Kertakaikkiaan! Miten tuollainen on mahdollista.
Puhelinpalveluun ei pääse, pompotetaan ja pannaan laskut kylmästi perintään.
Omasaunalahteen ei pääse kirjautumaan eikä pääse maksamaan laskuja. Paperilaskua ei pyynnöstä
huolimatta saa ja Intrum Justitia perii kirjeellä laskuja, joita asiakas ei ole saanut!!
Kuluttaja-asiamies hoitamaan asiaa.
Saunalahden asiakaspalvelu huono
6
424
Vastaukset
- vain Suomessa näin
Karmean huono kokemus tänään saunalahden asiakaspalvelusta. Kun yhdistää haluttomuuden auttaa ongelmassa ja osaamattomuuden, tuloksena on varmasti Suomen huonoin asiakaspalvelu.
Esitin mielestäni hyvin yksinkertaisen kysymyksen. Halusin tietää mitä laitetaan käyttäjänimeksi sähköpostiasetuksiin ja onko se sama salasana jolla kirjaudutaan oma.saunalahti.fi sivustolle sen sähköpostinkin salasana. Lisäksi halusin tietää oikeat postipalvelimet saapuvalle ja lähtevälle postille.
Ne jotka saunalahti ilmoittaa ohjeissaan nettisivullaan eivät toimi - oikeat asetukset Outlook 2010 hakee automaattisesti kun antaa sähköpostiosoitteen ja salasanan!
Saunalahden aspa jonotutti kahteen kertaan n. 10-15 min. kerta, ensimmäinen muija joka vastasi oli täysin haluton ja osaamaton palvelemaan, toinen viisasteleva nörtti, jolle edellinen yhdisti VÄKISIN, taas uusi jonotus, kymmenisen minuuttia, avautui hiukan pitkän painostamisen jälkeen. Yritti viimeiseen asti ohjata väkisin minua kalliiseen yli 2 euroa minuutti maksavaan "Saunalahti Omaan Guruun".
Lopulta päästiin yhteisymmärrykseen siitä, että saapuvan ja lähtevän postin palvelinasetukset kuuluvat niihin perustietoihin, jotka todellakin TÄYTYY asiakaspavelun ensinnäkin tietää, ja sen jälkeen asiakkaan kysyessä myös antaa puhelimessa.
Kaiken huippu oli se että lopulta annetut asetukset eivät toimineet, eivätkä voikaan toimia, koska oikeat asetukset ovat aivan erilaiset. Kuten edellä totesin, Outlookin automaattinen asetusten haku on ainoa tapa jolla sähköpostin saa toimimaan ilman kalliita "Omaguru" palveluja ja aspan v*ttuilua ja vääriä tietoja.
Täysin ala-arvoista toimintaa ja osaamattomuutta. Onneksi olen itse Soneran asiakas, sieltä olen saanut aina hyvää palvelua. Olin auttamassa kaveria joka pyysi apua sähköpostiasetusten asentamisessa.- paskanykyään
ei hyvältä kuulosta. saunis meni pilalle kun yhdistyi elisaan. joskus muinoin oli hyvä operaattori kun oli itsenäinen.......
- Mita laitetaan
Eipä sinne enää tule soitettua, kun ovat ilmeisesti palkanneet asiakaspalvelijat virosta tai jostain muusta itämaasta.
"hoono soomi" yritti neuvoa minulle uuden liittymäni toiminnoista, mutta laihaksi jäi tieto, Lisäksi linja pätki oudosti jättäen lauseiden alusta ja lopusta osan pois, ja siihen yhdistettynä hoono soomi, niin eihän siitä mitään iloa ollut.
En ole rasisti, mutta kyllä tuommosessa hommassa pitäisi olla suomen kieli hallussa paremmin. - Mita laitetaan
Mita laitetaan kirjoitti:
Eipä sinne enää tule soitettua, kun ovat ilmeisesti palkanneet asiakaspalvelijat virosta tai jostain muusta itämaasta.
"hoono soomi" yritti neuvoa minulle uuden liittymäni toiminnoista, mutta laihaksi jäi tieto, Lisäksi linja pätki oudosti jättäen lauseiden alusta ja lopusta osan pois, ja siihen yhdistettynä hoono soomi, niin eihän siitä mitään iloa ollut.
En ole rasisti, mutta kyllä tuommosessa hommassa pitäisi olla suomen kieli hallussa paremmin.Jäi mainitsematta, että microsoft:n asiakaspalvelu on vähintäänkin yhtä huono. Soitin kun heidän sivuilta ei enää saa ladattua windows 7:aa.
"Hoono soomi" antoi neuvoksi, että yritä jostain osto ja myyntipalstoilta etsiä, voi kele.
Olen sen microsofilta ostanut ja maksanut ja rekisteröinti tunnukseni on tallessa, niin oletin ilman muuta, että saan sen sieltä ladattua uudestaan, mutta ei kuulemma kuulu enää valikoimaan. Ainoastaan surkea win8, jota en enää huoli.
Onneksi löysin kopion tuosta win7:sta, en vaan viitsinyt ensin etsiä, kun ajattelin, että jos vaikka tullut jotain päivityksiä tai muuta, niin helpompi ladata uusi.
- Jonotusrahastusta
Saunalahden sivuilla ilmoitetaan puhelinpalvelun vastausajat: alkuvuodesta alle minuutin vastattu 29% ja keskimääräinen jonotusaika 3:29min.
Taisin soittaa huonoon aikaan heti aamusta, kun en lähes puolen tunnin odottelun jälkeen saanut asiaani hoidettua.
Puheluuni tosin vastattiin n. 3-4min kuluttua, mutta kun vastaaja ilmoitti , että pitää yhdistää toiselle ihmiselle, niin siihen ei enää vastattu.
Hieno tapa saada tilastot näyttämään hyviltä.
Ja jonotushan on maksullista. - asiakaspalvelija
saunalahden asiakaspalvelu on suomen surkein, sinne kyllä pääsee jos jaksaa odottaa , mutta laskun korjausta ei osata tehdä. saa soittaa tähän paskapalveluun jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206