tyttöjengi ahdistelee yksinhuoltajaäitiä

14-v poikaaaaa

Eli siis omaa äitiäni. Pahin asia on, että jostain kumman syystäö olen ihastunut kyseisen jengin pääjehuun. En voi sille mitään, et tollanen paha kusipääämmä on vaan niin vitun seksikäs ja houkutteleva. Ne myös kiusaa mun eskarissa olevaa pikkusiskoani(varastelee sen leluja, läpsii sitä jne.). Oon ihan sekasin, tää on kammottava tilanne. Ne ei tee mitään niin pahaa, et vois poliisille soittaa ja vaik voiskin nii tuskin ne mitää tekis, kun ahdistelijat sattuu olemaan nuoria tyttöjä. Ja miks ne kaikki on niin vitun kauniita? Miks kukaan ruma tyttö ei ole yhtä paha? Ja miks mä ihastun pahoihin enkä kiltteihin, miks pahat tytöt on aina kauniita?? Tää on kammottavaa.

15

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bvcxxc

      meet sanoo tyttöjengille suorat sanat rohkeesti ja nikkaat vähä silmää jengin johtajalle niin homma on sillä selvä. et sä ny varmaan luule et tytöt sua saa pahoinpideltyä?

      • 14-v poikaaaaa

        niit on aika monta, mut kuule on niil myös poikakavereita sun muita, suhteita erittäin inhottaviin ja valtaa omaaviin henkilöihin. Täällä meidän kulmankunnalla pomoja ovat kauniit, ilkeät, tunteettomat, voimakkaat, rikkaat, käsittämättömän siistit ihmiset. Mut mä oon tälläne kiltti pelle, joka ei voi sietää väkivaltaa, eikä oo ees kristitty, vaan joku hikinen ateisti.


      • Joku vaan
        14-v poikaaaaa kirjoitti:

        niit on aika monta, mut kuule on niil myös poikakavereita sun muita, suhteita erittäin inhottaviin ja valtaa omaaviin henkilöihin. Täällä meidän kulmankunnalla pomoja ovat kauniit, ilkeät, tunteettomat, voimakkaat, rikkaat, käsittämättömän siistit ihmiset. Mut mä oon tälläne kiltti pelle, joka ei voi sietää väkivaltaa, eikä oo ees kristitty, vaan joku hikinen ateisti.

        Äh, kertomaan vaan ja jos ne sulle jotain tekee nii sittenhän sie voit jo ilmoittaa poliisille? Jos ne nyt niin pahoja on nii sano niille vaikka ihan ekana että: "Jos te teette mulle jotain, nii meen poliisien pakeille" tai jotain vastaavaa.


      • 14v-poikaaaaa
        Joku vaan kirjoitti:

        Äh, kertomaan vaan ja jos ne sulle jotain tekee nii sittenhän sie voit jo ilmoittaa poliisille? Jos ne nyt niin pahoja on nii sano niille vaikka ihan ekana että: "Jos te teette mulle jotain, nii meen poliisien pakeille" tai jotain vastaavaa.

        niiden poikaystävät on melkosii sosiopaatteja ja ne ei pelkää uhkauksia. Ja joo, totta kai voin mennä kertoo poliiseille, kun ne tekee jotin, mut sitku ne jotain tekee nii se on aika karmeeta, et hyvä jos oon edes hengissä kertomaan. Kun ne iskee, ne todellaki iskee ja ne on sen verran oveliiki, et mä oon vaarassa jatkuvasti. Mielummin säästyisin niiden karseelta kohtelulta etukäteen, mut se näyttää olevan mahdotonta. Ja mä oon yhäki ihastunut yhden sosiopaatin tyttöystävään(joka on sekin mielenvikanen).


      • Joku vaan
        14v-poikaaaaa kirjoitti:

        niiden poikaystävät on melkosii sosiopaatteja ja ne ei pelkää uhkauksia. Ja joo, totta kai voin mennä kertoo poliiseille, kun ne tekee jotin, mut sitku ne jotain tekee nii se on aika karmeeta, et hyvä jos oon edes hengissä kertomaan. Kun ne iskee, ne todellaki iskee ja ne on sen verran oveliiki, et mä oon vaarassa jatkuvasti. Mielummin säästyisin niiden karseelta kohtelulta etukäteen, mut se näyttää olevan mahdotonta. Ja mä oon yhäki ihastunut yhden sosiopaatin tyttöystävään(joka on sekin mielenvikanen).

        Karsee ongelma, totta tosiaan.. Mä en taida ikävä kyllä osata auttaa enempää. Sori.


    • bvcxxc

      kestä se kuin mies! (vaikka mies et vielä ookkaan) se on voi voi jos jotai kusipäitä ahdistelee sua. sun vaan pitää olla kylmäpäinen ja kovempi kuin ne. otat vaikka baseballmailan mukaan kun meet jutteleen niille. näin hommat kunnolla hoituu.

      • 14-v poikaaaaa

        mutta mä en oo ainoo vaarassa, vaan myös mun äiti ja 6-vuotias pikkusisko! Oman kipuni voin kestää kuin mies, mutta en niiden! Mitä voin tehdä? Ne mielipuolet voi tehdä mitä vaan.


    • kissaxxxxxxxxxxboy

      :DDD on sullaki taas huolenaiheet, itse olen ihastunut naapurin kissaan mutta se on tosi ilkeä, söi mun pikkusiskon lemmikkirotan :( en tiedä mitä tehdä! maailma on vaikea, kissa on helvetin seksikäs mutta samalla niin paha! AUTTAKAAAAAAA!

    • haahahahaahaa

      ootpa nolo,siis "ihastut" tälläsiin tyttöihin jotka vissiinki vihaa sua ja sun perhettäs ja varastelee siskos tavaroita,, oletpas idiootti..............:D:D:D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe