Auton katsastus

turbo-mika

Suositelkaa katsastusmiestä (tai naista) raumalla?

9

1295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • insinööri-Ilkka

Suosittelen Rauman sijasta käyttämään Laitilan K1-katsastusta. Henkilökunta on mukavaa, hinnat ovat halvemmat kuin Raumalla ja Eurassa, palvelu pelaa, jonoa ei käytännössä ole juuri lainkaan ja omien kokemusteni perusteella hylkäysprosenttikin on pienempi kuin esim. Raumalla ja Eurassa.

Vaikka Raumalla asunkin niin itse katsastan autoni nykyään aina Laitilassa.

• insinööri-Ilkka

Mutta jos sen välttämättä pitää olla Raumalta, niin ilman muuta suosittelen Kortelan K1-katsastusta.

Äyhönjärventien A-katsastuksesta on niin huonoja kokemuksia että ne saa vetää vitun päähänsä jokainen.

• Teknikko-Timo

Ei tainnut olla insinöörin auto katsastuskunnossa, vai??

Minulla on Äyhönjärven katsastajista pelkästään positiivisia kokemuksia, mutta autoni onkin aina katsastuskunnossa. Taitaa siellä Kortelassa saada helpommin kaikki raakitkin leimattua.

• insinööri-Ilkka
        Teknikko-Timo kirjoitti:

Ei tainnut olla insinöörin auto katsastuskunnossa, vai??

Minulla on Äyhönjärven katsastajista pelkästään positiivisia kokemuksia, mutta autoni onkin aina katsastuskunnossa. Taitaa siellä Kortelassa saada helpommin kaikki raakitkin leimattua.

No jos ihan totta puhutaan niin siitä on jo varmaan 10 vuotta aikaa kun olen viimeksi Äyhöllä katsastanut autoni. Sen aikaiset kokemukset ovat sellaisia että kierrän nykyään suosiolla sen paikan kaukaa, ja kuulopuheiden sekä hinnastojen perusteella Äyhö on jonkun verran kalliimpi paikka kuin Kortela ja Laitila.

Euraa en suosittele myöskään. Sekin on A-katsastuksen asema ja kallis kuin perkele. Siellä on usein pitkät jonotusajatkin.

• Anonyymi

Juu,viimeksi sellainen kuponki jotta saa pistää auton varaosiksi myyntiin.En koskaan katsasta autoani Raumalla enää...Ei ole minun vikani jos ei herralle kotona pesää heru...

• kuusi jalkaa syvällä

Paras katsastusmies on kuollut katsastusmies :-)

• insinööri-Ilkka

Ja muutenkin lienee turhaa kysellä jotain yksittäistä katsastusmiestä tai -naista. Käsittääkseni sitä ei voi valita että kuka asemalla sen auton katsastaa, vai voiko?

• Anonyymi

Renko?

• Anonyymi

Ei kai katsastusmiestä voi itse valita, se tulee kuka tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      202
      4404
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      58
      3142
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1737
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1316
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      12
      1314
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1117
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1101
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      49
      1075
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      247
      1073
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      976
    Aihe