Hei !
Jarilla upea show tangomarkkinoilla ja mikä parasta että Marita oli mukana. Kyllä Jarin ja Maritan täytyy lisätä yhteisesiintymisiä. Haluamme lisää kunnon showta
Jari Tangomarkkinoilla
11
3783
Vastaukset 11
- agatha chr
samanlaista meininkiä!
- ei ikinä
Jos tää yhteinen esiintyminen oli show, niin olisi voineet olla ihan esiintymättä.
Ylimakeeta, muka kivaa jutustelua.
Tai joo, esiintyminen olisi voinut olla fanclubin omassa illanvietossa. - YKS VAAN
JUU KYLLÄ KAIKKIEN PARHAAT TANGOKUNINKAALLISET SITTEN TÄHÄN MENNESSÄ EIKÖ LISÄÄ VAAN ;))
- sarasvuoko
sesiellä lymysi,vai jari tervo
- jjjjari
sepeteus1 kirjoitti:
Kari Piironen on tähänmennessa ylivoimaisin kunkku.
kattia kanssa, Jari paras!
- ...
sarasvuoko kirjoitti:
sesiellä lymysi,vai jari tervo
No e oo, e oo e oo.
- etsiä elämän totuutt
Aina Hangosta Petsamoon... OEK-laulukirja!
- tuttututuuta
Sillanpää on kaljan turvottama, elähtäneen näköinen ukko ja taavitsainen kulkee tissit puoleksi esillä., iso
suu ammollaan. Vastenmielinen pari. YÖK. älkää olettako, että näistä kahdesta kaikki pitävät. Kanava vaihtuu
aina kun jompikumpi näistä laulaa. - en tykkää homoista
tuttututuuta kirjoitti:
Sillanpää on kaljan turvottama, elähtäneen näköinen ukko ja taavitsainen kulkee tissit puoleksi esillä., iso
suu ammollaan. Vastenmielinen pari. YÖK. älkää olettako, että näistä kahdesta kaikki pitävät. Kanava vaihtuu
aina kun jompikumpi näistä laulaa.homo joka kyttää miehiä yök
- en tykkää homoista
en tykkää homoista kirjoitti:
homo joka kyttää miehiä yök
menkööt kaappiin piiloon häpeämään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398