Auton katsastus

turbo-mika

Suositelkaa katsastusmiestä (tai naista) raumalla?

9

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • insinööri-Ilkka

Suosittelen Rauman sijasta käyttämään Laitilan K1-katsastusta. Henkilökunta on mukavaa, hinnat ovat halvemmat kuin Raumalla ja Eurassa, palvelu pelaa, jonoa ei käytännössä ole juuri lainkaan ja omien kokemusteni perusteella hylkäysprosenttikin on pienempi kuin esim. Raumalla ja Eurassa.

Vaikka Raumalla asunkin niin itse katsastan autoni nykyään aina Laitilassa.

• insinööri-Ilkka

Mutta jos sen välttämättä pitää olla Raumalta, niin ilman muuta suosittelen Kortelan K1-katsastusta.

Äyhönjärventien A-katsastuksesta on niin huonoja kokemuksia että ne saa vetää vitun päähänsä jokainen.

• Teknikko-Timo

Ei tainnut olla insinöörin auto katsastuskunnossa, vai??

Minulla on Äyhönjärven katsastajista pelkästään positiivisia kokemuksia, mutta autoni onkin aina katsastuskunnossa. Taitaa siellä Kortelassa saada helpommin kaikki raakitkin leimattua.

• insinööri-Ilkka
        Teknikko-Timo kirjoitti:

Ei tainnut olla insinöörin auto katsastuskunnossa, vai??

Minulla on Äyhönjärven katsastajista pelkästään positiivisia kokemuksia, mutta autoni onkin aina katsastuskunnossa. Taitaa siellä Kortelassa saada helpommin kaikki raakitkin leimattua.

No jos ihan totta puhutaan niin siitä on jo varmaan 10 vuotta aikaa kun olen viimeksi Äyhöllä katsastanut autoni. Sen aikaiset kokemukset ovat sellaisia että kierrän nykyään suosiolla sen paikan kaukaa, ja kuulopuheiden sekä hinnastojen perusteella Äyhö on jonkun verran kalliimpi paikka kuin Kortela ja Laitila.

Euraa en suosittele myöskään. Sekin on A-katsastuksen asema ja kallis kuin perkele. Siellä on usein pitkät jonotusajatkin.

• Anonyymi

Juu,viimeksi sellainen kuponki jotta saa pistää auton varaosiksi myyntiin.En koskaan katsasta autoani Raumalla enää...Ei ole minun vikani jos ei herralle kotona pesää heru...

• kuusi jalkaa syvällä

Paras katsastusmies on kuollut katsastusmies :-)

• insinööri-Ilkka

Ja muutenkin lienee turhaa kysellä jotain yksittäistä katsastusmiestä tai -naista. Käsittääkseni sitä ei voi valita että kuka asemalla sen auton katsastaa, vai voiko?

• Anonyymi

Renko?

• Anonyymi

Ei kai katsastusmiestä voi itse valita, se tulee kuka tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      124
      3744
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2815
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      31
      2809
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2373
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2324
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      38
      1766
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1145
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1059
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1040
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      1004
    Aihe