Tein puhelimitse Saunalahti Nopsa-sopimuksen jokin aika sitten. Postiin tuli lähetys sop.mukaisesti. Ennen lunastamista otin yhteyttä asiakaspaveluun kysyäkseni ja varmistaakseni Nopsan sopivuutta vanhempaan läppäriin siksi, kun joku oli todennut ongelmia vanhojen koneiden kanssa... Asiakaspalvelu ehdotti yhdistävänsä tekniseen tukeen, mutta odotusaika olisi 18 minuuttia. Ehdotin, että olisiko järkevämpi, että jättäisin maksavana asiakkaana soittopyynnön niin, että teknisen tuen asiakaspalvelija soittaisi minulle sitten, kun hänellä on aikaa, tällöin ei tarvitsisi kummankaan osapuolen odotella ja aiheuttaa turhia kustannuksia. Tämä kuulemma EI onnistu. Jätin kuitenkin puhelinnumeroni mahdollista yhteydenottoa varten.
Miksi asiakaspalvelu ja -halu ei toimi???
Jos yhteydenottoa ei kuulu, valitettavasti joudun palauttamaan postissa odottavan sopimuksen ilman hyväksymistä.
Asiakaspalvelu???
5
425
Vastaukset
- älä nouda postista
halukkuus palveluun ja laitteiden toimivuuteen loppuu kun ovat saaneet ansaan "mokkula asiakkaan"
- Haluttomuus ja asenn
Niinpä se vaan on, että asiakas unohtuu, kun se on koukkuun saatu! Kykyä asiakaspalveluun todennäköisesti löytyy tonkin kokoisessa lafkassa, mutta halu onkin sitten toinen asia. Jos asiakaspalveluHALUA löytyisi, se antaisi anteeksi kyvyttömyydenkin, kun asiakas huomaa, että edes yritetään paneutua asiakkaan ongelmiin.
Myöskään keskusneidin ei pitäisi sanoa: "ei kuulu mulle - soita pomolle".
Ja vielä: Ei se laajakaistamokkulaliittymän hintakaan ole ratkaiseva - tärkempää on nopeat yhteydet asiakaspalveluun ja neuvontaan.
- 5
Jos läppärissä on Win XP SP2 tai uudempi ja USB2 niin mokkula toimii. Vanhemmissa windowseissa ei ainakaan luvata toimivan, eipä silti, ei niillä verkkoon juuri kannattaisi mennäkään.
... kannattaisi hyödyntää. Eli koekäyttää se 14 vrk ja varmistaa toimivuus
- yllättyneitä olivat?
Ei ne siellä asiakaspalvelussa/tuessa osaa mitään muuta kuin soittaa jonotusmusaa ja sitten yrittää neuvoa omilta webbisivuilta löytyviä huonoja ja puutteellisia ohjeita itse tavaten ja jos se ei vielä riitä niin tarjotaan maksullista tukinumeroa. Jos on kännykkäliittymä samalta paskalafkalta niin kannattaahan niitä asiakkaita jonotuttaa, siitähän voi lähettää laskun! ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683