Onko keneltäkään otettu vatsalaukun tähystyksellä koepalaa ohutsuolesta Kuopiossa? Itse olen alkanut epäillä keliakiaa, mutta pelkään äärettömän paljon sitä tähystystä. Haluan ehdottomasti kunnon rauhoittavat, suonensisäistäkin on monet saaneet. Saako Kuopiossa?
Tähystys Kuopiossa
2
640
Vastaukset
- muumaa23
Itse olen käynyt kyseisessä tähystyksessä kuopiossa, mutta minulle olisi annettu vain puuduttava aine suuhun. En kuitenkaan ottanut puudutetta, mutta suosittelen ottamaan sen, koska tähystys oli suoraan sanottuna aivan kamala kokemus! Pelkäsin itsekin tähystystä, mutta muistat vain olla rentona! Tsemppiä!
- Tähystelty
Jos on (yleensä terveydellistä) syytä, miksi ei ole suotavaa olla hereillä, tai vastaavasti kovin pieni lapsi niin tällöin tehdään lähinnä sairaaloissa nukutuksessa.
Muutoin kummiskin joku pari diapamia pelkotilanteessa (hyvin vähällä vedellä) ja/tai tähystykseen tullessa kurkun puudutus suihkeella, ovat niitä perusjuttuja. Ei perusterveydenhuollossa mitään "kunnon droppeja" anneta, joilla nyt ihan tiedottomaksi menisit. Muutama pami nyt auttaa jotain, jos auttaa...
Taitaa olla niin, että valtaosa tähystykseen tulevista kysyy jonkinlaista mahdollisimman kovaa lääkitystä mutta eipä niitä saada. Kysyttäessä ohjaavat käytännössä julkiselta puolelta (itsemaksavaksi) yksityiselle puolelle mikäli paikkakunnalla on enemmillä dropeilla tekevä sellainen taho. Mutta käytännössä tämä vaatii yksityissairaalan ja aika hyvin varustellun. Muussa tapauksessa samalla viivalla ovat nuo perus yksityislääkärikeskukset kuin julkinen puolikin.
AINOANA todella isona plussana, että kun itse tähystyttelen tiettyjen ilmeisen kroonisten vaivojen vuoksi vatsaa n. puolentoista vuoden välein niin yksityiselle pääsee vain soittamalla että mä tulisin taas. Pari sataahan siinä köyhtyy, mutta vaihtoehto olisi jonotella kuukausikaupalla ei-akuuttina julkisella puolella ja tuntematon lääkäri tekemässä. Aina etua, että tekee sama/samat jotka aiempinakin vuosina. ns. ei tarvi selitellä asioita ja voivat avainpaikoissa pyöritellä tähystintä sitten hieman tehostetulla tarkkuudella.
Kun niitä tähystyksiä tehty n. 4-5 niin se muuttuu samaksi kuin kävisit hammaslääkärissä nopeasti pyörähtämässä ruokatunnilla:) Iso lohtu, eikö vain. Kauheita tarinoitahan aina itsekin kuulee miten tähystys oli niin ja niin kamala jonkun mielestä, mutta kaikkeen tottuu. Vaihtoehto olisi sitten arvuutella onkohan tänä vuonna maha parempi vai huonompi... usein kun itsellä on juuri niin päin, että kun maha on kipeä niin siellä ei kauheita ole ollut ja kun ollut kuin pumpulia niin silloin sitten juuri ollut enemmän lääkettä sun muuta vaativaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1518863Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496181Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju614521K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon594422Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko724050Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973813- 853454
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1603355Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö152970Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä182206