Heippa.
Oon lähdössä torstaina Damiin yksin ja vähä pelko kalvaa ja jännitys :)
Kai tälläsen tyttösen on ihan turvallista mennä sinne yksiinään, oon siel muutaman kerran jo kerenny käydä tosin aina seurassa nyt kova lomahinku ja ajattelin sitte yksinäni lähtee ku ei muut pääse matkaan.
Joten helpoittakaa mun mieltä et mun on ihan turvallista sinne mennä:)
Damiin yksinään
2
777
Vastaukset
- kokemusta on =)
Koko kaupunki on kuitenkin niin pöllyssä ja iloisia, hihihii
- Dadaa123
A´dam ei ole sen vaarallisempi kuin muutkaan keskieuroopan kaupungit. Itsestä riippuu miten toilailee. Olen itse asunut siellä ja menen taas käymään pikapikaa syyskuussa, ja olen nainen. Koskaan matkaseuran kanssa en ole siellä ollut, aina yksin. Mitään ei ole sattunut. Olisihan se kiva jos olisi seuraa, mutta omat käynnit on melko lailla vain yöpyminen --->muualle meno. Olen asunut lähellä keskustaa, nytkin haen majoituksen rautatieseman läheltä, punaisten lyhtyjen alueelta hintatason ja jatkoyhteyden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281518- 371421
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 73921
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828