Top Camping Yyteri

Uusimaa

Siivotaanko lainkaan? Onko yksityisessä omistuksessa, vai ketä sitä pyörittää? Tänään kun olimme menossa Yyterin leirintään muistutti KAATOPAIKKAA! Teimme U-käännöksen ja jatkoimme Siikarantaan, täällä tuntuu olevan homma hallussa.

89

2968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimittaja Nova

      Niin, että ihan Kimmo Kaanaastako siellä on linjan päässä..
      Kimmo kirjoittelee tien päältä :D

      • Kaanaantyttö

        No miten leirintä voisi olla siisti, kun me täällä Kaanaassakin hukumme paskaan ja pallogrilleihin!


      • heh... :)
        Kaanaantyttö kirjoitti:

        No miten leirintä voisi olla siisti, kun me täällä Kaanaassakin hukumme paskaan ja pallogrilleihin!

        No sait säkin köyhä sitten grillin itelle ja paskaa kukkapenkkiis jos sellanen ees sulla on?


      • Siivoaja
        Kaanaantyttö kirjoitti:

        No miten leirintä voisi olla siisti, kun me täällä Kaanaassakin hukumme paskaan ja pallogrilleihin!

        Hei.

        Kaanaata on urakalla siivottu ja alue on puhdas tapahtuman jäljiltä. Sama koskee myös Yyterin santoja.
        Top Camping Yyteri on Porin kaupungin hallinnoima paikka, joten viestiä aiheeseen liittyen voi lähettää kaupungille tai suoraan kyseiseen leirintään.


      • zöt
        Siivoaja kirjoitti:

        Hei.

        Kaanaata on urakalla siivottu ja alue on puhdas tapahtuman jäljiltä. Sama koskee myös Yyterin santoja.
        Top Camping Yyteri on Porin kaupungin hallinnoima paikka, joten viestiä aiheeseen liittyen voi lähettää kaupungille tai suoraan kyseiseen leirintään.

        Silloin kun vapaa-aikavirasto vielä leirintää pyörittikin, niin hommat toimivat kuin kuuluikin. Nyt kun Maisa siellä yrittää, niin ei tule kuin negaa.


      • Uskav
        Siivoaja kirjoitti:

        Hei.

        Kaanaata on urakalla siivottu ja alue on puhdas tapahtuman jäljiltä. Sama koskee myös Yyterin santoja.
        Top Camping Yyteri on Porin kaupungin hallinnoima paikka, joten viestiä aiheeseen liittyen voi lähettää kaupungille tai suoraan kyseiseen leirintään.

        Top Camping on kylläkin Porin Seudun Matkailu OY Maisan hallinnoima, ja palautetta voi laittaa ihan itse leirintään. Siivoamista mm. Beach Futisten aikaan oli kyllä leirinnässä lähes koko ajan.


      • Puumerkkierkki
        Uskav kirjoitti:

        Top Camping on kylläkin Porin Seudun Matkailu OY Maisan hallinnoima, ja palautetta voi laittaa ihan itse leirintään. Siivoamista mm. Beach Futisten aikaan oli kyllä leirinnässä lähes koko ajan.

        siellä oli turha väittää!


      • urghh
        Puumerkkierkki kirjoitti:

        siellä oli turha väittää!

        On siivottu jo. Turha väittää.


    • Manhattan Projekti

      Nuoret voisivat hoitaa homma puolella hinnalla ja siten saada kokemusta työelämästä ?

      • Työkunniaan

        Nyt pullo ja tölkki rahat menivät Romaniaan, kuten SK:n kuvastakin oli havaittavissa.


      • nyt ummarran
        Työkunniaan kirjoitti:

        Nyt pullo ja tölkki rahat menivät Romaniaan, kuten SK:n kuvastakin oli havaittavissa.

        Romaniastako meille tule nykyään siivoajat ?


      • Suihkutta jäänyt
        nyt ummarran kirjoitti:

        Romaniastako meille tule nykyään siivoajat ?

        kuulu rantojen vessojen ja suihkujen kunnossapito? Onko se leirintä vai yksityinen? Eivät nimittäin toimineet tänään!


      • Mr. Nobody
        Suihkutta jäänyt kirjoitti:

        kuulu rantojen vessojen ja suihkujen kunnossapito? Onko se leirintä vai yksityinen? Eivät nimittäin toimineet tänään!

        arvaus ei varmaan kenellekkään!


      • Terttu M.
        Mr. Nobody kirjoitti:

        arvaus ei varmaan kenellekkään!

        vaunulla viikonloppuna Poriin kumpi kannattaa valita Siikaranta vai Yyteri? Viestiketjusta päätellen ei Top Camping Yyteriä ei noteerata kovin korkealle.


      • Sf 174654
        Terttu M. kirjoitti:

        vaunulla viikonloppuna Poriin kumpi kannattaa valita Siikaranta vai Yyteri? Viestiketjusta päätellen ei Top Camping Yyteriä ei noteerata kovin korkealle.

        Ilman epäilyksiä on viihtyisämpi, on muuten aina ollut!


      • nuorityöntekiä

        eiköhän siellä ollut myös nuoria siivoamassa.


    • Yyterissä

      Tänään sannoilla vierailleena tuli myös sama mieleen, vaikkei irtoroskia ollutkaan, mutta piristystä ja huolenpitoa Yyterin alue kaipaa. Vessoilla oli henkilökuntaa istumassa mutta paperia joutui odottamaan ja muutenkin vallitsi epäsiisti olemus. Kylpyläkin on aikansa elänyt ainakin ulkoisesti. Kioskitoimintakin melko vaatimatonta eikä jäätelökojustakaan oikein tiennyt onko auki vai kiinni.

      Parkkialueelle järjestyksenvalvoja ja esim. 1e pysäköintimaksu jolla saatavalla tuotolla jo kummasti huolehtisi alueen viihtyvyydestä ja siisteydestä.

      Luontoäiti on loihtinut aivan upean paikan, mutta ihminen voisi sitä parantaa ja huoltaa.

      • Yrkkis

        pitää kilpailuttaa Top Camping Yyterin alueen vuokraus. MAISA on taitonsa näyttänyt. Kiire ettei maine mene lopullisesti!


      • telttakeppi
        Yrkkis kirjoitti:

        pitää kilpailuttaa Top Camping Yyterin alueen vuokraus. MAISA on taitonsa näyttänyt. Kiire ettei maine mene lopullisesti!

        Mitä maksaa telttapaikka/yö Yyterin leirinnässä?


      • hu huu
        telttakeppi kirjoitti:

        Mitä maksaa telttapaikka/yö Yyterin leirinnässä?

        varma mutta veikkaan 20 €/vrk


      • urkki666
        hu huu kirjoitti:

        varma mutta veikkaan 20 €/vrk

        Katsokaa maisan ja top campingin ns. johtajien nimiä, kaikki konkan tehneitä aku ankkoja. Ei löydy cv:tä keltään mut kaverit on jeesiny töihin ja rahaa tulee vaik hommat retajaa.

        Yksityistäkää ja suojstyöpaikat pois.


      • UK UK UK
        urkki666 kirjoitti:

        Katsokaa maisan ja top campingin ns. johtajien nimiä, kaikki konkan tehneitä aku ankkoja. Ei löydy cv:tä keltään mut kaverit on jeesiny töihin ja rahaa tulee vaik hommat retajaa.

        Yksityistäkää ja suojstyöpaikat pois.

        on siellä yksi Roope Ankkakin!


      • sii.s

        Kyllä on Yyyterin taso parantunut..Oikein paperia saa ulkohussiin.Ennen kun joutu uhraamaan kalsarit ja pahimmassa kankkusessa myös paidan..Eikun menoks...


      • Faktat pöytään
        sii.s kirjoitti:

        Kyllä on Yyyterin taso parantunut..Oikein paperia saa ulkohussiin.Ennen kun joutu uhraamaan kalsarit ja pahimmassa kankkusessa myös paidan..Eikun menoks...

        Mistä löysit Top Camping Yyterin johtajien nimet ja yhteystiedot, puhumattakaan konkkajutuista? Ei kai vaan mielikuvitus kopoti, kopoti ja täyttä ravia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • urkki777
        Faktat pöytään kirjoitti:

        Mistä löysit Top Camping Yyterin johtajien nimet ja yhteystiedot, puhumattakaan konkkajutuista? Ei kai vaan mielikuvitus kopoti, kopoti ja täyttä ravia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Katso vaikka maisan sivuilta??? jos osaat yhdistää nimen ja konkanneen yrityksen niin et mielikuvitusta tarvi. pellet jeesaa toisiaaan ja kansa maksaa.


      • Viisas idän tietäjä
        urkki777 kirjoitti:

        Katso vaikka maisan sivuilta??? jos osaat yhdistää nimen ja konkanneen yrityksen niin et mielikuvitusta tarvi. pellet jeesaa toisiaaan ja kansa maksaa.

        Urkki 777 katkeranako vuodattaa? Konkka ja Konkka eli onko siis kysymys siitä, että jonkun yksityshenkilön omistama yhtiö on mennyt konkkaan vai mitä yrität kertoa? Miksi olet niin katkera? Onko niin, että sinulla on saatavia? TUSKIN? Sitäpitsi yksityishenkilö ei Suomessa konkurssia tee! Kävin Maisan sivuilla ja epäilen, että siellä olevilla henkilöillä on talous paremmassa kurssissa kun Urkilla! Siitä pelle jeesailusta en tiedä mitään mutta epäilen, että itse olet potkittu jostain junasta tai sitten et ole päässyt kyytiin koskaan!


      • exyrittäjä
        urkki777 kirjoitti:

        Katso vaikka maisan sivuilta??? jos osaat yhdistää nimen ja konkanneen yrityksen niin et mielikuvitusta tarvi. pellet jeesaa toisiaaan ja kansa maksaa.

        Olen itse kokenut sen kun yritykseni meni konkkaan, enkä todellakaan tunne olevani mikään kakkosluokan kansalainen tms. päin vastoin olen ylpeä ja itsetuntoni on kohentunut entisestään. Itse olet sitä tyyppiä, että perseesikin pyhkäistään valtion piikkiin, eli et ole varmaan tehnyt muuta kun kytännyt muita! Häpe jos edes osaat!


      • rahnaa o ja paljo
        exyrittäjä kirjoitti:

        Olen itse kokenut sen kun yritykseni meni konkkaan, enkä todellakaan tunne olevani mikään kakkosluokan kansalainen tms. päin vastoin olen ylpeä ja itsetuntoni on kohentunut entisestään. Itse olet sitä tyyppiä, että perseesikin pyhkäistään valtion piikkiin, eli et ole varmaan tehnyt muuta kun kytännyt muita! Häpe jos edes osaat!

        Ei ihme et olet entinen yrittäjä jos et lukee tai kirjoittaa osaa. Vitun pällit ,tarkoitin että jätkät mitkä ei totakaan alaa osaa pääsee päälliköiksi homiin mistä ei mitään tiedä! alan ammattilaisikin olisi ja yyteri kukoistaisi!!!

        häpe yrittäjä itse vaan,enempi mulla rahaa on kun sulla.

        exyrittäjä ja viisatietäjä! TULKAA KÖYHÄT PERNAVOILLE, URKKI PETSAA...


