

      Ei ole mitään hyötyä käyttää mitään ulkopuolista järjestöä. Ei se viisumin hakeminen mikään vaikea asia ole, sen voi ihan hyvin tehdä itse.

      Luet vain suomen suurlähetystön sivuilta mitkä paperit kihlatulla pitää olla mukana. Hän menee sitten sinne kerran ja hänet kuulustellaan ja sen jälkeen odotatte vain päätöstä :) Helppo homma...

      Se tärkeä asia on että olette tavanneet filippiineillä ainakin 2-3 viikkoa. Muuten he eivät hyväksy viisumia...

      Jos on epäselvää jonkun tietyn paperin kohdalla, voit kysellä täällä. Täällä löytyy paljon niitä jotka on hakenut viisumia ja tietää mitä suurlähetystö vaativat.

      Itse luulen että jos suurlähetystö tietää että olet käyttänyt jotain ulkopuolista firmaa niin se voin vain olla negatiivinen asia heille.

    • Real Man

      Kaikki "junttieinaritkin" ovat hoitaneet paperiasiat itse, joten kyllä sinäkin pystyt. Ohjeet suurlähetystön sivuilta, tai soittamalla riasaksi asti suurlähetystöön, joilla on LAILLINEN velvollisuus auttaa sinua.

      Välikäsiin uppoaa vain rahaa. Nämä "avuliaat" firmat eivät tee muuta, kuin hae samat paperit suurlähetystöstä, jotka sinäkin saat ilmaiseksi, ja täyttävät ne yhdessä tyttöystäväsi kanssa kalliilla hinnalla. Lisäksi suurlähetystö suhtautuu negatiivisesti tuollaisiin välitysfirmoihin.

      Kaikenlaista "välittäjää" on ympäri maailmaa liikkeellä. Löysin myynti-ilmoituksen, jossa kaupattiin selvällä suomenkielellä yksiötä Filippiineiltä 32m2 hintaan 28000€
      >>Loma- tai eläkepäivien asunto Filippiineillä!
      Nyt edullisesti loma-asunto Filippiineillä, yksiö 32 m2 alkaen 28.000 €, varausmaksu n. 900 €, 30 % 6 kk:ssa, 70 %:lle 5 vuoden rahoitus! Edulliset elinkustannukset! Koko vuoden ihan oma, ei mikään lomaosake, kimpassa tai vuokralle loppuajaksi kun itse ei tarvitse.
      http://www.ostamyy.com/phpBB2/viewtopic.php?t=66042&sid=4bb50b0552842f0579c7965908a3cf3c&with_meta=1

      Hehhheheheh kokonaisen ison talon tontilla, saa tuolla hintaa Filippiineiltä, jos itse näkee vaivaa. Joten älä liity nenästävedettävien suureen joukkoon, vaan näe vaivaa itse!

      • ....................

        Tuota noin puhuit ihan asiaa, mutta noista talo jutuista sen verran, et minkäslaisessa mökin hökkelissä ajattelit eläkepäiväs asustella, jos 28 tuhatta riittää? :D Itse nyt vaatii 4 - 5 huonetta, uima-allas ja mielummin läheltä merta, joten tuolloin ei edes filippiineillä irtoa siedettävältä ihmisasutuksen läheltä taloa 28 tuhannella, vaan puhutaan 5 - 6 miljoonan useinmiten 8-10 miljoonan peson tai enemmän kämpästä. Olen asustellut Filippiineillä ja käynyt monia kertoja, ja kaikki 28 tuhannen kämpät ovat kyllä valkoiselle miehelle, jo lähes slummia, puhumattakaan tuosta halvemmista.

        http://www.islandsproperties.com/properties/4beachhouse-nearb.htm


      • Real Man
        .................... kirjoitti:

        Tuota noin puhuit ihan asiaa, mutta noista talo jutuista sen verran, et minkäslaisessa mökin hökkelissä ajattelit eläkepäiväs asustella, jos 28 tuhatta riittää? :D Itse nyt vaatii 4 - 5 huonetta, uima-allas ja mielummin läheltä merta, joten tuolloin ei edes filippiineillä irtoa siedettävältä ihmisasutuksen läheltä taloa 28 tuhannella, vaan puhutaan 5 - 6 miljoonan useinmiten 8-10 miljoonan peson tai enemmän kämpästä. Olen asustellut Filippiineillä ja käynyt monia kertoja, ja kaikki 28 tuhannen kämpät ovat kyllä valkoiselle miehelle, jo lähes slummia, puhumattakaan tuosta halvemmista.

        http://www.islandsproperties.com/properties/4beachhouse-nearb.htm

        >>Tuota noin puhuit ihan asiaa, mutta noista talo jutuista sen verran, et minkäslaisessa mökin hökkelissä ajattelit eläkepäiväs asustella, jos 28 tuhatta riittää?

        Piirit ovat täällä Suomessa näissä ympyröissä niin pienet, etten turhia selittele muutakuin, rakensin itse vaimon sukulaisten maille. 28 tuhatta riiitti reilusti.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Real Man kirjoitti:

        >>Tuota noin puhuit ihan asiaa, mutta noista talo jutuista sen verran, et minkäslaisessa mökin hökkelissä ajattelit eläkepäiväs asustella, jos 28 tuhatta riittää?

        Piirit ovat täällä Suomessa näissä ympyröissä niin pienet, etten turhia selittele muutakuin, rakensin itse vaimon sukulaisten maille. 28 tuhatta riiitti reilusti.

        Juu pienet on piirit, siis rakensit majan, et todellakaan 4 - 5 huoneen, uima-altaalla kämppää. Ja pitää sitä olla hitusen varustetasoakin kämpässä;) Ja tokihan jonnekkin syrjäseudulle pellon keskelle rakentaakin varmasti majan halvalla ja maakaan ei maksa paljoa. Eräänkin aussin puolivalmis kämppä oli keskellä viidakkoa, no kuka haluaa mitäkin eikös vain? Ja olihan tuossa kerran eräs jenkki merimies kirjaimellisesti vaimonsa kanssa risumajassa asusteli ja myivät red horsea luukusta tien varressa, ja varmasti oli halvempi 2800 euroa sen asunnon rakennuskustannukset.

        Ja tokihan olen nähnyt noita 28 tuhannen ja halvempia kämppiä siellä lukuisasti, mutta suomalainen pullasorsa ei niissä viihdy varmasti eläkepäiviään, kun naapurin seinä on kiinni omassa seinässä, et vähän olis sama et onko sitten eläkepäivänsä paskasissa lakanoissa vanhainkodissa täälä, vai sitten siinä majassa.

        Itse, jos sieltä asunnon laitan, niin kyllä siinä sitten pitää myös pystyä nukkuun yönsä rauhassa ja mukavuutta olla, materialistinen paskiainen kun olen.

        Piireistä nyt en tiedä, meillä on pieni piiri, mut tuskin ollaan samassa piirissä.


      • Real Man
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Juu pienet on piirit, siis rakensit majan, et todellakaan 4 - 5 huoneen, uima-altaalla kämppää. Ja pitää sitä olla hitusen varustetasoakin kämpässä;) Ja tokihan jonnekkin syrjäseudulle pellon keskelle rakentaakin varmasti majan halvalla ja maakaan ei maksa paljoa. Eräänkin aussin puolivalmis kämppä oli keskellä viidakkoa, no kuka haluaa mitäkin eikös vain? Ja olihan tuossa kerran eräs jenkki merimies kirjaimellisesti vaimonsa kanssa risumajassa asusteli ja myivät red horsea luukusta tien varressa, ja varmasti oli halvempi 2800 euroa sen asunnon rakennuskustannukset.

        Ja tokihan olen nähnyt noita 28 tuhannen ja halvempia kämppiä siellä lukuisasti, mutta suomalainen pullasorsa ei niissä viihdy varmasti eläkepäiviään, kun naapurin seinä on kiinni omassa seinässä, et vähän olis sama et onko sitten eläkepäivänsä paskasissa lakanoissa vanhainkodissa täälä, vai sitten siinä majassa.

        Itse, jos sieltä asunnon laitan, niin kyllä siinä sitten pitää myös pystyä nukkuun yönsä rauhassa ja mukavuutta olla, materialistinen paskiainen kun olen.

        Piireistä nyt en tiedä, meillä on pieni piiri, mut tuskin ollaan samassa piirissä.

        >>Piireistä nyt en tiedä, meillä on pieni piiri, mut tuskin ollaan samassa piirissä.

        Luojan kiitos.

        Juttusi oli ylen ankea, muttei kuvaa minun eläkepäiviäni Filippiineillä. Mutta kuten totesin, aina rahaansa voi rauhassa jaella pois, se ei vaadi erityistä taitoa.

        Se siitä.


      • ....................
        Real Man kirjoitti:

        >>Piireistä nyt en tiedä, meillä on pieni piiri, mut tuskin ollaan samassa piirissä.

        Luojan kiitos.

        Juttusi oli ylen ankea, muttei kuvaa minun eläkepäiviäni Filippiineillä. Mutta kuten totesin, aina rahaansa voi rauhassa jaella pois, se ei vaadi erityistä taitoa.

        Se siitä.

        Jutussa ei ollut mitään ankeaa, totesin vain sen minkä tiedän varmana faktana, 28 tuhannella eurolla et rakentele filippiineille 4- 5 huoneen, uima-altaalla varustettua kämppää lähelle rantaa. 28 tuhannella saat vaatimattoman asunnon keskeltä ei mitään käärmeet kavereinasi tai sitten slummista, naapuri seinän takana.

        Ei ole rahan heitosta kyse, vaan siittä et kuvittelet liikoja;)

        ps. asiahan on sinun helppo todistaa, kun laiatat majastasi kuvan ja sijannin minulle :D


      • Real Man
        .................... kirjoitti:

        Jutussa ei ollut mitään ankeaa, totesin vain sen minkä tiedän varmana faktana, 28 tuhannella eurolla et rakentele filippiineille 4- 5 huoneen, uima-altaalla varustettua kämppää lähelle rantaa. 28 tuhannella saat vaatimattoman asunnon keskeltä ei mitään käärmeet kavereinasi tai sitten slummista, naapuri seinän takana.

        Ei ole rahan heitosta kyse, vaan siittä et kuvittelet liikoja;)

        ps. asiahan on sinun helppo todistaa, kun laiatat majastasi kuvan ja sijannin minulle :D

        >>ps. asiahan on sinun helppo todistaa, kun laiatat majastasi kuvan ja sijannin minulle :D

        Kyllä lähtee heti, kun olet laittanut nimesi ja osoitteesi näkyviin, minne voin kuvat lähettää. Sen verran yksityistä tietoa jakelisin, että haluan olla tietoinen kenen kanssa olen tekemisissä.

        >>Ei ole rahan heitosta kyse, vaan siittä et kuvittelet liikoja;)

        Taidat olla mies, jolla on oma lehmä ojassa. Ilmeisesti olet juuri noita sikakalliita taloja kauppaamassa ja etsit uunoa, joka rahansa niihin kylvää. Olet kyllä ensimmäinen, joka kerskuu kylvävänsä Filippiineille pelkästään asumiseen 200000-300000€


      • ................
        Real Man kirjoitti:

        >>ps. asiahan on sinun helppo todistaa, kun laiatat majastasi kuvan ja sijannin minulle :D

        Kyllä lähtee heti, kun olet laittanut nimesi ja osoitteesi näkyviin, minne voin kuvat lähettää. Sen verran yksityistä tietoa jakelisin, että haluan olla tietoinen kenen kanssa olen tekemisissä.

        >>Ei ole rahan heitosta kyse, vaan siittä et kuvittelet liikoja;)

        Taidat olla mies, jolla on oma lehmä ojassa. Ilmeisesti olet juuri noita sikakalliita taloja kauppaamassa ja etsit uunoa, joka rahansa niihin kylvää. Olet kyllä ensimmäinen, joka kerskuu kylvävänsä Filippiineille pelkästään asumiseen 200000-300000€

        Asuntojen hinnat

        http://www.islandsproperties.com/properties/4beachhouse-nearb.htm

        Ja 28 tuhannella saa todellakin erittäin pienen tontin ei meren rannalta ja siihen 2 kerroksisen talon töröttään just ja just. Todennäköisesti näin on kämppäs kanssa eli se on syrjäseudulla, valtion maa ostettuna taikka erittäin pieni tontti. Myöskään asunto ei kertakaikkiaan ole mitään luksusta, puhumattakaan et siinä olisi uima-allasta Näin on marjat väität mitä väität muuta.

        Tässähän on kyseessä puhtaasti sijainnista, tonti suurudesta ja onko se meren rannalla ja white sand biitsi. Tämän lisäksi vielä allas ja varustetaso keskitasoa parempi, niin voimme todellakin unohtaa alta 2 miljoonan budjetin.

        Sinulla on todistamis velvollisuus, muussa tapauksessa tyhjät housut siellä.


      • Real Man
        ................ kirjoitti:

        Asuntojen hinnat

        http://www.islandsproperties.com/properties/4beachhouse-nearb.htm

        Ja 28 tuhannella saa todellakin erittäin pienen tontin ei meren rannalta ja siihen 2 kerroksisen talon töröttään just ja just. Todennäköisesti näin on kämppäs kanssa eli se on syrjäseudulla, valtion maa ostettuna taikka erittäin pieni tontti. Myöskään asunto ei kertakaikkiaan ole mitään luksusta, puhumattakaan et siinä olisi uima-allasta Näin on marjat väität mitä väität muuta.

        Tässähän on kyseessä puhtaasti sijainnista, tonti suurudesta ja onko se meren rannalla ja white sand biitsi. Tämän lisäksi vielä allas ja varustetaso keskitasoa parempi, niin voimme todellakin unohtaa alta 2 miljoonan budjetin.

        Sinulla on todistamis velvollisuus, muussa tapauksessa tyhjät housut siellä.

        On sinulla masentava päivä, kurjuuksien luetteleminen jatkuu. Toisekseen en ymärrä sitä, että lyöt sanoja suuhuni, mutta lienee sinun personakohtainen ominaisuus.

        >>Sinulla on todistamis velvollisuus, muussa tapauksessa tyhjät housut siellä.

        Tiatoa saat heti, kun kerrot kuka olet ja mistä, aivan niin tyhmä en ole, että rupean henkilökohtaisia tekemisiäni jakamaan, ties mille kusettajalla ja linnakundille netissä. Olisi todella kiva tarkistaa mikä "rahamies" ja "maailmanmatkaaja" siellä selittää.


      • ..................
        Real Man kirjoitti:

        On sinulla masentava päivä, kurjuuksien luetteleminen jatkuu. Toisekseen en ymärrä sitä, että lyöt sanoja suuhuni, mutta lienee sinun personakohtainen ominaisuus.

        >>Sinulla on todistamis velvollisuus, muussa tapauksessa tyhjät housut siellä.

        Tiatoa saat heti, kun kerrot kuka olet ja mistä, aivan niin tyhmä en ole, että rupean henkilökohtaisia tekemisiäni jakamaan, ties mille kusettajalla ja linnakundille netissä. Olisi todella kiva tarkistaa mikä "rahamies" ja "maailmanmatkaaja" siellä selittää.

        Sinähän olet laittanut sanat suuhun toisille, etkös sinä jo tituleerannut minua huijari kauppiaaksikin? Onhan se nyt kumma et mies sanoo et on talo 28 tuhatte egee, ja kun kyseenalaista ko. olevan talon olevan länsimaista laatua arvostavalle kenties vaatimaton, ja sinä et asiaa mitenkään perustele esim. et ole raottanut sen tonttis suurutta pätkääkään, et onko se rannalla ja white sand aluetta, onko kenties syrjäisemmällä alueella, onko se uimallas siinä hinnassa vai ei, jumalauta niin monta kertaa filippiineillä olleena, voin sanoa et 2 miljoonalla pesolla rakentaa todellakin syrjäiselle alueelle, ei rannalle, eikä uimaaltaala varustetun talon.

