Olin kuin toinen mies, toisetkin huomasivat, että koordinaatiokykyni, tarkkaavaisuuteni ja motoriikkanikin parani. Annosta jouduttiin nostamaan 80 mg per /vrk, lopulta sekään ei riittänyt siirryin Concertaan maksimi annoksella ja se teki sellaisen olon, että ei pystynyt kunnolla keskittymään mihinkään, mutta ei toisaalta pystynyt lepäämään ja nukkumaankaan. Concerta ei sovi minulle ollenkaan sen vaikuttavan aineen liian pienen liukenemispitoisuuden tähden. Toisilla se toimii minulla ei ja jouduin kokeilemaan sitä vuoden ja se oli oikeata kitumista, kun piti omaiselta joka syö Ritaliinia pummata lääkkeitä.
Nyt syön Dexedrineä 5 mg x 12 siis 60 mg /per vuorokausi, sen hyväpuoli on, että se vaikuttaa pitempään kuin ritalin, muttei auta ihan niin paljon, kuin Ritalinilla on lyhyt mutta erittäin terävä vaikutus. Olin lomilla Afrikassa pari kuukautta. Oli niin helpottavaa, kun ei tarvinnut kamppailla näiden riittämättömien lääkkeiden kanssa vaan menin aina silloin tällöin paikalliseen apteekkiin ja ostin itselleni riittävästi ritaliinia.
Onko mun heti kun on vain mahdollisuus muutettava Afrikkaan, jottei tarvitse kamppailla lääkkeideni riittämättömyyttä, vai olisiko täällä Suomessa jokin lääkäri joka kirjottaisi 80 mg tai 120 mg /per vrk Dexedrine reseptin 60 mg sijaan?
Onko se niin lujaan lukkoon lyöty se 60 mg Dexedrineä, ettei suurempaa vuorokausi annosta saa, vaikka ihmiset nyt hyvänen aika painavatkin ja ovat erinkokoisiakin joka vaikuttaa lääkkeen tehoon. Olen ison kokoinen mies. Olisiko vielä jokin vahvempi, koska stimulanteista sinänsä on minulle valtava apu, mutta ne eivät millään tahdo riittää. Mitä muita stimulantteja olisi saatavilla Suomesta erikoisluvalla /kautta huume reseptillä? Olen kuulut, että suomen armeijalla on sotaa varten jotain Stimulant tai jotain sen tapaisia ja nimisiä stimulantteja, mikä näiden lääkeiden tarkka nimi on? Onko muita mahdollisia stimulantteja joista kannattaisi lääkärin kanssa jutella ja kenties kokeilla? Ettei jonakin päivänä lääkkeideni vuoksi muuta sinne Afrikkaan. Lääkärini kyllä ottaa selvää ja kirjoittanee reseptinkin, jos löytyy mahdollisesti parempia ja tehokaampia stimulantteja.
Onko nettiosoitetta joissa olisi kaikki ne stimulantit jotka ovat mahdollista huumereseptillä erikoisluvalla saada Suomeen? Toisinaan stimulantit vaikuttavat niin hyvin, että melko paha lukivikanikin lähes poistuu, kun olen ottanut vahvemman annoksen. En voi elää ilman näitä lääkkeitä, neurolooginen add /adhd on niin pahanlaatuinen, että ilman en selviä millään.
Stimulanttini eivät riitä-
5
946
Vastaukset
- söin ensin Ritaliini
Olin kuin toinen mies, kun sain ritalinia, jouduin ottamaan niitä kaksi kerrallaan, että auttoi ja toisetkin huomasivat, että koordinaatiokykyni, tarkkaavaisuuteni ja motoriikkanikin parani. Annosta jouduttiin nostamaan 80 mg per /vrk eli kahdeksaan 10 mg tablettiin.
- en mene afikkaan
miksi et sitten syö ritalinia?..jos se toimii...annoskoot ovat yksilöllisiä...
- joku969
Ritalin vapautta estoja toisin kuin dexedrine*vähän kuin super pami*, mulla on 60mg/vrk dexedrineä ja olen ollut tyytyväinen vähiten myrkyllinen lääke mitä mulla on ikinä ollut. Pienemmät annokset tekee minut levottomammaksi,annokset suhteutetaan myös painoon siihen löytyy kaava mikä on lääketieteen määrittelemä
oikeasta annoksesta mulla se olisi n.70mg/vrk ja painan 75kg.Siihen löytyy kaava netistä kokeile hakusaoja hermosto ja dexedrine sieltä suomalaisen lekurin ja dosentin tutkimus siinä on muutakin mielenkiintoista aihetta koskevaa tietoa kuin kaava millä voi laskea optimaalisen annoksen.sulla on varmaan lukuvika adhd:n lisäksi kannnattaa käydä korjauttamassa jollain psykologilla, se on helvetin hienoa kun pystyy yhtäkkiä alkaa lukemaan ongelmitta.Mulla riitti dexedrine.- "Masan" diagnoosit
Jaa minkäslainen Adhd sulla on jos ei ole ollut "lukuvikaa" tai oppimisvaikeuksia ?
Kouluajat meni siis ihan hyvin ???
Käsittääkseni se on sitten jotain ihan muuta kuin Adhd. Nuo stimulantit toimii superpameina ihan kenelle vaan, käyttäähän jotku niitä punttisalillakin että jaksaa enemmän.
Jos on sitten jotain kaksisuuntaista mielialahäiriötä tai paniikkihäiriöitä niin niihin löytyy ihan omat
lääkkeet ja terapia jotka auttavat.
Adhd oireisiin on lääkitys avuksi ja toimintaterapia antamaan keinoja ongelmallisten
asioiden oppimiseen ja hallintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768