Tähystys Kuopiossa

heens

Onko keneltäkään otettu vatsalaukun tähystyksellä koepalaa ohutsuolesta Kuopiossa? Itse olen alkanut epäillä keliakiaa, mutta pelkään äärettömän paljon sitä tähystystä. Haluan ehdottomasti kunnon rauhoittavat, suonensisäistäkin on monet saaneet. Saako Kuopiossa?

2

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muumaa23

Itse olen käynyt kyseisessä tähystyksessä kuopiossa, mutta minulle olisi annettu vain puuduttava aine suuhun. En kuitenkaan ottanut puudutetta, mutta suosittelen ottamaan sen, koska tähystys oli suoraan sanottuna aivan kamala kokemus! Pelkäsin itsekin tähystystä, mutta muistat vain olla rentona! Tsemppiä!

• Tähystelty

Jos on (yleensä terveydellistä) syytä, miksi ei ole suotavaa olla hereillä, tai vastaavasti kovin pieni lapsi niin tällöin tehdään lähinnä sairaaloissa nukutuksessa.

Muutoin kummiskin joku pari diapamia pelkotilanteessa (hyvin vähällä vedellä) ja/tai tähystykseen tullessa kurkun puudutus suihkeella, ovat niitä perusjuttuja. Ei perusterveydenhuollossa mitään "kunnon droppeja" anneta, joilla nyt ihan tiedottomaksi menisit. Muutama pami nyt auttaa jotain, jos auttaa...

Taitaa olla niin, että valtaosa tähystykseen tulevista kysyy jonkinlaista mahdollisimman kovaa lääkitystä mutta eipä niitä saada. Kysyttäessä ohjaavat käytännössä julkiselta puolelta (itsemaksavaksi) yksityiselle puolelle mikäli paikkakunnalla on enemmillä dropeilla tekevä sellainen taho. Mutta käytännössä tämä vaatii yksityissairaalan ja aika hyvin varustellun. Muussa tapauksessa samalla viivalla ovat nuo perus yksityislääkärikeskukset kuin julkinen puolikin.

AINOANA todella isona plussana, että kun itse tähystyttelen tiettyjen ilmeisen kroonisten vaivojen vuoksi vatsaa n. puolentoista vuoden välein niin yksityiselle pääsee vain soittamalla että mä tulisin taas. Pari sataahan siinä köyhtyy, mutta vaihtoehto olisi jonotella kuukausikaupalla ei-akuuttina julkisella puolella ja tuntematon lääkäri tekemässä. Aina etua, että tekee sama/samat jotka aiempinakin vuosina. ns. ei tarvi selitellä asioita ja voivat avainpaikoissa pyöritellä tähystintä sitten hieman tehostetulla tarkkuudella.

Kun niitä tähystyksiä tehty n. 4-5 niin se muuttuu samaksi kuin kävisit hammaslääkärissä nopeasti pyörähtämässä ruokatunnilla:) Iso lohtu, eikö vain. Kauheita tarinoitahan aina itsekin kuulee miten tähystys oli niin ja niin kamala jonkun mielestä, mutta kaikkeen tottuu. Vaihtoehto olisi sitten arvuutella onkohan tänä vuonna maha parempi vai huonompi... usein kun itsellä on juuri niin päin, että kun maha on kipeä niin siellä ei kauheita ole ollut ja kun ollut kuin pumpulia niin silloin sitten juuri ollut enemmän lääkettä sun muuta vaativaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      234
      4641
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      448
      3333
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2288
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1942
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1243
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      27
      1090
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1063
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1045
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      996
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      936
    Aihe