Pitäisi ostaa ulkoinen kovalevy, joka tulee varmuuskopiointiin ja tiedostojen siirtelyyn. Eli lähinnä kuvia, musiikkia ja muita tärkeitä tiedostoja. Riittäisikö 320 giganen vai kannattaako ostaa 500 giganen?
320 vai 500 giganen ulkoinen?
7
347
Vastaukset
- ffg.--
Sano sinä ostaisinko 1 vai 5 pakettii grillimakkaraa!!
- meessä me
täällä voisimme tietää kuinka ison levytilan sinä siellä tarvitset?
En ole kuullut kenenkään ostaneen liian isoa levyä; itse en
alle Teraiseen tyytyisi.- AVryViqfQT
Sellaista levyä ei ole tehtykään, josta ei tila loppuisi kesken. Juri eilen laiton kaksiteraisen levyn kiinni. Nyt aamulla alkoi bittimössön kirjoittaminen levylle. Valmiiksi tulee viikonlopun aikana. Sitten vain täyttämään. Ja täyttyyhän se. Ei epäilystäkään.
AVryViqfQT kirjoitti:
Sellaista levyä ei ole tehtykään, josta ei tila loppuisi kesken. Juri eilen laiton kaksiteraisen levyn kiinni. Nyt aamulla alkoi bittimössön kirjoittaminen levylle. Valmiiksi tulee viikonlopun aikana. Sitten vain täyttämään. Ja täyttyyhän se. Ei epäilystäkään.
Ja loppuen lopuksi paljon on kiinni siitä mitä tallennettavaa on.
Jos tallentelet pelkkiä word dokumentteja riittää 1 gikanenkin useisiin tuhansiin dokumentteihin :D
Leffoja jos on tapana säilytellä kovolla osta 1 tera vähintään, Aina se täyteen tulee.- 17+3
sfinski80 kirjoitti:
Ja loppuen lopuksi paljon on kiinni siitä mitä tallennettavaa on.
Jos tallentelet pelkkiä word dokumentteja riittää 1 gikanenkin useisiin tuhansiin dokumentteihin :D
Leffoja jos on tapana säilytellä kovolla osta 1 tera vähintään, Aina se täyteen tulee.Kovalevytila on kuin raha, sitä ei ole koskaan liikaa.
17+3 kirjoitti:
Kovalevytila on kuin raha, sitä ei ole koskaan liikaa.
Ja loppuen lopuksi rahallakaan ei tee mitään jos sitä ei osaa käyttää.
Eli tarpeet tulee huomioida myös levytilassa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372