Mikä uusi kampaamo avattu?

kaistis

Luin viikon vanhaa sunnuntain Uusimaata ja siinä oli juttua kahdesta nuoresta naisesta jotka olivat kampaamon avanneet Porvooseen, muistaakseni Linnankoskenkadulle. Jutussa vaan ei paikan nimeä mainittu.

Mikä paikka siis on kyseessä ja mistähän sen löytäisi?

Vasta Porvooseen muuttanut olen ja oma kampaaja olisi tärkeää löytää.

16

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++++++++++++

      Mene Linnankosken kadulle, voi löytyä...

      • kaistis

        Menisinkin, mikäli täältä Pariisin kaduilta ei olisi hieman pitkä matka sinne. Utelias olin ja siksi kyselin täällä.

        Jesus jos ei ton tähdellisempää sanottavaa ole, niin eikö kannattaisi jättää sanomatta?


      • gfdhgfhj
        kaistis kirjoitti:

        Menisinkin, mikäli täältä Pariisin kaduilta ei olisi hieman pitkä matka sinne. Utelias olin ja siksi kyselin täällä.

        Jesus jos ei ton tähdellisempää sanottavaa ole, niin eikö kannattaisi jättää sanomatta?

        Niin ootko Pariisissa vai Porvoossa? TÄ?


      • maistis
        gfdhgfhj kirjoitti:

        Niin ootko Pariisissa vai Porvoossa? TÄ?

        ettei nyt vaan olis maantieto menny sekasin sulta? Pariisi on siis Ranskan pääkaupunki, sanon ihan varmuuden vuoksi.


      • kaistis
        maistis kirjoitti:

        ettei nyt vaan olis maantieto menny sekasin sulta? Pariisi on siis Ranskan pääkaupunki, sanon ihan varmuuden vuoksi.

        Mikäli se nyt mitenkään tähän asiaan mitenkään liittyy, niin vakituinen kämppä mulla on Pariisissa, elän ja työskentelen täällä.
        Suomen asunto on Porvoossa ja koska kaupunki on mulle vielä tuntematon, mutta sinne pitäisi taas muutaman viikon päästä tulla, niin siksi täällä kyselen. Vakikampaajani Pariisissa on varattu pitkälle syksyyn ja koska meillä on ystävän häät heti kun tulen suomeen niin siksi tarvisin paikan yhteystietoja, että saisin sinne nyt soitettua ja varattua ajan.

        Öh, haluaako joku vielä tietää jotain mun elämästä vai osaako joku jo vastata alkuperäiseen kysymykseen?


      • sietodella
        kaistis kirjoitti:

        Mikäli se nyt mitenkään tähän asiaan mitenkään liittyy, niin vakituinen kämppä mulla on Pariisissa, elän ja työskentelen täällä.
        Suomen asunto on Porvoossa ja koska kaupunki on mulle vielä tuntematon, mutta sinne pitäisi taas muutaman viikon päästä tulla, niin siksi täällä kyselen. Vakikampaajani Pariisissa on varattu pitkälle syksyyn ja koska meillä on ystävän häät heti kun tulen suomeen niin siksi tarvisin paikan yhteystietoja, että saisin sinne nyt soitettua ja varattua ajan.

        Öh, haluaako joku vielä tietää jotain mun elämästä vai osaako joku jo vastata alkuperäiseen kysymykseen?

        tarvita tukiryhmää selvitäksesi arjessa. Etkö todella keksi muuta keinoa jäljittääksesi kampaamon kun kinata täällä hupipalstoilla ja avautua asioissasi? Aika yksinkertainen olet!


      • nehän
        kaistis kirjoitti:

        Mikäli se nyt mitenkään tähän asiaan mitenkään liittyy, niin vakituinen kämppä mulla on Pariisissa, elän ja työskentelen täällä.
        Suomen asunto on Porvoossa ja koska kaupunki on mulle vielä tuntematon, mutta sinne pitäisi taas muutaman viikon päästä tulla, niin siksi täällä kyselen. Vakikampaajani Pariisissa on varattu pitkälle syksyyn ja koska meillä on ystävän häät heti kun tulen suomeen niin siksi tarvisin paikan yhteystietoja, että saisin sinne nyt soitettua ja varattua ajan.

        Öh, haluaako joku vielä tietää jotain mun elämästä vai osaako joku jo vastata alkuperäiseen kysymykseen?

        ovat monesti pienyritysten maksutonta mainostamista. Itse kysytään ja sitten kehutaan. Koska mainostamiseen näillä sivuilla tarvitaan ylläpitäjän lupa, en tänne mitään yhteystietoja lähtisi kirjoittelemaan, vaikka ne tietäisinkin.