        Sinä väität muuta, vaikka meillä on vain sinun sanasi ei muuta.

        Vähänkään noita saitteja seuraamallakin jo selviää ettei todellakaan isolla tontilla, uima-altaalla, meren rannalta ja varustetasoltaa hyvää taloa väh. 4 huonetta osteta 2 miljoonalla pesolla ei sitten millään.

        Aamen.

        ps. Toivoisin sinun olevan oikeassa :D


      • Real Man
        .................. kirjoitti:

        Sinähän olet laittanut sanat suuhun toisille, etkös sinä jo tituleerannut minua huijari kauppiaaksikin? Onhan se nyt kumma et mies sanoo et on talo 28 tuhatte egee, ja kun kyseenalaista ko. olevan talon olevan länsimaista laatua arvostavalle kenties vaatimaton, ja sinä et asiaa mitenkään perustele esim. et ole raottanut sen tonttis suurutta pätkääkään, et onko se rannalla ja white sand aluetta, onko kenties syrjäisemmällä alueella, onko se uimallas siinä hinnassa vai ei, jumalauta niin monta kertaa filippiineillä olleena, voin sanoa et 2 miljoonalla pesolla rakentaa todellakin syrjäiselle alueelle, ei rannalle, eikä uimaaltaala varustetun talon.

        Sinä väität muuta, vaikka meillä on vain sinun sanasi ei muuta.

        Vähänkään noita saitteja seuraamallakin jo selviää ettei todellakaan isolla tontilla, uima-altaalla, meren rannalta ja varustetasoltaa hyvää taloa väh. 4 huonetta osteta 2 miljoonalla pesolla ei sitten millään.

        Aamen.

        ps. Toivoisin sinun olevan oikeassa :D

        >>Sinä väität muuta, vaikka meillä on vain sinun sanasi ei muuta.

        Näin tulee jatkossakin olemaan, sillä en todellakaan rupea tuntemattomille todistelemaan yhtään mitään. Jokainen voi uskoa, tai olla uskomatta, siitä en hernettä nenääni vedä.

        >>hyvää taloa väh. 4 huonetta osteta 2 miljoonalla pesolla ei sitten millään.

        Minä en yhtäkään taloa ole Filippiineiltä ostanut, minä olen yhden rakentanut vaimoni perheen maille. Kädettömille sopii rahan jakaminen, jos jonkin-näköisille jobbarelle. Kun Filippiineillä lyö välittäjälle käteen 10 miljoonaa pesoa, niin kyllä sillä varmasti komean talon saa. Mutta kuten todettiin, miehet ovat erillaisia eri piireissä.


      • ....................
        Real Man kirjoitti:

        >>Sinä väität muuta, vaikka meillä on vain sinun sanasi ei muuta.

        Näin tulee jatkossakin olemaan, sillä en todellakaan rupea tuntemattomille todistelemaan yhtään mitään. Jokainen voi uskoa, tai olla uskomatta, siitä en hernettä nenääni vedä.

        >>hyvää taloa väh. 4 huonetta osteta 2 miljoonalla pesolla ei sitten millään.

        Minä en yhtäkään taloa ole Filippiineiltä ostanut, minä olen yhden rakentanut vaimoni perheen maille. Kädettömille sopii rahan jakaminen, jos jonkin-näköisille jobbarelle. Kun Filippiineillä lyö välittäjälle käteen 10 miljoonaa pesoa, niin kyllä sillä varmasti komean talon saa. Mutta kuten todettiin, miehet ovat erillaisia eri piireissä.

        Ei siinä ole kädettömistä ole kyse, on varmasti aivan selvää et tontti ja asunto hinta on hitusen eri luokkaa itä-suomessa ja pääkaupunki seudulla ja merenrantanäkymästä maksetaan jo ihan eri hintaa, kuin lähiön betoniseinästä.

        Vaikka Filippiinit on lähes kehitysmaa, niin osataan sielläkin jo maanarvokin hinnoitella. Sinullahan ei ole käytännössä ollut ollenkaan kustannuksia tontin hankkimisesta, koska on vaimosi perheen mailla, kas tuossa jo säästettiin roimasti rahaa;)

        Voithan kysellä paljonka maksaa rantatontit Cebu, Bohol, Palawan alueella, veikkaanpa vaan ettet valkoista rantahiekkaa, kohtuu etäisyydellä ja isolla tontilla alle 2 miljoonan peson ostele. Ja sitten vasta päästään rakentaan sitä tönöä, johon uppoo toinen mokoma, niin ollaankin jo 4 - 5 miljoonassa pesossa, ja sitten kun halutaan laatua, uima-allasta, ym ym niin hinta nousee.

        ps. ei flipuissa säästä talokustannuksissa, jos itse menee sinne muuraileen heh...palkkakustannukset siellä on se pienin murhe.


      • Real Man
        .................... kirjoitti:

        Ei siinä ole kädettömistä ole kyse, on varmasti aivan selvää et tontti ja asunto hinta on hitusen eri luokkaa itä-suomessa ja pääkaupunki seudulla ja merenrantanäkymästä maksetaan jo ihan eri hintaa, kuin lähiön betoniseinästä.

        Vaikka Filippiinit on lähes kehitysmaa, niin osataan sielläkin jo maanarvokin hinnoitella. Sinullahan ei ole käytännössä ollut ollenkaan kustannuksia tontin hankkimisesta, koska on vaimosi perheen mailla, kas tuossa jo säästettiin roimasti rahaa;)

        Voithan kysellä paljonka maksaa rantatontit Cebu, Bohol, Palawan alueella, veikkaanpa vaan ettet valkoista rantahiekkaa, kohtuu etäisyydellä ja isolla tontilla alle 2 miljoonan peson ostele. Ja sitten vasta päästään rakentaan sitä tönöä, johon uppoo toinen mokoma, niin ollaankin jo 4 - 5 miljoonassa pesossa, ja sitten kun halutaan laatua, uima-allasta, ym ym niin hinta nousee.

        ps. ei flipuissa säästä talokustannuksissa, jos itse menee sinne muuraileen heh...palkkakustannukset siellä on se pienin murhe.

        >>ps. ei flipuissa säästä talokustannuksissa, jos itse menee sinne muuraileen heh...palkkakustannukset siellä on se pienin murhe.

        Niin on. On miehiä, jotka voivat ylpeydellä sanoa asuvansa omin käsin tehdyssä talossa sekä Suomessa, että Filippiineillä. Eräät miehet saavat jopa tyydytystä siitä, että tekevät talonsa itse.

        Muuten en tästä mitään riitaa halua, onnittelen miestä, joka pystyy hoitelemaan kaiken rahalla, eipä se ole multa poissa.


      • ....................
        Real Man kirjoitti:

        >>ps. ei flipuissa säästä talokustannuksissa, jos itse menee sinne muuraileen heh...palkkakustannukset siellä on se pienin murhe.

        Niin on. On miehiä, jotka voivat ylpeydellä sanoa asuvansa omin käsin tehdyssä talossa sekä Suomessa, että Filippiineillä. Eräät miehet saavat jopa tyydytystä siitä, että tekevät talonsa itse.

        Muuten en tästä mitään riitaa halua, onnittelen miestä, joka pystyy hoitelemaan kaiken rahalla, eipä se ole multa poissa.

        joku mies osaa rakentaa talonsa itse, mutta jos pitäisi ruoka metsästä hakea ja siihen potut keittää, niin sormi menisi suuhun. Joku osaa operoida sydämmen siirron ja voi olla ylpeä siittä tai poistaa mädänneen hampaan, johon entisaikoina kuoltiin, ja voi olla ylpeä siittä. Luettelohan olisi niin pitkä, ja ei se kirvesmies, nyt sentäänsä ihan kaikki voipa ole, pitää sillekkin piirrustukset tehdä tai ainakin valmistaa se paperi ja kynä piirtämistä varten.

        Raha valitettavasti näyttelee jotain roolia aina, tarviihan sitä hoidellakseen itsensä flipuihin lentäen, jonka ohjaimiin tarvitaan mielummin lentokapteeni, kuin yleismies jantunen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2022
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1245
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe