Myykö Lappeenrannassa mikään firma pieniä esim. 5-10 kilon eriä kuivajäätä eli hiilihappojäätä? Itse en ole onnistunut löytämään.
Mistä kuivajäätä?
8
5203
Vastaukset
- savukonesavuttaa
Luulisin paras paikka mistä löytäisit on lähin meijeri tai kala firmat, eipä sitä varmaan muualta, teatterista voisit kysellä mistä ne sitä tilaa!
- iSOiITA
kYSYPPÄ PIRUUTTAAN APTEEKISTA...
- an033
Woikosken kautta saat kuivajäätä Lappeenrannasta.
http://www.woikoski.fi/hiilidioksidijaa - tyhmähkö
"AGAn palvelupisteiltä löydät kaasujemme lisäksi myös hitsaustarvikkeita, kuivajäätä ja kylmäaineita."
www.aga.fi
kannattanee soittaa enneku menee hakemaan, voi olla tilaustavaraa?- Suomen Kuivajää Oy
Suomen Kuivajää oy valmistaa itse jäät ja toimittaakin jos niin sovitaan. Jää on korkealuokkaista ja sitä saa 24/7. Pääpaikka on Nastolassa ja jää toimitetaan ympäri suomea halutessa omissa kuljetus laatikoissa. esim. mökiltä poimittujen marjojen kuljetusta varten erittäin hieno tuote, jos tietysti haluaa ne pakastettuna kuljettaa. Autossa kuljetettaessa pitää muistaa että ei kuljeta avonaisessa laatikossa, koska jää syrjäyttää hapen ja jään kylmyys alle -79astetta, eli kuljetus tiiviissä laatikossa. Jää sublimoituu huoneenlämmössä, eli muuttuu suoraan kiinteästä muodosta kaasuksi. Suomen Kuivajään Sivuilta saa lisä infoa asioista ja soittamalla!!!!
- koeputki aikuinen
Meinaatko sperma lastia säilytellä
- tatin hakkaaja
Niin jos joku pemuu tarvitsee niin sitä löytyy pakastettuna yks neljänlitran pänikkä piripinnassa.
- pystykorva
Hyvä paljon maksaa pari desii On tuo narttu koira kiimassa haluttaisi teettää sekarotuset pennut Kossupullon voisin maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514