Suositelkaa katsastusmiestä (tai naista) raumalla?
Auton katsastus
9
1039
Vastaukset
- insinööri-Ilkka
Suosittelen Rauman sijasta käyttämään Laitilan K1-katsastusta. Henkilökunta on mukavaa, hinnat ovat halvemmat kuin Raumalla ja Eurassa, palvelu pelaa, jonoa ei käytännössä ole juuri lainkaan ja omien kokemusteni perusteella hylkäysprosenttikin on pienempi kuin esim. Raumalla ja Eurassa.
Vaikka Raumalla asunkin niin itse katsastan autoni nykyään aina Laitilassa. - insinööri-Ilkka
Mutta jos sen välttämättä pitää olla Raumalta, niin ilman muuta suosittelen Kortelan K1-katsastusta.
Äyhönjärventien A-katsastuksesta on niin huonoja kokemuksia että ne saa vetää vitun päähänsä jokainen.- Teknikko-Timo
Ei tainnut olla insinöörin auto katsastuskunnossa, vai??
Minulla on Äyhönjärven katsastajista pelkästään positiivisia kokemuksia, mutta autoni onkin aina katsastuskunnossa. Taitaa siellä Kortelassa saada helpommin kaikki raakitkin leimattua. - insinööri-Ilkka
Teknikko-Timo kirjoitti:
Ei tainnut olla insinöörin auto katsastuskunnossa, vai??
Minulla on Äyhönjärven katsastajista pelkästään positiivisia kokemuksia, mutta autoni onkin aina katsastuskunnossa. Taitaa siellä Kortelassa saada helpommin kaikki raakitkin leimattua.No jos ihan totta puhutaan niin siitä on jo varmaan 10 vuotta aikaa kun olen viimeksi Äyhöllä katsastanut autoni. Sen aikaiset kokemukset ovat sellaisia että kierrän nykyään suosiolla sen paikan kaukaa, ja kuulopuheiden sekä hinnastojen perusteella Äyhö on jonkun verran kalliimpi paikka kuin Kortela ja Laitila.
Euraa en suosittele myöskään. Sekin on A-katsastuksen asema ja kallis kuin perkele. Siellä on usein pitkät jonotusajatkin. - Anonyymi
Juu,viimeksi sellainen kuponki jotta saa pistää auton varaosiksi myyntiin.En koskaan katsasta autoani Raumalla enää...Ei ole minun vikani jos ei herralle kotona pesää heru...
- kuusi jalkaa syvällä
Paras katsastusmies on kuollut katsastusmies :-)
- insinööri-Ilkka
Ja muutenkin lienee turhaa kysellä jotain yksittäistä katsastusmiestä tai -naista. Käsittääkseni sitä ei voi valita että kuka asemalla sen auton katsastaa, vai voiko?
- Anonyymi
Renko?
- Anonyymi
Ei kai katsastusmiestä voi itse valita, se tulee kuka tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036