Myykö Lappeenrannassa mikään firma pieniä esim. 5-10 kilon eriä kuivajäätä eli hiilihappojäätä? Itse en ole onnistunut löytämään.
Mistä kuivajäätä?
8
5035
Vastaukset
- savukonesavuttaa
Luulisin paras paikka mistä löytäisit on lähin meijeri tai kala firmat, eipä sitä varmaan muualta, teatterista voisit kysellä mistä ne sitä tilaa!
- iSOiITA
kYSYPPÄ PIRUUTTAAN APTEEKISTA...
- an033
Woikosken kautta saat kuivajäätä Lappeenrannasta.
http://www.woikoski.fi/hiilidioksidijaa - tyhmähkö
"AGAn palvelupisteiltä löydät kaasujemme lisäksi myös hitsaustarvikkeita, kuivajäätä ja kylmäaineita."
www.aga.fi
kannattanee soittaa enneku menee hakemaan, voi olla tilaustavaraa?- Suomen Kuivajää Oy
Suomen Kuivajää oy valmistaa itse jäät ja toimittaakin jos niin sovitaan. Jää on korkealuokkaista ja sitä saa 24/7. Pääpaikka on Nastolassa ja jää toimitetaan ympäri suomea halutessa omissa kuljetus laatikoissa. esim. mökiltä poimittujen marjojen kuljetusta varten erittäin hieno tuote, jos tietysti haluaa ne pakastettuna kuljettaa. Autossa kuljetettaessa pitää muistaa että ei kuljeta avonaisessa laatikossa, koska jää syrjäyttää hapen ja jään kylmyys alle -79astetta, eli kuljetus tiiviissä laatikossa. Jää sublimoituu huoneenlämmössä, eli muuttuu suoraan kiinteästä muodosta kaasuksi. Suomen Kuivajään Sivuilta saa lisä infoa asioista ja soittamalla!!!!
- koeputki aikuinen
Meinaatko sperma lastia säilytellä
- tatin hakkaaja
Niin jos joku pemuu tarvitsee niin sitä löytyy pakastettuna yks neljänlitran pänikkä piripinnassa.
- pystykorva
Hyvä paljon maksaa pari desii On tuo narttu koira kiimassa haluttaisi teettää sekarotuset pennut Kossupullon voisin maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740