riivaajasta eroon?

kyllästynyt

mä näen usein unia joissa mun isä lähentelee mua jotenkin. ei se oikeesti oo semmonen. kaikkee muuta ku ei se välitä musta oikeesti pätkääkään. onko se joku olio joka vaan esittää mun isää, ja millä mä pääsisin noista unista eroon? älkää sanoko että joo sano sille demonille että häivy, ku ei se mun unessa tuu mulle ikinä mieleen kumminkaan sanoo. että mua etoo ku se uni-isä virnuilee sillai ällösti ja yrittää mun lähelle koko aja. ei mua oo koskaa raiskattu tai mitää, että ei se siitä tuu. mutta kai tää kohta jo vaikuttaa muhun niin että mä yrjöän jos joku äijä koskee muhu.

12

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipide

      Unet ovat kummallisia ja symbolisia....hae vaikka kirjastosta hyva uniopas.....Suuri Suomalainen Unikirja (muistaakseni) oli todella hyva teos.

      Sen verran taidan muistaa noista "raiskausunista", etta ne symboloivat kaikkea muuta kuin itse raiskausta tai seksia.....sinun tapauksessasi ehka pikemmin tarvetta olla laheisempi (normaalilla tavalla) isasi kanssa...

    • katariina

      juttele jonkun kanssa asiasta, unethan eivät tosiaan ole tekemisissä tosimaailman kanssa mitenkään, tai siis ne monesti tarkkoittavat ihan muuta kuin mitä näet. (luin joskus unikirjaa ja unien tulkintoja). luulisin että jos puhuisit unestasi jollekkin, se voisi auttaa.

    • Dream

      Suositelen myöskin unioppaan hankimista.

      • kyllästynyt

        katsoin jotain opasta eikä siellä ollut insestistä


      • Mielipide
        kyllästynyt kirjoitti:

        katsoin jotain opasta eikä siellä ollut insestistä

        Katso muitakin sanoja, kuten "isa". "seksi", jne......joskus pitaa vahan hakea ja yhdistella.....


    • kyllästynyt

      nyt tuli taas semmosiakin unia että velikin on kimpussa! ei nää millään unikirjoilla tuu autetetuks, eikä sillä että pitäis vaan pohtia mun ihmissuhteita tai läp läp. eis täällä oo ketään joka osaa ajaa demoneita pois unistakin??????!!!!!!!!!!

      • Rödfinne

        Hei,

        Ei tämä palsta ole mikään magia-apteekki!

        Ei tuollaiseen ole mitään yksiselitteistä lääkettä ainakaan siltä pohjalta mitä sinä täällä itsestäsi kerrot. Selityksiä, lähetymistapoja ja parannusehdotuksia on niin monia.

        Hanki nyt vaikka unisieppari itsellesi ja katso paraneeko tilanne.

        Minkä ikäinen olet? Miten syöt? Miten nukut? Käytätkö alkoholia? Millainen on isäsuhteesi? Millainen äitisuhteesi? Onko poikaystäviä? Muita kysymyksiä en viitsi edes kysyä koska tätä lukee kaiken ikäiset...


      • Ifrit

        No kyse on siitä haluatko luoda oman voimasi vai et. Oma henkilökohtainen käytäntöni on, että autan vain niitä jotka ovat valmiita tekemään jotain itsensä eteen. Annan tässä neuvon ja saat valita noudatatko sitä vai et.

        Kunnon konsti "riivaajiin" on kieltäytyä antamasta energiaansa ulos muuten kuin omilla ehdoillaan. Eli toisinsanoen pitää heittää romukoppaan kaikki etiikka, uskonto ja moraali joka sanoo että sinun pitää alistumaan jonkin toisen olennon edessä. Silloin kun alistut sen täytyy tapahtua sinun ehdoillasi. Silloinkin kun menet nukkumaan voit lausua sanat "minä olen se joka olen" tai sellaista mikä sopii omaan temperamenttiisi ja ymmärrykseesi todellisuudesta.


      • kyllästynyt
        Rödfinne kirjoitti:

        Hei,

        Ei tämä palsta ole mikään magia-apteekki!

        Ei tuollaiseen ole mitään yksiselitteistä lääkettä ainakaan siltä pohjalta mitä sinä täällä itsestäsi kerrot. Selityksiä, lähetymistapoja ja parannusehdotuksia on niin monia.

        Hanki nyt vaikka unisieppari itsellesi ja katso paraneeko tilanne.

        Minkä ikäinen olet? Miten syöt? Miten nukut? Käytätkö alkoholia? Millainen on isäsuhteesi? Millainen äitisuhteesi? Onko poikaystäviä? Muita kysymyksiä en viitsi edes kysyä koska tätä lukee kaiken ikäiset...

        emmä keksi mitään vastauksia noista sun kysymyksistä, paitsi että isää ei kiinnosta mun olemassaolo eikä äitiäkään paljon. oisko se sit siitä noi unet että haluais että niitä kiinnostas. kyllä on vaan älyttömät kuvat semmosen kertomiseen.

        mä kokeilen vaikka sitä siepparia, en mä muistanutkaan semmosta tässä ensi hätää itte.


      • kyllästynyt
        Ifrit kirjoitti:

        No kyse on siitä haluatko luoda oman voimasi vai et. Oma henkilökohtainen käytäntöni on, että autan vain niitä jotka ovat valmiita tekemään jotain itsensä eteen. Annan tässä neuvon ja saat valita noudatatko sitä vai et.

        Kunnon konsti "riivaajiin" on kieltäytyä antamasta energiaansa ulos muuten kuin omilla ehdoillaan. Eli toisinsanoen pitää heittää romukoppaan kaikki etiikka, uskonto ja moraali joka sanoo että sinun pitää alistumaan jonkin toisen olennon edessä. Silloin kun alistut sen täytyy tapahtua sinun ehdoillasi. Silloinkin kun menet nukkumaan voit lausua sanat "minä olen se joka olen" tai sellaista mikä sopii omaan temperamenttiisi ja ymmärrykseesi todellisuudesta.

        okei mä sanon ton minä... sitten nukahtaessa. pakkohan se on mun sanan pitää kun on mun unista kysmys!


    • kaziggy

      heippa !
      1. aukaise jostakin laulu-kirjasta Otsikko-aukeama esille, johon sisältyy sanat (mistälvaut).
      2. raamatusta nehemian alku-sivu esille.
      yms. näillä on hyvä päästä alkuun...
      Kiitoksia.

    • uskis tyyppi

      Mä rukoilen sun puolesta ja olen varma, että se loppuu tänä yönä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe