onko muilla vaaoilla

vaakanainen.

menossa elämänmuutos? itselläni tuntuu että koko elämä taitaa mennä vielä tänä vuonna uusiksi.
vähän hirvittää mutta on luotettava vaistoon ja laitettava asiat rullaamaan..

12

1333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on menossa..

      Olen itse vaaka ja samaa muutoshässäkkää tässä pyöritetään..

      Viime vuoden lopussa asiat meni niin pän persettä samalla kun suhde meni nurin, että lopussa olin ilman asuntoa, töitä ja omaisuutta. Onneksi vanhempani asuivat samalla paikkakunnalla, pääsin heille punkkaamaan.
      Löytyi työpaikka ja pääsin vakituiseksi heti! Ei muuta kuin muutaman kuukauden päästä asuntolainahakemus vetämään, lainaneuvottelut käyntiin ja tällä hetkellä omistan oman asunnon, jossa uudet huonekalut.
      Sosialisoinutkin olen tänä vuonna enemmän. Kesään asti olin piiloutunut aika lailla omaan kuoreeni ja itsetunto nollissa.
      Kovalla ryminällä mennään eteenpäin! Nyt tässä omaa henkistä puolta etsitään mm. meditaation avulla. ;)
      Jollain horoskooppisivulla sanottiinkin, että vaa'alla nyt kova muutoskausi edessä ja pitää ihan itse uskaltaa poistaa elämästään ne epäkohdat, jotka tätä menoa rassaa.

    • aida23

      kylla vaa"alla on elaman muutos edessa

    • yuii

      Kyllä on joo menossa tai tuntuu että se on vasta tulossa. Erittäin vaikea suhde ja nyt on silmät alkaneet avautua ja sisäinen voima tehdä niinkuin minulle on parasta alkaa nousta voimakkaana.

    • Vaakatas

      Asumusero vireillä ja omaa kämppää etsiskelen yli 30 vuoden yhdessä olon jälkeen.Olo vähän jännittynyt ja yöllä pakkaa pelottamaankin mutta uskon että selviän.Se tunne että nyt on muutoksen aika tuli yllättäen ja vahvasti.Ompa jännä juttu etten ollutkaan ainoa vaaka jolle käy näin.

    • välillä ahdistaa

      ..siis työttömänä täälläkin, suhde horjui vuoden vaihteessa mutta on löytänyt uudet paremmat uomat. Uuteen asuntoon haluaisimme molemmat. Työttömänä näillä työmarkkinoilla ei ole helppo olla. Miten te muut olette löytäneet uuden duunin? Vahingossa, sinnittelemällä, suhteilla? Itseensä uskominen on vaikeampaa kuin olin kuvitellut.

      • Vaaka tyttö

        Vaaka tyttö täälläkin, mulla tulossa toivottavasti positiivista muutosta, yrittäjäksi lähden ja ikää vasta 19 en tiedä miksi tuli niin vahva tunne lähteä juuri nyt yrittäjäksi mutta aina olen kuunnellut itseäni ja hyvää sen kautta tullut. Perheen lisäystäkin tulossa kun ensimmäisen yhteisen koiran otamme helmikuussa avopuolisoni kanssa. Täytyy vaan pitää hatusta kiinni ja nauttia kyydistä :)

        Mitä mieltä muuten olette vaaka tytön ja vesimies pojan suhteesta? Toimiiko vaiko tuhoon tuomittu? Mies on todella paljon just sitä mitä yleensä vesimiehestä kerrotaan, samoin minä sitä mitä vaa'oista.


    • Libraristi

      Tuntuis olevan: kämpänvaihto: siihen liittyy ehkä koko elämäntavan muutos.

    • vaaka17

      Aivan järkyttävää elämänmuutosta niin lemmikin kuolemasta kaveripiirin vaihtumiseen ja pitkän, monen vuoden tasaisen seurustelusuhteen karille ajautumiseen. Tuntuu muutenkin siltä, että koko elämä on yhtä muutosta! Heti kun pääsee asettumaan aloilleen niin uudet tuulet puhaltaa! Toisaalta myös pidän siitä, vaikka suurin osa muutoksista onkin henkisesti todella raastavaa sorttia.

    • kevät edessä

      vaakanainen täälläkin. totaalinen burnout ja masentuminen pakottivat jättämään opinnot ja ottamaan aikalisän. nyt mietin alanvaihtoa aivan toiselle alalle. vihdoinkin tuntuu, että uskallan kuunnella itseäni enkä toteuttaa muiden toiveita tai välittää mielipiteistä.

      tsemppiä muillekin muutoksen kourissa oleville vaaoille!!!

    • Intuitio

      Täälläkin tapahtuu jotain....olen ollut 3 kk sairaslomalla (ranne murtui), tässä ajassa on ehtinyt miettiä kaikenlaista, vanhat heitetään nyt romukoppaan ja intuitio sanoo, että tämä vuosi on tapahtumien vuosi. Hyvä kuulla, että muillakin on samanlaisia aavistuksia! Elämä on kuitenkin kulkenut samoja ratoja ainakin 10 vuotta, töitä ja lasten hoitoa. Toisaalta ihanaa toisaalta pikkasen pelottavaa aikaa! Mutta muutos on tervetullut!

    • vaaka vaikeuksissa

      vieläkö muutokset koettelevat muita vaakoja?
      mulla on ollut 2008 vuodesta todella myrskyistä, eikä yhtään tunnu helpottavan; uusia vaikeuksia vaan ilmestyy tielle koko ajan.

      oletteko jostakin lukeneet milloin tämän vaiheen pitäisi tasoittua?

    • vaakanainen vm69

      Hei, kyllä koettelee, ja tuntuu että vuoden 2012 astrologinen kartta on yhtä muutosta ja uutta, mutta josko nyt jo ylöspäin olisi suunta, toivon niin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe