Otsikossa kysymys.
Missä on Gerbyn louhos
7
2690
Vastaukset
- Sssssssössö
päin mentäessä käännyt Rodusin louhintapaikan kohdalla vasemmalle.
- tackskaduha
Gerbyn S-Marketin luona olevasta Alskatintien risteyksestä suunnilleen louhokselle?
- Dulledaa
tackskaduha kirjoitti:
Gerbyn S-Marketin luona olevasta Alskatintien risteyksestä suunnilleen louhokselle?
ei siitä ässän risteyksestä autolla mene kun joku max. 10min. sillonki saa ajaa hiljaa.
- tackskaduha
Dulledaa kirjoitti:
ei siitä ässän risteyksestä autolla mene kun joku max. 10min. sillonki saa ajaa hiljaa.
No kiitos, nyt sain selvitettyä senkin auringonotto paikan! Eli S-marketin risteyksestä vaan suoraan ja vasemmalle ? kiitti teille !
- rottenbody
meinaatko hävittää louhokseen jotain????
- Anonyymi
Tuli mieleen tuosta Jakomäen tapauksesta, että onkohan tähän louhokseen hukkunut ketään? Toivottavasti ei. Vaarallisen oloinen paikka kyllä, mitä olen joskus vuosia sitten käynyt...
- Anonyymi
Gerbyssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337