        Mutta jos hattarapää on tosissaan, niin totean vain: Alkuperäiseen kysymykseen en osaa vastata enkä tunne vähäisintäkään mielenkiintoa lähteä siihen vastausta etsimään. Ihmisiä yritän auttaa oikeissa ongelmisa, mutta jonkun mimmin hiuspehko ei ole vaivan väärtti.


    • talvilaura

      Nyt en ole ihan varma, kun en kyseistä artikkelia ole lukenut.. Mutta googlasin Porvoon kampaamot Linnankoskenkadulta, ja löysin tällaisen: Parturi-kampaamo Evrika Maiste.

      Toivottavasti tästä oli apua sinulle, ja löydät hyvän kampaamon itsellesi (vaikka tämä ei olisikaan se oikea). Hauskaa hääjuhlaa!

      • tukka tappuralla

        No mutta mitenkäs minä nyt sitten sen yhteyden saan? Neuvokaa hyvät ihmiset kun en tuommoisista googeista ymmärrä.


      • talvilaura
        tukka tappuralla kirjoitti:

        No mutta mitenkäs minä nyt sitten sen yhteyden saan? Neuvokaa hyvät ihmiset kun en tuommoisista googeista ymmärrä.

        Puhelinnumerot: 040 809 9616 ja lankapuhelin 019 582 028

        Nettisivut on: www.maiste.fi

        Ja osoite näytti olevan se Linnankoskenkatu 41.


      • sinulle kiitos merci
        talvilaura kirjoitti:

        Puhelinnumerot: 040 809 9616 ja lankapuhelin 019 582 028

        Nettisivut on: www.maiste.fi

        Ja osoite näytti olevan se Linnankoskenkatu 41.

        -onpa muuten maskuliininen ja runollinen nimimerkki samalla kertaa. Kyllä suomalainenkin mies osaa.

        Suuret kiitokset sinulle avuliaisuudestasi. Jos olet maisemissa elokuussa ja sinulle sopii, tarjoan mielelläni Cafe au Laiten -siellä Porvoossa siis ens alkuun...

        terveisin
        k.aistis


      • c est moi
        talvilaura kirjoitti:

        Puhelinnumerot: 040 809 9616 ja lankapuhelin 019 582 028

        Nettisivut on: www.maiste.fi

        Ja osoite näytti olevan se Linnankoskenkatu 41.

        vielä en yhteyttä saanut, kun lankapuhelimeen yritin suuntanumerolla ja sitten ilman. Varmuudeksi kokeilin 358 ja 385, ei vastannut. Kännykkään en viitsinyt illalla soittaa, kun ajattelin, että on vapaalla. Olikohan toi suunta oikein sinne porvooseen? Excuse-moi, mutta hankin sen suomen kämpän ihan hiljakkoin.


      • Ridano

        Maiste. Joopajoo. Käyttäytyi ylimielisesti minua kohtaan, sekä moitiskeli edellisen kampaajan tekemää leikkausta hiuksissani. Itse ei tehnyt sen kummemmin. Toimitila on pyöräkellari-käytävällä osin maan alla ja nukkavieru. Hinta oli korkeampi kuin mitä kuvittelin hinnaston perusteella. Ja siis reilusti yli kaupungin ydinkeskustan ns.parempien paikkojen. Mielenkiintoinen kokemus tämäkin. En taida mennä uudestaan :D


    • paikallinennainen

      Parturi-kampaamo Hiusloisteen osoite on Linnankoskenkatu 61 ja Puh. 050-4335883. Kirjaston puoleista katua hieman ylöspäin.

      Näppärät likat vääntävät "muotilettejä" niin mies kuin nais väelle. Mikä parhainta, opiskelijat ja eläkeläiset saavat -10%:n alennuksen palveluista jo muutenkin edullisista hinnoista.

      • kampaamoerittäjä

        No tulihan se sieltä, se mainos nimittäin. Asialla vaan on eri liike. Onko Hiusloisteella palstan pitäjän lupa?


    • MietiIte

      Kyllä alkuperäinen viesti on mainos. Jos on Pariisissa töissä ja kampaus on niin tärkeä asia, että Pariisissakin löytyy oikein luottokampaaja, niin ei sellainen tyyppi etsi Porvoosta jotain tiettyä vasta aloittanutta parturia, vaan kyselisi suosituksia hyville ja kokeneille kampaajille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe