Auton katsastus

turbo-mika

Suositelkaa katsastusmiestä (tai naista) raumalla?

9

1098

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • insinööri-Ilkka

Suosittelen Rauman sijasta käyttämään Laitilan K1-katsastusta. Henkilökunta on mukavaa, hinnat ovat halvemmat kuin Raumalla ja Eurassa, palvelu pelaa, jonoa ei käytännössä ole juuri lainkaan ja omien kokemusteni perusteella hylkäysprosenttikin on pienempi kuin esim. Raumalla ja Eurassa.

Vaikka Raumalla asunkin niin itse katsastan autoni nykyään aina Laitilassa.

• insinööri-Ilkka

Mutta jos sen välttämättä pitää olla Raumalta, niin ilman muuta suosittelen Kortelan K1-katsastusta.

Äyhönjärventien A-katsastuksesta on niin huonoja kokemuksia että ne saa vetää vitun päähänsä jokainen.

• Teknikko-Timo

Ei tainnut olla insinöörin auto katsastuskunnossa, vai??

Minulla on Äyhönjärven katsastajista pelkästään positiivisia kokemuksia, mutta autoni onkin aina katsastuskunnossa. Taitaa siellä Kortelassa saada helpommin kaikki raakitkin leimattua.

• insinööri-Ilkka
        Teknikko-Timo kirjoitti:

Ei tainnut olla insinöörin auto katsastuskunnossa, vai??

Minulla on Äyhönjärven katsastajista pelkästään positiivisia kokemuksia, mutta autoni onkin aina katsastuskunnossa. Taitaa siellä Kortelassa saada helpommin kaikki raakitkin leimattua.

No jos ihan totta puhutaan niin siitä on jo varmaan 10 vuotta aikaa kun olen viimeksi Äyhöllä katsastanut autoni. Sen aikaiset kokemukset ovat sellaisia että kierrän nykyään suosiolla sen paikan kaukaa, ja kuulopuheiden sekä hinnastojen perusteella Äyhö on jonkun verran kalliimpi paikka kuin Kortela ja Laitila.

Euraa en suosittele myöskään. Sekin on A-katsastuksen asema ja kallis kuin perkele. Siellä on usein pitkät jonotusajatkin.

• Anonyymi

Juu,viimeksi sellainen kuponki jotta saa pistää auton varaosiksi myyntiin.En koskaan katsasta autoani Raumalla enää...Ei ole minun vikani jos ei herralle kotona pesää heru...

• kuusi jalkaa syvällä

Paras katsastusmies on kuollut katsastusmies :-)

• insinööri-Ilkka

Ja muutenkin lienee turhaa kysellä jotain yksittäistä katsastusmiestä tai -naista. Käsittääkseni sitä ei voi valita että kuka asemalla sen auton katsastaa, vai voiko?

• Anonyymi

Renko?

• Anonyymi

Ei kai katsastusmiestä voi itse valita, se tulee kuka tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      74
      6439
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      145
      5957
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      496
      3793
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      122
      2240
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      40
      1455
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      408
      1399
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1235
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1064
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      119
      994
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      980
    Aihe