Sirdalud unilääkkeenä?

toimiiko...

Nyt on semmoinen tilanne, että olen jo vuosikausia käyttänyt puolikkaan Imovanen 3 mg Melatoniinin 15 mg mirtstsapiinin lähes joka ilta, ja nyt joudun huumetestiin. Mitäs siitä kun Imovaneen on resepti mutta luulenpa, että jos testin tekevälle työnantajalle paljastuu, että käytän Imovanea, niin minut katsotaan terveydeltäni sopimattomaksi kyseiseen tehtävään. En viitsi sanoa, mikä on tehtävä tai työnantaja. Toimisiko Sirdalud tai joku muu huumetestissä näkymätön aine Imovanen korvikkeena jotta pääsisin testistä läpi puhtain paperein?

17

19134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kici

      Sen ainoastaan tiiän että sirdalud on lihahksia rentouttava lääke eikä unilääke!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Paras unilääke ilman reseptiä - https://nplink.net/bjahj033
        Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi.


    • ou nou..

      noin on niin olet vastuuton käyttäessäsi Imovanea!!!!" Mitäs siitä kun Imovaneen on resepti mutta luulenpa, että jos testin tekevälle työnantajalle paljastuu, että käytän Imovanea, niin minut katsotaan terveydeltäni sopimattomaksi kyseiseen tehtävään." Jos kerran sitä ei työssäsi hyväksytä!

      Eli haluat vain päästä testistä puhtain paperein.....

      • on tarkoitus

        Elikkä päästä testeistä puhtain paperein. En näe siinä mitään väärää. Tai jos siinä jotain väärää on niin se on hyväksyttävän rajoissa.

        Maailma on paska, elämä ei ole reilua jne. Minusta pyrkimyksessä hyvään elämään on kaikki sallittua jos siitä ei ole kohtuutonta haittaa toiselle ihmiselle. Kokeissa lunttaaminen, työpaikkahaastattelussa valehteleminen jne. Kunhan on niin varovainen ja suunnitelmallinen, ettei jää kiinni. Olen itseni ankarin kriitikko mutta ei voi mitään minkälaiset geenit on hedelmöityksen hetkellä sattunut saamaan. Ja vielä kun niitä väkisinkin vertaa sukulaisten menestykseen niin tajuaa, että on saanut molemmilta puolilta huonommat tisleet. Siksi on käytettävä kaikki porsaanreiät ja vippaskonstit hyväkseen.

        Pystyisipä edes nukkumaan ilman aineita, pieniksi ovat haaveet vuosien myötä kutistuneet mutta sitäkään vähää ei suoda.

        Tiedoksi kaikille, että Sirdalud toimii unilääkkeenä oikein hyvin, ainakin kun viimeksi käytin. Varsinkin jos sen huuhtelee alas neljällä kaljalla, meinasin nukahtaa televisiön ääreen ja sänkyyn raahautuminen oli ponnistus.

        Ehkä tuo viestiketjun aloitus oli siinä mielessä väärä koska tiedän, että se toimii. Tarkoitus oli pikemminkin kartoittaa toisten kokemuksia.


      • Anonyymi

        Kieroilusi paljastuu jodkud


    • uinu,uinu

      Nykypäivän tietosuoja työpaikoilla on vielä lapsenkengissä, eivätkä johtavassa asemassa olevat ihmisetkään ole kuin ihmisiä. Minun mielestäni sinulla on kaksi vaihtoehtoa: 1) Käytät edelleen Imovanea, mutta rakennat sen käytön ympärille testiajankohtaan sopivan tarinan. Tyyliin: läheinen sukulainen kuoli tai on muuta murhetta. Lisäksi voit testin jälkeen näyttää työnantajallesi lääkeselosteen, josta ilmenee että lääke ei vaikuta enää päivällä. Viisastelijoille tällä palstalla haluan todeta, että se ei siis merkittävästi vaikuta enää päivällä.

      2)Jätät sen pois ja käytät luontaistuotteita nukahtamiseen. Ihan taviskaupoistakin saa esim. Goodnihgt(tms.) teetä, erilaisia rohdosnappeja jotka autta nukahtamaan ja toimivatkin.

      Jos tiedät testin päivämäärän, niin eikös se ole helppo selvittää kuinka kauan Imovane ko. testissä näkyy ja toimia sen mukaan? Ja sitäpaitsi Suomessa käytetään mielettömät määrät juuri nukahtamislääkkeitä, joten saattaa se lääke olla tuttu pomollesikin.

      • .

        kuitenkin mainitsee että jos tulisi tietoon niin asiaa ei hyvällä katsottaisi.


    • ytghy

      Huumetestissä kysytään mitä lääkkeitä käytät. Sano Imovane silloin tällöin ja näytä resepti tällöin sinulla on oikeus käyttää ko. lääkettä aivan laillisesti eikä työpaikkalääkäri mitenkään reagoi mikäli testistä löytyy samaa lääkettä. Jos resepti puuttuu on kyse positiivisesta huumetuloksesta.

      • jhgjhgj

        siis resepti, eikö lääkepakkauksessa kiinni oleva nimilappu riitä? Juuri reseptiä en halua näyttää koska siitä näkee, että lääkkeen on kirjoittanut psykiatri.


    • stillnoct

      ei käsittääkseni anna positiivista testitulosta bentsojen osalta, vai olenko oikeassa?

    • topea nilaus

      sirdalud auttaa itseäni nukahtamaa aika hyvin, tolet taitaa nousta aika nopiaa? nokittamalla tehoo viel paremmin mut ikävä kaivaa aamulla rämmäleitä nenästä 8D

    • bekejoo

      näkyykö sirdalud seuloissa?

    • Anonyymi

      Eräät lääkärit , varsinkin uransa alussa kun olevat tärkeilevät tytöt , eivät voi ymmärtää , että ihminen voi kokea menneisyyteensä niin n raskaana että normaali nukkuminen on kertakaikkiaan mahdotonta ilman stimulantteja . He olvat varsin eläneet turvatun hyvän elämän , lapsuuden nuoruuden . Heille kuolema , läheisten menettäminen , vankila tms . on täysin vieras .. ja nyt päästessään valta asemaan he tohtoroivat 26v. Tiana elämää Jumalan lailla . Elämää , josta he eivät tiedä vielä yhtään mitään . Tämä koettu Turussa terveysasemalla . PS . Vaihdoin paikkakuntaa ja pääsin asiantuntevan nuoren lääkärin vastaanotolle , joka kuunteli minua ensisijaisesti ihmisenä ja vaikka olinkin potilas olen hänelle ensisijaisesti ihminen . Kyllä ja on kokenut niin paljoa n , että se ei mahdu edes kirjaan . M. Walöe

      • Anonyymi

        Varmaan tuo psykiatrin kirjoittama resepti on se isompi ongelma kuten itse jo epäilitkin ja todennäköisesti haluavat nähdä reseptin kanta-palvelusta. Voisiko lääkkeen kirjoittaa joku muu kuin psykiatri?
        Minulla tietyt työtehtävät loppuivat loppuunpalamisen ja psykiatrin kirjoittaman saikkulapun myötä. Itse lääkkeet ei olleet ongelma. Esimies ei tästä kyllä kertonut eteenpäin, mutta otti tietyt työtehtävät pois ja lopulta ei ollutkaan enää mitään järjellistä tekemistä. Hain uutta vähemmän vaativaa tehtävää, jonka tietysti sain, koska järjestely oli myös työnantajalle sopiva. Huonosti ikuisuuden nukkuneena voin samaistua tilanteeseen.


    • Anonyymi

      Jos Imovanea on saanut uniongelmiin niin sen ei pitäisi olla mikään ongelma huumetesteissä.
      En myöskään pelkäisi että mitä mahtaa pomo tuumata jos saa tietää Imovanen käytöstä.

      Tänä päivänä ei ole mikään harvinaisuus että ihmiset käyttävät nukahtamislääkkeitä.
      Eikä sen pitäisi työpaikkaan vaikuttaa käyttääkö jotain tukemaan nukkumista vai ei.

      Ja mitä sitten jos reseptissä lukee että psykiatri on lääkkeen määrännyt, sekin on aika yleistä.

      Loppujen lopuksi ei se ole kiva valehdellakaan tai salailla tällaista asiaa, vielä vaikeampaa se on siinä vaiheessa selitellä jos jotain kautta tulee myöhemmin ilmi.
      Esim. jos se pomo saa asian tietoonsa myöhemmin ja sitten alkaa kysellä jotain niin yritä siinä sitten selitellä.

      Aloittajan juttua lukiessa mulle tuli mieleen että on aikamoinen arsenaali pillereitä nukkumista/nukahtamista varten... miksi vielä pitäisi asioita salailla?

    • Anonyymi

      Ei kun sen pitää olla IMOVANEE. Vain IMOVANE on hývä! Kuinka saisin IMOVANE respetin`? IMOVANE ei ole tunnettut humajaisesta mautsta mutt akaipaan sitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe