Eli siis omaa äitiäni. Pahin asia on, että jostain kumman syystäö olen ihastunut kyseisen jengin pääjehuun. En voi sille mitään, et tollanen paha kusipääämmä on vaan niin vitun seksikäs ja houkutteleva. Ne myös kiusaa mun eskarissa olevaa pikkusiskoani(varastelee sen leluja, läpsii sitä jne.). Oon ihan sekasin, tää on kammottava tilanne. Ne ei tee mitään niin pahaa, et vois poliisille soittaa ja vaik voiskin nii tuskin ne mitää tekis, kun ahdistelijat sattuu olemaan nuoria tyttöjä. Ja miks ne kaikki on niin vitun kauniita? Miks kukaan ruma tyttö ei ole yhtä paha? Ja miks mä ihastun pahoihin enkä kiltteihin, miks pahat tytöt on aina kauniita?? Tää on kammottavaa.
tyttöjengi ahdistelee yksinhuoltajaäitiä
15
555
Vastaukset
- bvcxxc
meet sanoo tyttöjengille suorat sanat rohkeesti ja nikkaat vähä silmää jengin johtajalle niin homma on sillä selvä. et sä ny varmaan luule et tytöt sua saa pahoinpideltyä?
- 14-v poikaaaaa
niit on aika monta, mut kuule on niil myös poikakavereita sun muita, suhteita erittäin inhottaviin ja valtaa omaaviin henkilöihin. Täällä meidän kulmankunnalla pomoja ovat kauniit, ilkeät, tunteettomat, voimakkaat, rikkaat, käsittämättömän siistit ihmiset. Mut mä oon tälläne kiltti pelle, joka ei voi sietää väkivaltaa, eikä oo ees kristitty, vaan joku hikinen ateisti.
- Joku vaan
14-v poikaaaaa kirjoitti:
niit on aika monta, mut kuule on niil myös poikakavereita sun muita, suhteita erittäin inhottaviin ja valtaa omaaviin henkilöihin. Täällä meidän kulmankunnalla pomoja ovat kauniit, ilkeät, tunteettomat, voimakkaat, rikkaat, käsittämättömän siistit ihmiset. Mut mä oon tälläne kiltti pelle, joka ei voi sietää väkivaltaa, eikä oo ees kristitty, vaan joku hikinen ateisti.
Äh, kertomaan vaan ja jos ne sulle jotain tekee nii sittenhän sie voit jo ilmoittaa poliisille? Jos ne nyt niin pahoja on nii sano niille vaikka ihan ekana että: "Jos te teette mulle jotain, nii meen poliisien pakeille" tai jotain vastaavaa.
- 14v-poikaaaaa
Joku vaan kirjoitti:
Äh, kertomaan vaan ja jos ne sulle jotain tekee nii sittenhän sie voit jo ilmoittaa poliisille? Jos ne nyt niin pahoja on nii sano niille vaikka ihan ekana että: "Jos te teette mulle jotain, nii meen poliisien pakeille" tai jotain vastaavaa.
niiden poikaystävät on melkosii sosiopaatteja ja ne ei pelkää uhkauksia. Ja joo, totta kai voin mennä kertoo poliiseille, kun ne tekee jotin, mut sitku ne jotain tekee nii se on aika karmeeta, et hyvä jos oon edes hengissä kertomaan. Kun ne iskee, ne todellaki iskee ja ne on sen verran oveliiki, et mä oon vaarassa jatkuvasti. Mielummin säästyisin niiden karseelta kohtelulta etukäteen, mut se näyttää olevan mahdotonta. Ja mä oon yhäki ihastunut yhden sosiopaatin tyttöystävään(joka on sekin mielenvikanen).
- Joku vaan
14v-poikaaaaa kirjoitti:
niiden poikaystävät on melkosii sosiopaatteja ja ne ei pelkää uhkauksia. Ja joo, totta kai voin mennä kertoo poliiseille, kun ne tekee jotin, mut sitku ne jotain tekee nii se on aika karmeeta, et hyvä jos oon edes hengissä kertomaan. Kun ne iskee, ne todellaki iskee ja ne on sen verran oveliiki, et mä oon vaarassa jatkuvasti. Mielummin säästyisin niiden karseelta kohtelulta etukäteen, mut se näyttää olevan mahdotonta. Ja mä oon yhäki ihastunut yhden sosiopaatin tyttöystävään(joka on sekin mielenvikanen).
Karsee ongelma, totta tosiaan.. Mä en taida ikävä kyllä osata auttaa enempää. Sori.
- bvcxxc
kestä se kuin mies! (vaikka mies et vielä ookkaan) se on voi voi jos jotai kusipäitä ahdistelee sua. sun vaan pitää olla kylmäpäinen ja kovempi kuin ne. otat vaikka baseballmailan mukaan kun meet jutteleen niille. näin hommat kunnolla hoituu.
- 14-v poikaaaaa
mutta mä en oo ainoo vaarassa, vaan myös mun äiti ja 6-vuotias pikkusisko! Oman kipuni voin kestää kuin mies, mutta en niiden! Mitä voin tehdä? Ne mielipuolet voi tehdä mitä vaan.
- kissaxxxxxxxxxxboy
:DDD on sullaki taas huolenaiheet, itse olen ihastunut naapurin kissaan mutta se on tosi ilkeä, söi mun pikkusiskon lemmikkirotan :( en tiedä mitä tehdä! maailma on vaikea, kissa on helvetin seksikäs mutta samalla niin paha! AUTTAKAAAAAAA!
- haahahahaahaa
ootpa nolo,siis "ihastut" tälläsiin tyttöihin jotka vissiinki vihaa sua ja sun perhettäs ja varastelee siskos tavaroita,, oletpas idiootti..............:D:D:D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541280Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206969Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15929- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865