      • Voihan Vihtori
        rahnaa o ja paljo kirjoitti:

        Ei ihme et olet entinen yrittäjä jos et lukee tai kirjoittaa osaa. Vitun pällit ,tarkoitin että jätkät mitkä ei totakaan alaa osaa pääsee päälliköiksi homiin mistä ei mitään tiedä! alan ammattilaisikin olisi ja yyteri kukoistaisi!!!

        häpe yrittäjä itse vaan,enempi mulla rahaa on kun sulla.

        exyrittäjä ja viisatietäjä! TULKAA KÖYHÄT PERNAVOILLE, URKKI PETSAA...

        tiedä, mutta "Urkki", tekstistä ja kirjoitusvirheistä päätellen et ole ainakaan housunpersuksia koulunpenkillä kuluttanut. ÄO:sikin on ilmeisesti pienempi kuin kengän-numero!

        Toisin kuten totesit ovat sinulle vastanneet kirjoittaneet oikein ja ymmäretävää suomenkieltä.


      • Porilainen!
        Voihan Vihtori kirjoitti:

        tiedä, mutta "Urkki", tekstistä ja kirjoitusvirheistä päätellen et ole ainakaan housunpersuksia koulunpenkillä kuluttanut. ÄO:sikin on ilmeisesti pienempi kuin kengän-numero!

        Toisin kuten totesit ovat sinulle vastanneet kirjoittaneet oikein ja ymmäretävää suomenkieltä.

        Erityisluokalla, samalla jo kuudetta vuotta, niin että antakaamme hänelle anteeksi!
        Umpiluuhun ei voi porata tiedon ja taidon mentävää aukkoa vahingoittamatta henkilön minää, Urkki pysyy Urkkina ja myhemmin ehkä slurkkina!


      • Samoilla linjoilla
        Porilainen! kirjoitti:

        Erityisluokalla, samalla jo kuudetta vuotta, niin että antakaamme hänelle anteeksi!
        Umpiluuhun ei voi porata tiedon ja taidon mentävää aukkoa vahingoittamatta henkilön minää, Urkki pysyy Urkkina ja myhemmin ehkä slurkkina!

        Urkki on porilainen munalla ja kiveksillä, joista viimeksi mainitut sijaitsevat hänen korvien välissä halliten aivojen sijaan hänen koko henkistä ja fyysistä minäänsä. Varmuuden saa kun katsoo mitä suttua hän on näppäimistön välityksellä tänne tuottanut. Ei siis järjen häivää hänen kirjoituksissaan. Juuri näin anteeksi pitää antaa, koska ei jumalakaan heikkolahjaisia rankaise.


      • Työjohtoa, moraalia?
        Samoilla linjoilla kirjoitti:

        Urkki on porilainen munalla ja kiveksillä, joista viimeksi mainitut sijaitsevat hänen korvien välissä halliten aivojen sijaan hänen koko henkistä ja fyysistä minäänsä. Varmuuden saa kun katsoo mitä suttua hän on näppäimistön välityksellä tänne tuottanut. Ei siis järjen häivää hänen kirjoituksissaan. Juuri näin anteeksi pitää antaa, koska ei jumalakaan heikkolahjaisia rankaise.

        Yyteri maisan johdossa vuodesta 2009 alkaen. Onkohan tuo yksityistäminen sittenkin tarkoituksena, kun leirinnän kummallinen "alasajo" meneillään toista vuotta. Henkilöstö vaihtuvuus on niin suurta ja muutamat vakituiset kyllä yrittävät, väsyen toivottomassa tilanteessa. "Pakka" on aivan sekaisin Yyterissä toista vuotta, "johtajia" maisassa on vaikka muille jakaa, mutta todellisesti leirinnästä jotain tietäviä "tekijöitä" ja vastuunottajia on vähän.

        Miten Yyteristä saisi Porilaisten ja koko Suomen kansalle ylpeyden aihe? Ehkäpä käynti kuninkaanlähteen (esim. viikon koulutuspäivät Johdosta työntekijöihin asti) leirintään viimeistään avaisi silmät Yyterin leirinnän ristiriitaisesta tilanteesta.

        Yyteristä havaittua, infosta ja alueelta;

        En tiedä, en osaa "mutta tiedän silti kaiken" asenne, laiturin portaat paskassa, ruutujärven (mini yyteri) ja sen ympäristön huono kunto, suihkusta kylmää vettä, paperi loppu, epäsiistit vessat, kiuas kylmänä, välillä todella ynseä käytös, vartioinnin ailahtelu, kaupasta se on valitettavasti loppu, ehkäpä pahimpana "me" hengen totaalinen puuttuminen, vastuun siirtely ja "lusmuilu". Yyterin maineen laskua on myös lisännyt tolkuttomat erilaiset ryyppyjuhlat, jotka todellakaan ei ole lapsiperheille soveliasta katseltavaa


      • MARA halonen
        Työjohtoa, moraalia? kirjoitti:

        Yyteri maisan johdossa vuodesta 2009 alkaen. Onkohan tuo yksityistäminen sittenkin tarkoituksena, kun leirinnän kummallinen "alasajo" meneillään toista vuotta. Henkilöstö vaihtuvuus on niin suurta ja muutamat vakituiset kyllä yrittävät, väsyen toivottomassa tilanteessa. "Pakka" on aivan sekaisin Yyterissä toista vuotta, "johtajia" maisassa on vaikka muille jakaa, mutta todellisesti leirinnästä jotain tietäviä "tekijöitä" ja vastuunottajia on vähän.

        Miten Yyteristä saisi Porilaisten ja koko Suomen kansalle ylpeyden aihe? Ehkäpä käynti kuninkaanlähteen (esim. viikon koulutuspäivät Johdosta työntekijöihin asti) leirintään viimeistään avaisi silmät Yyterin leirinnän ristiriitaisesta tilanteesta.

        Yyteristä havaittua, infosta ja alueelta;

        En tiedä, en osaa "mutta tiedän silti kaiken" asenne, laiturin portaat paskassa, ruutujärven (mini yyteri) ja sen ympäristön huono kunto, suihkusta kylmää vettä, paperi loppu, epäsiistit vessat, kiuas kylmänä, välillä todella ynseä käytös, vartioinnin ailahtelu, kaupasta se on valitettavasti loppu, ehkäpä pahimpana "me" hengen totaalinen puuttuminen, vastuun siirtely ja "lusmuilu". Yyterin maineen laskua on myös lisännyt tolkuttomat erilaiset ryyppyjuhlat, jotka todellakaan ei ole lapsiperheille soveliasta katseltavaa

        Tämä on aivan totta ja uskon että "urkkikin" samaa esim. työnjohdon kokemattomuutta tarkoitti.


      • Suuntaaja
        MARA halonen kirjoitti:

        Tämä on aivan totta ja uskon että "urkkikin" samaa esim. työnjohdon kokemattomuutta tarkoitti.

        KuKa pyhää URKKIA moittii?

        Tule "molo" torille LA. klo 00.00
        Niin saat ja jos tulette porukalla niin saatte kaikki vittaa!!!

        Typerät,menette vanhan miehen kimppuun ja vielä ylpeilette.

        Minä, OTAN TEIDÄN KANSSA MATSIA!

        Yyteri kunniaan! ja maisan pomot kortistoon.


      • Puistotyöntekijä
        Suuntaaja kirjoitti:

        KuKa pyhää URKKIA moittii?

        Tule "molo" torille LA. klo 00.00
        Niin saat ja jos tulette porukalla niin saatte kaikki vittaa!!!

        Typerät,menette vanhan miehen kimppuun ja vielä ylpeilette.

        Minä, OTAN TEIDÄN KANSSA MATSIA!

        Yyteri kunniaan! ja maisan pomot kortistoon.

        päätelmäni on se, että Porin Seudun Matkailu Oy on kykenemätön menestyksekkäästi ylläpitämään Top Camping Yyteriä. Olenko väärässä?


      • uimari112
        Puistotyöntekijä kirjoitti:

        päätelmäni on se, että Porin Seudun Matkailu Oy on kykenemätön menestyksekkäästi ylläpitämään Top Camping Yyteriä. Olenko väärässä?

        Kelvotonta menoa on nykyään yyterin pito.


    • extoptyöntekijä

      Tosi on että asiat on yyterissä rempallaan.. Työntekijöiltä menee into tehdä parhaansa kun johtajisto on mitä on.. Ylityöllistettyjä ja alipalkattuja on työntekijät.. Kesän alussa lupailtiin että kaikki on erilailla ku viimevuonna.. Ja nyt viisaimpina tiedetään että EI TODELLAKAAN ollut niin! Iso käsi kaikille työntekijöille jaksamisesta vaikka palkat tuli väärin jos lainkaan ja vaikka esimiehistä kukaan ei oikeasti koko kesänä tehnyt hommiaan niin kuin olis pitänyt... Ei siis ihme että sisäisiä siirtoja on tehty.. Mutta mitä voi olettaa paikasta jossa koulutuksella ei ole mitään väliä kunhan tuntee oikeat ihmiset.. Itse mietin monesti kesän aikana että onko tällaista paska työtä oikeasti kestettävä.. Ei hyvin mene jos viidenminuutin sisällä työvuoron alusta haluaa jo kotiin tai ihan minne vaan kunhan ei tarttis olla siellä töissä.. Ja tiedän etten todellakaan ole ainut jolla oli tällaisia päiviä ja paljon.. Työntekijät tekevät parhaansa mutta vain tiettyyn pisteeseen saakka. Sitä väsyy nopeasti tekemään parhaansa kun kukaan ei arvosta tekemää hyvää työtä tai välitä siittä että työntekijöiltä vaaditaan liikoja.. Jos joku joskus edes harkitsee sinne töihin menemistä niin pyydän ajattelemaan muutamia asioita ennen sopimuksen allekirjoittamista: Haluaako oikean palkan tehdystä työstä? Haluaako tehdä esimiesten töitä kun he eivät itse viitsi tai jaksa? Tai tykkääkö tehdä työtä jota kukaan ei arvosta.. Äiti aina sano että pitää olla ylpeä tekemästään työstä.. en voi sanoa olevani ylpeä tästä kesästä.. onneksi ei enää tarvitse olla siellä töissä..

      • Urkki666

        Juuri tätä tarkoitin!


      • Ruutujärven tartzan
        Urkki666 kirjoitti:

        Juuri tätä tarkoitin!

        Ent. kesätyöntekijä kertoili tunnoistaan, jotka ainakin osittain alleviivaan. Urkki kirjoituksessa käsittelit Maisan konkan tehneitä tai tehnyttä esimiesasemassa olevaa henkilöä tai henkilöitä. Oletko koskaan edes kesätöissä ollut? (taidat olla eläkeläinen?) Ota asioista ensin selvää ennen kun aloitat perättömät kirjoitukset! Itse olin toista kesää lerinnässä kesätöissä ja kaikki meni hyvin ja meillä oli loistava yhteishenki muiden työntekijöiden kanssa. Tosin täytyy myöntää, että juhannuksen jälkeen monilla motivaatio vähän hiipui kun pidetty leirinnän päällikkö siirty Maisassa toisiin tehtäviin ja sen jälkeen työtehtävien jako ja valvonta oli muutaman ammattitaidottoman Maisalaisen naisen käsissä ja sieltä kyllä tuli paskaa niskaan se on kyllä tosi! Palkat ainakin minä sain aina ajallaan ja oikein.


      • Ruutujärven Jane
        Ruutujärven tartzan kirjoitti:

        Ent. kesätyöntekijä kertoili tunnoistaan, jotka ainakin osittain alleviivaan. Urkki kirjoituksessa käsittelit Maisan konkan tehneitä tai tehnyttä esimiesasemassa olevaa henkilöä tai henkilöitä. Oletko koskaan edes kesätöissä ollut? (taidat olla eläkeläinen?) Ota asioista ensin selvää ennen kun aloitat perättömät kirjoitukset! Itse olin toista kesää lerinnässä kesätöissä ja kaikki meni hyvin ja meillä oli loistava yhteishenki muiden työntekijöiden kanssa. Tosin täytyy myöntää, että juhannuksen jälkeen monilla motivaatio vähän hiipui kun pidetty leirinnän päällikkö siirty Maisassa toisiin tehtäviin ja sen jälkeen työtehtävien jako ja valvonta oli muutaman ammattitaidottoman Maisalaisen naisen käsissä ja sieltä kyllä tuli paskaa niskaan se on kyllä tosi! Palkat ainakin minä sain aina ajallaan ja oikein.

        Mikä mahtaa olla se lopullinen, se paljon salattu syy leirinnän aluepäällikön "ulosajoon"?


      • ihan oikeestikko?
        Ruutujärven tartzan kirjoitti:

        Ent. kesätyöntekijä kertoili tunnoistaan, jotka ainakin osittain alleviivaan. Urkki kirjoituksessa käsittelit Maisan konkan tehneitä tai tehnyttä esimiesasemassa olevaa henkilöä tai henkilöitä. Oletko koskaan edes kesätöissä ollut? (taidat olla eläkeläinen?) Ota asioista ensin selvää ennen kun aloitat perättömät kirjoitukset! Itse olin toista kesää lerinnässä kesätöissä ja kaikki meni hyvin ja meillä oli loistava yhteishenki muiden työntekijöiden kanssa. Tosin täytyy myöntää, että juhannuksen jälkeen monilla motivaatio vähän hiipui kun pidetty leirinnän päällikkö siirty Maisassa toisiin tehtäviin ja sen jälkeen työtehtävien jako ja valvonta oli muutaman ammattitaidottoman Maisalaisen naisen käsissä ja sieltä kyllä tuli paskaa niskaan se on kyllä tosi! Palkat ainakin minä sain aina ajallaan ja oikein.

        Anteeks mitä? Loistavaa yhteishenkeä oli vain silloin kun työntekijät kokoontu iltaa viettää ja haukkumaan kuinka huonosti paikkaa johdetaan.. et tainnut koko kesänä saada kutsua sellaiseen?? Kyllä työntekijät teki hommansa, ja auttoi toisiaan.. mutta loistavasta yhteishengestä ei voi puhua! Miten voi sellaisista esimiehistä pitää jotka ei työtään tee?? Tai no joku semmoinen voi siittä pitää joka ei joutunut ylimääräisiä töitä tekemään kun kyseinen johtaja ei tehnyt töitään.. ja meno jatkuu siellä ihan varmasti samanlaisena niin kauan kunnes omistaja vaihtuu..


      • Kausipaikkalainen
        Ruutujärven Jane kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla se lopullinen, se paljon salattu syy leirinnän aluepäällikön "ulosajoon"?

        Siinä syy, puuttui juhannuksen leirintäpaikkojen rajuun ylittämiseen, turvallisuusasioiden laiminlyönteihin ja alaikäisten ryyppyjuhliin. Tunnen miehen sen verran hyvin on kova luu, tuskin jättää asiaa silleen.


      • Joohansonni
        ihan oikeestikko? kirjoitti:

        Anteeks mitä? Loistavaa yhteishenkeä oli vain silloin kun työntekijät kokoontu iltaa viettää ja haukkumaan kuinka huonosti paikkaa johdetaan.. et tainnut koko kesänä saada kutsua sellaiseen?? Kyllä työntekijät teki hommansa, ja auttoi toisiaan.. mutta loistavasta yhteishengestä ei voi puhua! Miten voi sellaisista esimiehistä pitää jotka ei työtään tee?? Tai no joku semmoinen voi siittä pitää joka ei joutunut ylimääräisiä töitä tekemään kun kyseinen johtaja ei tehnyt töitään.. ja meno jatkuu siellä ihan varmasti samanlaisena niin kauan kunnes omistaja vaihtuu..

        olen kaupungin hommissa ja luin kirjoituksesi, mitä esimiesten töitä jouduitte tekemään ja miksi? Vai oliko siellä esimiehiä lainkaan?


      • Tahtoo tietää
        Joohansonni kirjoitti:

        olen kaupungin hommissa ja luin kirjoituksesi, mitä esimiesten töitä jouduitte tekemään ja miksi? Vai oliko siellä esimiehiä lainkaan?

        asiat hoitui ennen kuin alueen hoito siirtyi Maisalle.Sehän oli ennen Kaupungin vapaa-aikaviraston
        ylläpitämä.Oliko asiat silloin paremmin?


      • karavaanari tre.
        Tahtoo tietää kirjoitti:

        asiat hoitui ennen kuin alueen hoito siirtyi Maisalle.Sehän oli ennen Kaupungin vapaa-aikaviraston
        ylläpitämä.Oliko asiat silloin paremmin?

        Vapari hoiti hommansa hyvin,maisan myötä on alueen taso ja asiakaspalvelu heikentynyt .


      • Voihan Maisa
        karavaanari tre. kirjoitti:

        Vapari hoiti hommansa hyvin,maisan myötä on alueen taso ja asiakaspalvelu heikentynyt .

        viestiketjusta 44 kpl voisi lähettää viestinä kaupungin päättäjille? Yhdessäkään viestissä ei maisan toimintaa kehuttu. Ei Porin Seudun Matkailu Oy ole mikään liikeyrityksen harjoittaja! Siikarannankin leirintää pyörittää yksityinen.

        Ei enää puutu kuin, että juhannus tai Beachfutis aikana leirinnän ylipuukatut telttarivistöt palavat soihtuna ilmaan. Tähän asti ollaan menty hullun tuurilla.


      • Voihan sanonko......
        Voihan Maisa kirjoitti:

        viestiketjusta 44 kpl voisi lähettää viestinä kaupungin päättäjille? Yhdessäkään viestissä ei maisan toimintaa kehuttu. Ei Porin Seudun Matkailu Oy ole mikään liikeyrityksen harjoittaja! Siikarannankin leirintää pyörittää yksityinen.

        Ei enää puutu kuin, että juhannus tai Beachfutis aikana leirinnän ylipuukatut telttarivistöt palavat soihtuna ilmaan. Tähän asti ollaan menty hullun tuurilla.

        vaikuttaa rehelliseltä toiminnalta!


      • Näin moni tehnyt...
        Voihan sanonko...... kirjoitti:

        vaikuttaa rehelliseltä toiminnalta!

        ja bulvaani ostaa sitten koko paskan halvalla, niinkö?

        Sitten tehdään aidosti tulosta aikansa ja sitten rahoksi, myydään kalliilla...


      • Olli Hakala Pori
        Näin moni tehnyt... kirjoitti:

        ja bulvaani ostaa sitten koko paskan halvalla, niinkö?

        Sitten tehdään aidosti tulosta aikansa ja sitten rahoksi, myydään kalliilla...

        Osaanottoni Top Camping Yyterin aluepäällikön omaisten puolesta...
        Poistunut keskuudestamme keskiviikkona sairaskohtauksen vuoksi.

        "Sen pienen aikaa kun sinua (kesä Yyteri leirintä 2010 tiistaina pitkän pitkä puhelu) kerkesin tuntea, toimit, olit reilu ja aikaansaava... Olen sanaton...."


      • satan666,9
        Olli Hakala Pori kirjoitti:

        Osaanottoni Top Camping Yyterin aluepäällikön omaisten puolesta...
        Poistunut keskuudestamme keskiviikkona sairaskohtauksen vuoksi.

        "Sen pienen aikaa kun sinua (kesä Yyteri leirintä 2010 tiistaina pitkän pitkä puhelu) kerkesin tuntea, toimit, olit reilu ja aikaansaava... Olen sanaton...."

        Nooh,paha saa aina palkkansa! Kun aikansa pullistelee ja nöyryyttää muita niin Noutaja tulee! Ps.oletko valmis? Ns. ed.uutiseen en usko ja sitä en toivo. Jos näin on niin. Syvin osanottoni. Mutta jos tosi niin yölinnun sanoin: Sitä saa mitä tilaa........


      • Olli Hakala Pori
        satan666,9 kirjoitti:

        Nooh,paha saa aina palkkansa! Kun aikansa pullistelee ja nöyryyttää muita niin Noutaja tulee! Ps.oletko valmis? Ns. ed.uutiseen en usko ja sitä en toivo. Jos näin on niin. Syvin osanottoni. Mutta jos tosi niin yölinnun sanoin: Sitä saa mitä tilaa........

        Pidetty organisoija (aluepäällikkö) yyterin leirinnässä erotettiin/siirrettiin tehtävästä laittomasti juhannuksen jälkeen. Tuntui pahalta lukea edellinen kommentti. Hän ainakin laittoi monet hyvät asiat alulle Yyterissä.

        Pikemminkin hän oli huonon henkilöstö politiikan uhri. Juttelin tosiaan tiistaina pitkän puhelun hänen kanssaan... Yyteristä keskusteltiin, tapahtuneista faktoista, monelta eri kantilta. Jo niistä olin Yyterin kannalta todella huolestunut/äimistynyt, ja sitten tämä tieto tänään.... Ei voi olla totta!

        Porin kaupungilla on moni asia niin retuperällä, ettei ole tosikaan! Tämän täytyy loppua! Onko tämä Pori joku henkisenväkivallan "mekka" vai? Täällä sumeilematta savustetaan, "nokitaan", erotetaan, siirretään etc. tosta noin vain. Osa sairastuu, stressaantuu, tekee itsarin ehkä menetettyään kaiken, tai jää henkiin kuten minä 15kk helvetin läpikäyneenä.

        Porissa on oikeasti töitä, ettei näin enää tapahtuisi koskaan!!! Ei kaikkea johtoportaissa voi laskea vain rahassa...
        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts

        Osaanottoni vielä kerran omaisille


      • tutsi,tuu,juu.
        Olli Hakala Pori kirjoitti:

        Pidetty organisoija (aluepäällikkö) yyterin leirinnässä erotettiin/siirrettiin tehtävästä laittomasti juhannuksen jälkeen. Tuntui pahalta lukea edellinen kommentti. Hän ainakin laittoi monet hyvät asiat alulle Yyterissä.

        Pikemminkin hän oli huonon henkilöstö politiikan uhri. Juttelin tosiaan tiistaina pitkän puhelun hänen kanssaan... Yyteristä keskusteltiin, tapahtuneista faktoista, monelta eri kantilta. Jo niistä olin Yyterin kannalta todella huolestunut/äimistynyt, ja sitten tämä tieto tänään.... Ei voi olla totta!

        Porin kaupungilla on moni asia niin retuperällä, ettei ole tosikaan! Tämän täytyy loppua! Onko tämä Pori joku henkisenväkivallan "mekka" vai? Täällä sumeilematta savustetaan, "nokitaan", erotetaan, siirretään etc. tosta noin vain. Osa sairastuu, stressaantuu, tekee itsarin ehkä menetettyään kaiken, tai jää henkiin kuten minä 15kk helvetin läpikäyneenä.

        Porissa on oikeasti töitä, ettei näin enää tapahtuisi koskaan!!! Ei kaikkea johtoportaissa voi laskea vain rahassa...
        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts

        Osaanottoni vielä kerran omaisille

        Tosi! Osaanotto omaisille!

        Mut ketä muu kun omaiset siitä piti? ehkä viranomaiset??

        Poismeno on kamala juttu mut jotku saa mitä ansaitsee ja toiset ei!


        Mites tää tapaus?


        ja tuskin johtu töistä.


      • Olli Hakala Pori
        Olli Hakala Pori kirjoitti:

        Pidetty organisoija (aluepäällikkö) yyterin leirinnässä erotettiin/siirrettiin tehtävästä laittomasti juhannuksen jälkeen. Tuntui pahalta lukea edellinen kommentti. Hän ainakin laittoi monet hyvät asiat alulle Yyterissä.

        Pikemminkin hän oli huonon henkilöstö politiikan uhri. Juttelin tosiaan tiistaina pitkän puhelun hänen kanssaan... Yyteristä keskusteltiin, tapahtuneista faktoista, monelta eri kantilta. Jo niistä olin Yyterin kannalta todella huolestunut/äimistynyt, ja sitten tämä tieto tänään.... Ei voi olla totta!

        Porin kaupungilla on moni asia niin retuperällä, ettei ole tosikaan! Tämän täytyy loppua! Onko tämä Pori joku henkisenväkivallan "mekka" vai? Täällä sumeilematta savustetaan, "nokitaan", erotetaan, siirretään etc. tosta noin vain. Osa sairastuu, stressaantuu, tekee itsarin ehkä menetettyään kaiken, tai jää henkiin kuten minä 15kk helvetin läpikäyneenä.

        Porissa on oikeasti töitä, ettei näin enää tapahtuisi koskaan!!! Ei kaikkea johtoportaissa voi laskea vain rahassa...
        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts

        Osaanottoni vielä kerran omaisille

        Jotenkin sellainen olo, että pitäisi mennä Yyterin Top Campingin aluepäällikkö J.K hautajaisiin...Onko muilla niin sanotusti "hetken" hänet tunteneilla, samanlaista oloa? Asian taustat painaa mieltä suunnattomasti. Vuoden loppuun kestävä työsopimus Maisalla loppui sellaisella tavalla joka on vihoviimeinen lopputulos, jota ei kelleen toivoisi, minulle melkein kävi samoin, tosin "vivahde" eroin. Mutta henkinenväkivalta/nokkiminen/kiusaaminen etc. Porin kaupungin (nyk. usein oy organisaatioita) työpaikoilla on kaiken taustalla isona, yhteisenä tekijänä.

        Porin kaupungin työmaat ovat sairaita, pahasti sairaita mitä tulee työhyvinvointiin. Pahuutta, ilkeyttä ja koston himoa löytyy yllinkyllin...usein vieläpä syyttömät maalitauluna!

        Te, kenellä on puhtaat jauhot pussissa Porin kaupungin organisaatioissa, eikö olisi jo aika saada Pori moraaliselle 2000-luvulle, tai ainakin sitten moraalisuuten ja oikeudenmukaisuuteen??? Hyvävelijärjestelmä on tiensä päässä. Toinen vaihtoehto on Porin moraalinen rappeutuminen "Rooman" tapaan, historia aina toistaa itseään.

        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts


      • en tiedä...
        Olli Hakala Pori kirjoitti:

        Jotenkin sellainen olo, että pitäisi mennä Yyterin Top Campingin aluepäällikkö J.K hautajaisiin...Onko muilla niin sanotusti "hetken" hänet tunteneilla, samanlaista oloa? Asian taustat painaa mieltä suunnattomasti. Vuoden loppuun kestävä työsopimus Maisalla loppui sellaisella tavalla joka on vihoviimeinen lopputulos, jota ei kelleen toivoisi, minulle melkein kävi samoin, tosin "vivahde" eroin. Mutta henkinenväkivalta/nokkiminen/kiusaaminen etc. Porin kaupungin (nyk. usein oy organisaatioita) työpaikoilla on kaiken taustalla isona, yhteisenä tekijänä.

        Porin kaupungin työmaat ovat sairaita, pahasti sairaita mitä tulee työhyvinvointiin. Pahuutta, ilkeyttä ja koston himoa löytyy yllinkyllin...usein vieläpä syyttömät maalitauluna!

        Te, kenellä on puhtaat jauhot pussissa Porin kaupungin organisaatioissa, eikö olisi jo aika saada Pori moraaliselle 2000-luvulle, tai ainakin sitten moraalisuuten ja oikeudenmukaisuuteen??? Hyvävelijärjestelmä on tiensä päässä. Toinen vaihtoehto on Porin moraalinen rappeutuminen "Rooman" tapaan, historia aina toistaa itseään.

        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts

        Mutta toivottavasti saadaan joskus Yyteri parempaan kuntoon ja hoitoon. Se on Natura-aluetta, mutta hoidetaan kuin kaatopaikkaa. Toivottavasti meininki muuttuu tulevaisuudessa, ehkä auttaa henkilöstömuutokset?


      • vastaa?
        Olli Hakala Pori kirjoitti:

        Pidetty organisoija (aluepäällikkö) yyterin leirinnässä erotettiin/siirrettiin tehtävästä laittomasti juhannuksen jälkeen. Tuntui pahalta lukea edellinen kommentti. Hän ainakin laittoi monet hyvät asiat alulle Yyterissä.

        Pikemminkin hän oli huonon henkilöstö politiikan uhri. Juttelin tosiaan tiistaina pitkän puhelun hänen kanssaan... Yyteristä keskusteltiin, tapahtuneista faktoista, monelta eri kantilta. Jo niistä olin Yyterin kannalta todella huolestunut/äimistynyt, ja sitten tämä tieto tänään.... Ei voi olla totta!

        Porin kaupungilla on moni asia niin retuperällä, ettei ole tosikaan! Tämän täytyy loppua! Onko tämä Pori joku henkisenväkivallan "mekka" vai? Täällä sumeilematta savustetaan, "nokitaan", erotetaan, siirretään etc. tosta noin vain. Osa sairastuu, stressaantuu, tekee itsarin ehkä menetettyään kaiken, tai jää henkiin kuten minä 15kk helvetin läpikäyneenä.

        Porissa on oikeasti töitä, ettei näin enää tapahtuisi koskaan!!! Ei kaikkea johtoportaissa voi laskea vain rahassa...
        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts

        Osaanottoni vielä kerran omaisille

        Lainaus sinulta:
        "Pikemminkin hän oli huonon henkilöstö politiikan uhri" Kuka vastaa henkilöstöpolitiikasta, ehkä aluepäälikkö?


      • "toiset hengellään"
        vastaa? kirjoitti:

        Lainaus sinulta:
        "Pikemminkin hän oli huonon henkilöstö politiikan uhri" Kuka vastaa henkilöstöpolitiikasta, ehkä aluepäälikkö?

        Tämä edesmennyt aluepäällikkö oli vuoden työsopimuksella Top Camping Yyterissä, Porin kaupungin Maisalla. Juhannuksena 2010 hänet siirrettiin pois tehtävistään Maisan isojen johtajien vaatimuksesta. Syynä: Puuttui juhannuksen leirintäpaikkojen rajuun LAITTOMAAN ylittämiseen, turvallisuusasioiden laiminlyönteihin ja alaikäisten ryyppyjuhliin...

        Toisinsanoen, aluepäällikön toiminta ok, ylimmän johdon ei! Porin kaupungilla on paljon henkistäväkivaltaa, nyt hinta oli todellakin liian kallis!

        Jos on moraalia/vastuuntuntoa aluepäällikön tehtävässä, saat potkut ennenkuin huomaatkaan! Tämä oli sitäpaitsi jo toinen kerta! (2009-2010)


      • ytc
        tutsi,tuu,juu. kirjoitti:

        Tosi! Osaanotto omaisille!

        Mut ketä muu kun omaiset siitä piti? ehkä viranomaiset??

        Poismeno on kamala juttu mut jotku saa mitä ansaitsee ja toiset ei!


        Mites tää tapaus?


        ja tuskin johtu töistä.

        Hän oli minun esimieheni ja minä ainakin pidin hänestä! Kyllä ihmiset on idiootteja kun kirjoittelee tuollaisia


      • sitten...
        ytc kirjoitti:

        Hän oli minun esimieheni ja minä ainakin pidin hänestä! Kyllä ihmiset on idiootteja kun kirjoittelee tuollaisia

        Kiusattiinko häntä, kuten tää Olli väittää?


    • on mennyt...

      Olen siellä vuosittain käynyt, vaan en ehkä enää käy kun on muuttunut nuorten sikailupaikaksi. Eikö esimerkiksi Naturan edustajat voisi kuvata sikailua ja ottaa desibeli-mittauksia noiden ryyppyjuhlien aikaan? Onko minkäänlaista valvontaa?
      Voiko Natura-alueen kylkeen perustaa uutta leirintäaluetta parhaaseen pesimäaikaan? Näin ainakin nyt tehtiin.
      Muutenkin alue on mennyt alaspäin. Pari vuotta sitten siellä oli vielä langaton netti, ei enää. Onko se kehitystä. Alueen vartiointi on olematonta, vartijoita ei näy. Yritimme ajoittaa leirinnän ennen Beachfutista vaan meteli jatkui koko yön jo vuorokautta aikaisemmin. Sinä yönä ei nukuttu. Seurasin sivusta kun nuoret veivät penkkejä mökkien edestä aivan vapaasti. Eihän niitä montaa jäljellä ollutkaan, onneksi meillä oli omat tuolit mukana ja jemmasimme ne sisään yöksi, niitä ei enää olisi tallella.
      Koko toiminta on mennyt huonoksi. Nyt sinne ei tavallisen ihmisen tai perheen kannata mennä. jos olet sikamainen öykkäri, niin se on sinun paikkasi!
      Natura-aluettako muka?

      • Urkki666

        Katos vaan muutkin ovat huomanneet saman minkä minä.Toivottavasti toiminta koko yyterin alueella paranee
        ennen kuin on myöhäistä!

        Paljon täällä mullekin vittuiltiin mutta kestän sen kuin MIES ja onneksi palattiin taas "asialinjalle"

        Tosin jos erotettu pomo työsuhteen loppumisen jälkeen kuolee niin eihän se voi olla ed.työpaikan henkilöstö politiikasta kiinni? Ei kai isoa/aikuista miestä kiusattu? jos niin voi,voi!

        Mites koko yyteriä voisi kehittää? Leirintä vaan yksi (tärkeä) osa aluetta.


      • Asiat selviksi!
        Urkki666 kirjoitti:

        Katos vaan muutkin ovat huomanneet saman minkä minä.Toivottavasti toiminta koko yyterin alueella paranee
        ennen kuin on myöhäistä!

        Paljon täällä mullekin vittuiltiin mutta kestän sen kuin MIES ja onneksi palattiin taas "asialinjalle"

        Tosin jos erotettu pomo työsuhteen loppumisen jälkeen kuolee niin eihän se voi olla ed.työpaikan henkilöstö politiikasta kiinni? Ei kai isoa/aikuista miestä kiusattu? jos niin voi,voi!

        Mites koko yyteriä voisi kehittää? Leirintä vaan yksi (tärkeä) osa aluetta.

        "Tosin jos erotettu pomo työsuhteen loppumisen jälkeen kuolee niin eihän se voi olla ed.työpaikan henkilöstö politiikasta kiinni? Ei kai isoa/aikuista miestä kiusattu? jos niin voi,voi!"

        Hän, aluepäällikkö joutui kohtuuttoman "ajojahdin" kohteeksi toimittuaan pääosin oikein ja lakien mukaisesti. Kaiken hyvän mitä (monien kehumana) hän sai Yyterissä alulle, palkkana oli Juhannuksena äkillinen siirto tehtävissä ja potkut sitten ajallaan, eli 2010 lopussa.

        Isoimpana syynä rahan ahneus, pääsylippujen yli myynti mm. Juhannuksena, vai onko se sitä tuloksen tekemistä oy:ssä, Suomen laeista piittaamatta? Kuulemma Yyterin tulos 2010 on paras mitä koskaan, ja stressaantunut, väärydellä pois potkittu aluejohtaja kuoli sydänkohtaukseen... KONTRASTIA ON, ETTÄ NÄIN PORISSA!

        Ps.
        Miten Yyterin tulos lasketaan...? Lailliset pääsyliput alueelle laittomasti yli myydyt pääsyliput alueelle?

        Kpl määrät kiinnostavat jo tavallista kulkijaa, kuinka paljon laitonta rahaa tulee per tilikausi? Näkyykö kirjanpidossa; laillinen myynti, laiton myynti jne?

        Esimerkki väite: Jos esim. aluepäällikkö vastuullisena ilmoittaa/toimii näin; Luvanvarainen kiintiö täynnä, nyt pitää laittaa ilmoitukset tienvarsille ja portille, Yyterin leirintä täynnä!
        Sitten "iso päällystö" menee ja repii kyltit pois, että saadaan laitonta rahaa myymällä laittomille ylipaikoille, samalla saaden leirintä alue "täydelliseen kaaokseen".

        Porissa ok? Muualla ei!


      • jv
        Asiat selviksi! kirjoitti:

        "Tosin jos erotettu pomo työsuhteen loppumisen jälkeen kuolee niin eihän se voi olla ed.työpaikan henkilöstö politiikasta kiinni? Ei kai isoa/aikuista miestä kiusattu? jos niin voi,voi!"

        Hän, aluepäällikkö joutui kohtuuttoman "ajojahdin" kohteeksi toimittuaan pääosin oikein ja lakien mukaisesti. Kaiken hyvän mitä (monien kehumana) hän sai Yyterissä alulle, palkkana oli Juhannuksena äkillinen siirto tehtävissä ja potkut sitten ajallaan, eli 2010 lopussa.

        Isoimpana syynä rahan ahneus, pääsylippujen yli myynti mm. Juhannuksena, vai onko se sitä tuloksen tekemistä oy:ssä, Suomen laeista piittaamatta? Kuulemma Yyterin tulos 2010 on paras mitä koskaan, ja stressaantunut, väärydellä pois potkittu aluejohtaja kuoli sydänkohtaukseen... KONTRASTIA ON, ETTÄ NÄIN PORISSA!

        Ps.
        Miten Yyterin tulos lasketaan...? Lailliset pääsyliput alueelle laittomasti yli myydyt pääsyliput alueelle?

        Kpl määrät kiinnostavat jo tavallista kulkijaa, kuinka paljon laitonta rahaa tulee per tilikausi? Näkyykö kirjanpidossa; laillinen myynti, laiton myynti jne?

        Esimerkki väite: Jos esim. aluepäällikkö vastuullisena ilmoittaa/toimii näin; Luvanvarainen kiintiö täynnä, nyt pitää laittaa ilmoitukset tienvarsille ja portille, Yyterin leirintä täynnä!
        Sitten "iso päällystö" menee ja repii kyltit pois, että saadaan laitonta rahaa myymällä laittomille ylipaikoille, samalla saaden leirintä alue "täydelliseen kaaokseen".

        Porissa ok? Muualla ei!

        Sano nyt miten kuolema liittyy ajojahtiin? Vai oliko kuolema itsari?

        Kuolemasta on puhuttu sairauskohtauksena?


      • kuuppa22
        jv kirjoitti:

        Sano nyt miten kuolema liittyy ajojahtiin? Vai oliko kuolema itsari?

        Kuolemasta on puhuttu sairauskohtauksena?

        Miksi porin kaupunki on syyllinen sairauskohtaukseeen?


      • Oiskohan näin?
        kuuppa22 kirjoitti:

        Miksi porin kaupunki on syyllinen sairauskohtaukseeen?

        syitä on mm. stressi töissä, jota varsinkin juhannuksen jälkeen varmasti riitti.


      • Alaisinylös
        jv kirjoitti:

        Sano nyt miten kuolema liittyy ajojahtiin? Vai oliko kuolema itsari?

        Kuolemasta on puhuttu sairauskohtauksena?

        Sydänkohtaushan saadaan mm.

        -Palkan korotus tiedosta
        -Rakastumisen johdosta
        -Lahjan saamisesta
        -Kiitoksista ja kehuista
        -Mukavasta perheen yhdessä olosta
        -Onnellisesta elämästä
        Jne.

        Sydänkohtausta ei voi saada Porilaisittain (onneksi pienen pieni osa) ajateltuna varmaankaan:

        -Stressistä/vastuusta työssä
        -Epäluottamuksen kokemisesta työssä
        -Lain noudattamisesta, potkut saamisen tunteella
        -Henkinenväkivallan/kiusanteon uhrina olon tunne

        Tiettävästi kyseisessä tapauksessa henkinenväkivalta ei ollut vielä ainakaan edennyt siihen vaiheeseen, ainakaan vielä, että itsemurhasta olisi kyse. (sydänkohtaus) Mutta pitkään jatkuneena henkinenväkivalta yleisestiottaen aiheuttaa jopa itsemurhia!


      • sitä stressiä
        Oiskohan näin? kirjoitti:

        syitä on mm. stressi töissä, jota varsinkin juhannuksen jälkeen varmasti riitti.

        Ei juhannuksen jälkeen voi mitään työstä johtuvaa stressiä olla. Hänhän sai potkut. Sydänkohtaus yleensä johtuu sydämen heikosta kunnosta ja huonosta terveydentilasta yleensä. Oliko sydän- ja veirsuonitauteja, alkoholia, tupakkaa, ylensyöntiä ym. Geenit ovat myös erittäin merkittävä tekijä.
        Enpä usko, että kyseessä olisi työpaikkakiusaamisesta johtuva kohtaus. Jos näin väittää, pitäisi myös pystyä todistamaan, muuten voi joutua leivättömän pöydän eteen. Kuka kiusasi?


      • voisi kehittää?
        Urkki666 kirjoitti:

        Katos vaan muutkin ovat huomanneet saman minkä minä.Toivottavasti toiminta koko yyterin alueella paranee
        ennen kuin on myöhäistä!

        Paljon täällä mullekin vittuiltiin mutta kestän sen kuin MIES ja onneksi palattiin taas "asialinjalle"

        Tosin jos erotettu pomo työsuhteen loppumisen jälkeen kuolee niin eihän se voi olla ed.työpaikan henkilöstö politiikasta kiinni? Ei kai isoa/aikuista miestä kiusattu? jos niin voi,voi!

        Mites koko yyteriä voisi kehittää? Leirintä vaan yksi (tärkeä) osa aluetta.

        Ainakin siten, että Natura-alueella ei järjestetä ryyppyjuhlia nuorisolle. Onko se edes laillista? Onko kukaan kysellyt esim. ympäristöministeriöstä? Mistä sitä pitäisi kysellä?
        Kuka kantaa vastuun, jos se on laitonta? Tuleeko sanktioita?


      • Olli Hakala Pori
        sitä stressiä kirjoitti:

        Ei juhannuksen jälkeen voi mitään työstä johtuvaa stressiä olla. Hänhän sai potkut. Sydänkohtaus yleensä johtuu sydämen heikosta kunnosta ja huonosta terveydentilasta yleensä. Oliko sydän- ja veirsuonitauteja, alkoholia, tupakkaa, ylensyöntiä ym. Geenit ovat myös erittäin merkittävä tekijä.
        Enpä usko, että kyseessä olisi työpaikkakiusaamisesta johtuva kohtaus. Jos näin väittää, pitäisi myös pystyä todistamaan, muuten voi joutua leivättömän pöydän eteen. Kuka kiusasi?

        Torstaista asti olen ollut tietoinen siitä, että kädet tullaan pesemään asiasta kokonaan! Mitään vastuuta, ei moraalista tulla asiassa ottamaan. Anteeksi nyt, mutta keskustelin kyseisen henkilön kanssa vielä tiistaina pitkän puhelun verran ja tiedän että stressiä oli, erittäin harmistunut tilanteesta! Tämä lääketieteellinen spekulointi on tyypillistä Porilaista kiemurointia asian vierestä. Minä henkilökohtaisesti taas uskon, että mielipahalla oli suuri vaikutus sydänkohtaukseen.

        Henkistäväkivaltaa voisi kuvata näinkin; Se on hidasta toisen eliminoimista/tappamista kaikella valheen voimalla, yrittäen uhri täydellisesti (työ) yhteisössä syyllistää syylliseksi...

        "Kuka kiusasi?"
        V: Eiköhän kysyjä itse tiedä ;)

        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts


      • minä tietäisin?
        Olli Hakala Pori kirjoitti:

        Torstaista asti olen ollut tietoinen siitä, että kädet tullaan pesemään asiasta kokonaan! Mitään vastuuta, ei moraalista tulla asiassa ottamaan. Anteeksi nyt, mutta keskustelin kyseisen henkilön kanssa vielä tiistaina pitkän puhelun verran ja tiedän että stressiä oli, erittäin harmistunut tilanteesta! Tämä lääketieteellinen spekulointi on tyypillistä Porilaista kiemurointia asian vierestä. Minä henkilökohtaisesti taas uskon, että mielipahalla oli suuri vaikutus sydänkohtaukseen.

        Henkistäväkivaltaa voisi kuvata näinkin; Se on hidasta toisen eliminoimista/tappamista kaikella valheen voimalla, yrittäen uhri täydellisesti (työ) yhteisössä syyllistää syylliseksi...

        "Kuka kiusasi?"
        V: Eiköhän kysyjä itse tiedä ;)

        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts

        Kysyit vhjaillen: "V: Eiköhän kysyjä itse tiedä ;) "
        Asun n. 200 km päässä Porista. Siis kysymys uudestaan: kuka kiusasi?


      • päässä?!
        minä tietäisin? kirjoitti:

        Kysyit vhjaillen: "V: Eiköhän kysyjä itse tiedä ;) "
        Asun n. 200 km päässä Porista. Siis kysymys uudestaan: kuka kiusasi?

        kunnet 2000 kilsan


      • yyteriläinen
        voisi kehittää? kirjoitti:

        Ainakin siten, että Natura-alueella ei järjestetä ryyppyjuhlia nuorisolle. Onko se edes laillista? Onko kukaan kysellyt esim. ympäristöministeriöstä? Mistä sitä pitäisi kysellä?
        Kuka kantaa vastuun, jos se on laitonta? Tuleeko sanktioita?

        Pori on hieno paikka, Yyteri vielä hienompi. Mitkään viikonloppubileet eivät sitä tuhoa. Yyterin alue oli vielä jokunen vuosi sitten kuolemassa, alueella ei ollut palveluita ja myös leirialue oli tosi ränsistynyt. Maisan hoidossa aluetta on kehitetty vasta 2 vuotta, mutta jo nyt voi selkeästi nähdä että alueen eteen tehdään töitä. Alueelle on tehty selkeät opasteet ja rakennuksia uusittu, jopa ihan uutta rakennettu. Alue on aina ollut perinteinen nuortenkin bilepaikka ja tulee aina olemaan. Kai te itsekkin olette olleet joskus nuoria, ikävää jos kaikki juhlinta kielletään muutaman jäykkäniskaisen vuoksi. Itselläni ei niinä 6 vuotena joina olen Yyterin leirialueesta nauttinut ole koskaan ollut ongelmia nuorten tai juhlinnan kanssa. Jos haluaa metsän rauhaa voi mennä metsään...
        Ihmettelen joitakin tämän viestiketjun "tietäjiä", jos jollakin on oikeaa tietoa rikoksista niin menköön poliisin puheille eikä itke täällä nimimerkin suojassa. Jos tieto on huhuja ja panettelu niin se on vain häpeäksi sille joka sen tänne laittaa.
        Keskustelu edesmenneestä aluepäälliköstä ei myös taida kuulua tänne. Tunsin hänet henkilökohtaisesti ja voin sanoa että hän menehtyi sairauskohtaukseen kesämökillään Ruovedellä, saman ikäisenä ja ihan samoin kuin isänsä kauppareissulla Juhan kanssa Juhan olessa pieni. Mitään muuta dramatiikkaa ei kuolemaan liity.


      • höpshöh
        yyteriläinen kirjoitti:

        Pori on hieno paikka, Yyteri vielä hienompi. Mitkään viikonloppubileet eivät sitä tuhoa. Yyterin alue oli vielä jokunen vuosi sitten kuolemassa, alueella ei ollut palveluita ja myös leirialue oli tosi ränsistynyt. Maisan hoidossa aluetta on kehitetty vasta 2 vuotta, mutta jo nyt voi selkeästi nähdä että alueen eteen tehdään töitä. Alueelle on tehty selkeät opasteet ja rakennuksia uusittu, jopa ihan uutta rakennettu. Alue on aina ollut perinteinen nuortenkin bilepaikka ja tulee aina olemaan. Kai te itsekkin olette olleet joskus nuoria, ikävää jos kaikki juhlinta kielletään muutaman jäykkäniskaisen vuoksi. Itselläni ei niinä 6 vuotena joina olen Yyterin leirialueesta nauttinut ole koskaan ollut ongelmia nuorten tai juhlinnan kanssa. Jos haluaa metsän rauhaa voi mennä metsään...
        Ihmettelen joitakin tämän viestiketjun "tietäjiä", jos jollakin on oikeaa tietoa rikoksista niin menköön poliisin puheille eikä itke täällä nimimerkin suojassa. Jos tieto on huhuja ja panettelu niin se on vain häpeäksi sille joka sen tänne laittaa.
        Keskustelu edesmenneestä aluepäälliköstä ei myös taida kuulua tänne. Tunsin hänet henkilökohtaisesti ja voin sanoa että hän menehtyi sairauskohtaukseen kesämökillään Ruovedellä, saman ikäisenä ja ihan samoin kuin isänsä kauppareissulla Juhan kanssa Juhan olessa pieni. Mitään muuta dramatiikkaa ei kuolemaan liity.

        Juuri näin. Eiköhän nämä salaliittoteoriat ja epämääräiset vihjailut ilman todellisuuspohjaa saisi jo loppua.


      • Olli Hakala Pori
        yyteriläinen kirjoitti:

        Pori on hieno paikka, Yyteri vielä hienompi. Mitkään viikonloppubileet eivät sitä tuhoa. Yyterin alue oli vielä jokunen vuosi sitten kuolemassa, alueella ei ollut palveluita ja myös leirialue oli tosi ränsistynyt. Maisan hoidossa aluetta on kehitetty vasta 2 vuotta, mutta jo nyt voi selkeästi nähdä että alueen eteen tehdään töitä. Alueelle on tehty selkeät opasteet ja rakennuksia uusittu, jopa ihan uutta rakennettu. Alue on aina ollut perinteinen nuortenkin bilepaikka ja tulee aina olemaan. Kai te itsekkin olette olleet joskus nuoria, ikävää jos kaikki juhlinta kielletään muutaman jäykkäniskaisen vuoksi. Itselläni ei niinä 6 vuotena joina olen Yyterin leirialueesta nauttinut ole koskaan ollut ongelmia nuorten tai juhlinnan kanssa. Jos haluaa metsän rauhaa voi mennä metsään...
        Ihmettelen joitakin tämän viestiketjun "tietäjiä", jos jollakin on oikeaa tietoa rikoksista niin menköön poliisin puheille eikä itke täällä nimimerkin suojassa. Jos tieto on huhuja ja panettelu niin se on vain häpeäksi sille joka sen tänne laittaa.
        Keskustelu edesmenneestä aluepäälliköstä ei myös taida kuulua tänne. Tunsin hänet henkilökohtaisesti ja voin sanoa että hän menehtyi sairauskohtaukseen kesämökillään Ruovedellä, saman ikäisenä ja ihan samoin kuin isänsä kauppareissulla Juhan kanssa Juhan olessa pieni. Mitään muuta dramatiikkaa ei kuolemaan liity.

        Olen melkeinpä joka kohdassa erimieltä ja minulla kaiketi on oikeus siihen. Porissa henkilöstö "kultturi" Porin kaupungilla on täysin moraalitonta, nokkivaa hyväveli järjestelmää, ajatellen useimmiten vain omaa etua. Yyteriä on todellisesti ajamassa moraalittomaksi ryyppäys keskukseksi, josta mm. lähialueen asukkaat ihan oikean oikeasti kärsivät paljon. Vaadin, että Yyterissä otettaisiin oppia esim. Kuninkaanlähteeltä Kankaanpäästä! Tuntuu pahalta, että väität, ettei muka stressillä ole mitään yhteyttä tapahtuneeseen, oikeastaan pöyristyttävää.

        Jos asia menee Poliisi tutkintaan, olen valmis oikeuteen todistajaksi mitä edellis tiistaina puhuimme pitkässä puhelin keskustelussamme. Porissa on rajat ylitetty aikoja sitten, mitä tulee mm. henkiseenväkivaltaan Porin kaupungin organisaatioissa. Olen valmis tuomarin eteen kertomaan totuuden, jos hän ei ole vapaamuurari!

        Edesmennyttä aluepäällikköä kohdeltiin todella kaltoin...siitä ei nyt pääse yli, eikä ympäri tällä kertaa. Minun sydämeni ihme kyllä on kestänyt kaiken paskan, helvetin Porin kaupungilla 100%:sesti syyttömänä, J.K:lla ei kestänyt. Henkinenväkivalta on tabu, hidasta lähimmäisen tappamista, siitä pitää pystyä Porissa pikkuhiljaa puhumaan tai Pori on tiellä, jossa on ikävä loppu.

        "Mitään dramatiikkaa ei kuolemaan liity"
        Ettäs kehtaatkin...häpeä!


      • ei ole...
        päässä?! kirjoitti:

        kunnet 2000 kilsan

        kuin n. 200 km päässä. jos olisi 2000km, miksi asia siitä muuttuisi. Kerro nyt kuka kiusasi. Et taida tietää. sulla on noita mielikuvitusjuttuja. Toivottavasti sulla on myös paksu lompsa, koska väität jotakin syypääksi aluepäälikön kuolemaan ja myös väität samoja henkilöitä talousrikollisiksi. Kai sulla on vankat todisteet jos joudut oikeuteen, ei todistajaksi vaan syytetyksi?


      • uutta?
        yyteriläinen kirjoitti:

        Pori on hieno paikka, Yyteri vielä hienompi. Mitkään viikonloppubileet eivät sitä tuhoa. Yyterin alue oli vielä jokunen vuosi sitten kuolemassa, alueella ei ollut palveluita ja myös leirialue oli tosi ränsistynyt. Maisan hoidossa aluetta on kehitetty vasta 2 vuotta, mutta jo nyt voi selkeästi nähdä että alueen eteen tehdään töitä. Alueelle on tehty selkeät opasteet ja rakennuksia uusittu, jopa ihan uutta rakennettu. Alue on aina ollut perinteinen nuortenkin bilepaikka ja tulee aina olemaan. Kai te itsekkin olette olleet joskus nuoria, ikävää jos kaikki juhlinta kielletään muutaman jäykkäniskaisen vuoksi. Itselläni ei niinä 6 vuotena joina olen Yyterin leirialueesta nauttinut ole koskaan ollut ongelmia nuorten tai juhlinnan kanssa. Jos haluaa metsän rauhaa voi mennä metsään...
        Ihmettelen joitakin tämän viestiketjun "tietäjiä", jos jollakin on oikeaa tietoa rikoksista niin menköön poliisin puheille eikä itke täällä nimimerkin suojassa. Jos tieto on huhuja ja panettelu niin se on vain häpeäksi sille joka sen tänne laittaa.
        Keskustelu edesmenneestä aluepäälliköstä ei myös taida kuulua tänne. Tunsin hänet henkilökohtaisesti ja voin sanoa että hän menehtyi sairauskohtaukseen kesämökillään Ruovedellä, saman ikäisenä ja ihan samoin kuin isänsä kauppareissulla Juhan kanssa Juhan olessa pieni. Mitään muuta dramatiikkaa ei kuolemaan liity.

        Mitä uutta sinne on rakennettu Maisan aikana? En oo leirinnässä huomannut mitään erikoista, paitsi sen että langatonta verkkoa ei enää ole. Onko se sitten kehitystä, jonkun mielestä ehkä? Opasteet ovat olleet hyvät jo ennenkin, mitä vikaa niissä muka oli. Mökeissä ei terassilla enää ole pöytiä ja tuoleja niinkuin ennen oli, onko sekin kehitystä? Esim. viime vuonna siivouksesta huolehtivat kerjäläiset, jotka keskittyivät vain niihin tyhjiin pulloihin, koska ne oltiin luvattu palkaksi. Olit BeachFutiksen jälkeen siellä? Minä olin ja oikein suru tuli silmään, kun näki Yyterin alennustilan.Nykyään leirintä on ollut siivottomassa kunnossa, enkä enää sinne mene, vaikka joka vuosi siellä olen lomaa viettänyt.
        Alueen eteen ei todellakaan töitä tehdä Menepäs esim. Riihimäelle ja vertaa sen leirintäaluetta Yyterin alueeseen. Yyterin lähtökohdat ovat paremmat, mutta silti toiset menevät ohitse, koska osaavat aluetta kehittää.
        Vai olet siellä lomaillut peräti 6 vuotta? Minä olen siellä asunut jo 50 vuotta sitten ja nykyään käyn siellä vain kesäisin. Olen siellä ollut myös nuorena, juhannuksena ja silloin kun siellä oli Suurtempaus ym. tapahtumia. Sen aikainen kännäily oli aivan erilaista kuin nykyisin, nyt ei ole mitään valvontaa.


      • hiljaiseksi...
        ei ole... kirjoitti:

        kuin n. 200 km päässä. jos olisi 2000km, miksi asia siitä muuttuisi. Kerro nyt kuka kiusasi. Et taida tietää. sulla on noita mielikuvitusjuttuja. Toivottavasti sulla on myös paksu lompsa, koska väität jotakin syypääksi aluepäälikön kuolemaan ja myös väität samoja henkilöitä talousrikollisiksi. Kai sulla on vankat todisteet jos joudut oikeuteen, ei todistajaksi vaan syytetyksi?

        taitaa miettiä sanomisiaan.


      • Työhyvinv. koordin.
        hiljaiseksi... kirjoitti:

        taitaa miettiä sanomisiaan.

        Peräänkuulutan Poriin oikeudenmukaisuutta mitä tulee henkisenväkivallan harjoittamiseen Porin kaupungin työpaikoilla, sekä tiedän että, edesmennyt aluepäällikkö koki henkistäväkivaltaa työpaikallaan.

        Muihin asioihin otan kantaa tarvittaessa myöhemmin... mielummin isommassa ja oikeudenmukaisessa käsittelyssä/mediassa etc. Henkinenväkivalta on nyt numero 1 tuskana sydämessäni ja haluan/vaadin sen aisoihin laittamista Porin kaupungin työpaikoilla!

        Muut Yyterin aiheeseen liittyvät muut asiat on sitten myöhemmin tutkittava myös tarkoin. Olen "kissan" nostanut pöydälle jo 2008-2009 hyvävelijärjestelmän "suojeluksen" alla olevasta työpaikka kiusaamisesta, jonka uhriksi jouduin 100%:sen syyttömästi, apua juurikan et Porissa saa. Sen takia tiedän tasan tarkkaan mitä J.K koki juhannuksena 2010 sekä puhelin keskustelut täydellisesti vahvistavat sen. Jos tässä nyt halutaan minut laittaa syytetyn penkille niin siitä sitten vaan. Luotan täydellisesti, että minun Luojani, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, lihaksi tullut Jeshua/Jeesus Kristus Nasaretilainen on kanssani tilanteessa kuin tilanteessa ja oikeus tulee totetumaan jopa Porissakin hyvävelijärjestelmistä ja vapaamuurareista huolimatta.

        Tässä olen Herrani edessä, enkä muuta voi, mutta edelleen vihaan Porissa epäoikeudenmukaisuutta ja Hän vaikuttaa minussa tahtomista sekä tekemistä, edustaen Suomen yli 100.000 henkisenväkivallan päivittäisiä uhreja työpaikoilla, kouluissa, jollaista sai myös edesmennyt aluepäälikkö J.K kokea.

        Olen elävä esimerkki siitä että Jumala voi, Hän on minut nostanut ja armahtanut 15 kk helvetin syövereistä, joissa "saalistaja" kiusaajat tekevät myyrän työtänsä työyhteisössä, yrittäen kiusatun tehdä syylliseksi kaikkeen! Olen sen läpikäynyt ja mm. teljä 5:ssa on minun jälkeen on jo onnistuttu jälleen yksi savustamaan työpaikaltaan.
        Voin pitää itseäni asiantuntijana, mitä tulee ovelan valheelliseen henkiseenväkivaltaan. Sitä ei oikein ymmärrä ennenkuin sen on itse kokenut.

        Myötäelin jo juhannuksena J:K:n puolesta ja tämä kuolema oli nyt se piste, että en voi vaieta, totuus ja oikeudenmukaisuus ilmenee jo vaakunassammekin; Deus Protector Noster. Se olkoon Porin uusi suunta henkilöstöpolitiikassakin, vihdoin ja viimein...

        T: Sovintoveren tähden armahdettu Olli Hakala Pori
        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts


      • armahdus
        Työhyvinv. koordin. kirjoitti:

        Peräänkuulutan Poriin oikeudenmukaisuutta mitä tulee henkisenväkivallan harjoittamiseen Porin kaupungin työpaikoilla, sekä tiedän että, edesmennyt aluepäällikkö koki henkistäväkivaltaa työpaikallaan.

        Muihin asioihin otan kantaa tarvittaessa myöhemmin... mielummin isommassa ja oikeudenmukaisessa käsittelyssä/mediassa etc. Henkinenväkivalta on nyt numero 1 tuskana sydämessäni ja haluan/vaadin sen aisoihin laittamista Porin kaupungin työpaikoilla!

        Muut Yyterin aiheeseen liittyvät muut asiat on sitten myöhemmin tutkittava myös tarkoin. Olen "kissan" nostanut pöydälle jo 2008-2009 hyvävelijärjestelmän "suojeluksen" alla olevasta työpaikka kiusaamisesta, jonka uhriksi jouduin 100%:sen syyttömästi, apua juurikan et Porissa saa. Sen takia tiedän tasan tarkkaan mitä J.K koki juhannuksena 2010 sekä puhelin keskustelut täydellisesti vahvistavat sen. Jos tässä nyt halutaan minut laittaa syytetyn penkille niin siitä sitten vaan. Luotan täydellisesti, että minun Luojani, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, lihaksi tullut Jeshua/Jeesus Kristus Nasaretilainen on kanssani tilanteessa kuin tilanteessa ja oikeus tulee totetumaan jopa Porissakin hyvävelijärjestelmistä ja vapaamuurareista huolimatta.

        Tässä olen Herrani edessä, enkä muuta voi, mutta edelleen vihaan Porissa epäoikeudenmukaisuutta ja Hän vaikuttaa minussa tahtomista sekä tekemistä, edustaen Suomen yli 100.000 henkisenväkivallan päivittäisiä uhreja työpaikoilla, kouluissa, jollaista sai myös edesmennyt aluepäälikkö J.K kokea.

        Olen elävä esimerkki siitä että Jumala voi, Hän on minut nostanut ja armahtanut 15 kk helvetin syövereistä, joissa "saalistaja" kiusaajat tekevät myyrän työtänsä työyhteisössä, yrittäen kiusatun tehdä syylliseksi kaikkeen! Olen sen läpikäynyt ja mm. teljä 5:ssa on minun jälkeen on jo onnistuttu jälleen yksi savustamaan työpaikaltaan.
        Voin pitää itseäni asiantuntijana, mitä tulee ovelan valheelliseen henkiseenväkivaltaan. Sitä ei oikein ymmärrä ennenkuin sen on itse kokenut.

        Myötäelin jo juhannuksena J:K:n puolesta ja tämä kuolema oli nyt se piste, että en voi vaieta, totuus ja oikeudenmukaisuus ilmenee jo vaakunassammekin; Deus Protector Noster. Se olkoon Porin uusi suunta henkilöstöpolitiikassakin, vihdoin ja viimein...

        T: Sovintoveren tähden armahdettu Olli Hakala Pori
        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts

        tätä maallista oikeutta. Jäi vielä vastaamatta kysymykseen, että kuka sinulle tuon tittelin myönsi ja minkälainen on koulutuspohjasi kyseiseen virkaan?


      • TOP? Camping
        Työhyvinv. koordin. kirjoitti:

        Peräänkuulutan Poriin oikeudenmukaisuutta mitä tulee henkisenväkivallan harjoittamiseen Porin kaupungin työpaikoilla, sekä tiedän että, edesmennyt aluepäällikkö koki henkistäväkivaltaa työpaikallaan.

        Muihin asioihin otan kantaa tarvittaessa myöhemmin... mielummin isommassa ja oikeudenmukaisessa käsittelyssä/mediassa etc. Henkinenväkivalta on nyt numero 1 tuskana sydämessäni ja haluan/vaadin sen aisoihin laittamista Porin kaupungin työpaikoilla!

        Muut Yyterin aiheeseen liittyvät muut asiat on sitten myöhemmin tutkittava myös tarkoin. Olen "kissan" nostanut pöydälle jo 2008-2009 hyvävelijärjestelmän "suojeluksen" alla olevasta työpaikka kiusaamisesta, jonka uhriksi jouduin 100%:sen syyttömästi, apua juurikan et Porissa saa. Sen takia tiedän tasan tarkkaan mitä J.K koki juhannuksena 2010 sekä puhelin keskustelut täydellisesti vahvistavat sen. Jos tässä nyt halutaan minut laittaa syytetyn penkille niin siitä sitten vaan. Luotan täydellisesti, että minun Luojani, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, lihaksi tullut Jeshua/Jeesus Kristus Nasaretilainen on kanssani tilanteessa kuin tilanteessa ja oikeus tulee totetumaan jopa Porissakin hyvävelijärjestelmistä ja vapaamuurareista huolimatta.

        Tässä olen Herrani edessä, enkä muuta voi, mutta edelleen vihaan Porissa epäoikeudenmukaisuutta ja Hän vaikuttaa minussa tahtomista sekä tekemistä, edustaen Suomen yli 100.000 henkisenväkivallan päivittäisiä uhreja työpaikoilla, kouluissa, jollaista sai myös edesmennyt aluepäälikkö J.K kokea.

        Olen elävä esimerkki siitä että Jumala voi, Hän on minut nostanut ja armahtanut 15 kk helvetin syövereistä, joissa "saalistaja" kiusaajat tekevät myyrän työtänsä työyhteisössä, yrittäen kiusatun tehdä syylliseksi kaikkeen! Olen sen läpikäynyt ja mm. teljä 5:ssa on minun jälkeen on jo onnistuttu jälleen yksi savustamaan työpaikaltaan.
        Voin pitää itseäni asiantuntijana, mitä tulee ovelan valheelliseen henkiseenväkivaltaan. Sitä ei oikein ymmärrä ennenkuin sen on itse kokenut.

        Myötäelin jo juhannuksena J:K:n puolesta ja tämä kuolema oli nyt se piste, että en voi vaieta, totuus ja oikeudenmukaisuus ilmenee jo vaakunassammekin; Deus Protector Noster. Se olkoon Porin uusi suunta henkilöstöpolitiikassakin, vihdoin ja viimein...

        T: Sovintoveren tähden armahdettu Olli Hakala Pori
        http://www.facebook.com/group.php?gid=224174243936&ref=ts

        Puhut kovasti työpaikkakiusaamisesta.
        Ootko koskaan miettinyt olevasi itse työpaikkakiusaaja?
        Nimittäin asiakkaana asiakaspalvelijaa kohtaan.
        jouduin usein sinun kiusasi kohteeksi kuuluisassa yyterin leirinnässä.
        Musta tuntuu, että sulla olis sillä saralla paljonkin parannettavaa.
        Enkä sano tätä nyt mitenkään vihamielisesti vaan sillä, että saisit vähän lisää/jotain muuta ajateltavaa.

        Terveisin,
        Entinen leirinnän työntekijä!


      • ihmettele...
        TOP? Camping kirjoitti:

        Puhut kovasti työpaikkakiusaamisesta.
        Ootko koskaan miettinyt olevasi itse työpaikkakiusaaja?
        Nimittäin asiakkaana asiakaspalvelijaa kohtaan.
        jouduin usein sinun kiusasi kohteeksi kuuluisassa yyterin leirinnässä.
        Musta tuntuu, että sulla olis sillä saralla paljonkin parannettavaa.
        Enkä sano tätä nyt mitenkään vihamielisesti vaan sillä, että saisit vähän lisää/jotain muuta ajateltavaa.

        Terveisin,
        Entinen leirinnän työntekijä!

        Ollista tulee mieleen narsismi. Koko ajan hän nimittelee ja solvaa kanssaihmisiään. Vain hän on oikeassa.
        Enpä todellakaan haluaisi olla missään tekemisissä tuollaisen riidanhaastajan kanssa, en samalla työpaikalla, naapurissa tai asiakaspalvelijana. En missään.
        Tekopyhä, olevinansa uskossa ja sen varjolla hän saa muka tehdä mitä tahansa. Hyvää mainosta seurakunnalleen. Ei silti mitään uutta, tunsin noita tyyppejä aikoinani ja nyt pysyn heistä kaukana, koska samanlaista tekopyhää sakkia ovat. Olli vain vahvistaa käsitykseni.


      • Olli Hakala Pori
        ihmettele... kirjoitti:

        Ollista tulee mieleen narsismi. Koko ajan hän nimittelee ja solvaa kanssaihmisiään. Vain hän on oikeassa.
        Enpä todellakaan haluaisi olla missään tekemisissä tuollaisen riidanhaastajan kanssa, en samalla työpaikalla, naapurissa tai asiakaspalvelijana. En missään.
        Tekopyhä, olevinansa uskossa ja sen varjolla hän saa muka tehdä mitä tahansa. Hyvää mainosta seurakunnalleen. Ei silti mitään uutta, tunsin noita tyyppejä aikoinani ja nyt pysyn heistä kaukana, koska samanlaista tekopyhää sakkia ovat. Olli vain vahvistaa käsitykseni.

        Yyterin leirintä onkin nyt uhrina.... ;)

        Niinkuin politiikassakin, samaa paskaa pulloissa, mutta eri etiketein....

        Minulla ei ole enään teille mitään sanottavaa, toki kiistän kaiken ja voidaan face to face jatkossa keskustella miten asiat olikaan, puskista huutelijat... Teitä vihamielisiä on pian kaksi vuotta siellä ollutkin....toki suurin osa todella mukavia. Yleinen laaja mielipide kuintenkin on että Yyteriä on monella tapaa alasajettu, minä "heräsin" kirjoittamaan Yyteristä niinkin paljon J.K kokeman kohtalon takia, joka on järkyttävä.

        En muuten kuulu mihinkään lohkoon tai lahkoon, Luterilaisesta jouduin jo vuosia sitten eroamaan kun homo- ja lesbopapit alkoi tulla ulos kaapeistaan, sekä piispat puhuvat Paavinvallan alla omiaan.... Armahdettuna kilvoittelen kuitenkin eteenpäin, täydellistä minusta ei tule täällä ollessa, Herran edessä. Mutta aika on lähellä jolloin taistelu langennuta "lihaa" vastaan on vihdoin ohitse. Hääaterialle lähtee globaalisti pian suuri joukko, sitä päivää odotan eskatologiaakin tutkineena, silloin on lähellä myös aika jolloin Telluksella kaikki ennalleen asetetaan, oikeus, oikeudenmukaisuus... Poistuu muunmuassa HENKINENVÄKIVALTA, JOPA PORISTAKIN!

        Ei teidän tarvitse minua suvaita, pysyn silti totuudessa vaikka en olekkaan niin täydellinen kuin te....

        Ps. yhdeltä tyttöseltä voin pyytää anteeksi, erehdyksessä luulin ja siitä mainitsinkin, että hän ja muut olivat kaikki yhtäaikaa tupakalla... Mutta tämä tyttö ei ollutkaan, anteeksi! Ruuan söin napisematta hiaman kylmentyneenä...

        Pitääköhän tässä valmistautua ensi kesäksi muuta paikkaa etsimään, kun kausipaikkalaiset muutenkin siirrettiin, eristettiin hiekalle, kauas kaikista palveluista, sosiaalisesta elämästä... 650,- tästä kesästä pistää miettimään ja kun en ole todellakaan ainut tätä mieltä, mutta minut voitte haukkua jos huvittaa...! 2008 sitä Porin kaupungin työpaikallani tulikin "riittävästi", syyttömänä silloinkin... ;)


        Olli Hakala Pori / Puskien edestä...


      • Top? Camping
        Olli Hakala Pori kirjoitti:

        Yyterin leirintä onkin nyt uhrina.... ;)

        Niinkuin politiikassakin, samaa paskaa pulloissa, mutta eri etiketein....

        Minulla ei ole enään teille mitään sanottavaa, toki kiistän kaiken ja voidaan face to face jatkossa keskustella miten asiat olikaan, puskista huutelijat... Teitä vihamielisiä on pian kaksi vuotta siellä ollutkin....toki suurin osa todella mukavia. Yleinen laaja mielipide kuintenkin on että Yyteriä on monella tapaa alasajettu, minä "heräsin" kirjoittamaan Yyteristä niinkin paljon J.K kokeman kohtalon takia, joka on järkyttävä.

        En muuten kuulu mihinkään lohkoon tai lahkoon, Luterilaisesta jouduin jo vuosia sitten eroamaan kun homo- ja lesbopapit alkoi tulla ulos kaapeistaan, sekä piispat puhuvat Paavinvallan alla omiaan.... Armahdettuna kilvoittelen kuitenkin eteenpäin, täydellistä minusta ei tule täällä ollessa, Herran edessä. Mutta aika on lähellä jolloin taistelu langennuta "lihaa" vastaan on vihdoin ohitse. Hääaterialle lähtee globaalisti pian suuri joukko, sitä päivää odotan eskatologiaakin tutkineena, silloin on lähellä myös aika jolloin Telluksella kaikki ennalleen asetetaan, oikeus, oikeudenmukaisuus... Poistuu muunmuassa HENKINENVÄKIVALTA, JOPA PORISTAKIN!

        Ei teidän tarvitse minua suvaita, pysyn silti totuudessa vaikka en olekkaan niin täydellinen kuin te....

        Ps. yhdeltä tyttöseltä voin pyytää anteeksi, erehdyksessä luulin ja siitä mainitsinkin, että hän ja muut olivat kaikki yhtäaikaa tupakalla... Mutta tämä tyttö ei ollutkaan, anteeksi! Ruuan söin napisematta hiaman kylmentyneenä...

        Pitääköhän tässä valmistautua ensi kesäksi muuta paikkaa etsimään, kun kausipaikkalaiset muutenkin siirrettiin, eristettiin hiekalle, kauas kaikista palveluista, sosiaalisesta elämästä... 650,- tästä kesästä pistää miettimään ja kun en ole todellakaan ainut tätä mieltä, mutta minut voitte haukkua jos huvittaa...! 2008 sitä Porin kaupungin työpaikallani tulikin "riittävästi", syyttömänä silloinkin... ;)


        Olli Hakala Pori / Puskien edestä...

        Olisi varmaan ihan kaikkien kannalta mukavaa jos vaikka siirtyisit omalla takapihalle viettämään ensi kesäksi sitä sosiaalista karavaanielämää.
        Silloin sun ei tarvi haukkua leirintää, leirinnän työntekijöitä, eikä sun tarvis kärsiä minkään näköstä kiusaamista.
        Hyvät Syksyn jatkot sulle ja toivottavasti saat terapian toimimaan....

        Entinen leirinnän työntekijä, vieläkin.


      • Olli Hakala Pori
        Top? Camping kirjoitti:

        Olisi varmaan ihan kaikkien kannalta mukavaa jos vaikka siirtyisit omalla takapihalle viettämään ensi kesäksi sitä sosiaalista karavaanielämää.
        Silloin sun ei tarvi haukkua leirintää, leirinnän työntekijöitä, eikä sun tarvis kärsiä minkään näköstä kiusaamista.
        Hyvät Syksyn jatkot sulle ja toivottavasti saat terapian toimimaan....

        Entinen leirinnän työntekijä, vieläkin.

        (Kaikki Yyteri Top Campingin ongelmat onkin nyt muuttuneet melkeimpä minun ja edesmenneen aluepäälikkö J.K:n syyksi, olette te aika velikultia...ja siskoja netti median käyttämisessä!)

        No Comments... No more...No more...

        But who bears vastun all of this?


      • Sorry...
        Olli Hakala Pori kirjoitti:

        (Kaikki Yyteri Top Campingin ongelmat onkin nyt muuttuneet melkeimpä minun ja edesmenneen aluepäälikkö J.K:n syyksi, olette te aika velikultia...ja siskoja netti median käyttämisessä!)

        No Comments... No more...No more...

        But who bears vastun all of this?

        But who bears responsibility for all this?


      • englannin kieleen
        Sorry... kirjoitti:

        But who bears responsibility for all this?

        En silti ymmärrä häntä. Ei sellaista kieltä ole keksitty. Omituinen tyyppi, aina syyttelemässä muita. Onneksi en ole hänen kanssaan missään tekemisissä, ainoastaan täällä netissä. Jos olisin samalla työpaikalla, niin jompi kumpi häipyisi jo saman viikon aikana.


    • ehheheheeee

      Sana "ketä" osoittaa sinun olevan porilainen juntti ja porilaiset nyt eivät tarvitse Yyterin leirintäalueen palveluja.
      Uusimaalainen kysyisi suomenkielellä vastaavan kysymyksen: "Kuka sitä pyörittää?"
      Muka "Uusimaalainen". Et ole käynytkään koskaan Luvian Essoa kauempana, tuskin tiedät missä Uusimaa on!

      • Funny Yyteri

        täällä häärii sarjatyönä joku joka miinustaa kriittiset mm. Ollin tekstit ja upittaa omansa...


      • Virkavalta Pori
        Funny Yyteri kirjoitti:

        täällä häärii sarjatyönä joku joka miinustaa kriittiset mm. Ollin tekstit ja upittaa omansa...

        http://tinyurl.com/34yjazf


    • ainakinakurantsunen

      Top mut onks siel lainka BOTTOM aluetta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe