Onko pihkasalvasta

kenelläkään kokemuksia psorin hoidossa.Lapissa oleva valmistaja on tuonut sen mm. apteekkeihin nimenomaan ihon hoitoon.Haavat näkyy olevan ensisijaisena kohteena.
6625
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

jotain luontaista öljysekoitusta, jolla ei ollut yhtään mitään vaikutusta psoriini. Olen siis näin ollen hiukan epäileväinen-ainakin siihen saakka, kunnes mahdollisia positiivisia vaikutuksia (ja ihmeparanemisia) alkaa kuulua Sinun kertomastasi pihkasalvasta.

Äänestä

ainakin haavojen hoidossa ja mikä parasta niin tehoaa hirvikärpästen puremiin.

Äänestä

Ei ainakaan mulle ole auttanut olen käyttänyt yhden tuubin sitä ei mitään vaikutusta.

Äänestä

mulla ainaki tehos kämmeniin.. laitoin yöks kerroksen sitä ja puuvilla hanskat käteen.. joku viikon verran toistin ni rupes näkyy jo "normaali" iho..

Äänestä

Psorias ei varmaankaan parane. Tervapihkasalva voi helpottaa. Huutonetissä on edullista voidetta.

Äänestä

En usko, että mitkään ulkoiset voiteet voivat koskaan parantaa psoriasista, sillä psoriasiksen hoito on tapahduttava sisältäpäin. Ulkoapäin laitettavissa rasvoissa ja voiteissa ei ole potkua/riittävän pienet molekyylit, jotta niillä päästää vaikuttamaan verenkiertoon. Itselläni psoriasis oli pahimmillaan teini-iässä ja hävisi kunnes puhkesi uudelleen ensimmäisen lapsen imetyksen aikana. Lueskelin netistä ulkomaisilta sivustoilta aiheesta. Käytin myös maalaisjärkeä ja nyt ei ole psorista tietoakaan bonuksena erittäin sileä ja lähes rypytön iho vaikka ikää yli 40. Käytän msm:ää n.10gr/pvä, karnosiinia sekä tyrniöljyä. Näistä em lisäravinteista on muitakin hyötyjä joten jatkan kaikkien käytttöä. Kannattaa vertailla tuotteita ja ostaa sellaiset, joissa on sitä mitä luvataan.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Pihkaa luonnosta kirjoitti:

kenelläkään kokemuksia psorin hoidossa.Lapissa oleva valmistaja on tuonut sen mm. apteekkeihin nimenomaan ihon hoitoon.Haavat näkyy olevan ensisijaisena kohteena.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu