Onko kukaan sattunut olemaan kahdestaan tuntemattoman venäläisen kanssa junan neljän hengen hytissä, jossa asia on edennyt tervehdysasteelta intiimeihinkin asioihin?
Seksiä junassa Venäjällä?
24
6425
Vastaukset
- mut ihquuuuu
on ja se ihquu, mutta parinkymmenen matkakerran jälkeen oli pakko lopettaa junalla matkustus kun ei saanut ollenkaan olla rauhassa , koko ajan olis pitänyt vaan naira ja se on tylsää
- Paljon kokenut
peräkammarin poika, laita kumi jo illalla ennen kun menet ykösen iltauutisten jälkeen nukkumaan, niin säästät vanhan äitisi työtaakkaa kun ei tarvitse pestä lakanoita monta kertaa viikossa.
Kerro lääkärillesi unistasi niin antaa jotain vahvaa helpottavaa lääkitystä sinulle.
Lopeta niiden piirakka videoiden katselu ja osto, vaikka niitä oli runsaasti myynnissä siellä Wanhanvoiman näyttylyssä Oulaisissa viime viikon loppuna.
- itämaanmatkaaja
mutta ihan tutun venäläistytsin kanssa kylläkin.
- unohd tappi o kaikil
Oliko hyvä pano?
Jumalauta osaatko selittää miksi niitä pitää panna. Vastakohdat vetää? - itämaanmatkaaja
unohd tappi o kaikil kirjoitti:
Oliko hyvä pano?
Jumalauta osaatko selittää miksi niitä pitää panna. Vastakohdat vetää?sitten ne on hyvällä tuulella eikä kiukuttele
ja jos oikein kehtaavat pyytää niin sehän
on härrasmiehen velvollisuuskin,
puutteessa ei saa pitää,
raamattukin jo kieltää - eikö olekin
itämaanmatkaaja kirjoitti:
sitten ne on hyvällä tuulella eikä kiukuttele
ja jos oikein kehtaavat pyytää niin sehän
on härrasmiehen velvollisuuskin,
puutteessa ei saa pitää,
raamattukin jo kieltääNe on oppineet äideiltään.
Jumalauta aikanaankin sai iivanalta pimpsaa.
Niillä on muuten todella tiukka ja kostea vittu. - ***************
eikö olekin kirjoitti:
Ne on oppineet äideiltään.
Niillä on muuten todella tiukka ja kostea vittu.täällä taas käytetään.. tuo >>Jumalauta aikanaankin sai iivanalta pimpsaa.
- hippulat vinkuu
*************** kirjoitti:
täällä taas käytetään.. tuo >>Jumalauta aikanaankin sai iivanalta pimpsaa.
Mikäs katkera ämmä se sinä olet. :D
Jumala loi Eevan Aatamille pantavaksi. - ihan tosi
*************** kirjoitti:
täällä taas käytetään.. tuo >>Jumalauta aikanaankin sai iivanalta pimpsaa.
Minä tarkoitin iivanalla yleisesti venäläisiä.
No jaa olisi pitänyt sanoa Natashalta. - valot pois
ihan tosi kirjoitti:
Minä tarkoitin iivanalla yleisesti venäläisiä.
No jaa olisi pitänyt sanoa Natashalta.niin ei erota Iivanaa Natashasta. Thaimaassa ei aina erota edes alla polttavan auringon. Se aivan luonnollista on.
- pannaan vaan
valot pois kirjoitti:
niin ei erota Iivanaa Natashasta. Thaimaassa ei aina erota edes alla polttavan auringon. Se aivan luonnollista on.
Jätän ne miesprostituoidut sinulle.
Thaimaassa en käy joten siitä en mitään tiedä. Suosin Viroa ja Venäjää. ;) - ei yleistäjä
eikö olekin kirjoitti:
Ne on oppineet äideiltään.
Niillä on muuten todella tiukka ja kostea vittu.kokka nevalla
- Harvemmin
mutta kahden suomalaisen naisen kanssa. Eivätkä
olleet tuntemattomia, eikä junassa, vaan
Ruotsin risteilyllä laivassa. Oli neljän
hengen hytti kuitenkin..- jos saan kysellä
Ja mistäs sinä ne tunsit? Joitakin maksullisia vai?
- hekohekoheko
inhoan venäläisiä. Ne ovat niin likaisia, eivät pese tai pyyhi itseään kun käyvät vessassa.
Tässä se nähdään kun suomalaisen seksiuniinkin tulee ryssät, kun sitä aikansa aivopestään.- cee cubt
Jospa se on sellainen syndrooma. Ryssillä on esimerkiksi Suomen Asema johon suomipoika toi Leninin. Leningrad Lenin
Bäckmaninkin kaltaiset läskit saavat siellä runsaasti pillua ilman että tarttee maksaa.
Historia sitoo suomalaisen mulkun venäläiseen märkään kosteaan vittuun.
Venäläinen mies suorastaa vihaa suomalaista siitä että käydään niiltä naiset viemässä. En tiedä miten virolaiset suhtautuu siihen että enemmistö Viron seksituristeista on suomalaisia.
Eiks ne tuntemattomassakin sanoneet että jos ryssä käyttää naisia sotilaina niin tulee "lähistaistelutilanteita",.
Neuvostoaikana sieltä sai suomalainen pillua niin paljon kuin halusi. Nyt kun ovat vähän vaurastuneet niin ei ihan niin halvalla lähde. - k. ouvola
liikut vaan väärässä porukassa siinä se, etsi puhtaampaa.
on niitä epäsiistejä joka puolella kuulemma.
eikös seksiunet olekin mukavia? - Igor Tsepalov Auki
k. ouvola kirjoitti:
liikut vaan väärässä porukassa siinä se, etsi puhtaampaa.
on niitä epäsiistejä joka puolella kuulemma.
eikös seksiunet olekin mukavia?Suomalaisten kanssa olen ollut enemmän Moskovan junassa mutta en hytissä kun oli muita. Eikun suoraan ravintola vaunuun jos ei hytissä ole seuraa. Vessassa ja junan käytävälläkin olin kun muut nukkui.
Siperian junissa sitten Venäläisten kanssa.
Mutta mikäs tässä se pointti oli kysyä ja kaippa nyt moni muukin on tuntemattomien kanssa Suomessakin ?? - fjeiw
Igor Tsepalov Auki kirjoitti:
Suomalaisten kanssa olen ollut enemmän Moskovan junassa mutta en hytissä kun oli muita. Eikun suoraan ravintola vaunuun jos ei hytissä ole seuraa. Vessassa ja junan käytävälläkin olin kun muut nukkui.
Siperian junissa sitten Venäläisten kanssa.
Mutta mikäs tässä se pointti oli kysyä ja kaippa nyt moni muukin on tuntemattomien kanssa Suomessakin ??Kysyn vaan että mitä vitun paskaa te horisette! lopettakaa se paskanpuhuminen ja nussikaa venäjällä jos huvittaa perkele
- ei lähe irti swiss
fjeiw kirjoitti:
Kysyn vaan että mitä vitun paskaa te horisette! lopettakaa se paskanpuhuminen ja nussikaa venäjällä jos huvittaa perkele
Mutta kun ei ole kumia ja on aina suuri riski että jää "rysän" päältä kiinni.
- ryssänkostuttaja
fjeiw kirjoitti:
Kysyn vaan että mitä vitun paskaa te horisette! lopettakaa se paskanpuhuminen ja nussikaa venäjällä jos huvittaa perkele
Venäläistä naista pitää PANNA ilman kumia ja esileikkiä! Ja lujaa! Siitä ne tykkää. Se äänikin mikä niistä pääsee sängyssä. SEKSIKÄS aksentti!
- 8+10
Minä olen saanut sooloseksiä junan vessassa Venäjällä muutaman kerran.
- hyi saatanan ruski
Minulle taas on Nadia tunkenut Vodka pullon perseeseen. Mokomakin pervo ryssä natasha!
- kyrpäjoosepp kondomf
Kiimainen venäläinen nainen kun ei muuta ajattele kuin seksiä ja sitä mistä munaa sais lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122