Hellepäivä osa 2.

ffgghhjj

Kulhollisen salaattia syöneenä tytöt menivät parvekkeelle aurinkotuoleille vielä makoilemaan.
Radiossa soi uusin kesä hitti ja tytöt lailoivat yhteen ääneen kappaletta musiikin mukana.

"Haittaako sua jos otan yläosan pois, en haluaisi kauheesti rusketusrajoja" Kysyi Jenni hymyillen.
"Ei tietenkään, ole ihan rauhassa vaan" Vastasi Mirva ja samalla hänen sydän pomppaili.
Tämä tuntui hieman hämmentävältä. Ei Mirva ollut ennen tuntenut tällaista vaikka olikin nähnyt Jennin rinnat ennekin. Olivathan tytöt käyneet uimahallissakin yhdessä.
"Jennillä oli jotenkin niin terhakat rinnan, varmaan kutakuinkin samaa kokoa kuin minulla" Mietti Mirva itsekseen.
Mirva riisui itsekkin yläosansa pois ja heitti sen parvekkeen lattialle.
Auringon lämpimät säteet porotti suoraan tyttöihin.

"Koska viimeksi sä olet saanut?" kysyi Jenni, hassu ilme kasvoillaan.
"Ömm..." mumisi Mirva kysyvästi.
"Heh heh, vai ootko sä hylännyt sun vakipanos" irvaili Jenni ja tökkäsi hellästi Mirvaa kylkeen.
"No mä olin ajattelut pitää vähän taukoa" kertoi Mirva.
"Aijaa?" sanoi Jenni ja nojautui takaisin aurinkotuoliinsa.
"Entäs sinä?" kysyi vuorostaan Mirva virnuileva ilme kasvoillaan.
"En Teron jälkeen" kertoi Jenni huokaisten.
Tero ja Jenni olivat seurustelleet vuoden verran ja se tarina loppui puolitoista kuukautta sitten.
"Mä olen ajatellut joskus kokeilla naista" jatkoi Jenni.
Samassa mirva nosti päänsä ja aurinkolasejaan kasvoilta ja katsoi Jenniä. "Ihanko totta?"
"Joo'o, kyllä sitä voisi kokeilla" vastasi Jenni.
"Ai" sanoi Mirva hieman hämmentyneenä.
"Tule, mä näytän sulle" sanoi Jenni yht'äkkiä.
Mirva seurasi Jenniä sisälle makuuhuoneeseen.
"Katso mitä mä olen ostanut!" sanoi Jenni heilutellen paperikassia kädessään.
"Mitä siellä on?" kysyi Mirva.
Jenni laittoi kätensä pussiin ja veti hitaasti pussissa olevaa esinettä...
"No näytä nyt, äläkä kiusaa mua enempää" hoputti Mirva iloinen hymy kasvoillaan.
Jenni veti paperipussista esineen ulos. Mirva hämmästyi nähdessään mitä siellä oli.
Samalla hän kuitenkin tunsi kiusaavaa, mutta kuitenkin ihanaa kutittavaa tunetta alapäässään.
"Oot ostanut pumpun" sanoi Mirva hieman naureskellen.
"Joo! Tää näyttää kivalta ja myyjä suositteli" tokaisi Jenni iloisesti.
Tytöt istuivat sängynlaidalle tutkimaan pillupumppua ja nauraa kihersivät samalla.

Aikansa tutkittuaan Jenni kysyi odottamattomasti Mirvalta: "Kokeillaanko?"
Mirvan sydän pomppi entistäkin kovempaa ja kädet alkoivat hikoilla entisestään.
"Siis nyt? Me? Sinä ja minä? Tuota?" änkytti Mirva, mutta samalla hän oli kuitenkin valmiimpi kuin koskaan.
Hän ajatteli, että olikohan viime öinen uni jokin merkki tai ennuste tulevasta? Hmm... ken tietää...

jatkuu...

0

4735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1247
      2. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        17
        1225
      3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        1
        1159
      4. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        4
        1154
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        0
        1134
      6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        0
        1133
      7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        0
        1118
      8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        41
        1114
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        2
        1105
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        1
        1100
      Aihe